Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е в съответствие с нуждите на целевата група по отношение на бързо и лесно адаптиране към повишените изисквания на пазара на труда, в следствие на ИКТ технологични  и демографски промени, чрез общо повишена квалификация и конкурентноспособност на пазара на труда, социално сближаване по отношение на социално-икономическия им статус и развитие, като същевременно  e израз и на потребността от квалифицирана работна ръка, адаптирана към реалните нужди на конкретния работодател, с цел да се повиши нивото и производителността на заетите лица, като гаранция за успешно развитие на компанията. Не на последно място целта на проекта е да разкрие допълнително перспективи към целевата група за кариерно развитие, осигуряване на устойчива заетост и стабилни доходи. 
Това ще се осъществи както , чрез придобиване на професионална квалификация и ключови умения от 15 представители от целевата група на служители на Кандидата и Партньора посредством изпълнение на следните дейности:

Дейност 1 - Предоставяне на професионално обучение;
Дейност 2 - Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетенции ;

Целева група:
Общо 15 лица , от които 13 наети на трудов договор и 2 самонаети лица, служители на кандидата и партньора по проекта, работещи в  приоритетните, съгласно Насоките за кандидастване по схемата, сектори, основаващи се на знанията, високите технологии и ИКТ в гр. София и гр. Габрово.

 Очаквани резултати:

Заети лица, придобили професионална квалификация - общо 15 лица , от които 13 наети на трудов договор и 2 самонаети лица;
Заети лица преминали успешно обучение по КК2 "Общуване на чужд език" по Немски език (нива А1,А2 и В1) - общо 15 лица от които 13 наети на трудов договор и 2 самонаети лица;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Oбучениe по професионална квалификация: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение за общо 15 лица , от които 13 наети и 2 самонаети лица , с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност и надграждане квалификацията на Управителите в посока придобиване на професия, свързана с реализация на новата икономическа дейност, а именно професионална квалификация по от професиите 482010 Икономист-информатик, специалност 4820101 Икономическа информатика , удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство за професионална квалификация). За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1.Дейности по организиране на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия за професиите 482010 Икономист-информатик, специалност 4820101 Икономическа информатика за 15 лица , при следните параметри: Обучение 1: 1. Наименование на обучаващата организация - Трейнър консулт ЕООД (Партньор) 2. Хорариум на обучението продължителност - 960 учебни часа(45 минути) за група ; 2.1. Теория - 450 от учебни часове; 2.2. Практика - 510 учебни часове; 3. Брой на обучаваните лица - 15 лица (разделени на групи); 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация. 5. Място на провеждане - офиси в гр. София и гр.Габрово; 6. Форма на обучение - присъствена; 7. Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма); 8. Разходите за обучение са относно: Възнаграждение за преподаватели, логистика и учебни материали; 9. Изготвен допълнително и утвърдени График на обучението, преподаватели и учебни материали. 10.Правосубектност на обучаващата организация - партньор., съгл.чл.18 от ЗПОО - номер на лиценз : 2013121088 / 25.11.2013. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия 482010 Икономист-информатик, специалност 4820101 Икономическа информатика , включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на удостоверение за професионално обучение по част от професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 27 000.00 0.00
Oбучениe по ключови компетентности: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение на общо 15 лица, от които 13 наети и 2 самонаети лица , по ключови компетенции за „Общуване на чужди езици" (300 уч.часа на 3 нива - Немски език А2, B1 и В2), с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: необходимост от владеене на Немски език за във връзка с чуждестранни клиенти и партньори, по отношение ползване на специализирани интернет приложения ( хелпдеск за дистанционна помощ и информация), както и софтуер за управление на канали за електронна търговия за предлагане (посредничество/комисионерство) на различни бизнес продукти (услуги, софтуер) на наши партньори по телефон и интернет, чрез използване на бази данни от потенциални клиенти. Стъпка 1.Провеждане на обучение по ключови компетенции КК2 "Общуване на чужд език", както следва: За Немски език: 1.Наименование на обучаващата организация - Трейнър консулт ЕООД (Партньор) 2. Хорариум на обучението - 300 учебни часове (45 минути, на три нива Немски език А2, B1 и В2); 2.1. Теория - максимум 150 уч.часа 2.2. Практика (упражнения) - минимум 150 уч.часа; 3. Брой на обучаваните лица - 15 лица (разделени на групи); 4. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 5.Място на провеждане - Офис на Работодателя в гр.София; 6.Форма на обучение - присъствена 7.Програма за обучение (съгласно предложена утвърдена програма) 8.Разходи по обучението , включват възнаграждение преподавател, учебни материали и логистика; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, одобрени от Работодателя. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на зала, учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 10 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.