Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Цел на проектa е да създаде 18 работни места за период от 1 година, за безработни и неактивни лица с ниска степен на образование и квалификация, които ще получат допълнително обучение за придобиване на професионална квалификация. За целта се предвижда и закупуване на оборудване, което да обслужва новите работни места. В проекта са планирани следните дейности:
1. Организация и управление на проекта, подбор на персонал. 
- Формиране на ръководен екип
- Създаване на организация и правила за координация, контрол, вътрешна оценка и анализ 
- Координация с Управляващ орган
- Провеждане на кампания за подбор на персонала, провеждане на интервюта и подбор
2. Закупуване на кухненско оборудване за новите работни места
- Организиране процедура за избор на доставчик, информиране заинтересованите контрагенти и Управляващия орган
- Избор на доставчик според критерия за  икономически най-изгодна оферта
- Сключване на договор за закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на оборудване и изпълнението му
3. Назначаване и обучение на персонала
- Назначаване на служители 
- Провеждане на начални инструктажи 
- Организиране на процедура за избор на обучителен център за професионална квалификация
- Обучение
- Подсигуряване документалната отчетност на обучението
- Обучените получават удостоверения за придобита квалификация
4. Визуализация на проекта
- Публичност на проекта
- Подготовка и разпространение на информационни носители посочващи източниците на финансиране
Резултата, който очакваме да постигнем с изпълнението на така описаните дейности е да се подсигури заетост за 18 представители на целевите групи за 12 месеца в рамките на проекта и да се гарантира устойчивост на минимум 9 работни места.
За безработните и неактивни лица, целевата група на проекта, това са повече възможности за заетост, възможност за повишаване на професионалните умения и квалификации. Това ще им даде увереност в по-нататъшното им участие на пазара на труда и по-добър живот в настоящето.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта, подбор на персонал.: За целите на организиране, управление и осигуряване на необходимата отчетност на проекта се предвижда сформирането на екип от трима души - ръководител, координатор и счетоводител. Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневната работа по проекта и осъществяването на комуникацията със служителите на УО, изпълнителите по проекта, представителите на целевите групи. Ръководителя на проекта ще носи пълната отговорност за коректното изпълнение на планираните дейности и постигане на поставените цели. Ежеседмично ще се провеждат координационни срещи на екипа, като веднъж в месеца ще се осъществява и пълен преглед на изпълнението и напредъка по графика на проекта. Създаване на добре функциониращи канали на информация във всички посоки на организационната структура, така че, анализа на процесите, контрола върху изпълнението и коригирането му, когато е необходимо да са максимално улеснени, както за екипа по управление на проекта, така и за Управляващия орган за програмата. Ръководителя на проекта следи за неговото изпълнение според договора и изискванията за безвъзмездна помощ. Координира и съгласува дейностите с Управляващия орган, за да се гарантира коректното изпълнение на проекта. Ръководителя на проекта организира кампания по подбор и наемане на персонал съгласно критериите на програма "Ново работно място 2015". Целева група са всички търсещи, ненаети или трайно безработни лица, които проявят интерес към новосъздадените работни места. Кампанията по подбор се провежда при пълна прозрачност без да се допуска каквато и да било форма на дискриминация и неравенство между половете. Критериите за оценка са дефинирани от програмата Ново работно място 2015 и всеки избор ще бъде направен в контекста на успешното провеждане на проекта и постигане на заложените в него цели. 19 518.43 19 500.00
Закупуване на кухненско оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места: За целите на обезпечаване на новоразкритите работни места в рамките на проекта се предвижда закупуването на кухненско обороудване, както следва: 1. Неръждаем стелаж с 4 плътни рафта и регулируеми крачета. 2. Работна маса крайстенна с вградени 2 УБ с размери 400/400/250, неръждаема с Душ-батерия, смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 3. Работна маса крайстенна с вграден 1 УБ с размери 400/400/250, Професионална батерия, смесителна с дълго рамо. 4. Шкаф с две врати за работен плот и междинен рафт, неръждаем. 5. Работна маса с 2 УБ с размери 500/500/300 с депо за миялна машина, неръждаема, Душ-батерия смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 6. Хоризонтален хладилник с 3 врати. 7. Вертикален хладилник - 2 бр., вертикален фризер - 2бр. 8. Фритюрник с 2 вани и база за фритюрник с долен рафт. 9. Гладка скара, ел. С база за скара с долен рафт. 10. Четворка котлони, газ с база за котлони с долен рафт, лесно разглобяеми за почистване. 11. Пароконвектомат за 6 тави със сензорен екран и База с водачи за тави. 12. Машина за вакуумиране с дигитално контролно табло. 13. Уред за вакуумно готвене на ниска температура във водна среда с LED дисплей за работната температура. 14. Съдомиялна машина, неръждаема с 2 цикъла за измиване. Пряко оборудването ще се използва при изпълнението на ежедневните служебни задължения от страна на 7 души, наети на длъжност "готвач", но всъщото време и целият останал новонает персонал е в пряка зависимост от използването на новопридобитите активи. Изборът на доставчик/доставчици ще се осъществи, чрез организирането и провеждането на открита процедура по реда на ПМС №160 от 1 юли 2016 г. за определяне на правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕСИФ. 52 800.00 50 540.00
Назначаване и обучение на персонала: Представителите на целевата група, подбрани в резултата на изпълнението на дейност 1 по проекта, ще бъдат назначени на следните длъжности: Готвач - 7 души Сервитьор - барман - 5 души Мияч кухня - 2 души Хигиенист - 2 души Снабдител - 2 души В рамките на проекта се предвижда пълна 12 месечна заетост за всеки един от новонаетите служители, в разкрит обект на дружеството - ресторант в гр. София.„Служителите на длъжности готвач и сервитьор - барман, се планира да бъдат включени в курс по професионална квалификация по част от професия, със следните параметри: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността: професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811070 Готвач, специалност 8110701 Производство на кулинарни изделия и напитки -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 7; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 2. Наименование и код на професията, и код на специалността; професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811080 Сервитьор-барман, специалност 8110801 Обслужване на заведения в общественото хранене -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 5; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 Обчението с предвижда да бъде възложено на външна обучаваща организация, притежаваща валиден лиценз по съответните професии издаден от Националната агенция за професионаално образование и обучение. Провеждането на обучението следва да се случва в рамките на установеното работно време на служителите, по изготвен график. 140 276.30 134 283.66
Визуализация на проекта: Съгласно указанията за информираност и публичност на прилаганите мерки по програма Ново работно място 2015, дейностите по тази точка целят да оповестят на обществеността Европейския социален фонд като източник на финансиране на конкретния проект. За целта се предвижда изготвянето и разпространението на следните материали: 1. Интернет страница на проекта, която ще съдържа пълно описание на поставените цели, очакваните резултати, дейностите и финансирането осигурено от програмата. На интернет страницата периодично ще се публикува информация за постигнатия напредък на изпълнението. 2. 1000 броя брошури с кратка информация за дейностите и целите на проекта, като брошурите се предвижда да бъдат изготвени в началото на проекта, така че да служат и като средство за информиране на целевите групи и привличането им за участие. Разпространението на брошурите ще се осъществи на места са голяма обществена посещаемост, вкл. и в Бюрата по труда. 3. Предвижда се изготвянето и поставянето на 2 обозначителни табели - една на офиса на проекта и една на обекта в който е поставено закупеното оборудване и са обособени новите работни места. 4.10 бр. стикери 5. Плакат 1 бр., който ще бъде изработен за сметка на Кандиддата. 2 108.00 2 100.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.