Управление и организация на проекта: Дейността има за цел осигуряване на необходимия човешки ресурс, система за вътрешно проектна координация и документооборот за изпълнение на проектните дейности в съответствие с принципите на доброто проектно управление. За постигане на поставените по проекта цели ще бъде сформиран екип от експерти, отговарящи за управлението на проекта, координацията на проектните дейности и изпълнението на проектните задачи за постигане на проектните цели. Съставът на екипа включва:
1. Ръководител проект-ръководи работата на екипа и отговаря за цялостното изпълнение на проектните дейности, в съответствие с разпоредбите на договора;
2. Координатор проектни дейности-отговаря за координацията на проектните дейности, подпомага работата на екипа по проекта;
3. Счетоводител на проекта-отговаря за финансовото изпълнение на договора за безвъзмездна помощ и договорите с изпълнителите;
4. Инвеститорски контрол-осъществява контрол на вложените количества и качество на материалите на обекта, съвместно със строителния надзор, като осъществява оперативен контрол и посещения на място за проверка на работата на изпълнителите.
Основните отговорности ще бъдат възложени на основание договор за безвъзмездна финансова помощ чрез трудов договор или заповед за възлагане на допълнителни задължения с членове на екипа за управлението и/или изпълнението на проекта, вътрешните процедури и правила на Община Бургас, изискванията за законосъобразно и целесъобразно разходване на средствата по проекта, подготовка и провеждане на процедури. Лицата наети за изпълнение на дейностите по всички позиции ще отговарят на изискванията на съответната длъжност.
Разходите за Управление и организация на проекта са Собствено финансиране на Бенефициента. |
31 320.60
|
0.00
|
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността има за цел да осигури провеждането на законосъобразен, целесъобразен, ефективен и прозрачен избор на изпълнители на дейностите по проекта, съобразно правилата за разходване на средства от Общността, действащото българско законодателство, системата за финансово управление и контрол на Община Бургас и Вътрешните правила за провеждане на обществени поръчки. Всички предвидени по проекта процедури ще бъдат подготвени и стартирани до края на третия проектен месец.
1. Предвид спецификата на проектните дейности ще се подготви и проведе процедура за "Инженеринг за въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020 в 4 обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Сливница“ № 20; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Шейново“ № 12; Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Шейново“ № 29;
Обособена позиция № 2: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Цар Самуил“ № 11; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Кавала“ №20 и №22; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Поп Грую“ № 27;
Обособена позиция № 3: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Св. Климент Охридски“ № 25; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Гладстон“ №52; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Св. Патриарх Евтимий“ № 76;
Обособена позиция № 4: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ж.к. Меден рудник, бл. 15А, вх. 1; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Иван Богоров“ № 1"
2. Изпълнителите на услугата за строителен надзор ще бъдат избрани в рамките открита процедура с предмет "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор в многофамилни жилищни сгради по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Сливница“ № 20; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Шейново“ № 12; Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Шейново“ № 29;
Обособена позиция № 2: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Цар Самуил“ № 11; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Кавала“ №20 и №22; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Поп Грую“ № 27;
Обособена позиция № 3: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Св. Климент Охридски“ № 25; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Гладстон“ №52; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Св. Патриарх Евтимий“ № 76;
Обособена позиция № 4: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ж.к. Меден рудник, бл. 15А, вх. 1; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Иван Богоров“ № 1"
Одит ще се извършва от вътрешно звено на общината по одит.
За гарантиране на прозрачност и законосъобразност на проектните дейности съгласно условията на ДБФП и съгласно сключени договори по рамкови споразумения между община Бургас и потенциални изпълнители, външни изпълнители ще се изберат за:
- „Изпълнение на мерки за информация и публичност по Рамкова процедура за осигуряване на информация и публичност на Община Бургас".
Подготовката и провеждането на обществени поръчки е ангажимент на Екипа за изпълнение на проекта и дирекция "Обществени поръчки" към Община Бургас. |
0.00
|
0.00
|
Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради на ул. "Сливница" №20, ул. "Цар Самуил" №11, ул. "Шейново" №12, ул. "Св. Климент Охридски" №25, ул. "Гладстон" №52, ул. "Шейново" №29, ул. "Кавала" №20 и 22, ул. "Св. Патриарх Евтимий" №76, ул. "Поп Грую" №27", ж. к. "Меден рудник", бл. 15А, вх. 1, ул. "Иван Богоров" №1: Във всички сгради включени в проекта ще бъдат изпълнени всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за съответните сгради в обследванията за енергийна ефективност, както и всички задължителни мерки по конструктивно усилване на сградите, предписани в техническите обследвания. В изпълнение на предложените мерки е избран най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за всяка сграда, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Сливница" №20 ще достигне 33,83% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „С“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Цар Самуил" №11 ще достигне 26,40% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „B“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Шейново" №12 ще достигне 52,05% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „B“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Св. Св. Климент Охридски" №25 ще достигне 49,74% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „B“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Гладстон" №52 ще достигне 20,13% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „С“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Шейново" №29 ще достигне 23,04% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „С“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Кавала" №20 и №22 ще достигне 39,38% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „B“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Св. Патриарх Евтимий" №76 ще достигне 30,56 % енергийни спестявания и клас на енергопотребление „С“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Поп Грую" №27 ще достигне 30,84% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „С“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата в ж.к. Меден рудник, бл. 15А, вх.1 ще достигне 10,54% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „С“.
След изпълнение на предложените Енергоспестяващи мерки сградата на ул. "Иван Богоров" №1 ще достигне 27,79% енергийни спестявания и клас на енергопотребление „C“.
При изпълнението на дейностите по обновяване на всички многофамилни жилищни сгради, включени в обхвата на проекта, ще се вземат предвид мерки за осигуряване изпълнението на изискванията на Наредба №4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително на хора с увреждания, с която ще се доказва техническото осигуряването на равни възможности за достъп.
На етап изпълнение, в случай на разходи за дейностите, които не са свързани с конструктивно възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в техническото обследване (Техническия паспорт) на сградата, ще бъдат финансирани със собствени средства на бенефициента/Собственици на самостоятелни обекти.
Дейността Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) се финансира изцяло от БФП, а разпределението на разходите без вкл. ДДС е както следва:
1. Сграда на ул. "Сливница" №20 – 48 673,98 лв.;
2. Сграда на ул. "Цар Самуил" №11 – 129 170,05 лв.;
3. Сграда на ул. "Шейново" №12 – 84 138,90 лв.;
4. Сграда на ул. "Св. Климент Охридски" №25 – 115 785,16 лв.;
5. Сграда на ул. "Гладстон" №52 – 134 730,54 лв.;
6. Сграда на ул. "Шейново" №29 – 259 274,18 лв.;
7. Сграда на ул. "Кавала" №20 и 22 – 170 356,85 лв.;
8 Сграда на ул. "Св. Патриарх Евтимий" №76 – 95 825,68 лв.;
9. Сграда на ул. "Поп Грую" №27 – 111 868,05 лв.;
10. Сграда в ж. к. "Меден рудник", бл. 15А, вх. 1 – 239 903,51 лв.;
11. Сграда на ул. "Иван Богоров" №1 – 136 746,34 лв.
|
1 526 473.24
|
1 878 266.38
|
Извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор в многофамилни жилищни сгради на ул. "Сливница" №20, ул. "Цар Самуил" №11, ул. "Шейново" №12, ул. "Св. Климент Охридски" №25, ул. "Гладстон" №52, ул. "Шейново" №29, ул. "Кавала" №20 и 22, ул. "Св. Патриарх Евтимий" №76, ул. "Поп Грую" №27", ж. к. "Меден рудник", бл. 15А, вх. 1, ул. "Иван Богоров" №1: За законосъобразното стартиране, изпълнение и завършване на строителството в съответствие със Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове е предвидено осигуряването на строителен надзор, които да гарантира навременно и качествено изпълнение на строително ремонтните дейности.
В задълженията на избрания изпълнител ще фигурира оценка на съответствие на инвестиционните проекти на сградите.
Консултантите изпълняващи строителен надзор на обектите ще гарантират, че строителните работи ще бъдат изпълнени в съответствие с инвестиционния проект и с изискванията на българското законодателство в областта на строителството и спазване на стандартите, описани в техническите изисквания за проектиране и строителство. Строителния надзор ще следи за изпълнение на СМР в рамките на установения времеви график и в границите на одобрения бюджет.
Ангажимент на консултантите ще бъде съставяне на окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация и изготвяне на технически паспорт на строежите съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г., а при необходимост ще оказва съдействие във връзка с въвеждане на обекта в експлоатация.
Продължителността на дейностите по изпълнение на строителния надзор ще съответства на графика за реализация на строително-монтажни работи на обектите до тяхното завършване, въвеждане в експлоатация и ще приключи с предаване на цялата документация на Възложителя.
Разходът за Упражняване на строителен надзор на сградата на ул. "Поп Грую" №27 е Собствено финансиране на Бенефициента, останалата сума се финансира от БФП.
Разпределението на Разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите (в случай на инженеринг) без вкл. ДДС е както следва:
1. Сграда на ул. "Сливница" №20 – 418,48 лв.;
2. Сграда на ул. "Цар Самуил" №11 – 1 110,00 лв.;
3. Сграда на ул. "Шейново" №12 – 716,25 лв.;
4. Сграда на ул. "Св. Климент Охридски" №25 – 985,00 лв.;
5. Сграда на ул. "Гладстон" №52 – 1 148,75 лв.;
6. Сграда на ул. "Шейново" №29 – 2 195,00 лв.;
7. Сграда на ул. "Кавала" №20 и 22 – 1 965,63 лв.;
8 Сграда на ул. "Св. Патриарх Евтимий" №76 – 820,00 лв.;
9. Сграда на ул. "Поп Грую" №27 – 960,75 лв.;
10. Сграда в ж. к. "Меден рудник", бл. 15А, вх. 1 – 2 048,80 лв.;
11. Сграда на ул. "Иван Богоров" №1 – 1 457,50 лв.
Разпределението на Разходи за строителен надзор (в случай на инженеринг) без вкл. ДДС е както следва:
1. Сграда на ул. "Сливница" №20 – 836,95 лв.;
2. Сграда на ул. "Цар Самуил" №11 – 2 200,00 лв.;
3. Сграда на ул. "Шейново" №12 – 1 432,50 лв.;
4. Сграда на ул. "Св. Климент Охридски" №25 – 1 970,00 лв.;
5. Сграда на ул. "Гладстон" №52 – 2 297,50 лв.;
6. Сграда на ул. "Шейново" №29 – 4 390,00 лв.;
7. Сграда на ул. "Кавала" №20 и 22 – 3 931,25 лв.;
8 Сграда на ул. "Св. Патриарх Евтимий" №76 – 1 640 лв.;
9. Сграда на ул. "Поп Грую" №27 – 1 921,50 лв.;
10. Сграда в ж. к. "Меден рудник", бл. 15А, вх. 1 – 4 097,60 лв.;
11. Сграда на ул. "Иван Богоров" №1 – 2 915,00 лв. |
41 478.46
|
28 200.00
|
Информация и публичност на проекта: С цел информиране на широката общественост за заложените цели и дейности, напредъка по проекта и резултатите от неговото изпълнение и популяризиране на финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта ще бъдат прилагани различни подходи за достигане до възможно най-широка аудитория. При изпълнението на всички дейности по информация и публичност стриктно ще бъдат спазвани указанията в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014–2020“. В началото на изпълнението на проекта ще бъде организирана стартираща пресконференция, на която ще бъдат представени изпълнявания проект, неговите цели и дейности, очакваните резултати, размера на инвестицията и източниците за финансиране. При стартиране на строително монтажните работи ще бъде организирано официално събитие „първа копка“, на която ще бъдат поканени официални лица, които ще дадат начало на строителните дейности. По време на събитието ще бъде представен проекта по който се реализира, ще бъдат оповестени етапите на строителството, сроковете за изпълнение на строително монтажни работи, размера на инвестицията и финансовия принос на ОПРР и друга релевантна информация. Съответно, след приключване на строително монтажните работи по проекта ще бъде организирана церемония по откриване на ново-реконструиран обект, на която ще се представят резултатите от изпълнението на проекта, а обектът ще бъде обявен за завършен и пуснат в експлоатация. За достигане на информация до максимално най-голям брой хора (заинтересовани страни), на всички официални събития ще бъдат поканени медии, които да отразят предоставената информация и разпространят сред обществеността. По време на изпълнение на мерките по въвеждане на енергийна ефективност там където е възможно в близост до или на самите фасади на сградите ще бъдат разположени временни винилни пана с размер 4х3 м. Съгласно Единния наръчник за информация и комуникация след приключване на строителните дейности ще бъдат изработени и монтирани постоянни обяснителни табели. Те ще бъдат 11 на брой за всяка отделна сграда и ще бъдат с размер 50х70см. Ефективно разпространение на информация ще бъде извършвано и чрез публикуване на регулярна и изчерпателна информация на интернет страницата на Община Бургас – www.burgas.bg, и предоставяне на информацията до национални, регионални и местни медии. |
1 419.00
|
0.00
|
Независим финансов одит: Дейността е ангажимент на дирекция "Вътрешен одит" на Община Бургас. |
2 000.00
|
0.00
|