Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Енерджи Сейвинг ЕООД е предприятие с над 10 години история и утвърдени позиции в областта на услугите свързани с консултиране, одитиране, проектиране и управление на проекти, свързани с енергетиката, енергийната ефективност и енергийния мениджмънт на предприятия и сгради и енергийни обекти, както и в областта на възобновяемите енергийни източници.

Дружеството развива устойчив и доказан във времето бизнес модел, като бързите темпове на разрастване на дейността през последните години неминуемо създават необходимостта от увеличаване на екипа и разкриване на нови работни места, свързани с инженерни, проектантски и административни дейности, което да способства за запазване темповете на растеж и разширяване на пазарните позиции на компанията. 

Чрез реализацията на проект "Инженери в действие",  Енерджи Сейвинг ще даде възможност за работа на шест безработни и неактивни лица, от които четири ще попадат в определените по програмата приоритетни групи, а поне половината от лицата ще бъдат задържани устойчиво и след приключване изпълнението на проектните дейности. Проектът предвижда също осигуряване на необходимото обзавеждане и активи за новосъздадените работни места, обучение по дигитална компетентност и дейности по публичност и управление на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността предвижда да се извърши подбор и да бъдат наети шест безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Всички лица от целевата група ще бъдат наети на трудови договори за извършване на труд в условията на пълен работен ден на длъжности съгласно НКПД 2011 г. по описаните по-долу групи, съответстващи на клас 2 "Специалисти" по МОД. Длъжности по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група са изведени след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството: - 1 лице, на длъжност: 2142-6009 "Инженер, строителство на сгради и съоръжения"; - 2 лица, на длъжност: 2142-6022 "Инженер, проектант"; - 2 лица, на длъжност: 2622-6012 "Експерт, техническа информация"; - 1 лице, на длъжност: 2431-6001 "Анализатор, проучване на пазари"; Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 6-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата обзавеждане, стопански инвентар и оборудване, съгласно насоките за кандидатстване по процедурата и ръководството за изпълнение на проектите. За създадените работни места ще се прилага гъвкава форма на заетост под формата на споделени работни места, при които част от придобитото по процедурата оборудване (сървърна конфигурация и специализирано измервателно оборудване) ще се ползват от повече от 1 лице – представител на целевата група. Също така, не се предвижда наемане на непълно време за периода, през който лицата от целевата група ще преминават обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". 54 768.00 53 475.56
Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" за целевата група: Дейността предвижда предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", съгласно Европейската квалификационна рамка, за шестимата представители на целевата група с продължителност 45 учебни часа - всеки от по 45 минути, в съответствие с посоченото в чл. 5, ал. 2, т. 2 от ПМС 251/21.10.2009 г. , Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договора по процедура. Хорариум на обучението: 45 учебни часа - всеки от по 45 минути; - Теория: 20 учебни часа - Практика: 25 учебни часа Брой на обучаваните лица: 6 лица Документ доказващ завършване на обучение: сертификат, удостоверяващ придобитите знания и умения. Дейността не е задължителна, но е напълно обоснована, предвид спецификата на разкриваните нови работни места и основната икономическа дейност, извършвана от предприятието, а именно - консултиране, одит, проектиране и управление на проекти, свързани с енергетиката, енергийната ефективност и енергийния мениджмънт на предприятия, сгради и енергийни обекти. Трудовата дейност, свързана с реализиране на изброените професионални дейности е свързана с извършване на редица измервания и обработка на масиви от данни и информация по определен според нормативните изисквания и специфика на работата начин. По-конкретно това означава, че за експертите, чиято работа е непосредствено свързана с проектиране, инженеринг и обработка на техническа и пазарна информация е необходимо да се проведе обучение за програми за математически изчисления, които са от ключово значение за правилното изчисление и бърза обработка на различни технически параметри, оразмерявания, обемни пресмятания и др., изискуеми при реализацията на извършваните от Енерджи Сейвинг ЕООД услуги. Бързината, с която лицата могат да работят на използваните програми е от съществено значение, защото позволява да се очаква по-добра производителност и по-висока продуктивност на назначените служители. Ето защо с цел по-успешното адаптиране на шестте новонаети лица към работния процес, както и за по-лесното и ефективно въвеждане в работата, представителите на целевата група ще бъдат включени в обучението по дигитална компетентност след тяхното назначаване. 1 500.00 1 500.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица в Енерджи Сейвинг ЕООД. Подкрепата за придобиване на целево оборудване по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и ресурси, с които дружеството разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността се ползват: - централен офис в гр. Стара Загора (място на изпълнение на проекта), с 3 помещения с площ от общо 160 кв.м., обзаведени с 6 бр. работни бюра, 8 бр. офис стола, 4 бр. посетителски стола, 2 бр. работни маса, етажерки, шкафове, 3 бр. преносими компютри, 2 бр. компютърни конфигурации, 1 бр. принтер и 1 бр. мултифункционална система, 1 бр. сървър, 6 бр. телефонни апарати, изградени са необходимата периферия, окабеляване и интернет свързаност, ползват се лицензи за офис пакети и специализиран софтуер. - офис в гр. София с площ от 70 кв.м., обзаведени с 2 бр. работни бюра, 3 бр. офис стола, 1 бр. работна маса, 2 бр. компютърни конфигурации, 1 бр. преносим компютър, изградени са необходимата периферия, окабеляване и интернет свързаност, ползват се и съответните лицензи. В процеса на работа също така се ползват и 4 бр. транспортни средства и специализирани уреди - 4 бр. за измерване на температури, 1 бр. за измерване на състав на димни газове, 2 бр. за измерване на скорост на въздух, 3 бр. за измерване параметрите на електрически ток, 1 бр. за измерване на осветеност, 1 бр. за измерване и визуализация на параметрите на електрическата енергия, както и специфични софтуерни приложения и лицензирани програми за инженерни измервания и проектиране. Предвид изготвения анализ, за всяко от новите работни места е необходимо да се създаде нова организация на труд, както и функционално да се осигурят ползваните от лицата технологични ресурси, без които няма как работните места да бъдат създадени. Това са основно преносими компютри и измервателни технически средства, чрез които инженерите, представители на целевата група, ще могат да извършват работата си. Ето защо за създаването на всяко от изброените нови работни мeста по длъжности е необходимо да се осигурят следните техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост: - за създаването на 1 бр. ново работно място по длъжност 2142-6009 "Инженер, строителство на сгради и съоръжения" и на 2 бр. нови работни места по длъжност 2142-6022 "Инженер, проектант" - 3 бр. работни станции /стационарни компютри/, 1 бр. скенер за армировка (прибор за проверка на диаметъра на положена стоманена армировка, нейното разположение и опорна дебелина), 1 бр. уред за безразрушително изпитване на бетонни конструкции, 1 бр. термовизионна камера (измервателен прибор на темература, течове и др. в сгради и съоръжения), 1 бр. газанализатор (техническо средство за определяне състава на димни газове); - за създаването на 2 бр. нови работни места по длъжност 2622-6012 "Експерт, техническа информация" - 1 бр. преносим компютър; - за създаването на 1 бр. ново работно място по длъжност 2431-6001 "Анализатор, проучване на пазари" - 1 бр. преносим компютър; За създаването на всички нови работни места е необходимо осигуряването и на 1 бр. сървърна конфигурация (предвид изчерпания капацитет на съществуващата такава), която се очаква да се ползва споделено от всички заети по проекта лица. Съгласно изискванията, разходи за застраховки на придобитото оборудване е предвиден и релевантен разход за осигуряване на застраховка за закупените ДМА по проекта. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата. 31 850.00 31 197.63
Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "Инженери в действие". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран малък екип. Екипът по организация и управление на проекта ще се състои от Ръководител проект - Управителя на дружеството, който е с дългогодишен опит и практика по сходни на заложените в проекта дейности и според типа на задачите и тяхната специфика, и Счетоводител проект, който ще бъде ангажиран със счетоводната отчетност и организация на трудово-правните дейностите и документация. В съответствие с нормативните изисквания и при необходимост ще бъде избран и външен подизпълнител, който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подаването на отчетната документация към администратора на програмата. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителя ще предприема всички необходими действия по управлението, без оглед на изразходвания времеви ресурс като минималната месечна заетост ще възлиза на осемдесет часа. Според изискванията, автобиография на експерта, предложен за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето има 10-годишен ръководен опит, включително и по сходни, с представените по проекта дейности. Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции: - ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели; - отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта и осъществява текущ мониторинг; - изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган; - изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган; - контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители съгласно действащата нормативна уредба и ръководството на изпълнение на проекти според целите на проекта; - подготвя тръжна документация за избор на външни организации за доставка на необходимите за изпълнението на проекта активи и за извършване на необходимите за изпълнението на проекта външни услуги. Счетоводител проект ще има следните функции в изпълнението на проекта: ­- ще участва в срещите на екипа по проекта; ­- ще следи и обработва счетоводно­отчетната документация; ­- ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; ­ ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран почасово, с минимална месечна заетост не повече от 40 ч. Управителят на дружеството, който е избран и за Ръководител проект, ще отговаря основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта, в това число финансов ресурс и необходимото техническо обезпечение за изпълнение на планираните по проекта дейности. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодател за Ръководител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство. 10 002.00 6 787.33
Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и Енерджи Сейвинг като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, Енерджи Сейвинг ЕООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на Енерджи Сейвинг ЕООД - http://energy-saving.bg/; - ще бъде поставен плакат с информация по проекта (минимално размер А3), в който се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място в централния офис на дружеството в Стара Загора, където е определеното за изпълнение на проекта място. - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. и Европейския социален фонд. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. на всеки продукт по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма. 1 980.00 1 980.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.