Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е насочено към подпомагане дейността и развитието на "ХАЙ ТЕКС - Р" ЕООД чрез закупуване на машини и оборудване, назначаване на квалифициран персонал,  изготвяне на пазарен анализ и проучване, маркетингов план за пазарна реализация на произвежданите от дружеството стоки и създаване на интернет страница на дружеството. Дейностите по проекта са подбрани така, че в максимална степен да гарантират осигуряването на необходимите предпоставки за успешната реализация на  предприемаческата идея. Дружеството ще развива своята дейност в областта на трикотажното производството - мъжко долно облекло, детско долно облекло и дамски пижами. 
Чрез реализирането на проектното предложение,   предприемачът ще може да  гарантира устойчиво развитие и конкурентоспособност на "ХАЙ ТЕКС - Р" ЕООД . Закупените машини и оборудване ще подпомогнат повишаването на   производителността на дружеството и качеството на произвежданите стоки.   На базата на реализирането на проекта ще бъдат създадени и устойчиви работни места, вкл. и ще бъде назначено лице с трайни увреждания, което пък от своя страна ще допринесе за постигането на социален ефект и положително въздействие по отношение на хората с увреждания, които са уязвима група на пазара на труда.
Изпълнението на предвидените по проекта дейности ще дадат възможност на предприятието да се позиционира успешно на пазара на трикотажни изделия в страна и в чужбина и да постави успешно начало на развитието на своята дейност, с оглед на целите, които си е поставил предприемача в дългосрочен аспект.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4бр., закупуване на ДМА - 4 бр., изготвяне на Изработване на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея и създаване на интернет страница на дружеството).: В рамките на настоящата дейност ще бъдат реализирани следните поддейности: Поддейност 1: Закупуване на машини и оборудване за целите на дейността на дружеството. В рамките на настоящата дейност ще бъдат закупени следните машини и оборудване: Плосъка четирииглова двойно покривна машина - 1бр.; Електронно контролирана понт машина - 1бр.; Автомат за рязане на ластик - 1бр.; Дигитален принтер за печат върху текстил- 1бр. Подбраните машини и оборудване са високопроиздводителни и енергийно ефективни. Необходимостта от посочения брой машини и оборудване е продиктувана от факта, че дружеството ще произвежда стоки - мъжко долно облекло (слипове и боксери), дамски пижами, детско долно облекло и др., изискващи машини със специализирани функции, за да се гарантира прецизност и високо качество на произвежданите стоки. Специализираните машини и оборудване, които са предвидени за закупуване ще ни дадат възможност да изработваме качествено всички операции, които се извършат в процеса на ушиване на долно облекло, с оглед на спецификата на материята, от която се избра стоките и тяхното предназначение. Чрез дигиталния принтер ще имаме възможност за поставяме различни щампи на облеклото, вкл. и по мостра на клиента. Машините са ресурсно ефективни, тъй като освен, че се спестява електроенергия се спестяват и материали за единица изделие. И четирите машини са изключително прецизни, автоматизирани и при осъществяването на операциите, за които са предназначени почти няма фира, тъй като е сведена до минимум ролята на човешкия фактор. Поддейност 2: Назначаване на квалифициран персонал за целите на проекта. За целите на настоящия проект ще назначим 4 лица на следните длъжности: Технолог облекло - 1 бр. и машинен оператор, шиене - 2 бр.и Техник-механик шивашко производство- 1 бр. Лицата ще бъдат назначени на 4 часа за 8 месеца в рамките на проекта . За всички лица ще бъде осигурена устойчива заетост, съгласно изискванията на процедурата. Поддейност 3: Изработване на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея. В рамките на поддейността ще бъде разработен на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея. Ще бъде направен анализ на пазара, проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти, рекламна политика и др. Целта е чрез реализирането на дейността да се направи оценка на ситуацията и потенциала за развитие на предлаганите от дружеството стоки, което от своя страна ще доведе до по-успешна реализация на произведените стоки, респективно по-добро позициониране на пазара, с оглед на динамичното развитие на сектора. Ще бъде изготвен маркетингов план за пазарната реализация на произвежданите от дружеството стоки. Целта на дейността е бъдещата по-успешна реализация на предприемаческата идея и по-добро позициониране на пазара, както и разнообразяване на продуктовия асортимент. Поддейност 4: Създаване на интернет страница на дружеството. Целта на поддейността е да се популяризира новосъздаденото дружество, както и стоките, които произвеждаме. Чрез създаването на страницата в интернет повече потенциални клиенти ще имат възможност се информират за дейността на фирмата. Чрез достигането на информацията за стоките до по-голям брой клиенти, ще създадем предпоставки за по-добра реализация на произвежданите от нас стоки. Успешната реализация на стоките ще доведе до увеличаване нетните приходи, респективно ще увеличим печалбата на дружеството, част от която ще реинвестираме в нови машини и оборудване и ще разширяваме в бъдеще дейността си. По този начин ще повишаваме производствения си капацитет, което ще ни позволи да постигнем по-голям пазарен дял на пазара на долно облекло. За устойчивото развитие на дружеството, един от най-важните фактори са клиентите, а те трябва да имат лесен достъп и информация до нашите стоки, както и да могат да получават адекватна информация по отношение на техните предимства. 179 780.00 175 596.80
Визуализация на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на настоящата процедура. В рамките на дейност 2 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и визуализация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За целите на проекта и постигане на публичност и визуализация на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълнение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела - 1 бр. 2. Изработване на 200 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 4 броя 4. Изработване на информационни плакати - 40 броя Всички изготвени в рамките на проекта документи и материали и материали ще бъдат визуализирани, с цел да бъде промотирана безвъзмездната помощ и източниците на финансиране. 1 200.00 1 023.80

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.