Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

„Холдинг Кимкооп“ ООД е високотехнологична развиваща се фирма, наложена на пазара и доказала през годините своята стабилност и капацитет. Предизвикателствата пред дружеството са да разшири пазарните си позиции, да увеличи производствения си капацитет, да усъвършенства предлаганите продукти. Към момента Кимкооп произвежда сферични лещи за инфрачервения и видимия спектър на светлината, произведени чрез ЦПУ технолгия, както и асферични оптични компоненти. Естественото развитие на дружеството е именно в посока увеличаване на обемите на производство на асферични оптични компоненти, което ще осигури възможност на „Холдинг Кимкооп” ООД да бъде по-конкурентноспособна на световния пазар.  Продукцията на „Холдинг Кимкооп” ООД е изключително експортно насочена като над 95% от продажбите на предприятието се реализират на външните пазари и намират приложение в сферата на оптичната индустрия в целия свят, в това число професионална кино и видео апаратура, медицинска техника, промишлени лазери, термовизионни камери, камери за авиационната индустрия, космически приложения за наблюдение и контрол, прибори за нощно виждане и други. През последната година разко са увеличени запитванията и поръчките от международни клиенти, които компанията поема, което обуславя необходимостта от откриване на нови 14 работни места предимно в производството и малка част в администрацията. Предвижда се минимум 50% от заетите лица, т.е. минимум 7 човека от новоназначените да бъдат представители на специфичната категория - Безработни младежи до 29 г. вкл. Настоящото проектно предложение е насочено именно към осъществяване на дейности по разкриване на нови работни места и закупуване на необходимото оборудване за тяхното ефективно функциониране. По този начин ще се подкрепи процеса на развитие на дружеството и ще се спомогне за създаване на условия за устойчивост на заетостта от една страна, а от друга - на дейността на компанията като цяло.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Управляващия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: • изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; • осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; • извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; • своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Управляващия орган. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договор дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, които ще бъде подпомаган от координатора по отношение на техническия мониторинг и от счетоводителя по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 16 459.20 16 740.38
Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица в "Холдинг Кимкооп" ЕООД: „Холдинг Кимкооп“ ООД е високотехнологична развиваща се фирма, наложена на пазара и доказала през годините своята стабилност и капацитет. Предизвикателствата пред дружеството са да разширява постоянно пазарните си позиции, да увеличава производствения си капацитет, да усвоява нови процеси и продукти и да усъвършенства предлаганите продукти. Към момента Кимкооп произвежда сферични лещи за инфрачервения и видимия спектър на светлината, произведени чрез ЦПУ технолгия, както и асферични оптични компоненти. Продукцията на „Холдинг Кимкооп” ООД е изключително експортно насочена като над 95% от продажбите на предприятието се реализират на външните пазари. Продуктите на фирмата намират приложение в сферата на оптичната индустрия в Европа и целия свят при производството на оптични системи, в това число професионална кино и видео апаратура, медицинска техника, промишлени лазери, термовизионни камери, камери за авиационната индустрия, космически приложения за наблюдение и контрол, прибори за нощно виждане и други. Основният фокус на на компанията до настоящия момент е насочен към производство на сферични лещи и плоска оптика, които са широко разпространени на международния пазар. През последната година разко са увеличени запитванията и поръчките от международни клиенти, които компанията поема, което обуславя необходимостта от откриване на нови 14 работни места предимно в производството и малка част в администрацията. Предвижда се минимум 50% от заетите лица, т.е. минимум 7 човека от новоназначените да бъдат представители на специфичната категория - Безработни младежи до 29 г. вкл. ЕТАПИ: 1. Издаване на заповед за откриване на нови работни места по посочените длъжности и определени бройки - Управителят на дружеството издава заповед, в която са посочени конкретните нови длъжности(с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение, както и всякакви други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 3. Проучване на неактивни лица от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 4. Изготвяне на обобщен доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат до настоящия момент, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите безработни/неактивни лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсената специфична категория - Безработни младежи до 29 г. вкл. 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата, спазвайки всички изисквания на КТ. Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да се осигури трайна заетост на лицата. Целта е тези служители да останат дълготрайно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 133 579.00 125 105.64
Закупуване на оборудване и обзавеждане за новосъздадените работни места: „Холдинг Кимкооп” ООД е компания, която е изградила репутация и корпоративна марка, позната в оптичния бранш по цял свят. Търсенето на оптични компоненти, произведени от дружеството, надвишава капацитета и възможностите на предприятието, поради което мениджърският екип е предприел редица дейности за увеличаване на производствения капацитет на дружеството. В изпълнение на тези планове е и настоящия проект за увеличаване на персонала на дружеството. За техническото обезпечаване на новосъздадените работни места на новоназначените служители и във връзка с необходимостта от по-нататъшно оптизмизиране на производствения процес, увеличаване на производствения капацитет и на възможностите за повишаване на добавената стойност на продукцията "Холдинг Кимкооп" ООД предвижда да закупи следното оборудване и ДМА: • 1 бр. Настолен компютър (Минимални характеристики: Intel Pentium G3250, 3.2 GHz, SSD 2.5" 120 GB, 8 GB RAM DDR3, Монитор 21.5" с IPS LED матрица, с Windows Pro 8.1) • 1 бр. UV Лампа - 110-240V (± 10%), 50-1.000, 60Hz / С крушка: 200 W (DC) и филтър: 320-500nm • 1 бр. Автоколиматор - 220V към 6V за стандартна илюминация с включен видео сет с камера 2/3"HR-CCD, адаптер за камерата, леща АМТ+50/18-38, микрообектив с увеличение 6.3х и адаптер за него АМО38 • 1 бр. Индикаторен часовник с диапазон 0-1 мм, с точност 0.001 мм • 1 бр. Стойка за индикаторен часовник с маса с размери 90 х 90 мм, ход 90 мм, диаметър на оста 30 мм • 1 бр. Електронен шублер 0-150 мм с точност 0.01 мм • 1 бр. Пасаметър - обхват 50-75 мм и възможна грешка от 0.001 мм • 1 бр. Краищни мерки стоманени к-т 103 бр., клас 0 Закупувайки изброените уреди и съоръжения, всички служители ( досега наетите и новонаетите), заети в "Холдинг Кимкооп" ООД ще могат едновременно да извършват своите трудови задължения, без да се налага да се изчакват или редуват. Това ще доведе до оптимизиране на работния процес, повишаване на количеството и качеството на произвежданите продукти, както и по-бързото изпълнение на поръчките на клиентите. Предвиденото за закупуване по настоящия проект оборудване ще се използва основно от новоназначените служители, но реално ще осигуряват заетост и на останалите, които са ангажирани в трудовия процес. Етапи: 1. Избор на доставчик/доставчици съгласно процедурите и изискванията в ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2. Сключване на договор/и за доставка на оборудването; 3. Плащане на фактура/и по договора/и; 4. Доставка/и на оборудването; 5. Въвеждане в експлоатация и тестване на оборудването; 6. Подписване на приемо-предавателен протокол. 29 971.00 29 759.01
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Две (2) информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидено за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянните информационни табели, които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място в централния административен офис на компанията в гр. София и в производствената база на дружеството в гр. Панагюрище. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването, което е предвидено да се закупи за целите на създаването на новите работни места в дружеството. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационните табели; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването и обзавеждането, закупени по настоящия проект; 5. Поставяне на видно място на двете (2) информационни табели; 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 1 400.00 1 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.