Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към развитие на управленския капацитет на дружеството и разширяване на използването на информационни и комуникационни технологии.
Проектното предложение обхваща следните дейности: 
- реинженеринг на процеса на разработване на електронните курсове за обучение;
- закупуване на софтуер, необходими за осъществяване на реинженеринг на процеса на разработване на електронните курсове за обучение;
-  придобиване и внедряване на  CRM система за управление на работата с клиенти;
- закупуване на оборудване /нов сървър и 4 бр. нови работни станции/  необходимо за въвеждането на CRM система;
- колокация на закупеното оборудване  /нов сървър/.
С изпълнението на дейностите по проекта в дружеството ще се въведат организационни иновации и ще се постигне: нарастване на производителността; оптимизиране на ресурсната обезпеченост и процесът на реализация на продуктите и услугите; увеличаване на приходите от вътрешен пазар и от износ на продукти и услуги. 
Изборът на изпълнители на услугите по реинженеринг, разработване и внедряване на CRM система, колокация на закупеното оборудване  и доставката на оборудване и софтуер ще се осъществят, съгласно изискванията на ПМС 160 от 01.07.2016 г.
За успешното изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип, с опит в реализацията на проекти по европейски програми.
На сайта на Теза ООД периодично ще се публикува информация за напредък и постигнати резултати при изпълнение на проекта, както и приноса на Европейския съюз за неговата реализация.
На видно място в офиса на Теза ООД ще бъде поставена информационна табела. Всички документи по проекта ще бъдат визуализирани според изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за развитие на управленския капацитет, чрез реинженеринг на процеса на разработване на електронните курсове за обучение. : Резултатът от изпълнението на тази дейност ще доведе до подобряване на качеството и повишаване на приходите от продажби на продукти и услуги на Теза ООД попадащи в обхвата на основната икономическа дейност на дружеството – код 62.09 по КИД-2008. Ръководителят на проекта ще организира изпълнението на дейността, като се съобрази с изискванията за публичност и прозрачност. Ще бъде подготвена тръжна документация за провеждане на избор на изпълнител за специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятието, който трябва да е външна и несвързана съгласно разпоредбите на ЗМСП с предприятието-бенефициент организация. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01.07.2016 г., като поканата ще бъде публикувана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата на ЕС в България 2020, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал. Провеждане на процедурата за избор на изпълнител. Индикативен срок за изпълнение – 2 месеца. Подписване на договор с избрания изпълнител на услугата. Изпълнение: Избраният изпълнител на услугата ще направи: - диагностика и измервания на бизнес процесите в предприятието, с акцент на процеса на разработване на електронните курсове за обучение; - избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга; - техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия; - персонализиране на модела спрямо спецификите на предприятието, обучение на персонала; - въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на предприятието. В рамките на срока за изпълнение на проекта изпълнителят на услугата ще издаде на Теза ООД документ, който удостоверява изпълнението на предписанията от извършения реинженеринг на процесите в предприятието. Индикативен срок за изпълнение – 9 месеца. При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 95 000.00 94 000.00
Дейност за развитие на управленския капацитет, чрез закупуване на софтуер, необходим за реинженеринг на процеса на разработване на електронните курсове за обучение.: Закупуването на софтуер за разработване на електронните курсове за обучение в колаборативна интернет среда (облачна структура) и софтуер за локализация на електронни приложения ще осигури качественото протичане на процеса на реинженеринг на процеса на разработване на електронните курсове на обучение, като по този начин се гарантира и устойчивост на резултата от проекта. Ръководителят на проекта ще организира изпълнението на дейността, като се съобрази с изискванията за публичност и прозрачност. Ще бъде подготвена тръжна документация за провеждане на избор на доставчик на софтуер за разработване на електронните курсове за обучение в колаборативна интернет среда (облачна структура) и софтуер за локализация на електронни приложения. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01.07.2016 г., като поканата ще бъде публикувана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата на ЕС в България 2020, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал. Провеждане на процедурата за избор на изпълнител. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Доставката на софтуер за разработване на електронните курсове за обучение в колаборативна интернет среда (облачна структура) и софтуер за локализация на електронни приложения ще се реализира след подписване на договор за покупко-продажба, в резултат от проведената тръжна процедура. След това софтуерите ще бъдат тествани и ще се подпишат окончателни приемо - предавателни протоколи. Закупените софтуери ще бъдат заприходени в счетоводните регистри на Теза ООД. Индикативен срок за изпълнение – 2 месеца. При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 14 500.00 13 890.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на CRM система: CRM е стратегия за създаване на дългосрочни и взаимноизгодни взаимоотношения с клиентите чрез разбиране на техните индивидуални потребности. CRM моделът на взаимодействие предполага, че клиентът е център на философията на бизнеса, а основни направления и цели са дейностите по поддръжка на ефективен маркетинг, продажби и обслужване на клиенти. Тази система от една страна е предназначена да удовлетвори и задържи клиентите, а от друга страна служи за оптимизиране на дейността на компанията. Резултатът от изпълнението на тази дейност ще доведе до подобряване на качеството и повишаване на приходите от продажби на продукти и услуги на Теза ООД в областта на информационните технологии, попадащи в обхвата на основната икономическа дейност на дружеството – код 62.09 по КИД-2008. Ръководителят на проекта ще организира изпълнението на дейността, като се съобрази с изискванията за публичност и прозрачност. Ще бъде подготвена тръжна документация за провеждане на избор на изпълнител за придобиване и въвеждане на CRM система, отговаряща на специфичните потребности на Теза ООД свързани с по-ефективната реализация на разработваните и внедрявани системи за електронно обучение и системи за управление на учебния процес и интерактивни електронни курсове, както и разработване и симулации на софтуери при внедряване на нови системи и продукти. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИВ и ПМС 160 от 01.07.2016 г., като поканата ще бъде публикувана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата на ЕС в България 2020, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал. Провеждане на процедурата за избор на изпълнител. Индикативен срок за изпълнение – 2 месеца. Придобиването и въвеждането на CRM системата ще се реализира след подписване на договор, в резултат от проведената тръжна процедура. Придобиването и въвеждането на CRM системата ще се удостовери с получаване на лиценз/протокол/ръководство за функциониране , издаден от изпълнителя. Ще се подпише приемо-предавателен протокол. Индикативен срок за изпълнение – 7 месеца. При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 123 300.00 119 500.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване (нов сървър и 4 бр. нови работни станции) , необходимо за въвеждането на CRM система: Закупуването на ново оборудване (нов сървър и 4 бр. нови работни станции) ще осигури качественото протичане на процеса на разработване и въвеждане на CRM система, отговаряща на специфичните потребности на Теза ООД свързани с по-ефективната реализация на разработваните и внедрявани системи за електронно обучение и системи за управление на учебния процес и интерактивни електронни курсове, както и разработване и симулации на софтуери при внедряване на нови системи и продукти, и ще гарантира устойчивост на резултата от проекта. Ръководителят на проекта ще организира изпълнението на дейността, като се съобрази с изискванията за публичност и прозрачност. Ще бъде подготвена тръжна документация за провеждане на избор на доставчик на ново оборудване (нов сървър и 4 бр. нови работни станции). В тъжната документация ще бъдат описани техническите параметри, на които следва да отговаря новото оборудване (сървър и 4 бр. работни станции). Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01.07.2016 г., като поканата ще бъде публикувана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата на ЕС в България 2020, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал. Провеждане на процедурата за избор на изпълнител. Индикативен срок за изпълнение – 2 месеца. Доставката на нов сървър ще се реализира след подписване на договор за покупко-продажба, в резултат от проведената тръжна процедура. След това техниката ще бъде тествана и ще се подпише приемо-предавателен протокол. На закупеното оборудване ще бъдат сложени информационни лепенки. Същото ще бъде заприходено в инвентара на Теза ООД. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 85 500.00 170 718.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез „колокация“ на закупеното ново оборудване(сървър), необходим за въвеждането на CRM система: Колокация ( colocation ) е разполагане на собствен сървър на клиента в технологичен център. Услугата дава възможност за бързо и безпроблемно достигане до информацията от страна на клиенти и партньори. Предимството на услугата е, че спестява високите разходи за изграждане на собствен оборудван технически център и заедно с това гарантира непрекъснато наблюдение и поддръжка на оборудването от висококвалифицирани специалисти. Целта на тази дейност е да се осигури разполагане на закупения нов сървър свързан с внедряването и функционирането на CRM системата по този проект в контролирана среда. Ще се проведе избор на дейта център, където ще бъде гарантирано безпрепятственото функциониране на сървъра – в помещенията са изпълнени мерки за сигурност, пожароизвестяване, пожарогасене, детекция на вода и осигурен контрол на околната среда, осигурено е алтернативно електрозахранване и гарантирана връзка с интернет. Ръководителят на проекта ще организира изпълнението на дейността, като се съобрази с изискванията за публичност и прозрачност. Ще бъде подготвена документация за провеждане на избор на доставчик на услугата „колокация“ на нов сървър закупен с цел внедряване на CRM система в Теза ООД. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01.07.2016 г. Провеждане на процедурата за избор на изпълнител. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. Услугата „колокация“ на новия сървър ще се реализира след подписване на договор, в резултат от проведената процедура. При предаването на новия сървър в дейта центъра на изпълнителя на услугата ще се подпише приемо-предавателен протокол. Индикативен срок за изпълнение – 1 месец. При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. 3 800.00 7 590.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.