Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Нетера е независим телеком оператор за стандартни и комплексни услуги и проекти в Европа повече от 20 години. В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат реализирани дейности във връзка с организирането и провеждането на специфични обучения в областта на телекомуникационния сектор  и обучения в областта на ключовите компетенции, с цел да се повишат способностите на заетите лица в Нетера ЕООД  да посрещнат промените на пазара на труда в условията на динамични глобални процеси в сектор телекомуникации от гледна точка запазване конкурентоспособността и повишаване качеството и добавената стойност на предлаганите от дружеството услуги. Обученията са насочени към конкретните нужди на целевата група -124 заети лица в дружеството. Лицата ще бъдат включени в обучения, с оглед на спецификата на тяхната работа и потребностите им за повишаване на знанията и уменията. В  проектното предложение са включени обучения по ключови компетентности, както и специфични за дружеството и сектора, в който то оперира, и са в съответствие с установените нужди на заетите в Нетера, а именно повишаване квалификацията на упражняваната професия и създаване на възможност за кариерно развитие. Предвидените дейности са подбрани така, че да гарантират постигане на целите, резултатите и индикаторите, заложени в проектното предложение и да допринесат за постигане на целите на настоящата процедура. Чрез реализирането на проекта са предвидени да бъда постигнати следните резултати: 
-Повишена квалификацията, знания и умения на 66 заети лица в Нетера чрез участието им в специфични обучения;
-Повишена  квалификацията, знания и умения на  124 заети лица в Нетера чрез участието им в обучения по ключови компетенции;
-Подобрена  адекватност на уменията на заетите в Нетера, с оглед на нуждите на дружеството и възможностите на новите технологии в телекомуникационния бранш; 
-Повишена възможност за кариерно развитие на обучаваните лица; 
-Повишена производителност на труда на служителите в Нетера.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Специфично обучение 1 на тема: Разработка и продажба на услуги в Carrier Class Ethernet платформа за обмен на услуги: В рамките на дейността ще се проведе обучение на тема: „Разработване и продажба на услуги в Carrier Class Ethernet платформа за обмен на услуги“. Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група относно процеса на разработване и продажба на услуги в съответствие с Carrier Class Ethernet стандартите. Основни теми, които ще включва обучението са: 1. Технологии, стандарти, системи и планиране - Carrier Ethernet MEF 3.0 CE, MEF-CECP Сертификационна програма; - SDN и NFV технологии, системи и имплементации - SD-WAN технологии, системи и имплементации - Наблюдение и гарантиране на качеството на Carrier Ethernet услуги - Мрежово планиране в условията на Carrier Еthternet мрежи и услуги. 2. Услуги - типове, доставчици, пазари, конкурентни предимства - E-Line EVPL, Е-Line EPL, E-LAN, Etree, L3 VPN; - Hybrid Service Access Port. Обучението е ориентирано към постигане на заложените в проекта цели и е насочено към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в който оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите на дружеството по отношение на телекомуникационните услуги. Обучението е предвидено за 37 заети лица, служители в следните звена: Продажби, Развитие,Маркетинг и комуникации, Продуктови мениджъри и Доставка на стоки. В ежедневната работа на служителите работят с различни телеком услуги и липсата на адекватни познания в тази област не им позволява да оказват адекватна услуга. Обучението е насочено към разработване и продажба на тези услуги и приложенията им в съвременната комуникационна среда. Обучаемите ще се запознаят с технологиите, стандартите и системите за планиране, както и услугите, доставчиците, пазарите и конкурентните им предимства. Ще придобият знания и умения да прилагат основните типове и приложенията (принципи и протоколи) на Carrier Ethernet стандартите, в съответствие със спецификациите на MEF (Metro Ethernet Forum), как да разработват услуги, отговарящи на стандартите Carrier Class Ethernet и как тези услуги да бъдат реализирани на телекомуникационния пазар. След завършване на обучението, лицата ще могат да: разработват услуги и функции в съответствие с Carrier Class Ethernet стандартите; идентифицират как да изградят мрежи за доставка на качествени телекомуникационни услуги; дефинират решения за Carrier Ethernet услуги. Обучаемите ще получат задълбочени познания за Carrier Class Ethernet и MEF стандартите и спецификациите, както и тяхното приложение в процеса на разработване и продажба на услугите. Ще бъдат разгледани технологиите Carrier Ethernet и спецификациите на MEF CE 3.0 за услуги. За предлагането на телекомуникационни услуги на пазара на Ethernet услуги, е необходимо компанията да отговаря на Carrier Class Ethernet стандартите. Предвид обема и разнообразието на услуги, които предлага дружеството, от изключително важно значение е служителите от посочените звена да познават тези стандарти и стъпките, по които следва да създават услугите, респективно и как да ги продават. Ethernet услугите мога да се нарекат още „гориво“ за цифровата икономика. Двигатели за растежа на Carrier Class Ethernet услугите са: предлагане на разнообразни и качествени услуги, с по-висока пропускателна способност на мрежата на по-ниска цена. Успешното завършване на обучението ще доведе до повишаване на квалификацията (специфичните учения) на обучените лица, подобряване на качеството на тяхната работа, ефективността на служителите и качеството на предоставяните услуги. Етапи на реалзиране на дейността: Етап 1: Подготовка на документация, избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 и сключване на договор - 1-ви - 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 4-ти до 9-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 9-ти месец 148 000.00 0.00
Специфично обучение 2 на тема: Анализ на комплексни системи и изготвяне на процедури за поддръжка, използвайки диаграми на състоянията: В рамките на дейността ще се проведат обучения на тема: „Анализ на комплексни системи и изготвяне на процедури за поддръжка, използвайки диаграми на състоянията“. Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група в областта на анализа и изготвянето на процедури за поддръжка, използвайки диаграми на състоянията, което ще доведе до по-бързо идентифициране на възможните проблеми и улесняване процеса на поддръжка на телекомуникационните платформи в дружеството и за тези разработени за конкретни клиенти. В обучението ще бъдат включени следните основни теми: 1. Комплексни системи, модули, взаимодействие. 2. Диаграма на системата: - дефиниране точки за мониторинг; - наблюдение на състоянията на системата. 3. MFD (модулни функционални диагностики) диаграма на състоянията: - основни принципи при създаването; - видове състояния на системата. 4. Изготвяне на процедури на базата на MFD Обученията са ориентирани пряко към постигане на заложените в проекта цели и са насочени към потребностите на целевите групи, с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите по отношение на поддръжката на услугите, идентифициране и отстраняване на възникналите проблеми в процеса на предоставяне на различните видове услуги. Обученията са предвидени за 25 заети лица - служителите в Технически отдел и Колокация. Това са служителите, които са пряко ангажирани с разработването или използването на платформите (софтуери и системи, които осигуряват функционирането на съответната услуга, предлагана от дружество). Всяка платформа за предлагане на определен вид услуга е сложна структурно и функционално. За да може да бъде поддържана от служителите в дружеството, чиито задължения са да извършват такава, или от съответните клиенти, за които е предназначена платформата, същата следва да бъде придружавана от диаграми на състоянията и съответните процедури, които я описват. Целта на разработените диаграми и процедури е при възникване на проблем в разработената платформа, лицата, отговарящи за поддръжката на платформата, по-лесно да открият проблема и да са в състояние да го отстранят във възможно най-кратко време. Чрез участието си в обучението, лицата ще придобият знания и умения по отношение на методиката, свързана с анализа на комплексни системи и изготвяне на процедури за поддръжка, използвайки диаграми на състоянията. По този начин ще подобрят и улеснят процеса на прилагане и по-ефективно използване на създадените от дружеството платформи. Обучението е специфично, тъй като е насочено към специфични знания и умения, които са приложими за телекомуникационния сектор и по-конкретно за Нетера ЕООД. Чрез прилагането на практика на придобитите знания и умения, служителите ще могат да описват състоянията, процесите и процедурите и ще имат възможност да предават всяка една изработена платформа, придружена със съответното описание, което ще бъде от полза за Нетера и клиентите. Липсата на модулна функционална диагностика, описание на процесите и процедури, съответната платформа не може да бъде поддържана. Придобитите знания и умения са специфични и ще повишат нивото на квалификация на заетите лица, както и ще създадат възможност за развитие на служителите в посочените звена в компанията и в телекомуникационния сектор като цяло. Обученито ще допринесе за повишаване на знанията и уменията на обучените лица, подобряване на качеството на тяхната работа, респективно ще окаже положително влияние върху ефективността на служителите и качеството на предоставяните услуги. Етапи на реалзиране на дейността: Етап 1: Подготовка на документация, избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 и слючване на договор - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обученията - сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 9-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността – 9 -ти месец 100 000.00 0.00
Специфично обучение 3 на тема: Обучение за опериране и поддръжка на система за защита от DDoS атаки (по класове) : В рамките на дейността ще се проведе обучение на тема Опериране и поддръжка на система за защита от DDoS атаки. Обучението е ориентирано към постигане на заложените в проекта цели. Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група в областта на оперирането и поддръжката на система за защита от DDoS атаки, за да се гарантира сигурност и надеждност на предоставяните от дружеството телекомуникационни услуги. В обучението ще бъдат включени следните основни теми: 1. Дизайн на DDoS система - Хардуерни компоненти и работа - Софтуерни системи, оперативна съвместимост и логическа структура на решението 2. Механика на антиддос операции - Принципи и техники за откриване и намаляване на атаките: филтри - видове и принципи на работа; методи на отбранителна политика - видове и принципи на работа; процес на смекчаване на потока - йерархия и ред на прилагане на различните видове механизми за почистване и логическо групиране; 3. Конфигурация на системата, администриране и поддръжка - Конфигурация на уреда - Портална администрация - потребителски акаунти и права; клиентски достъп; актуализиране на системата и др. 4. Одит и оптимизация на сценариите за приложение на Нетера - оптимизиране на конфигурацията за специфичните приложения на Нетера 5. Отстраняване на неизправности Обучението е ориентирано към постигане на заложените в проекта цели и е насочено към потребностите на целевите групи, предвид бързоразвиващия се телекомуникационен сектор и необходимостта от сигурност на информационните потоци. Нетера ЕООД има различни типове клиенти, в т.ч. банкови и финансови институции, държавни институции, международни организации и други, за които сигурността на информацията е от първостепенно значение. Осигуряването на високо ниво на сигурност и надеждност на информацията на предлаганите услуги са задължителни, с оглед на услугите, които предлага дружеството. Обученията са предвидени за служители в IP отдел: 4 заети лица в дружеството. Това са хората, чиито задължения и отговорности са пряко свързани с конфигурирането и поддръжката на услугите. Придобитите знания и умения в областта на Оперирането и поддръжката на система за защита от DDoS атаки, ще повишат квалификацияна служителите в тази област от една страна, а от друга страна ще могат да предложат на клиентите на дружество високо ниво на кибер сигурност, което осигурява надеждност на услугите, които са предоставят чрез интернет от Нетера. Чрез придобиване на компетенции в областта на защита от DDoS атаки, ще се предотвратят нежеланите атаки от страна на външни източници, които се стремят да направят услугата недостъпна за клиента. Повишаването на сигурността и елиминирането на потенциалните DDoS атаки ще гарантират по-високо качество и надеждност на предлаганите от дружеството услуги. Тази сигурност е необходима за всички клиенти на дружеството, които предоставят услуги в реално време. DDoS атаките целят да направи услугата неизползваеми за клиента, което предвид характера на предлаганите услуги, може да се окаже фатално за някои от клиентите ни. Към момента в дружеството липсва необходимия капацитет за предлагане на защита DDoS атаки. В процеса на обучението лицата ще бъдат запознати как се изгражда такава архитектура (хардуерно) и как се реализира софтуерно защитата от DDoS атаки. Прилагането на практика на знанията и уменията, придобитите от служителите в рамките на настоящото обучение ще направи по-сигурен интернет достъпа и по-надеждни предлаганите от дружество телекомуникационни услуги. Етапи на реалзиране на дейността: Етап 1: Подготовка на документация, избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 и слючване на договор - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обученията - сформиране на групата, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 6-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността – 6 -ти месец 16 000.00 0.00
Обучение по Ключова компетентност 7 „Инициативност и предприемачество“ . Управление на продажбите: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 7 „Инициативност и предприемачество“ на тема: „Управление на продажбите“. Обучението е пряко ориентирано към постигане на заложените в проекта цели. Целта на настоящата дейност е запознаване на обучаемите със задължителните елементи на предлагане на телеком решенията, унифициране на уменията за провеждане на продажбено взаимодействие, така, че да бъде прилаган общ и разпознаваем стандарт на работа, развиване на умения за представяне на високотехнологични решения, разбиране на необходимостта от адаптиране на подхода към всеки отделен клиент, спрямо индивидуалните му потребности, както и придобиване на знания и умения за справяне с трудни и претенциозни клиенти. В обученията ще бъдат включени служители от звената от търговските екипи, presales (предпродажба) и търговските асистенти – 21 заети лица в Нетера ЕООД. Това са служителите, чиито основни ангажименти са свързани с продажбата на предлаганите от дружеството услуги и от чиито компетенции по отношение на процеса по управление на продажбите зависи постигането на определен обем продажби.Така ще се осигури устойчивост на приходите на дружеството, респективно по-добри финансови ползи и за служителите. Продажбите са една от основните дейности във всяка бизнес организация и от квалификацията, знанията и уменията на служителите, които извършват тази дейност зависи как това, което създава организацията ще достигне до потенциалните клиенти и как тези клиенти да бъдат привлечени и задържани в дългосрочен аспект. Участниците в обучението ще усвоят инструментариум и техники за разкриване на конкретни нужди на клиента, в зависимост от неговия тип, как да подходят индивидуално към клиента и как дългосрочно да задържат клиента. Обучението ще включва следните основни теми: - Изграждане на първоначално впечатление и привличане на вниманието на клиента към продукта и компанията. - Инструментариум и техники за разкриване на конкретни нужди на клиента, в зависимост от доминиращия му тип на възприемане на информацията. -Изготвяне на индивидуално предложение на клиента, чрез срещане на идентифицираните му потребности и точния продукт от портфолиото на организацията. - Управление на клиентски оплаквания. - Спряване с възражения към наши продукти, услуги и/ или към компанията. - Създаване на допълнителна стойност за клиента. Cross sell и Up sell. - Начини за поемане на ангажимент. - Дългосрочно сътрудничество с клиенти. Продажба след продажбата. - Използване на професионален етикет. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 2-ри до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 4-ти до 8-ти месец Етап4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 8-ти месец Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. В рамките на дейността ще бъде изготвена документация за избор на изпълнител, при спазване на нормативната уредба и изискванията на УО. 2 940.00 0.00
Обучение по Ключова компетентност 5 „Умение за учене“ на тема: "Водене на преговори. Презентационни умения" : В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Обучение по Ключова компетентност 5 „Умение за учене“ на тема: „Водене на преговори. Презентационни умения". Обучението е пряко ориентирано към постигане на заложените в проекта цели. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група в областта на воденето на преговори и презентационните умения. Обучението е насочено към продуктови мениджъри, служители в звената: доставка на стоки; правна и регулаторна политика; маркетинг; човешки ресурси и финанси - общо 24 заети лица в дружеството. Обучението е предназначено за служителите в посочените звена, тъй като тяхната ежедневна работа има пряко отношение към начина на презентиране и преговаряне, в процеса на предоставяне на услугите за клиентите на дружеството. Чрез успешното завършване на обучението лицата ще се научат да следват ефективен процес за водене на преговори, както и ще придобият знания и умения по отношение на структурирането и подреждането на презентация, така че да спечелят вниманието на слушателите по време на среща с клиент. Представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на водене на преговори и презентационни умения, което е от ключово значение за ефективното и адекватно изпълнение на техните ежедневни ангажименти. Основни теми, които ще бъдат включени в обучението са: - Принципни преговори. Цели, процес. Роля на планирането и подготовката. Същност на преговорите. - Линия на успех и неуспех по време на преговорите. Оптимална крива на Парето; - Подготовка за преговори – събиране на информация, дефиниране на целите, психологическа подготовка, изготвяне на стратегия. Подходящи въпроси; - Инструментариум и стратегии за подготовка на преговори; - Разграничаване на хората от проблема. Кои са заинтересованите лица? Ангажирането на всички заинтересовани; - Формулиране на целите на преговорите, стъпките и ползите за всички страни; - Съгласуване на факторите за успех преди преговорите, по време и след преговорите; - Постигане на споразумение и по време на трудни ситуации. Справяне със съпротивите – причини за тях и техники; - Въпроси при идентифициране на интересите. Генериране на възможности. Определяне на независими стандарти; - Изграждане на завладяваща визуализация на презентация. Адаптиране на информацията спрямо аудиторията и целите на представянето; - Ефективна подготовка за среща и представяне на предложение по начин, който да осигури успех; - Умения за контролиране на поведението при презентиране пред един, двама души или по-голяма аудитория. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-ви до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението, сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 10-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 11-ти месец 3 360.00 0.00
Обучение по Ключова компетентност 5 „Умение за учене“ на тема: "Умения за обслужване на клиенти по телефон. Продажби по телефон". : В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка 5 „Умение за учене“ на тема: "Умения за обслужване на клиенти по телефон. Продажби по телефон". Обучението е пряко ориентирано към постигане на заложените в проекта цели. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група по отношение на провеждането на разговори, усвояване на техники за уверено водене на разговори и контролиране от тях самите на разговори, провеждани по телефона, повишаване на увереността у служителите при използване на различните методи и техники в процеса на водене на успешни разговори и продажби по телефона. Основно обучението цели подобряване ефективността и уменията за разговори и преговори по телефона на служители от следните звена в дружеството: Център за наблюдение на мрежата (NOC), Център за наблюдение на видео услуги (VSOC) и Администрация - 30 заети лица в Нетера. Предвидените обучения ще подобрят ефективността на работата на служителите, като по този начин ще се оптимизира времето за разговори и преговори по телефона, с цел обслужване на клиенти, продажба и/или поддръжка на съответната услуга. Обучаемите ще повишат своите знания и умения за активно слушане, видове клиенти и спецификата на комуникация с тях. Компетентността има ключова роля за хората на посочените длъжности, тъй като тези служители ежедневно комуникират с настоящи и потенциални клиенти на дружеството и от тях до голяма степен зависи как те да бъдат привлечени и задържани, респективно как в максимална степен да бъдат удовлетворени потребностите на всеки индивидуален клиент, с оглед на неговата специфика. Основни теми, които ще включва обучението са: - Специфики на продажбите по телефон. Нужда от акцентиране върху други параметри на комуникацията в сравнение с директната комуникация „лице в лице“ – глас, интонация, тембър, сила на гласа и т.н. - Видове трудни, агресивни клиенти, разпознаване; - Справяне с трудни клиенти по уважителен начин. Балансиране на отстояването на позицията на служителя и интересите на клиента. Адаптиране на собствения отговор, чрез техники – емпатия, умения за убеждаване; настойчивост без настояване; преодоляване на обективни възражения; - Ефективно управление на времето при обслужване на клиенти по телефон. Как да планираме разговора и да управляваме ефективно продължителността му; - Активно слушане, задаване на подходящи въпроси. Контролиране на разговора, насочване на клиента за събиране на нужната информация; - Особености при провеждане на входящи и изходящи разговори; - Систематизиране на получената информация по подходящ и достъпен начин и разпределянето й по обективен критерий; - Ментална нагласа на служителя за провеждане на балансирана и позитивна комуникация по телефона; - Мисленето „Печеля-Печелиш“ по време на обслужването на клиенти по телефона. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 2-ри до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 9-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 9-ти месец 4 200.00 0.00
Обучения по Ключова компетентност 7 „Инициативност и предприемачество“ на тема "Мениджърски умения и управление на екипи".: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: 7 „Инициативност и предприемачество“ на тема "Мениджърски умения и управление на екипи". Обучението е пряко ориентирано към постигане на заложените в проекта цели. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група в областта на мениджърски умения и управлението на екипи. Основно тези обучения, целят подобряване ефективността и управленските умения на тийм лидерите, ръководителите на екипи, мениджърите и главния оперативен ръководител в дружеството - 19 заети лица в Нетера. Предвидените обучения ще подобрят ефективността на работата на използваните ресурси, като също така ще доведат до значително подобряване на организационния процес, което от своя страна ще доведе до съкращаване на времетраенето на отделните етапи в процеса на предоставяне на определена услуга, респективно ще окаже положително влияние по отношение нивото на оперативна работа на обучените служители. Компетентността има ключова роля за хората на посочените длъжности. На лицата, работещи на тези длъжности се налага ежедневно да изпълняват функции, свързани с управление и администриране на хора и процеси (различни по характер дейности), обхващащи голяма по обем и разнородна информация, чието ефективно използване и управление е практически невъзможно без наличието на управленски умения. Чрез придобиването на мениджърските компетенции, ще се подобри процеса на работа на служителите, предвидени за обучение от една страна и от друга страна ще се гарантира по-бързо и качествено изпълнение на поставените задачи на всички служители в дружеството, под ефективния контрол на своите лидери и мениджъри. Целта на обучението е участниците да получат структурирани знания и умения за ръководене на екип, спрямо етапа от неговото развитие, зрялост и целите, които се очаква да постигне, да тренират умения за овластяване на екипа и избягване на микромениджмънт, да научат и прилагат допълнителни инструменти, които да позволят постигането на продуктивност и очаквани резултати, чрез въвличане на всички членове на екипа, да развият умения за структуриране и предаване по подходящ и мотивиращ начин на ясна стратегия и визия за екипа си, да придобият знания и умения за делегиране и даване на обратна връзка. Основни теми, които ще включва обучението са: - Ключови мениджърски умения: комуникационни, аналитични, стратегически, технически и т.н. - Ориентация към постигане на резултати; - Подкрепа на кариерното развитие на отделните членове на екипа; - Сплотяване на екипа, създаване на визия, обща цел и посока. Умения за ефективно мотивиране на екипите и отделните им членове; - Роли на мениджъра и лидера. Специфики, разлики, прилики, предимства. Може ли да изградим лидер? Кой избира лидера? - Баланс в метода на управление между ориентация към хората и постигане на целите; - Стилове на управление; Делегиране; Обратна връзка; - Етапи на формиране и развитие на екипа и адаптиране на стила на управление спрямо всеки от тях; - Управление на екипи; - Индивидуални планове за развитие и прилагане на мениджърските умения. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 2-ри до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 8-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 8-ми месец 2 660.00 0.00
Обучения по Ключова компетентност 7 „Инициативност и предприемачество“ на тема: "Управление на проекти". : В рамките на настоящата дейност ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 7 „Инициативност и предприемачество“ на тема "Управление на проекти". Обучението е пряко ориентирано към постигане на заложените в проекта цели. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група по отношение на знания, свързани с ефективно дефиниране на заданията за стартиране на проекти, жизнения цикъл на проекта, подхода при управление на проекти, процеси, насочени към управление на проекта, планиране, изпълнение, контрол и др. Обучението е насочено към служителите, работещи в екипите за управление на мрежата, а именно IP и свързани услуги, IТ услуги, Радиочестотни преносни системи и видео услуги на мрежата и Цифров пренос, както и служители в отдел колокация и програмисти - общо 30 заети лица в дружеството. Предвидените обучения ще подобрят ефективността на работата на използваните ресурси, като също така ще доведат до значително подобряване на процеса на работа в организацията от инициирането, през изпълнението, контрола, оценката на риска и приключването му. Това от своя страна ще гарантира по-добро управление и контрол на ресурсите в организацията, вкл. човешки, материални, финансови и не на последно място ще доведе до по-добро управление на времето на служителите, които ще бъдат обучени. На лицата, работещи на тези длъжности се налага ежедневно да участват в различни проекти на компанията, с оглед на разнородния характер на услугите които предлага дружеството. Необходимостта от настоящото обучението е обусловена от факта, че предвидените за обучение по настоящата тема служители, извършват ежедневно съвкупност от разнородни дейности с уникално съдържание, в различни специфични ситуации, изискващи често решаване на сложен и/или нестандартен проблем. Чрез придобиването на знания и умения в областта на Управлението на проекти, служителите ще усвоят и ще могат да прилагат в ежедневната си работа комплекс от различни техники и подходи, обхващащи целия цикъл на проекта от инициирането до приключването. Това от своя страна ще подобри процеса на работа на служителите, тяхната инициативност, възможността за контрол по отношение на изпълнението, управление на проекти посредством специализирани методи и средства, включително и чрез софтуерни приложения. Основни теми, които ще включва обучението са - Процеси, насочени към управление на проекта. Процеси, ориентирани към продукта; - Иницииране; - Планиране – дефиниране обхвата, планиране на ресурсите, планиране риска на проекта, планиране на качеството, планиране на качеството, планиране на комуникациите, планиране на организацията и хората, планиране на доставките, разработване на план за управление на проекта. - Изпълнение; - Контролиране - отчитане на изпълнението; - Приключване; - Стандартизирани процедури и документи за управление на проекта. Специализирани методи и средства, софтуерни приложения. - Фази и етапи на проекта. Проследяване, преглед и одобряване на резултата от всяка фаза. Контролни точки – mile stones. - Жизнен цикъл на проекта – от иницииране до приключване: Управление на интеграцията; Управление на обхвата; Управление на времето; Управление на качеството; Управление на човешките ресурси; Управление на комуникациите; Управление на риска; Управление на промените. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението, сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 12-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 12-ти месец 4 200.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.