Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Реализирането на настоящето проектно предложение ще допринесе за развитието на предприемача чрез изпълнената подкрепа за устойчив бизнес. Две дейности ще доведат до постигането целта на проекта - достъп до юридически и бизнес услуги за развитие на предприятието в интернет, недостъпни за стартиращи предприемачи. Дейностите са: Ползване на консултантски услуги в областта на маркетинга и дигиталните комуникации във връзка с конкретни услуги на предприятието; Ползване на юридически консултантски услуги. Очакван резултат е повишената конкурентоспособност на дружеството чрез знания и умения. Предвидените мерки за изпълнение на дейността са насочени към: 1/ създаване на стратегия и политики за маркетиране на бранда на предприятието: лого; бранд бук, фирмени материали: бланки, визитни картички; папки, рекламна брошура. 2/ изготвяне и оптимизация на комуникационните инструменти на дружеството: профили на дружеството в социалните медии: Фейсбук, Линкедин. 3/Маркетинг и дигитални комуникации консултации за: популяризиране на интернет страницата му и уникалното съдържание: връзка с профилите в социалните мрежи; формуляр за запитване за услуга; искане на съгласие за използване на бисквитки; провеждане на онлайн обучение; електронен Наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи фирми. Продължителността на консултациите ще е 176 часа. Етапи: 1/ Подбор и ангажиране на 1 консултант, подготовка и организация на процеса по предоставяне на консултантки услуги (1-и месец). 2/ Провеждане на консултациите (1-и и 2-и месец). Юридически услуги: помощ при изготвяне на  пакети документи - за защита на личните данни за бенефициента, за клиенти на бенефициента и при изготвяне на Наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи предприятия. Продължителността на консултациите ще е 56 часа. Етапи: 1/ Подбор и ангажиране на 1 консултант, подготовка и организация на процеса по предоставяне на консултантки услуги (1-и месец). 2/ Провеждане на консултациите (1-и месец)
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1 Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Целта на дейност 1 е позициониране услугите на предприятието в интернет с нова пазарна стратегия и политики. За да се изготви актуална и съответстваща на новата пазарна ситуация в страната стратегия е необходимо да се създаде идентичност на бранда на предприятието.По време на консултациите ще се определят основни принципи и ценности; ще се потърсят отговори на въпросите защо точно този бизнес; с какво предприятието е уникално; защо иска да предлага своите услуги на точно тази целева аудитория; с какво предприятието иска да се асоциира; как иска да мислят клиентите за това предприятие; какъв стил иска да наложи; какво потребителите могат да очакват при ползване на услугите – напр, персонален подход, предоставяне на специфична юридическа информация на разбираем език, лесен достъп до информация. Подцелите, които ще бъдат постигнати и съответстват на целта на проектното предложение, са: 1/ разпознаваемост на бранда на предприятието. За това са необходими дейностите: • създаване на идентичност на бранда чрез конкретни инстументи: лого; избор на цвят, избор на шрифт; създаване на бранд бук (правила, които подробно описват как работи бранда, на какъв език се ползва логото, какъв е цветът, шрифтът, по какъв начин и при какви условия се ползват – напр. не може да се ползва съвместно с конкурентни фирми); • изготвяне на проекти на фирмени материали: бланки, визитни картички; папки; електронна рекламна брошура спрямо изикванията на бранд бука. • създаване на профили на предприятието в социалните медии Фейсбук и Линкедин, спрямо изикванията на бранд бука - консултации по и създаване на Фейсбук страница на дружеството с уточняване на съдържанието, създаване и идеи за популяризиране; консултации по и създаване на Линкедин страница на дружеството - уточняване на съдържанието, създаване и идеи за популяризиране; • Редизайн на интернет страница на дружеството спрямо изискванията на бранд бука; • Подобряване на функциoналността на сайта чрез добавяне на връзка на интернет страницата на дружеството с профилите му в социалните мрежи. 2/ маркетиране на бранда на предприятието и услугите му. • Подобряване на функциoналността на сайта чрез добавяне формуляр за запитване за услуга на интернет страницата на дружеството; • създаване на възможност за поискване съгласието на потребителите да разрешат използването на бисквитки на трети страни; • създаване и популяризиране на нова рубрика на сайта на дружеството, съдържаща електронен наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи фирми, с възможност за контролиран достъп до текста; • Повишаване на функционалността на сайта чрез добавяне на възможност за провеждане на онлайн обучение. Новата функционалност за онлайн обучение позволява провеждане на интерактивни лекции и обучителни курсове спрямо конкретните нужди на клиента. Ще допринесе за утвърждаване и популяризиране на бранда и за разширяване и осъвременяване на предлаганите услуги. Това не би било възможно без консултантски услуги, недостъпни за стартиращ предприемач, които подпомагат намирането на нови клиенти, което ще осигури и стабилно развитие. Така резултатите ще позволят да се постигне както целта на проектното предложение, така и специфичната цел – пренастройване на работата в стартиращото предприятие към интернет в условията на извънредна ситуация и въведени ограничени при борбата с пандемията с коронавируса, за да се повиши конкурентноспособността на дружеството. Допълнително ще се усвоят и практически знания и умения в областта на маркетинга и дигиталните комуникации. С изпълнението на дейностите ще бъдат постигнати целите на проекта, а чрез резултатите ще се повишат предприемаческите компетентности, знания и умения за развитие на жизнеспособен бизнес. Дейностите ще се извършват в продължение на два месеца, за да може консултантът да адаптира нужната информация според готовността на предприемача да започне да прилага наученото, например при осигуряване на публикации – текст и снимки, за профилите в социалните мрежи. 3 784.00 3 784.00
2. Правни (юридически) услуги: Дейността е насочена към осигуряване на конкурентоспособност на предприемача чрез ползване на качествени консултантски услуги от експерт с доказан опит в областта на правото. Дейността цели да осигури достъп на бенефициента до индивидуално консултиране, което е недостъпно за него поради високата си цена. Консултантските услуги, предвидени в тази дейност, ще позволят на бенефициента да предлага на клиентите си пакетна услуга, съобразена с най-добрите практики в областта. Консултантската услуга включва: 1/ Юридическа помощ при изготвяне на пакет документи за защита на личните данни за бенефициента. 2/ Юридическа помощ при изготвяне на набор от документи за клиенти на бенефициента. 3/ Юридическа помощ при изготвяне на Наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи предприятия. Проектното предложение съответства на целите и приоритетите на програмата, включително на принципите за: съответствие със специфичните цели на програмата и релевантните национални и европейски стратегически документи; финансиране, основано на нуждите; добро финансово управление; координация, допълняемост и синергия и устойчивост на инвестициите. Бизнес планът на предприемача бе създаден с подкрепата на консултантите, участващи в проекта „Устойчиви и качествени работни места чрез подкрепа за развитие на предприемачеството“ по процедура “Подкрепа за предприемачество“. В условията на ограниченията, въведени във връзка с пандемията от коронавирус, става невъзможно участието в семинари и конференции във връзка с юридическите аспекти на защитата на личните данни. Това доведе до необходимостта от формулирането на целите на настоящото проектно предложение – чрез безвъзмездната финансова помощ, осигурена по процедура “Подкрепа за устойчив бизнес”, да се осигурят консултации по важните за дейността теми и като следствие – успешно развитие на предприемача в дългосрочен план. По време на консултациите ще се обсъждат документи, свързани с нуждите на бенефициента - правила за защита на личните данни на дружеството. Поради липса на средства текстът не е консултиран с юрист до този момент. Това важи и за Политиката за поверителност, която трябва да се публикува на интернет страницата на дружеството. Юридическият консултант ще направи анализ и корекции и по проектите на: Заявление за упражняване на права на субекта на данни; Уведомление относно коригиране на лични данни; Уведомление за изтриване на лични данни; Уведомление относно ограничаване на обработването на лични данни; Регистър на нарушения на сигурността на личните данни; Регистър на дейностите по обработване на лични данни от администратор; Регистър на дейностите по обработване на лични данни от обработващ; Договор за абонаментно обслужване. Консултантът ще даде своите препоръки и корекции и те ще бъдат обсъдени с предприемача. В края на дейността по консултациите проектите ще бъдат утвърдени. Предприемачът работи и в момента на подаване на проектното предложение върху текста на Наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи предприятия. Съществуващите в интернет пространството наръчници са изключително сложни и за да бъдат приложени на практика, е нужна подкрепата на консултант. Затова чрез извършените юридически консултации на заинтересованите лица ще бъде предложен безплатен, но ценен продукт, написан интересно, на разбираем език и лесен за прилагане. Генералната цел е на клиентите ще бъдат предоставяни качествени услуги от бенефициента. Клиентите му ще разполагат с подходящи политики и процедури за процесите по обработка на лични данни, съобразени с изискванията на нормативната уредба относно защитата и обработването на лични данни. Продължителността на консултациите ще е 56 часа. Дейността ще се осъществява през 1-ви проектен месец. Етапите са: 1/ Подбор и ангажиране на 1 консултант и подготовка и организация на процеса по предоставяне на консултантки услуги (1-и месец). 2/ Провеждане на консултациите (1-и месец) 1 204.00 1 204.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.