Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение ще осигури изкуствено външно осветление за жителите на 6 населени места в община Мизия -Мизия, Войводово, Крушовица, Липница, Софрониево, Сараево
Мерките за енергийна ефективност включват цялостна подмяна на осветителите с нови със светодиодна (LED) технология. Направен е анализ на възможни мерки и комбинация от мерки за определяне на най-ефективния по отношение на разход-ползи вариант.
Мерките са в съответствие с изискванията на Закона за енергийна ефективност и наредбите към него и допринасят за изпълнение на националните и европейски цели за енергийна ефективност и намаляване на емисиите на парникови газове.
Настоящото проектно предложение има за цел да подпомогне заложените от общината дейности, а именно:
• Подмяна на улични и паркови осветителни тела с нови енергоспестяващи с модерен дизайн и дълъг живот.
• Изграждане или възстановяване на кабелна и стълбова мрежа, като част от поддръжката на системата;
• Подновяване на заземления; свързващи муфи; подмяна на контактори, предпазители, табла, релета и други, които дейности също са част от поддръжката на системата.
ПРЕДЛОЖЕНИ МЕРКИ :
1.Избор на осветители -Предвижда се подмяна на всички улични осветители на територията на обследваните населени места – монтиране на 3059 нови LED осветители, като в това число се включва подмяна на 100 броя осветители тип сфера/фенер със светлодиодни и 6 броя соларни улични осветители, монтирани на металните стълбове в с.Софрониево, ул. Г.Димитров.
2.Система за управление на уличното осветление и защита: Интегриране на интелигентна система за управление на осветлението с доставка и монтаж на средства за измерване и контрол на потреблението на електрическа енергия.
3. Възможни мерки за икономия на енергия: Заложено е използване на възобновяем енергиен източник, който ще спести за една година 330 kWh електрическа енергия.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Рехабилитация на системата за външно изкуствено осветление Rehabilitation of the outdoor artificial lighting system: Настоящото проектно предложение ще осигури изкуствено външно осветление за жителите на 6 населени места в община Мизия -Мизия, Войводово, Крушовица, Липница, Софрониево, Сараево . Мерките за енергийна ефективност включват цялостна подмяна на осветителите с нови със светодиодна (LED) технология. Направен е анализ на възможни мерки и комбинация от мерки за определяне на най-ефективния по отношение на разход-ползи вариант. Мерките са в съответствие с изискванията на Закона за енергийна ефективност и наредбите към него и допринасят за изпълнение на националните и европейски цели за енергийна ефективност и намаляване на емисиите на парникови газове. ПРЕДЛОЖЕНИ МЕРКИ ЗА ИКОНОМИЯ НА ЕНЕРГИЯ: 1.Избор на осветители -Предвижда се подмяна на всички улични осветители на територията на обследваните населени места – монтиране на 3059 нови LED осветители, като в това число се включва подмяна на 100 броя осветители тип сфера/фенер със светлодиодни и 6 броя соларни улични осветители монтирани на металните стълбове в с.Софрониево по ул. Г.Димитров. 2.Система за управление на уличното осветление и защита Подмяната на осветителите с нови светлодиодни е необходимо да бъде съчетано с нова система за управление на уличното осветление и табла за управление, която да осигурява: - Защита от пренапрeжение – модул за защита; - Онлайн мониторинг на потреблението на електроенергия за установяване на преразход на електроенергия и проблеми с отчитането и фактурирането на електроенергия – измерител на електрическа енергия; - Комуникационен модул за дистанционно предаване на данни; - Модул за управление; - Контактори и други. Софтуерът на системата за управление на уличното осветление трябва да осигурява визуализация на потреблението на енергия и задаване на график за димиране. 3. Възможни мерки за икономия на енергия Заложено е използване на възобновяем енергиен източник, който ще спести за една година 330 kWh електрическа енергия. This project proposal will provide artificial outdoor lighting for the residents of 6 settlements in the municipality of Mizia - Mizia, Vojvodovo, Krushovitsa, Lipnica, Sofronievo, Saraevo. Energy efficiency measures include the complete replacement of luminaires with new ones by LED technology. An analysis of possible measures and a combination of measures to determine the most cost-effective option was made. The measures are in line with the requirements of the Energy Efficiency Act and its regulations and contribute to the fulfillment of national and European targets for energy efficiency and reduction of greenhouse gas emissions. PROPOSED MEASURES FOR ENERGY ECONOMY: 1.Selection of luminaires - Provision is made for the replacement of all street luminaires in the surveyed areas - installation of 3059 new LED luminaires, including the replacement of 100 luminaires with LEDs and 6 solar luminaires. mounted on metal poles in Sofronievo village on G. Dimitrov Str. 2. Lighting and protection control system The replacement of luminaires with new LEDs should be combined with a new street lighting control system and control panels to provide: - Surge protection - protection module; - Online monitoring of electricity consumption in order to detect electricity consumption and problems with electricity metering and billing - electricity meter; - Communication module for remote data transmission; - Management module; - Contactors and more. The lighting management system software shall provide visualization of energy consumption and schedule for dimming. 3. Possible energy saving measures The use of renewable energy is envisaged, which will save 330 kWh of electricity in one year. 623 958.50 0.00
Строителен надзор Construction supervision: 1. упражнява непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съотвтствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи. 2. Осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.02.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и НАРЕДБА № 2 от 22.03.2004 г. ; 4. Осъществява контрол по оазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности ; 5. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията ; 6. Осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на строителството; 7. Подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 8. Следи и контролира каеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; 9. издава инструкции за отстраняване/поправка на всички работи, които не отговарят на изискванията. 10. участва при съставянето констативния акт по чл. 176 от ЗУТ, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. 11. Да изготви и представи Доклад за въвеждане в експлоатация ; 12. Извършва всяка друга дейност съобразно нормативните изисквания. 1. Execute continuous construction supervision over the execution of the construction works and the conformity of the performed construction with the legal requirements; building rules and regulations; technical, technological, sanitary, environmental, and fire-fighting requirements; project investment projections, construction contract. 2. Ensures the preparation of acts and protocols in accordance with the requirements of Ordinance No. 3 of February 31, 2003 for preparation of acts and protocols during construction; 3. Ensures the observance of the conditions for safety at work in accordance with the Law on Health and Safety at Work and REG. No. 2 of 22.03.2004; 4. Execute environmental control during the execution of construction and assembly activities; 5. Controls the conformity of input materials and products with the requirements; 6. Ensures that all necessary measures are taken to prevent damage to third parties and property as a result of construction; 7. Signs all intermediate and final acts and protocols issued during the construction and necessary for the evaluation of the quality of the performed works; 8. Monitor and control the quality of the builder's work and the correctness of the results of the quality control tests; 9. Issuing instructions for removal / repair of all works that do not meet the requirements. 10. participate in the preparing of the Statutory Act under Art. 176 of the SDA, after completion of the construction and assembly works, together with the Client and the Contractors of the design and construction and assembly activities, which certifies that the construction has been completed in accordance with the approved projects, the certified executive documentation, the construction requirements and the conditions of the concluded contract. 11. Prepare and submit a Commissioning Report; 12. Performs any other activity in accordance with the regulatory requirements. 5 500.00 0.00
Авторски надзор Author supervision: - Да следи за точното изпълнение на одобрените проекти съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове имащи отношение към предмета на настоящия договор и за промените или допълненията на проектите, предписани по установения нормативен ред от проектантите по време на строителството. -Да прави предписания и дава технически решения за спазване на проектите и за необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. - Да осигурява възможност на общината да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия. - Да съдейства на общината при реализацията на проекта. - Да извършва експертни дейности и консултации. - Да заверява екзекутивна документация при необходимост. - Да вписва решенията и указанията в Заповедната книга на обекта, които са задължителни за всички участници в строителството. - Да информира общината за възникнали проблеми при изпълнението на проекта и за предприетите мерки за тяхното разрешаване. - To ensure the correct implementation of the approved projects in accordance with the provisions of the Spatial Planning Act and its by-laws relevant to the subject of this contract and the changes or additions to the projects, prescribed in the prescribed normative order by the designers during construction. - To make regulations and make technical decisions for compliance with the projects and for the necessity of possible changes, which are entered in the order book of construction and are obligatory for the other participants in the construction. - To enable the municipality to monitor the work process and coordinate with it in advance all decisions and actions. - To assist the municipality in the implementation of the project. - Carry out expert activities and consultations. - Certify executive documentation as needed. - To record the decisions and instructions in the Site Order Book, which are binding on all construction participants. - To inform the municipality of any problems encountered in the implementation of the project and of the measures taken to resolve them. 1 100.00 0.00
Управление на проекта Project management: За ефективната организация и управление на проекта и постигане на поставените цели и резултати, се предвижда формиране на Екип за управление на проекта. Екипът е формиран от експерти с опит в управлението на сходни проекти. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Предвиждат се достатъчни мерки за мониторинг и контрол, гарантиращи спазване на графика на дейностите и изискванията за правилно изразходване на одобрените средства. За изпълнение на проектните дейности са осигурени необходимите ресурси - човешки и материални. Ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, който ще е отговорен за изпълнението му, в съответствие с изискванията на процедурата, а именно: - Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта; - Съдействие и подкрепа при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; - Съдействие и подкрепа провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители по проекта; - Подготовка на искания за авансово, междинно и окончателно плащане; - Подготовка на финансови и технически отчети; - Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта; - Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на ПО във връзка с проекта; - Подготовка на необходимата кореспонденция между общината и ПО по повод изпълнението и отчитане дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения договор за финансово подпомагане и други свързани с цялостното изпълнение на проекта; - Осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проекта - Участие при осъществяване на проверки на място по изпълнение на договора; Екипът ще се състои от следните членове: • Ръководител Проект • Финансов Експерт • Технически експерт For effective organization and management of the project and achievement of the set goals and results, a project management team is foreseen. The team is formed by experts with experience in managing similar projects. The activity will be outsourced. Sufficient monitoring and control measures are envisaged to ensure compliance with the timetable of activities and the requirements for the proper use of the approved funds. The necessary resources - human and material - are provided for the implementation of the project activities. A project management and project management team will be formed, responsible for its implementation, in accordance with the requirements of the project, namely: - Effective and seamless cooperation and coordination between all stakeholders, within the project; - Assistance and support in carrying out daily activities related to the organization and management of the project; - Assistance and support for the implementation of public procurement for the selection of contractors under the project; - Preparation of requests for advance, interim and final payment; - Preparation of financial and technical reports; - Review and preparation of expert opinions and reports on project implementation; - Consultation on the implementation of the recommendations made by the PO regarding the project; - Preparation of the necessary correspondence between the municipality and the PO regarding the implementation and reporting of the project activities, incl. notification letters, replies to them, preparation of requests for annexes to the financial support contract and other related to the overall implementation of the project; - Collaboration and coordination between all stakeholders within the project - Participation in carrying out on-the-spot checks on contract performance; The team will consist of the following members: • Project Manager • Financial Expert •Technical Expert 11 000.00 0.00
Дейности по информация и публичност Information and publicity activities: Дейността ще стартира с подготовка на комуникационен план- който ще бъде изготвен от екипа за управление. Всички други дейности ще бъдат възложени на външна фирма. В изпълнение на член 34, ал. 2 „Информация, комуникация и публичност“ от Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост, Община Мизия като получател на финансиране от ЕС, ще включи на уебсайта на Община Мизия (www.obshtinamizia.com) кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС, ще бъде поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се откроява финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС и ще бъдат организирани минимум две публични събития в процеса на изпълнение на проекта - пресконференции. The activity will start with the preparation of a communication plan - which will be prepared by the management team. All other activities will be outsourced. Pursuant to Article 34, para. 2 "Information, communication and publicity" from Regulation (EU) 2021/241 of the European Parliament and of the Council of 12 February 2021 establishing a Recovery and Resilience Mechanism, the Municipality of Mizia as a recipient of EU funding, will include on the website of Municipality of Mizia (www.obshtinamizia.com) a brief description of the project, its objectives and results, highlighting the financial support from the EU, a minimum of one poster with information about the project (minimum size A3) highlighting the financial support from the EU will be placed , in a place visible to the public, in every document related to the implementation of the project, financial support from the EU will be indicated and at least two public events will be organized in the process of project implementation - press conferences. 1 600.00 0.00
Изготвяне на Доклад за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност Preparation of a report on the evaluation of the results of implemented energy efficiency measures: Доклад за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност към окончателния отчет по проекта ще бъде изготвен от сертифициран енергиен одитор (лица от регистъра по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност). Доклада ще удостовери потреблението на първична енергия и постигнатите спестявания от обновяването, заложени в подаденото на етапа на кандидатстване предложение по настоящата процедура. 5 000.00 0.00
Подготовка на документации за избор на изпълнители съгласно ЗОП Preparation of documentation for selection of contractors according to the Public Procurement Law: Подготовката на процедурите и документите за провеждане на процедурата за избор на външни изпълнители на услугите по проекта ще започне непосредствено след подписването на договор за финансиране на проекта и ще бъде извършена от служители на Общинска администрация - Мизия, заедно с екипа за управление на проекта. При подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнители ще се съблюдават законовите изисквания и ще се гарантира обективност и безпристрастност при избора на съответния изпълнител. Всички процедури за обществената поръчка ще бъдат проведени съобразно изискванията на инструкциите на Програмния оператор за избор на изпълнители и на ЗОП и при съблюдаване на основните принципи за възлагането на поръчки на изпълнители: Публичност и прозрачност; Свободна и лоялна конкуренция; Равнопоставеност и недопускане на дискриминация; Ще бъдат съблюдавани и всички общи указания на Програмния оператор на Програмата, както и специфичните изисквания на настоящата мярка и Договора за безвъзмездна финансова помощ. В рамките на дейността ще се извършат дейностите по подготовка, организация и провеждане на процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнители на дейности по проекта . Предвижда се изпълнителите и доставчиците да бъдат избрани в началото на проекта, като в договорите ще се предвидят съответните клаузи и механизми за започване на изпълнението на дейностите на различни етапи от проекта. По този начин ще се елиминира рискът от забавяне в процеса на изпълнение на проекта, влошаване качеството на дейностите поради забавяне на предходни дейности, чиито резултати се надграждат, и ще се осигури стабилност на изпълнението. The preparation of the procedures and documents for conducting the procedure for the selection of external contractors for the project services will begin immediately after the signing of the project financing contract and will be carried out by employees of the Municipal Administration - Mizia, together with the project management team. The preparation and implementation of procedures for the selection of contractors will respect the legal requirements and ensure objectivity and impartiality in the selection of the contractor. All procurement procedures will be carried out in accordance with the requirements of the instructions of the Program Operator for the selection of contractors and the Public Procurement Act and in compliance with the basic principles for the award of contractors: Publicity and transparency; Free and fair competition; Equality and non-discrimination; All general instructions of the Program Operator of the Program as well as the specific requirements of this measure and the Grant Agreement will be observed. Within the framework of the activity, the activities for preparation, organization and implementation of a procedure under the Public Procurement Law for selection of contractors for project activities will be carried out. It is envisaged that the contractors and suppliers will be selected at the beginning of the project, and the contracts will stipulate appropriate clauses and mechanisms for the start of the implementation of the activities at different stages of the project. This will eliminate the risk of delay in the process of project implementation, deterioration of the quality of the activities due to the delay of previous activities whose results are being upgraded, and ensure the stability of the implementation. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.