Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 293 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Магистрален напоителен канал М-1 който е обект на инвестиция по мярката при който се извършва ремонт на облицовка и съоръжения в участък от хкм 0+00 до хкм 49+43, се намира землището на с.Веринско, Община Ихтиман, Софийска област”. М-1 е един от двата магистрални канала за водообезпечаване на земеделските земи, обслужвани от НС„Ихтиман”. Началото му е след изходната част на водовземното съоръжение на язовир „Бакър дере”, а общата му дължина е 8 650 м. Въведен е в експлоатация през 1972 г. Магистрален напоителен канал М-1 и съоръженията към него в описания участък се нуждае от възстановяване на около 70 % от облицовката, изравняване на дъното, което с годините е пропаднало и не може да се източва напълно канала. В резултат на дългогодишната експлоатация каналът е в много лошо техническо състояние. Съществуващата бетонова облицовка е компрометирана. Фугите са с нарушена цялост, на места бетонът е начупен и с разместени парчета, в следствие на което земната основа под облицовката е изнесена. Има участъци със слягания по дигите, което при подаване на вода за напояване, става понякога причина за преливане през тях. На места каналът е обрасъл с тревна, храстовидна и блатна растителност, с натрупани наноси по дъното, с което се намалява проводимостта му. По цялото протежение на участъка по бермите от двете му страни има израснала самонастанила се храстовидна и дървесна растителност, на доста места е гъста и пречи на достъпа до канала. Особено тежко е състоянието на дюкера през корекцията на река Мъти вир – съоръжение № 5 на Магистрален канал М-1. Съоръжението е в експлоатация от 1972 год. и вече е твърде амортизирано. Стоманената тръба с диаметър Ø820мм е корозирала и при ползване непрекъснато се получават пробиви, водещи до сериозни загуби на поливна вода. От друга страна течовете застрашават ж.п.линията София-Пловдив, както и лявата корекционна дига на р.Мъти вир. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на СМР за реконструкция на Магистрален напоителен канал М-1 – ремонт на облицовка и съоръжения в участък от хкм 0+00 до хкм 49+43, землище с.Веринско, Община Ихтиман, Софийска област”, „Напоителни системи ЕАД – София-клон”: Дейностите по МНК " М-1 '' и подобряване на експоатационните му характеристики са следните: Подготвителни работи, Земни работи, Арматурни работи, Фуги. Съоръжения – водостоци, входни и изходни шахти на дюкери, ревизионни шахти (нови) укрепване река и мост-канали, почистване от наноси и възстановяване на целостта им, отпушване, укрепване подходи към някой от тях, укрепван на река Мъти вир с габиони и изграждане на укрепващи опори по детайл . Реконструкцията на канала започва от км 0+00, разделянето с МНК М-2 до край открита част при км 3+704, от там е закрита тръбна част с предвидена подмяна тръба в тръба където на определени места указани ситуационно се изкопават входни отвори (шахти за вкарване на нови тръби в стари съществуващи). Дюкер (съоръжение № 5) – в проекта се предвижда подмяна на участък с дължина от около 1120 м чрез комбинация от безтраншеен способ с полагане на нова тръба с по-малък диаметър в съществуваща тръба Ø820 мм с дължина около 960 м и рехабилитация на стоманени тръби Ø820 мм с обща дължина от 160 м. 3 212 171.52 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН за "Реконструкция на Магистрален напоителен канал М-1 – ремонт на облицовка и съоръжения в участък от хкм 0+00 до хкм 49+43, землище с.Веринско, Община Ихтиман, Софийска област”, „Напоителни системи ЕАД – София-клон”: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН 244 543.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда за "Реконструкция на Магистрален напоителен канал М-1 – ремонт на облицовка и съоръжения в участък от хкм 0+00 до хкм 49+43, землище с.Веринско, Община Ихтиман, Софийска област”, „Напоителни системи ЕАД – София-клон”: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на разходомерни устройства за измервания на водни количества при безнапорно течение. Предметът на настоящата поръчката включва: доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на измервателните устройства посочени в Техническата спецификация 58 591.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X от документацията и техническото задание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относими нормативни документи. 2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя по Договора за строителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър, респ. служба по геодезия,картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство за нанасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление на строителните отпадъци съгласно приложение №6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предмет на поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец от изпълнението наДоговора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Доклади и становища при поискване отВъзложителя 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване на Разрешение за ползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г.за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма за развитието на селските райони 2014 – 2020 г. 49 000.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвидените дейности да сеизвършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с цел постигане нанай-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение на заложените дейности,за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административното управление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ -Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите подоговорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед на документациятапри изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвидените измервателни устройства които да семонтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване на специализирана механизация за поддръжка нахидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта. 17 200.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектнипредложения от „Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения за напояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите по администриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управление по преценка на изпълнителния директор, служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията на лицата, включени в екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата от раздел 14.1 „допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждението по проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 33 253.06 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 32 121.72 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.