Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Ще бъдат адресирани потребности на целевите групи от социални услуги при обичайни ежедневни дейности,осъществяване на социални контакти; от здравни услуги.Ще бъдат включени 70 лица с увреждания и техните семейства и 20 лица над 65 г.с ограничения или в невъзможност за самообслужване.Чрез специфичните цели за създаване на нов Център за иновативно предоставяне на почасови услуги за социално включване в общността и в домашна среда,преодоляване на социалната изолация,превенция на институционализацията,осигуряване на безопасна и подходяща среда за достойно съществуване и активен социален живот на потребителите,повишаване квалификацията и доходите на лица с ниска квалификация,създаване на условия за връщане на реалния пазар на труда на лицата,полагащи грижи за близки с увреждания,ще се постигне общата цел за подобряване качеството на живот на лица в неравностойно положение в община Добричка,давайки им право на избор,независимост и достойнство. 
Дейности които предвиждаме да се осъществят по проекта:Организация и управление;Информиране и публичност;Осигуряване на достъп до интегрирани услуги;Обучение на персонала за предоставяне на услугите;Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала;Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите;Разработване на Методология за дейността на Центъра;Техническо обезпечаване на Центъра;Осигуряване на специализиран транспорт за хора с увреждания.
Очаквани резултати;Успешно изпълнени проектни дейности;Осигурена прозрачност и разгласа на целите и резултатите на проекта;Осигурена качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности;Формирани знания и умения у персонала за предоставяне на висококачествени услуги;Мотивиран персонал с нагласата да работи съобразно спецификата на всеки потребител;Адресирани услугите съобразно потребностите на потребителите;Гарантиран равен и улеснен достъп на потребителите до предоставяните услуги;Ясни, регламентирани правила за предлагане на качествени услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на доставки и услуги. Управление на проектните дейности, насочено към ефективно изпълнение на заложените индикатори. Наблюдение на навременното и в пълнота изпълнение на планираните дейности по проекта и качеството на предоставяната услуга. Редовна отчетност за удостоверяване на административните, технически и физически аспекти на дейностите по проекта. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. В дейността се включва: Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта, подбор на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица- проектен месец 1. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на доставки и услуги. Ще бъде назначена тръжна комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в тръжните документации- проектен месец 1. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни „Месечни планове за действия” и „Протоколи от заседания”. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще бъде разработена система за вътрешен мониторинг, чрез която се оценява напредъка на дейностите по проекта и се сигурява качеството на предлаганите услуги на потребителите- проектен месец 1. В месечен „План за мониторинг” ще се извършват периодични оценки от екипа за управление на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители, ежемесечно. С цел контрол качеството на предоставяните услуги ръководителят на проекта назначава в График за мониторингови посещения дати за извършване на мониторингови посещения в домовете на потребителите: ежемесечно и при възникнали потребности и рискове, и назначава отговорни за това лица, като посещенията се осъществяват от ръководителя и координатора, които изготвят Формуляри за посещение на място. Резултатите от проведените мониторингови посещения се обобщават в месечни доклади, съдържащи оценка и предложения. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, доклади от проверките на място, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган. Ще се изготвят месечни отчети от отделните членове на екипа за управление и персонала и експертите към Центъра за проследяване спазването на разработените планове за действие. Ще бъдат изготвяни прецизни и редовни междинни отчети с необходимите приложения към Управляващия орган- 6, 12, 18, 20 проектни месеци. Ще бъде изготвен окончателен отчет относно изпълнението на целите на проекта, постигнатите резултати и реални стойности на заложените индикатори, срещнатите трудности и тяхното преодоляване. Дейността се изпълнява през целия период на проекта- 20 месеца. 42 588.41 39 212.21
Дейност 2: Информиране и публичност: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕСФ. В дейността се включва: През месец 1 на проекта ще бъде разработен “План за информация и публичност”, който има следните задачи: - Определяне на реда и средствата за информиране на заинтересованите лица и институции; -Разработване на необходимите информационни материали и организиране на информационните събития; - Осигуряване на публичност на дейностите по проект чрез разпространение на информационните материали и провеждане на информационните събития; - Осигуряване на активно съдействие от страна на заинтересованите страни за постигане целите на проекта. Информирането на обществото за целите на проекта, настоящата схема за безвъзмездно финансиране ”Независим живот" и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, както и за процесите на реализация на проектните дейности и постигнатите резултати ще се осъществява чрез използване на различни инструменти като: - провеждане на пресконференции - поради продължителността на проекта- 20 месеца, ще бъдат организирани и проведени 3 пресконференции - 1 в началото на проекта за запознаване на обществеността с целите на проекта- през проектен месец 3, и 2 в процеса на изпълнение за информиране относно хода на проектните дейности- през месеци 10 и 18 на проекта. - изготвяне и разпространяване на 500 дипляни в населените места в община Добричка и 68 плаката – по 1 във всяко населено място, за информиране на потенциалните потребители и кандидати за работа в Центъра за същността на проекта и условията за кандидатстване, през месеци 3 и 4 на проекта. -изработване и поставяне на 2 ролбанер - винил- 1 в сградата на общината, и 1 където се помещава Центъра, през месец 3 на проекта. - изготвяне и разпространяване на 500 брошури за оповестяване на постигнатите резултати по проекта в община Добричка и съседните общини - Добрич, Крушари, Тервел, Ген.Тошево и др., през месеци 18 и 19 на проекта. - провеждане на 1 заключителна среща под мотото „Благодарим ви за грижите”, с участието на 40 лица- потребители, персонал, медии, административния екип за управление, представители на общинска администрация на община Добричка и съседни общини, представители на НПО, през месец 20 на проекта. Комбинирането на различните инструменти има за цел да осигури желаното информационно покритие на целевата аудитория, като едновременно се осигурява нужната информация чрез подходящ брой единични актове на въздействие върху публиката при паралелен стремеж за точна ориентация на посланията към заинтересованите страни. Дейностите по информиране и публичност ще допринесат за поддържане на перманентна обратна връзка с общинската администрация, гражданското общество и бизнеса, като се разчита на инициатива и активно участие от страна на всички заинтересовани страни в проекта. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” Дейността ще се изпълнява в 7 месеца, съобразно посочените по-горе етапи. 3 825.60 3 388.00
Дейност 3: Осигуряване на достъп до интегрирани услуги: Ясни,регламентирани права и задължения на заетите в Центъра.Равен достъп на лица от целевите групи до предоставяните интегрирани услуги,осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор.Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Експерт"Човешки ресурси"ще разработи„Методика за подбор на персонал на Центъра”и длъжностни характеристики за следните позиции:соц.асистент,дом. помощник,личен асистент,техн. сътрудник,шофьор,експерт"психо-социална подкрепа",социален консултант.Кандидатите представят заявление и придружаващи документи,като се води регистър.Подборът ще се извърши от комисия,съставена от екипа за управление и експерт'Човешки ресурси".Подбраните лица подписват трудови договори.Подборът на персонал на Центъра и сключване на договори ще бъдат извършени първоначално през месеците 1 и 2 на проекта и текущо.В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месеците 1 и 2 на проекта потенциалните потребители от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите,на които екипът за управление на проекта и експертът"психо-социална подкрепа",социалният консултант и техническият сътрудник ще ги запознават с начина на организация на работа на Центъра– персонал на центъра,честота на предоставяне на услугите,проектодоговора,необходимите документи за кандидатстване и ще ги подпомага при тяхното комплектоване.Ще бъде изготвена„Методика за подбор на потребители на Центъра”с необходимите документи за кандидатстване и критериите за подбор.Лицата от целевите групи подават заявления по образец и придружаващи документи въз основа на които се извършва оценка на потребностите,като след приключване на схема"Нови алтернативи" ще бъдат оценени 47 потребителя,които ще бъдат включени в услугите по проекта.За неподбраните лица се съставя резервен списък.Комисия ще извърши първоначален подбор на 70 лица,съобразно изготвената методика.С подбраните лица се сключват договори с посочени почасови услуги,обхват и времетраене,съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите.Ще се изготви регистър на подбраните потребители.Ще бъдат изработени оценки на риска за здравето и безопасността на потребителя.На база оценка на индивидуалните потребности и оценка на риска се изготвят индивидуални планове за потребителите,съдържащи подробно описание на услугите.В зависимост от индивидуалния план и след подаване на заявка до Центъра в периода 3-20 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните почасови услуги:1.Услуги за лична помощ-поддържане на лична хигиена,помощ при хранене,помощ при вземане на лекарства,предписани от лекар,помощ при извършване на рехабилитационни или други специализирани услуги в дома на потребителя,придружаване до детско или учебно заведение,болнично заведение или месторабота и др.2.Услуги за комунално-битови дейности-пазаруване,поддържане на хигиената в жилищните помещения,обитавани от потребителите,извършване и/или съдействие за дребни битови ремонти,извършване на административни услуги и плащания,приготвяне на храна с продукти на потребителя и др.3.Здравни услуги-медицински прегледи на потребителите с цел установяване на техните здравни потребности,първа и доболнична медицинска помощ,хигиенни грижи,здравни консултации,следене на регулярното вземане на лекарства,мерене на кръвно,организиране и подпомагане посещения на личния лекар,манипулации, помощ при рехабилитационни или други специализирани услуги,придружаване до болнични заведения.4.Услуги в подкрепа на социалното включване на потребителите–помощ в обслужването и осъществяването на социални контакти,придружаване при посещения на кино,театър,изложби,концерти и др.,помощ при писане на писма,заявления и подаването им до съответните институции,както и други дейности по социална работа с потребителите.Поради голямата площ на общината и големия брой населени места 68,както и от необходимостта от гъвкавост на ангажираноста част от специалистите ще бъдат назначени на ГД. 339 785.19 361 032.89
Дейност 4: Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Цел: Формиране на знания и умения у лицата от персонала на Центъра за предоставяне на висококачествени услуги за социално включване в общността и в домашна среда. Дейността включва организиране и провеждане на 1 въвеждащо обучение за 20 лица и 3 надграждащи обучения за 47 лица от персонала на Центъра, при спазване на принципа за Добро управление на програми и проекти. Обученията ще се провеждат съгласно формата и изискванията на утвърдените методики за предоставяне на услугите „Личен асистент”, „Социален асистент” и „Домашен помощник”. Обучител ще проведе различните фази на обучението по предварително изготвена програма, съобразена с нуждите на персонала на центъра и потребителите на услугата. По време на обученията ще се използват средства за презентация и визуализация според изискванията. Ще се подготви лекционен материал, анкети и тестове за оценка на придобитите умения. По време на обученията обучителят ще коментира и разрешава възникнали казуси и ще съдейства за тяхното отстраняване. Община Добричка разполага с данни за всички лица, които са преминали сходни обучения по предходните проекти, изпълнявани от нея, което в комбинация с предвидените декларации, които потенциалните кандидатите за работа като персонал в Центъра ще попълват ще способства за недопускане на двойно финасиране на дейности. Въвеждащото обучение ще се проведе през четвъртия месец от старта на проекта- непосредствено след подбора на персонала на центъра и преди започване предоставянето на услугите, и ще включва следните теми: Права и задължения на заетите в Центъра за интегрирани услуги: Запознаване с Длъжностните характеристики на персонала в центъра, Правилника за вътрешния ред в центъра, Здравословни и безопасни условия на труд. Потребности и права на потребителите на социални услуги. Принципи при предоставяне на социални услуги. Оценка на риска: Първа помощ и справяне с кризисна ситуация Подкрепа за здравословна и безопасна среда в дома на потребителя. Социални услуги в общността за самотни възрастни болни хора и лица с увреждания: Особености на старческата възраст. Грижи за старите хора и лицата с увреждания в домашни условия. Опазване на околната среда и повишаване на съзнанието в тази сфера. В края му ще бъде проведен тест, като успешно издържалите го лица ще получат удостоверения за преминато обучение. Надграждащите 3 обучения ще се проведат през проектни месеци 6, 10, 15 и ще включват следните теми: - Общуване с потребителите и техните роднини - Развитие на професионалните умения на персонала, предоставящ услуги в домашна среда - Професионален стрес - Синдром на емоционално прегаряне - Модели за работа и подкрепа при случаи на скръб и загуба. Темите на надграждащите обучения ще се определят и от обратната връзка с тях, от натрупания им опит и актуалните им потребности. Обученията ще включват дискусии, споделяне на опит при решаване на възникнали казуси по време на работа. Лицата, преминали обученията, ще попълват формуляри за обратна връзка. Резултатите от обученията и формулярите за обратна връзка ще бъдат обобщавани в доклади. Дейността ще се изпълнява в 4 месеца, съобразно посочените по-горе етапи. 3 226.32 3 226.06
Дейност 5: Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала: Цел: Повишаване на професионалната компетентност на персонала на Центъра, снемане на напрежението в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувства, гарантиране. В дейността се включва: Въвеждане персонала на Центъра в работата. Консултиране персонала на Центъра, мотивиране за активно участие в обученията и подкрепа за професионалното му развитие. Осъществяване на групова супервизия, профилактика на взаимоотношенията в екипа; ориентиране на професионалните действия към целите и към по-голяма степен на удовлетвореност - съставя се протокол. Екипна супервизия, насочена към членовете на екипа, като за резултатите от нея се изготвя доклад. Индивидуална супервизия, при която се дава възможност на всеки член от персонала да прегледа своята работа, да провери усещанията и чувствата си, да изясни ролите и очакванията си във връзката си с потребителите - съставя се протокол. Подпомагане преодоляването на кризисни ситуации при нужда, осъществяване на дейности с персонала и експертния екип, насочени към разрешаването на проблеми в процеса на работа на екипите при предоставяне на почасовите услуги, осигуряващи професионализъм и качество при работа и оптимизиране на контактите. Посочените дейности се провеждат в помещенията на Центъра в сградата на община Добричка и при необходимост- на терен. Дейността ще се изпълнява от месец 3 до месец 20, общо 18 месеца- периода на предоставяне на услугите от Центъра. 8 505.00 10 878.75
Дейност 6: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите: Цел: Създаване на приятелска и непринудена атмосфера между потребителите и персонала на Центъра, изграждане на взаимно доверие и задоволяване по най-ефективен начин на идентифицираните потребности. Идентифицираните в раздел 11.3 нужди и проблеми на социално уязвимите групи в община Добричка, както и недоверието, което те изпитват към социалните услуги, налагат разработване на алтернативни форми на социални услуги в съответствие с разбирането, че лицата от тези групи - хора с увреждания, лица на пенсионна възраст, са национален капитал, източник на сигурност, опора и бъдеще, а не социално бреме за нацията. Тези нови форми следва да отговарят и на концепциите на Европейския Съюз и на основния приоритет на социалната политика на правителството за поддържане физическото и психическото здраве на нацията. От опита, който има община Добричка като доставчик на социални услуги и като организация, изпълнител на проекти, сме се убедили, че хората наистина изпитват недоверие, чиито корени могат да се открият в специализираните инстутуции от недалечното минало, където човешката личност и достойнство не бяха на особена почит, и това недоверие се е пренесло и към новите социални услуги, предоставяни в общността. Хората от уязвимите социални групи осъзнават своите потребности и това, че се нуждаят от помощ, но желаят тя да им бъде предоставена, зачитайки достойнството им. В малките населени места има и друга особеност, при която ползващите социални услуги са възприемани като аутсайдери, които не са способни да се справят сами, въпреки че за положението на нуждаещите се лица има обективни причини. В малките населени места няма възможност да бъдат организирани отделни центрове за социални услуги в общността като ЦОП, ЦСРИ или дневни центрове, които да бъдат финансирани и да работят с пълен капацитет, а лицата от целевите групи трябва постепенно да бъдат спечелени и убедени в ползата от тези социални услуги. Именно поради това настоящият проект предлага нова организация на работа, за да бъдат обхванати повече населени места в общината чрез подкрепа на Център за интегрирани услуги. Дейността включва: 1.Провеждане на психологична рехабилитация - изследване психологичните процеси и структурата на личността на потребителя; развиване на познавателните процеси; работа по възстановяване и по моделиране на поведението; провеждане на тестове, групови беседи; провеждане на индивидуална работа, коректурни проби; анализиране влиянието на Центъра спрямо потребителите и техния статус. 2.Оценка на емоционално състояние – провежда се психологическо изследване относно емоционалната стабилност, фрустрация или невротичност на клиента, с цел използване в работата на подходящи психотерапевтични техники и занимания; включване в подходяща трудова терапия или арттерапия, както и други занимания провежда се беседа с потребителя и негови близки относно емоционалността и активността му. 3.Оценка за ниво на интелектуални възможности с цел прецизиране възможностите за подходящо насочване към индивидуално (групово) обучение за усвояване на умения и навици. Мотивационна работа при отчетена неудовлетвореност от услугите- по отношение на вътрешната мотивация, която настъпва, когато потребителят е вътрешно мотивиран от нещо, което предизвиква задоволство у него; по отношение на външна мотивация – когато потребителите са мотивирани от външно задоволство като парично изражение на получените услуги, оценки, от друга личност (обикновено по-силна психически) и др. Посочените дейности се провеждат на терен в домовете на потребителите, чрез специализирания транспорт за лица с увреждания- в помещенията на Центъра в сградата на община Добричка, в други социални услуги в общността - Общностен център с.Стефаново, община Добричка, както и сред близките природни забележителности. Дейността ще се изпълнява от месец 3 до месец 20, общо 18 месеца- периода на предоставяне на услугите от Центъра. 14 175.00 18 101.27
Дейност 7: Разработване на Методология за дейността на Центъра: Цел: Разработване на детайлни правила и изисквания за комплекса от интегрирани услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. В дейността се включва: Ще бъде разработена Методология за предоставяните в Центъра интегрирани услуги, основаваща се на практиката, натрупания опит по схеми "Социални услуги за социално включване" - дейности разкриване на Център за обществена подкрепа за деца в неравностойно положение от 7 до 18 години и схема „Грижа в семейна среда за независимост и достоен живот на хора с различни видове увреждания и самотно живеещи хора - дейности „Социален асистент” и „Домашен помощник”, съответстваща на законодателството и чието спазване се мониторира в рамките на процеса на осигуряване на качеството на услугата. Дейността ще се изпълнява в първите 2 месеца от проекта. 3 000.00 3 000.00
Дейност 8: Техническо обезпечаване на Центъра: Цел: Създаване на подходяща среда за пълноценно функциониране на Центъра за предоставяне на почасови услуги за социално включване общността и в домашна среда. По проект "Създаване и функциониране на център за обществена подкрепа за деца в неравностойно положение от 7 до 18 години в община Добричка" по схема "Социални услуги за социално включване" за Центъра бяха предоставени помещения в сградата на общинската администрация с обща площ от 34 м2. Помещенията се състоят от две стаи, обзаведени с бюра, офис стол, посетителски столове и секционни шкафове, което ще осигури максимална ефективност на работата на персонала на центъра и взаимодействие с екипа за управление. С оглед на големия обем документация по организиране на услугите в центъра- включени 70 потребителя, 46 лица на трудов договор, 5 лица на трудов договор, е необходимо да се закупят още два преносими компютъра, за работата на техническия сътрудник, експерта "психо-социална подкрепа", социалния консултант, експерта "Човешки ресурси", двете медицински сестри, както и поради мобилния характер на част от работата- на терен, в домовете на потребителите. Във връзка със задълженията по отчитането по проекта на лицата, работещи по предоставянето на услугите, а не лицата от екипа за организация и управление, ще бъде необходим един бърз документен скенер, съгласно организацията на отчитане в ИСУН 2020. . За дейностите по провеждане на обучения, дейностите по информиране и публичност- пресконференции, заключителна среща, предоставяне на психологическа подкрепа на персонала, психологическа и мотивационна подкрепа на потребителите на услугата; консултиране и супервизия на персонала ще се използва 1 мултимедиен проектор закупен по приключилия проект. Дейността ще се изпълнява от месец 1 до месец 20, общо 20 месеца- периода на изпълнение на проекта. 3 120.00 3 088.80
Дейност 9: Осигуряване на специализиран транспорт за хората с увреждания: Повишаване независимостта на лицата с увреждания чрез подобряване техния достъп до социални и здравни услуги в общността. Като ясно изразена потребност на целевата група лица с увреждания бе очертана необходимостта от преодоляване на физическите ограничения, свързани с тези увреждания. Ограничения, които затрудняват техния достъп до разкритите разнообразни услуги в общността на територията на община Добричка, до болници и други специализирани здравни заведения, до институции, поради териториалната разпръснатост на 68-те населени места в общината, ограничения автобусен транспорт, който не е пригоден за лица с увреждания. Основна част от реализиране на проекта е задоволяване на тази потребност, осигуряване на по-голяма мобилност както на потребителите, така и на услугите чрез доставка на специално пригоден автомобил. Специализираното транспортно средство, което ще се закупи, ще бъде ново и оборудвано да транспортира хора с увреждания. То ще се използва единствено и само за транспорт на потребители с увреждания от техния дом до Центъра, други социални услуги в общността, здравни заведения, институции и обратно. То ще бъде основно средство за комуникация и връзка с потребителите на Центъра. Така предоставяните услуги ще бъдат гъвкави и мобилни и ще могат да обслужват без затруднения потребителите с увреждания в големия брой малки населени места – 68-те села на община Добричка. Изборът на изпълнител и доставката ще бъдат извършени през първите 2 месеца от проекта. От месец 3 до месец 20 на проекта, в зависимост от индивидуалния план и след подаване на заявка до Центъра за всеки от 70-те потребители от целевата група лица с увреждания ще може да бъде предоставян специализиран транспорт от дома до Центъра, други социални услуги в общността, здравни заведения, институции и обратно. Няма да бъдат обслужвани други центрове, различни от настоящия, нито техни потребители, които не са потребители с увреждания на Центъра. При предоставянето на тези услуги няма да бъде допускано двойно финансиране на дейности, тъй като задълженията на персонала на Центъра ще бъдат до и от прага на съответната социална услуга, без припокриване на другите предоставяни услуги в общността. Предвиден е шофьор на специализираното транспортно средство, който осъществява транспорт на потребители с увреждания, подпомага потребителите при необходимост във връзка с транспорта, отговаря за правилната експлоатация и поддръжка на специализираното транспортно средство съгласно спецификациите на доставчика/производителя и вътрешните разпоредби на община Добричка. Шофьорът ще бъде назначен за периода на предоставяне на услугите- от месец 3 до месец 20 на проекта. Ще бъде необходимо дизелово гориво за специализираното транспортно средство за периода на предоставяне на услугите- от месец 3 до месец 20 на проекта. Дейността ще се изпълнява от месец 1 до месец 20, общо 20 месеца. Ще бъде необходимо за спезиализираното провозно средство да се направи застраховка каско и гражданска отговорност за 2 години. 81 430.85 66 920.25

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.