Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 672 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда осигуряване на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване. Разширяване на възможностите за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемични ситуации. 
Настоящият проект ще надгради реализираните дейности и постигнати резултати по проект "Патронажна грижа +''. 
Изпълнението на заложените цели ще се осъществи чрез реализирането на следните дейности:
1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания;
2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги / със средства на потребителите /;
3.Предоставяне на лицата от целева група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост;
4.Осигуряване на супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно- социални услуги в домашна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: През първия проектен месец ще бъде реализирана подготовка за изпълнение на основната дейност, включваща : Информиране на обществеността за предоставянето на УОИИ; Подбор и оценка на кандидати за персонал и потребители на услугата; Напасване потребители - социални асистенти; Изготвяне на договори и процедури по изпълнение на проекта. Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания включва: Помощ в дома - оказване на подкрепа при поддържане на лична хигиена, поддържане хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителите, съдействие за дребни битови ремонти, социални контакти и др.; Медицински услуги - медицински консултации с цел установяване здравните потребности на потребителите, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно налягане и тестване на стойностите на кръвната захар, организиране и подпомагане посещение на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения; Психологическа подкрепа, насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде предпоставки за водене на самостоятелен и независим живот. Доставянето на храна и хранителни продукти от първа необходимост ще се осигурява от 58 социални асистенти по предварително заявено желание от потребителите. Във всяко населено място има магазин за храни и хранителни продукти от първа необходимост и не е необходим транспорт за снабдяване на потребителите. За доставка на лекарства и заявяване, и получаване на неотложни административни и битови услуги/ със средства н а потребителите/ при необходимост ще се осигурява транспорт на персонала, предоставящ услугите до общинския център. Предоставянето на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания ще се осъществява от тримата специалисти "Здравна грижа", рехабилитатора/ кинезитерапевта и спец. "Социални дейности" . В зависимост от нуждите на потребителите, установени в оценката на потребностите ще се провеждат консултации с различни специалисти. През периода на изпълнение на проектните дейности ще се проведат три обучения /въвеждащо ,надграждащо и поддържащо/ на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Планираме да бъдат осигурени и 3 супервизии на персонала, предоставящ почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги. Предвиждаме да бъдат направени следните разходи: 1.Разходи за възнаграждения, включително осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания съгласно националното законодателство на 58 лица наети на трудов договор, на длъжност "социален асистент'" назначени на пълно работно време съгласно Наредба за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги. Планирани разходи на стойност 1208003.64лв. 2.Работно облекло и лични предпазни средства за служителите предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги. Планиран разход в размер на 100962.00лв. 3.Трудова медицина - в размер на 1260лв. 4.Провеждане на обучения и супервизия - в размер на 38648.48лв 5.Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране - 24210.72лв. 6.Пътни разходи по време на изпълнение на служебни задължения -в размер на 41240лв. 7. Разходи за материали и консумативи за предоставяне на услугата - 72012.70лв. 8. Разходи за възнаграждения на наети лица по граждански договор/ координатор за управление на услугата, медицински лица, рехабилитатор/кинезитерапевт, социален работник, технически сътрудници / - 109138.96лв. 1 691 205.09 1 469 923.58

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.