Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проекта е да бъдат създадени устойчиви работни места за представители от целевата група, които да бъдат успешно интегрирани на пазара на труда. За да се постигне целта, в САВА Мениджмънт ООД ще бъдат разкрити 10 нови работни места, на които ще бъдат назначени представители от целевата група. Целевата група по проекта са 10 безработни лица, 5 от които младежи до 29г. вкл. Работните места ще бъдат обезпечени с необходимото оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар. Лицата от целевата група ще преминат обучение по английски език. В резултат от изпълнението на проекта ще бъде задоволена нуждата на лицата от целевата група от достъп до заетост.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъдат успешно изпълнени дейностите по проекта, така че той да постигне своите цели и резултати. Организацията и управлението на проекта ще бъдат възложени на изпълнител, който ще бъде избран по реда на ПМС 118. Той ще предоставя юридически, счетоводни и финансови консултации във връзка с изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, с оглед спазване на законосъобразността при разходването на средствата и съблюдаване на договорните и законовите изисквания при изпълнението на предвидените дейности. Изпълнителят ще отговаря за счетоводните операции, ще води финансово-счетоводната документация, ще изготвя и отчетите по проекта. Изпълнителят ще бъде ангажиран и с подбора и назначаването на лицата от целевата група и със закупуването на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места. Изпълнителят ще бъде подпомаган от ръководителя на проекта. 8 750.00 8 700.00
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е популяризираме подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР. За да информираме обществеността, че сме получили подкрепа от структурните фондове за изпълнението на проекта, ще поставим 2 информационни табели на видно място в комплекса, където ще се изпълнява проектът. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 200.00 200.00
Наемане на безработни лица за период от 12 месеца: Целта на тази дейност е да бъде осигурен достъп до заетост за 10 лица от целевата група. В рамките на дейността ще наемем 10 безработни лица от целевата група, 5 от които ще бъдат младежи до 29г. вкл. Въпреки че лицата ще бъдат наети за срок от 12 месеца, сме посочили продължителност на дейността от 14 месеца, тъй като в рамките на тази дейност сме предвидили и 2 месеца за набирането на персонала. Разходите за възнаграждения на наетите лица са за срок от 12 месеца. Работните места ще бъдат разкрити в комплекс, находящ се във вилна зона Ярема, управляван от САВА Мениджмънт ООД. Към настоящия момент комплексът е във финална фаза на строеж, но ще започне да функционира в периода декември 2015г. - февруари 2016г. Комплексът представлява вила, състояща се от 6 редови постройки, 5 от които са предназначени за настаняване на клиенти, а шестата е административна сграда, в която се намират офис помещение за част от служителите, зала, сервизно помещение, лоби-бар и рецепция. Ще назначим лицата на следните длъжности: 1. Експерт, маркетинг /Код от НКПД 24316002/МОД с резерв 600,00 лв./МОД 2015 г. - 587,00лв./ 2. Ръководител търговски екип /Код от НКПД 24215030/МОД с резерв 600,00 лв./МОД 2015 г. - 587,00лв./ 3. Експерт, бизнес развитие /Код от НКПД 24216002 /МОД с резерв 600,00 лв./МОД 2015 г. - 587,00лв./ 4. Организатор, ремонт и поддръжка - 2 броя /Код от НКПД 24216012/МОД с резерв 600,00 лв./МОД 2015 г. - 587,00лв./ 5. Мениджър, ключови клиенти /Код от НКПД 24215025/ МОД с резерв 600,00 лв./МОД 2015 г. - 587,00лв./ 6. Специалист, комуникации /Код от НКПД 24216015 /МОД с резерв 600,00 лв./МОД 2015 г. - 587,00лв./ 7. Камериер/камериерка - 2 броя /Код от НКПД 51621001/МОД с резерв 400,00 лв./МОД 2015 г. - 360,00лв./ 8. Барман /Код от НКПД 51322001/МОД с резерв 400,00 лв./МОД 2015 г. - 360,00лв./ В съответствие с дадените от управляващия орган отговори на поставени по процедурата въпроси, сме заложили минимален резерв за всяка длъжност върху МОД за 2015г., в случай че МОД за 2016г. бъде увеличен, което е практика за България. По отношение на длъжностите камериер/камериерка и барман сме заложили малко по-висок резерв, тъй като към датата на подаване на проекта минималната работна заплата за страната е 380 лв., което не е отразено в МОД 2015. МОД 2015 за тези длъжности е 360лв. В тази връзка ще бъде невъзможно да назначим през 2016 година на трудов договор лица на тези длъжности със заплата 360лв., тъй като това би било в противоречие с разпоредбите на КТ. 76 528.56 73 252.63
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Целта на тази дейност е лицата от целевата група да повишат конкурентноспособността, пригодността си за заетост и адаптивността си към пазара на труда чрез придобиването на знания и умения, адекватни на търсените от бизнеса. За да бъде изпълнена тя, всички новоназначени лица ще преминат обучение по английски език. Добрата езикова подготовка ще е необходима за ефективно изпълнение на трудовите им задължения. Преобладаващата част от клиентите на комплекса, в който ще бъдат разкрити работните места на лицата от целевата група, ще бъдат чужди граждани. Фирмата ни оперира и на чужди пазари и към настоящия момент имаме постигнати предварителни договорки с наши корпоративни клиенти от чужбина, които ще изпращат свои служители в комплекса за провеждане на фирмени мероприятия, обучения и други събития. Това изисква персоналът на всички нива да притежава добра езикова подготовка, тъй като ще се налага ежедневно да комуникира с гостите на комплекса и потенциални клиенти. Чуждоезиковото обучение ще спомогне за ползване на необходимата специфична информация с оглед професионалните нужди на персонала, преодоляване на езиковата бариера при осъществяване на устни и писмени контакти с чуждестранни клиенти и подобряване на знанията и уменията на персонала. 7 000.00 5 600.00
Оборудване на работното място на Експерт, маркетинг: Целта на тази дейност е да бъде оборудвано новосъздаденото работно място на лицето от целевата група (Експерт, маркетинг), за да може то да изпълнява ефективно служебните си задължения и да постигне висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работното място - лаптоп - 1 бр., смартфон - 1 бр., флипчарт - 1 бр., проектор - 1 бр., екран - 1 бр., стойка за проектор - 1 бр. и офис пакет - 1 бр. Лаптопът е необходим, за да може служителят да изпълнява служебните си задължения, които налагат той да: извършва маркетингови проучвания на пазарите, подготвя и предоставя периодично информация за състоянието им и тенденциите за развитието им, организира маркетинга и участва в рекламирането на услугите на фирмата, събира, обобщава и анализира информация за цени, организира презентации и изготвя отчети за изпълнението на годишните планове и периодични анализи в областта на маркетинга, следи състоянието и тенденциите на пазарите и цените на аналогичните услуги, анализира потребностите на пазара за фирмата, събира, анализира и съхранява търговски запитвания, оферти и каталози, организира бизнес-срещи, участва в подготовката на оферти за предлаганите услуги и създава контакти с потенциални клиенти, създава и поддържа актуална база данни за потребителското търсене, води служебна електронна кореспонденция, участва в изготвянето на проекти на каталози и други рекламни материали, разработва и реализира маркетинговата стратегия на дружеството в съответствие с годишния маркетингов бюджет, проучва данните за конкурентите, като води картотека на оферти и каталози, събира, обобщава и анализира информация за предоставяните от конкурентни фирми услуги. Служителят се нуждае от софтуерен офис пакет, за да може да извършва горепосочените дейности и да обобщава необходимата информация за нуждите на ръководството и клиентите, да дава навременни и адекватни справки, предложения, както и да изготвя концепции и презентации. Служителят е длъжен да бъде на разположение на своите клиенти, работодател и колеги в работно време, затова има нужда от смартфон. Смартфонът е нужен за изпълнение на служебните му задължения поради необходимостта от навременно осъществяване на връзка с гореизброените групи. Той е нужен на служителя, и за да получава и прочита своята служебна поща и друга важна информация, когато е в движение, да прави бързи справки и отваря мобилни приложения, свързани със служебните му задължения. Друг необходим елемент за изпълнението на служебните задължения на експерта е мултимедийният проектор, с прилежащите към него екран и стойка, тъй като той ще трябва да представя дейността на фирмата пред големи групи хора, както в комплекса, така и в зали, на панаири, в офиси на клиенти и партньори, на изложби и други подобни форуми. Това ще бъде възможно единствено чрез проектор, стойка и екран, тъй като те ще му осигурят необходимата мобилност, заедно с необходимото ниво на представяне. Широкият спектър от презентации, които експертът трябва да представя, може да бъде покрит единствено от проектор, тъй като той дава възможност за представяне на много повече и по-разнообразни формати информация - снимков материал, нагледни схеми, видео-уроци и др. Служителят се нуждае и от флипчарт, тъй като ще трябва да представя пред големи групи хора в комплекса стратегии, цели, планове, схеми, графики, примери, формули и други, свързани със визията и мисията на фирмата. Проекторът и флипчартът ще бъдат използвани също от специалиста по комуникации, ръководителят търговски екип и експертът по бизнес развитие. Служителят ще използва фотоапаратът и камерата, закупени за специалиста по комуникации, тъй като ще трябва да заснема събитията на клиентите, след което да публикува обработените снимки и кратки филми в социалните мрежи и сайта ни, за да популяризира компанията ни. С помощта на фотоапарат и камера ще провежда PR кампании, ще допринася за отразяването на важни материали в различни медии. 3 300.00 3 199.00
Оборудване на работното място на Ръководител търговски екип: Целта на тази дейност е да бъде оборудвано новосъздаденото работно място на лицето от целевата група (Ръководител търговски екип), за да може то да изпълнява ефективно трудовите си задължения и да постигне висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работното място: лаптоп - 1 бр., смартфон - 1 бр. Служебните задължения на Ръководителя търговски екип налагат той да: извършва търговски проучвания на пазарите, подготвя и предоставя периодично информация за състоянието им и тенденциите за развитието им; събира, обобщава и анализира информация за настоящи и потенциални клиенти; организира презентации; изготвя справки, отчети за изпълнението на годишните планове и периодични анализи в областта на търговията; поддържа контакт по предварителна схема с потенциалните клиенти по места; следи дистрибуцията на фирмените услуги в обектите на своите партньори; осъществява директни продажби; поддържа постоянен контакт с клиенти, уточнява информация и детайли по дейността; води и съхранява според изискванията картона на клиента и други необходими формуляри; обосновава предложения за сключване на договори за отсрочено плащане и осъществява тяхното сключване; следи за сроковете на разплащане с клиентите и ги предизвестява за настъпването на падежа; следи за отразяването в клиентските картони на случаите на забавяне на плащанията; изготвя справки, анализи и препоръки касаещи търговската дейност на фирмата; участва в провежданите семинари за фирмени обучения; участва в подготовката на оферти за предлаганите услуги; води служебна електронна кореспонденция; участва в изготвянето на проекти на каталози и други рекламни материали; разработва и реализира търговска стратегия на дружеството в съответствие с годишния бюджет. За да изпълнява тези свои задължения, е необходимо за лицето да бъде закупен лаптоп. Служителят е длъжен да бъде на разположение на своите клиенти, работодател и колеги в работно време, затова има нужда и от смартфон. Смартфонът е нужен за изпълнение на служебните му задължения поради необходимостта от навременно осъществяване на връзка с гореизброените групи. Той е нужен на служителя, за да получава и прочита своята служебна поща и друга важна информация, когато е в движение, да прави бързи справки и отваря мобилни приложения, свързани със служебните му задължения. Ръководителят търговски екип ще използва при изпълнението на служебните си задължения проекторът и флипчарта, закупени за експерта по маркетинг. 833.33 863.00
Оборудване на работното място на Експерт, бизнес развитие: Целта на тази дейност е да бъде оборудвано новосъздаденото работно място на лицето от целевата група (Експерт, бизнес развитие), за да може то да изпълнява ефективно служебните си задължения и да постигне висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работното място: лаптоп - 1 бр. и смартфон - 1 бр. Служебните задължения на Експертът бизнес развитие налагат той да: води електронна кореспонденция, да работи с офис пакет; да дава навременни справки, изискуеми както от работодателя, така и от клиентите; да изготвя стратегии за развитието на фирмата, анализи и отчети; да води електронна кореспонденция с клиенти, партньори и колеги; да подготвя и обобщава информация, необходима за нуждите на ръководството, клиентите и партньорите. За да изпълнява лицето ефективно тези свои задължения, е необходимо за него да бъде закупен лаптоп. Служителят е длъжен да бъде на разположение на своите клиенти, работодател и колеги в работно време, затова има нужда от смартфон. Смартфонът е нужен за изпълнение на служебните му задължения поради необходимостта от навременно осъществяване на връзка с гореизброените групи. Той е нужен на служителя, за да получава и прочита своята служебна поща и друга важна информация, когато е в движение, да прави бързи справки и отваря мобилни приложения, свързани със служебните му задължения. Експертът бизнес развитие ще използва при изпълнението на служебните си задължения проекторът и флипчарта, закупени за експерта по маркетинг. 833.33 863.00
Оборудване на работните места на 2 броя Организатор, ремонт и поддръжка : Целта на тази дейност е да бъдат оборудвани новосъздадените работни места на лицата от целевата група (2 броя Организатор, ремонт и поддръжка), за да могат те да изпълняват ефективно служебните си задължения и да постигнат висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работните места, което ще се ползва и от двамата служители: радиостанция - 1бр., 2 комплекта работно облекло /гащиризон, блуза и обувки/, моторна косачка - 1 бр., автоматична кутия за навиване на маркуч с 25м. маркуч - 1 бр., ударна бормашина - 1 бр., акумулаторен винтоверт - 1 бр., водоструйка - 1 бр., ъглошлайф - 1 бр., верижен трион - 1 бр., прободен трион - 1 бр., 1 комплект професионални инструменти /ключове, клещи, отвертки и др./. Служебните задължения на Организаторите ремонт и поддръжка налагат тe да извършват следните дейности: да поддържат в изправност електроинсталацията, водонопреносната мрежа, пречиствателната станция, отоплителната инсталация и поливната система на комплекса; да извършват строителни и ремонтни дейности на сградния фонд, необходими за функционирането на комплекса; да поддържат в изправност цялата налична техника и апаратура, както и поверените им съоръжения и устройства, като осигуряват правилната им и непрекъсната експлоатация; да извършват профилактични технически прегледи, локализират и отстраняват възникнали повреди; да поддържат тревните площи и прилежащите общи части. За да осъществяват тези си служебни задължения, лицата се нуждаят от закупуването на горепосоченото оборудване и работно облекло. 3 236.66 3 177.50
Оборудване на работното място на Мениджър, ключови клиенти: Целта на тази дейност е да бъде оборудвано новосъздаденото работно място на лицето от целевата група (Мениджър, ключови клиенти), за да може то да изпълнява ефективно служебните си задължения и да постигне висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работното място - лаптоп – 1бр., смартфон – 1 бр., радиостанция – 1 бр., офис пакет – 1 бр. Лаптопът и софтуерът са необходими, за да може служителят да изпълнява служебните си задължения, които налагат той да: води електронна кореспонденция с корпоративни/ключови/ клиенти, партньори, подготвя и предоставя информация, прави необходимите справки, изискуеми както от работодателя и колегите, така и от клиентите, да изготвя и обобщава съответната информация за нуждите на ръководството, колегите си, клиентите и партньорите, да дава навременни и адекватни предложения, както и да изготвя презентации, приема заявки и предоставя исканата от корпоративните клиенти информация в рамките на предоставяните допълнителни услуги, предоставя информация и приема заявки за допълнителни услуги в комплекса, координира тяхното предоставяне, следи за натовареността на комплекса, обработва резервации на корпоративни клиенти, изготвя отчети за изпълнението на годишните планове и периодични анализи в областта за която отговаря. Служителят е длъжен да бъде на разположение на своите клиенти, работодател и колеги в работно време, затова има нужда от смартфон. Смартфонът е нужен за изпълнение на служебните му задължения поради необходимостта от навременно осъществяване на връзка с гореизброените групи. Той е нужен на служителя, за да получава и прочита своята служебна поща и друга важна информация, когато е в движение, да прави бързи справки и отваря мобилни приложения, свързани със служебните му задължения. Радиостанцията е друг необходим аксесоар, от който се нуждае служителят, за да изпълнява своите задължения. Посредством нея, той ще има необходимата бърза връзка със служителите от поддръжката, които трябва да информира своевременно за възникнали технически проблеми и тяхното отстраняване. Той трябва също така да има бърза връзка и с камериерките, за да може да координира работата им. Радиостанцията, която ще бъде закупена за лицето е с по-високи технически характеристики, тъй като ще се ползва в планинска, гъсто залесена местност, в която е трудно да се осъществи бърза и чиста връзка. Стандартните радиостанции не могат да осигурят такава. 1 816.66 1 593.50
Оборудване на работното място на Специалист, комуникации: Целта на тази дейност е да бъде оборудвано новосъздаденото работно място на лицето от целевата група (Специалист, комуникации), за да може то да изпълнява ефективно служебните си задължения и да постигне висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работното място: лаптоп - 1 бр., смартфон - 1 бр., камера - 1 бр., фотоапарат - 1 бр. В рамките на служебните си задължения специалистът по комуникации ще трябва да: изготвя програми, оперативни и по браншове, като следи за изпълнението им, подготвя и предоставя периодично информация за състоянието им и тенденциите за развитието им; води необходимата отчетна документация; събира, обобщава и анализира информация за цени; изготвя и организира презентации; изготвя отчети за изпълнението на годишните планове и периодични анализи; изготвя фирмена стратегия в поверената му дейност; да води служебна, електронна кореспонденция; да изучава и установява потребностите, интересите и желанията на гостите от анимация и различни нужди от развлечение; да установява контакти с други фирми и институции, имащи отношение към програмите; да подбира и осигурява чрез електронна кореспонденция музикално оформление, танцови състави, изпълнители; участва в подготовката на оферти за предлаганите изделия и създава контакти с потенциални клиенти; създава и поддържа актуална база данни за потребителското търсене. За да изпълнява всички тези дейности, той се нуждае от закупуването на лаптоп. Служителят е длъжен да бъде на разположение на своите клиенти, работодател и колеги в работно време, затова има нужда от смартфон. Смартфонът е нужен за изпълнение на служебните му задължения поради необходимостта от навременно осъществяване на връзка с гореизброените групи. Той е нужен на служителя, за да получава и прочита своята служебна поща и друга важна информация, когато е в движение, да прави бързи справки и отваря мобилни приложения, свързани със служебните му задължения. Специалистът по комуникации ще организира и координира цялостната дейност по изпълнение на анимационни програми, тийм билдинги, обучения и тренинги. Той ще трябва да заснема в неформална обстановка, групите които води, след което да им показва как са се държали в началото на тийм билдинга, обучението или тренинга, и как се държат в края на мероприятието. За да изпълнява тези дейности, той се нуждае от закупуването на камера и фотоапарат. Те ще бъдат използвани и от експерта по маркетинг, тъй като са необходими и за изпълнението на неговите служебни задължения. Друг необходим елемент за изпълнението на служебните задължения на експерта е мултимедийният проектор, с прилежащите към него екран и стойка, тъй като той ще трябва да представя пред големи групи хора. Това ще бъде възможно единствено чрез проектор, стойка и екран, тъй като те ще му осигурят необходимото ниво на представяне. Широкият спектър от презентации, които експертът трябва да представя, може да бъде покрит единствено от проектор, тъй като той дава възможност за представяне на много повече и по-разнообразни формати информация - снимков материал, нагледни схеми, видеа и др. За тази цел той ще ползва закупените за експерта по маркетинг проектор, стойка и екран. 1 666.66 2 004.80
Оборудване на работните места на 2 броя Камериер/Камериерка : Целта на тази дейност е да бъдат оборудвани новосъздадените работни места на лицата от целевата група (2 броя Камериер/Камериерка ), за да могат те да изпълняват ефективно служебните си задължения и да постигнат висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното оборудване за работните места, което ще се ползва и от двамата служители: радиостанция - 1 бр., професионална прахосмукачка - 1 бр., 1 бр. професионална количка за почистване с 2 бр. кофи и преса за парцал, пералня с висок производствен капацитет - 1 бр., професионална маса за гладене с ютия - 1 бр., сушилня с висок производствен капацитет - 1 бр. Камериерите/ките ще трябва да осигуряват ежедневно качествено и бързо почистване на огромна площ, съответстващо на хигиенните норми и наложилите се в бранша стандарти. За да могат да правят това, се налага закупуването на професионална прахосмукачка и професионална ръчна количка в комплект с две кофи и преса за парцал. В служебните задължения на камериерите/ките влиза и изпиране на вече употребените чаршафи, кърпи, хавлии, халати, калъфки и пликове за одеяла. Предвид големия обем от пране, който ще трябва да обработват ежедневно, и краткия срок в който трябва да осъществяват обработката, е необходимо за лицата да бъде закупена пералня с висок производствен капацитет, отговаряща на наложилите се в бранша стандарти, която ще им даде възможност да изпълняват служебните си задължения. След изпирането, прането трябва бързо да бъде изсушено от камериерите/ките. Предвид големия обем от мокро пране, който ежедневно трябва да изсушат за кратко време, за лицата е необходимо закупуването на сушилня с висок производствен капацитет, с помощта на която ще могат да изпълняват адекватно служебните си задължения. Освен чисто и сухо, камериерите/ките трябва да поддържат прането и изгладено. Предвид големия обем на прането и интензитета на ползване, за лицата е необходимо да бъде закупена професионална маса за гладене с ютия, която ще позволи на лицата да изпълняват качествено и в срок задълженията си. Камериерите/ките трябва да имат бърза връзка със служителите от поддръжката,за да ги информират веднага за възникнали технически проблеми, с оглед тяхното бързо отстраняване. Те трябва да имат бърза връзка и с мениджъра ключови клиенти, за да осъществяват моментално необходимата координация при освобождаване на стаите или настаняването на гости. За тази цел е необходимо да бъде закупена радиостанция. Радиостанцията, която ще бъде закупена за лицата е с по-високи технически характеристики, тъй като ще се ползва в планинска, гъсто залесена местност, в която е трудно да се осъществи бърза и чиста връзка. Стандартните радиостанции не могат да осигурят такава. 8 290.83 8 346.32
Оборудване на работното място на Барман: Целта на тази дейност е да бъде оборудвано новосъздаденото работно място на лицето от целевата група (Барман), за да може то да изпълнява ефективно служебните си задължения и да постигне висока производителност на труда. За целта ще бъде закупено следното барово оборудване за работното място: цитрус преса - 1 бр., кафе автомат - 1 бр., хладилна витрина за торти - 1 бр., блендер - 1 бр., кафемелачка - 1 бр., хладилна витрина за сандвичи - 1 бр. Барманът трябва да осъществява следните дейности при изпълнение на служебните си задължения: обслужва клиентите на лоби-бара, като приготвя и съхранява напитки /кафе, капучино, алкохолни и безалкохолни коктейли, фрешове, плодови напитки/ и храни /сандвичи и десерти/. За да може да изпълнява служебните си задължения, е необходимо закупуването на горепосоченото оборудване. Предвиденото оборудване е с висок производствен капацитет, за да може да отговори на обема от работа и интензитета на ползване. 7 480.00 7 463.75

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.