Организация, управление и отчитане дейностите по проекта;
: Дейността включва консултантски услуги, свързани с цялостно качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта. Обхватът на услугите включва извършването на следните дейности:
- Административно и техническо съдействие за изпълнение на проектното предложение;
- Съставяне на заявки за плащания, протоколи, доклади, справки с приложенията към тях, както и всякаква друга документация, необходима за доказване изпълнението на дейностите по проекта пред ДФЗ/РА;
- Отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи по проекта;
- Изготвяне на доклади за техническото и финансово изпълнение на проекта до възложителя;
- Съставяне на свързаната с проекта кореспонденция до ДФЗ/РА, включително относно изменения на договора, съгласуване на обществени поръчки и възражения по финансови корекции;
- Съблюдаване спазването на нормативните актове и указания на ДФЗ за изпълнение на проекти, финансирани от ПРСР 2014-2020 и общите нормативни документи за изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ и ЕЗФРСР;
- Съблюдаване на нормативните актове в областта на обществените поръчки, проверка за законообразност на съдържанието на документите по проекта, сключването и изменението на договорите;
- Следене на коректното изпълнение обхвата и отчитане на отделните договори с външните изпълнители за изпълнение отделните дейности по проекта с цел осъществяване контрол при изпълнението им от Възложителя, включително спазване графици за изпълнение, срокове, приемане на свършените работи/услуги/доставки;
- Проверка допустимостта на разходите, спазване на бюджетните лимити на проекта;
- Идентифициране необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението и приключването на проекта и съставяне на документи за тяхното получаване;
- Идентифициране и докладване своевременно на Възложителя за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице измами/нередности. |
55 200.00
|
0.00
|
Изпълнение на строително-монтажни работи;
: По време на дейността ще се извърши строителството при стриктно спазване на одобрения инвестиционен проект, нормативните изисквания по ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, както и условията на ДФЗ/РА.
Изпълнението на строително - монтажните работи в проекта, включва рехабилитация на 4, 670 км на следните обекти:
1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари – Петокладенци - /PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци.” - участък от km 2+000 до km 4+251, с. Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци; Общата дължина на предвижданите за рехабилитация отсечки е 3,416 км. Стойността на предвидените средства за СМР (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 1 937 343,39лв. без ДДС.
2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ -участък: от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци; Общата дължина отсечката за рехабилитация е 1,080 км. Стойността на предвидените средства за (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 588 388,36 лв. без ДДС.
3. "Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.Общата дължина на отсечката е 0,174 км. Стойността на предвидените средства за (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 159 770,68 лв. без ДДС.
Приложени са количествено-стойностни сметки за всеки обект, с разбивки по видове работи.
За определяне стойността на разходите за изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет са проведени пазарни кансултации по реда на чл.44 от ЗОП. Най-ниската предложена цена е както следва по обекти:
1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари – Петокладенци - /PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци.” - участък от km 2+000 до km 4+251, с. Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци - 210 042,07 лв. без ДДС;
2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ -участък: от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци - 59 111,65 лв. без ДДС;
3.Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.Общата дължина на отсечката е 0,174 км.- 14 130,38 лв. без ДДС
Разходите са отразени в приложените КСС. |
2 685 502.43
|
0.00
|
Упражняване на независим строителен надзор;
: Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ.
Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, строителния надзор е неразделна част от строителния процес. Строителния надзор се упражнява от консултант за строежите от първа до четвърта категория. Тази услуга се планира с цел качествено и точно изпълнение на предвидените строително-монтажни работи и изискването на българското законодателство за съставяне и представяне на всички актове и протоколи по време на строителство. Съгласно чл. 168, ал.1 от ЗУТ лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност за:
- законосъобразното започване на строежа;
- осъществяване на контрол относно пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания на към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите;
- точно изпълнение на заложените количества строителни работи в инвестиционния проект;
- недопускане на увреждания на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
Дейността започва от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, протоколи по време на строителството, подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, до подписването на Протокол за установяване на годността за ползване и издаване на Разрешение за ползване.
|
51 900.00
|
0.00
|
Упражняване на авторски надзор по време на строителството.: Дейността е необходима във връзка с правилното реализиране на проекта и извършване на строително-монтажните работи. При изпълнението на дейността, авторът на техническия инвестиционен проект редовно посещава строителната площадка, следи за точното изпълнение на проекта, извършва експертни дейности и консултации. При възникване на необходимост от несъществени промени, същият предлага съответното проектантско решение, което се записва в Заповедната книга на обекта. Проектантът съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ авторски надзор, всички актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след приключване на строителството. По този начин ще се упражни допълнителен контрол, по отношение качеството на строителството. Изпълнението на дейността е в съответствие на Закона за устройство на територията и нормативните подзаконови актове към него. |
23 900.00
|
0.00
|