Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Обща цел:
Целта на проекта е предоставяне на възможности за избор на социални услуги в семейна среда на хората с увреждания и хора над 65 г. с ограничения или в  невъзможност за самообслужване които не могат  да организират самостоятелно бита си и ежедневните си дейности,както и  подкрепа на техните семейства за социалното им включване чрез предоставяне на алтернативен избор за активно участие в реалния пазар на труда. Проектното предложение не дублира, а допълва и надгражда операциите"Помощ в дома" и "Алтернативи".Проектът"Независим живот" е насочена към хора с  увреждания, нуждаещи се от палиативна грижа и хора над 65 г. с ограничения или в  невъзможност за самообслужване.Ще се предоставят социални услуги на пълен работен ден или под формата на почасови услуги от специалисти, работещи в областта на здравеопазването или безработни лица, притежаващи необходимата квалификация. Тази възможност ще създаде условия за конкурентен подбор на лични асистенти, което ще повиши качеството на предоставяната услуга. Настоящият проект си поставя за цел да създаде добър пример за комплексна подкрепа и да се фокусира върху качествена социална услуга за реално нуждаещите се лица.
дейности: Създаване на център за предоставяне на почасови социални и здравни услуги в домашна среда.Обучение на персонала за предоставяне на социални услуги.Създаване на банка лични асистенти.Предоставяне на психологическа подкрепа,консултиране и супервизия на персонала,предоставящ социални услуги. Мотивационна или друг тип подкрепа за потребителите на услугите според тяхната индивидуална потребност.
Чрез реализацията на проекта ще се предоставят интегрирани услуги на хората от целевите групи,а от друга страна ще се осигури заетост на безработните лица в трудоспособна възраст и ще се даде възможност на хората с увреждания да избират желания и необходим асистент.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за организация и управление: Община Кубрат в качеството си на конкретен бенефициент по схемата сформира екип за управление на проекта който се състои от ръководител - 1 бр.;координатор - 1бр. ; счетоводител - 1бр.;технически сътрудник - 1 бр.;сътрудници - 1 бр., Екипът за управление на проекта създава организация за управление и реализиране на проекта,гарантира успешното участие,създава възможност за ефективно управление на процеса на предоставяне на социалната услуга и защита интереса на потребителя. Предвиденият разход е в размер 42 113.88 лв. 42 113.88 61 742.74
Дейности по информиране и публичност: На териториално ниво се предвижда взаимодействие с местните медии за информиране на обществеността за хода и резултатите от реализирането на проекта през периода на цялостното му изпълнение.Осигуряване на информационни материали. 200.00 200.00
Създаване на център за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда.: Създаване на нов център за почасови услуги.Осигуряване на достъп до интегрирани услуги,според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка в домашна среда.За целта ще бъдат наети лични асистенти ,медицински лица/медицински сестри или фелдшер/ и социални работници за предоставяне на интегрирани услуги в домашна среда. Центърът ще предоставя интегрирани услуги на 100 потребителя в това число нови потребители и потребители които имат действащи договори до 29.02.2016 г. по процедура "Нови алтернативи". От м. март 2016 г. след приключване на предоставянето на социални услуги по "Нови алтернативи" ще се направи нова оценка на потребностите на ползвателите при изявено желание от тяхна страна за ползване услугите на центъра. 457 685.09 436 829.81
Обучение на персонала за предоставяне на услуги: Организиране на провеждането на въвеждащо обучение на лицата които не са преминали същото обучение по други процедури финансирани по ОП РЧР през 2 проектен месец и поддържащо обучение на всички назначени асистенти в периода на изпълнение на дейностите по проекта през 20 проектен месец с продължителност от 4 часа с цел предоставяне на качествена социална услуга, повишаване на професионалните умения ,мотивация за работа, професионализиране на услугата. 0.00 0.00
Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала,предоставящ социални услуги.: Подобрена работна среда и атмосфера за повишаване качеството на предоставяната услуга и развиване на способността за коопериране и напасване на характерите, чрез предвидената по Проекта супервизия за личните асистенти през 3/трети/,12/дванадесети/ и 24/двадесет и четвърти/ проектен месец. 0.00 0.00
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите,според тяхната индивидуална потребност.: Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа на потребителите с цел за придобиване на умения за посрещане на базисни нужди и изграждане на умения за самостоятелен живот и преодоляване на социалното изключване извън работното време на личния асистент и след приключването на Проекта. Провеждане на срещи между потребителя и екипа за организация и управление на проекта през 3/трети/,8/осми/ и 26/двадесет и шести/ проектен месец. Дава се възможност за гъвкава преценка на ръководителя на проекта да прецени експертите, които са подходящи за извършване на дейността. 0.00 0.00
Разработване на правила/методология за дейността на център за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда.: Разработване на методика/правила за дейността на центъра с описани процедури по кандидатстване,оценка и класиране на кандидат потребителите и кандидатите за лични асистенти. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.