Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Би Концепт ЕООД е независимо предприятие, основано през 2017 с предмет “специализирани дейности в областта на дизайна”,код по КИД M74.10. Предприемаческата идея на фирмата представлява услуга по изготвяне на 3D дизайнерски модели на модерно функционално дамско облекло за намаляване на количеството от реално прошити мострени бройки при производството на дрехи. Основни клиенти на услугата са шевни фирми, произвеждащи дамски облекла и университети, колежи и гимназии със специалности в модния дизайн и др. Мотивацията за разработване на услугата произтича от дългогодишния професионален опит на предприемача, направил съпоставка между напредъка на дизайнерските дейности в модната индустрия в България и в Европа с извод, че идеята на Би Концепт ще представлява мост между традициите и нововъведенията в шевния бранш, позволявайки на шевните фирми да използват моделите като минимизират необходимостта от реално прошити мострени бройки при производството на дрехи.
За да разработи услугата,фирмата ще извърши дейност за реализиране на пазара на идеята с инвестиции в:
+закупуване на софтуер за 3D визуализация и интерактивно виртуално мостриране–1 бр.,чрез който ще се опосредства прецизното конструиране на 3D дизайнерски модели;
+закупуване на шевно и гладачно оборудване–7 бр., чрез което разработените 3D моделите ще бъдат прототипирани и тествани чрез прошиване на малко количество мостри с платове от естествени материи
+наемане на квалифициран персонал–3 бр. за разработване на услугата чрез конструиране, дизайн, моделиране, прототипиране, тестване и окачествяване на 3D моделите
+закупуване на платове от естествени материи, чрез които 3D моделите ще бъдат прототипирани и тествани за прецизиране функционалността на скицираното облекло
+наем на 1 бр. работно помещение с цел разработване на услугата
+участие на квалифицирания персонал в 1 бр. изложение с 2 събития в чужбина, свързвайки Би Концепт в мрежи, с нови клиенти и създавайки предпоставки за разширяване на дейността.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческа идея(чрез наемане на квалифициран персонал(б.п. 1.1;1.2;1.3);закупуване на шевно и гладачно оборудване(б.п.2.1; 2.2; 2.3;2.4;2.5;2.6;2.7);Софтуер за 3Dвизуализация и интерактивно виртуално мостриране–1 бр(б.п. 3.1);платове от естествени материи(б.п. 4.1);Наем на 1 бр.работно помещение(б.п. 5.1); Участие нa 3бр.лица в изложение с 2 събития(б.п.12.1)–част 1 : Необходимите ресурси за реализиране на пазара на предприемаческата идея са: +Човешки:Моден дизайнер(MO);Моделиер-Конструктор(MК); Експерт по оценка и контрол на качеството(ЕОКК), наети за 14 месеца в рамките на проекта за разработка на услугата по изготвяне на 3D дизайнерски модели на модерно функционално дамско облекло за намаляване на количеството от реално прошити мостри при производството на дрехи и за 6 месеца след приключването му; +Материални: шевно и гладачно оборудване-Чрез оборудването разработените 3D дизайнерски модели ще бъдат прототипирани и тествани чрез прошиване на малко на брой мостри, използвайки платове от екологични и органични материи като например органичен памук, бамбук, коноп, лен.Прототипирането ще позволи демонстрация на виртуално скицираните и мострирани 3D модели. Въпреки прецизността на софтуера за 3D модели, реалните мостри на моделите няма как да бъдат напълно елиминирани, тъй като само чрез „живото“ пробване и тестване на дрехите, тяхната функционалност и моден външен вид ще бъдат изцяло затвърдени. Необходимостта от прототипирането и тестването на 3D моделите върху различни видове платове се обуславя от това, че функционалността на скицираното дамско облекло се влияе и от различния тип материи, които се използват при производство на облекло по тях. Чрез тестването, ще бъде осъществен контрол на качеството на услугата в най-висока степен като моделите ще бъдат предлагани с препоръка за плат с най-добрите свойства с оглед на функционалност и моден дизайн. Закупуването на оборудването по бюджетни пера от 2.1. до 2.7. ще бъде извършено чрез външен изпълнител за доставка на: Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред–1 бр.- Чрез нея ще бъдат изшити елементите на всеки от 3D дизайнерските модели, а наличието на подобрена система за смазване на иглената бара и грайфера с минимално подаване на масло е с цел предотвратяване на петна и дава възможност за прецизна работа с платове от естествени материали. Двуиглов четириконечен оверлог–1 бр.–Предназначена е за работа с естествени и деликатни материали, и платове с по-голяма еластичност. Така чрез нея прототипираните 3D модели ще бъдат прошити на набор от платове и тествани във връзка с комфорта, който материите осигуряват спрямо заложените мерки за кройки, ограничаващи рестриктивния ефект на облеклото върху движенията и т.н. Двуиглов петконечен оверлог–1бр.-Тя ще осигури необходимата прецизност при прототипирането и тестването на моделите, тъй като също разполага с микролифтер, представляващ специален механизъм за работа с естествени и деликатни материали, както и плътнотъкани материали понеже позволява много точно регулиране на разстоянието между притискащото краче и зъбите. Двуиглова машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред–1 бр.–Чрез нея ще се пришиват декоративни шевове на филетки, яки и др. елементи, подчертаващи дизайнерския ефект на 3D моделите на функционално дамско облекло като мострите ще се тестват и за нивото на функционалност. Гладачна маса с вакуум–1бр.–Чрез нея при прототипирането и тестването ще се осигурява горна пара на повърхността на плота, което гарантира бързото и ефективно гладене на мострите при междинно гладене като така ще се установи издръжливостта на материиите, по които 3D моделите са прошити. Професионална гладачна маса–1 бр–Чрез нея ще се приложи крайно гладене на мострите, което ще осигури завършен вид на прототипите. Автоматичен парогенератор–1 бр–Чрез него ще се извършва крайното гладене и довършителни операции по мострите с цел тестване на крайния комфорт на дрехата, прошита по съответния модел. +Нематериални: Външен изпълнител ще е избран за доставка на Софтуер за 3D визуализация и интерактивно виртуално мостриране–1бр.Чрез него и по-точно функционалността за 3D измерващия уред за потвърждаване на размерите на модела на дрехата, на която се прави модел, ще се опосредства прецизното конструиране на 3D дизайнерските модели на модерно функционално дамско облекло. 217 349.00 206 655.14
Реализиране на пазара на предприемаческа идея(чрез наемане на квалифициран персонал(б.п. 1.1;1.2;1.3);закупуване на шевно и гладачно оборудване(б.п.2.1; 2.2; 2.3;2.4;2.5;2.6;2.7);Софтуер за 3Dвизуализация и интерактивно виртуално мостриране–1 бр(б.п. 3.1);платове от естествени материи(б.п. 4.1);Наем на 1 бр.работно помещение(б.п. 5.1); Участие нa 3бр.лица в изложение с 2 събития(б.п.12.1)–част 2: Това се прави понеже ако конструкцията на модела не е точна, то функционалните дрехи, направени по моделите, могат да се свият или деформират. Чрез визуалната схема на комфорта, която е друга важна характеристика на софтуера, ще се позволи осъщестяването на мапинг на мерки за дизайн на кройки, ограничаващи рестриктивния ефект на облеклото върху движенията на тялото;минимизиращи риска от прегряването му, както и оптимизиращи подвижността и спомагащи за увеличаване на производителността и ефективността на ползвателите и др. +Разходи за материали и консумативи: външен изпълнител ще бъде избран за доставка на платове от естествени материи (органичен памук, бамбук, коноп, лен) - б.п. 4.1.Разработените 3D дизайнерски модели ще бъдат прототипирани и тествани чрез прошиване на малко на брой мостри, използвайки платове от естествени екологични и органични материи-органичен памук, бамбук, коноп, лен.Платовете ще бъдат в различни десени, за да се онагледи и външния модерен вид на прошитата мостра на 3D моделите.Необходимостта от прототипиране и тестване на 3D модели върху различни видове платове е аргументирана по-горе. +Непреки:Наем на 1 бр. работно помещение в гр. Шумен за 14 месеца. Разходите за наем на помещение по проекта се обуславят от това, че Би Концепт следва да разполага с работно помещение, в което ще бъдат доставени материалите, нематериалните и материалните активи и ще бъдат извършени дейностите по реализиране на идеята от екипа по проекта. +Разходи за участие в събития в страната и чужбина: Участие нa 3 бр. лица квалифициран персонал в 1 бр. изложение с две събития в чужбина–Изложението Премиер Вижън се провежда два пъти ежегодно в рамките на 3 дни през февруари и септември в Париж, Франция и представлява уникална възможност за обмен между модни производители, шевни фирми и др., показвайки последните тенденции в модния свят.Участието на квалифицирания персонал по проекта в първото събитие ще бъде с цел представяне на Би Концепт, предприемаческата идея и услугата, разработвана по проекта като така фирмата ще се свърже в мрежи със заинтересовани страни, които ще информира за прогреса си с цел привличането им като клиенти на услугата щом бъде реализирана. Освен това екипът ще се запознае с актуалните и предстоящи модни тенденции с цел изготвянето на модели по последния писък на модата.Участието на персонала в следващото събитие от изложението, ще бъде след като Би Концепт е прототипирала мостри на изготвените 3D дизайнерски модели и може да ги демонстрира виртуално и с мостри. Така екипът по проекта ще привлече нови клиенти и ще създаде предпоставки за разширяване на фирмената дейност. Етапи на изпълнение 1.Сформиране на екип, сключване на договори с експертите, разпределение на задачите по проекта сред членовете на екипа (м1-4) 2.Подготовка и провеждане на тръжна процедура за придобиване на ДMА и ДНА, избор на изпълнител, сключване на договор за доставка (м 1-3) 3.Избор на изпълнител за наем на 1 бр. работно помещение в Шумен за 14 мес. и сключване на договор (м4)-Отговорен (ОТГ): Външен изпълнител(ВИ) 4.Доставка на ДМА и ДНА(м 4-5)-ОТГ:ВИ 5.Избор на изпълнител за доставка на платове от естествени материи, сключване на договор и доставка на материалите(м7-м8)-ОТГ:ВИ 6. Констуриране, моделиране, прототипиране, тестване и окачествяване на 3D дизайнерски модели на модерно функционално дамско облекло ще се осъществи на следните подетапи: 6.1.Конструиране, дизайн, моделиране и прототипиране(м5-м18): +Извършване на задълбочено проучване на характеристики и мерки за дизайн на кройки, ограничаващи рестриктивния ефект на облеклото върху движенията на тялото; минимизиращи риска от прегряването му и др.-ОТГ: МО +Мапинг на избраните мерки за дизайн на кройки чрез софтуера за 3D визуализация и интерактивно виртуално мостриране-ОТГ:МО +Извършване на проучване на последните модни тенденции при женските дрехи с цел разработване на 3D дизайнерски модели за актуално и удобно модерно дамско облекло-ОТГ: МО 0.00 546.60
Реализиране на пазара на предприемаческа идея(чрез наемане на квалифициран персонал(б.п. 1.1;1.2;1.3);закупуване на шевно и гладачно оборудване(б.п.2.1; 2.2; 2.3;2.4;2.5;2.6;2.7);Софтуер за 3Dвизуализация и интерактивно виртуално мостриране–1 бр(б.п. 3.1);платове от естествени материи(б.п. 4.1);Наем на 1 бр.работно помещение(б.п. 5.1); Участие нa 3бр.лица в изложение с 2 събития(б.п.12.1)–част 3: +Извършване на проучване на платове от естествени материи, които са органични и екологични като например органичен памук, бамбук, коноп, лен и позволяват да се създаде функционалност на облеклото и съгласуване на резултатите с моделиер-конструктора, част от екипа по проекта-ОТГ: МО +Избор на платове от естествени материи, които позволяват функционалност на облеклото на база на проучване, проведено от модния дизайнер, част от екипа по проекта-ОТГ: МК +Дефиниране на целите и изискванията за дизайн на 3D модели на модерно функционално дамско облекло на база на извършените проучвания-ОТГ: МО +Разработване на дизайнерска концепция за 3D моделите-ОТГ: МО +Чертеж на конструкции на облеклата съгласно 3D дизайнерските модели, използвайки софтуер за 3D визуализация и интерактивно виртуално мостриране и съгласуване с модния дизайнер, част от екипа по проекта-ОТГ: МК +Въвеждане на форми и размери според чертежите на конструкциите на облекла-ОТГ: МО +Изготвяне на първоначални виртуални скици на 3D модели чрез софтуер за 3D визуализация и интерактивно виртуално мостриране-ОТГ: МО +Разчитане и анализ на виртуалните скици на 3D дизайнерските модели на модерно функционално дамско облекло-ОТГ: МК +Създаване на виртуална библиотека от десени и цветове с цел визуализация на скиците на 3D моделите в най-подходящите краски за даден модел-ОТГ: МО +Отбелязване на декоративните и конструктивни шевове и свивки върху виртуалните скици-ОТГ: МО +Изработване на виртуални кроячни шаблони и създаване на резерви за шевове-ОТГ: МО +Поставяне на шаблони и части от кройки за дрехи върху избраните платове-ОТГ: МК +Създаване на виртуални мостри на изготвените 3D модели-ОТГ: МО +Анализиране на първоначалните виртуалните мостри на 3D дизайнерските модели и докладване на модния дизайнер-ОТГ: МК +Прототипиране чрез прошиване на реални мостри на 3D дизайнерските модели на модерно функционално дамско облекло съгласно виртуалните мостри чрез шевното и гладачно оборудване и използвайки избраните платове от естествени материи-ОТГ: МК +Анализ на прототипираните мостри и докладване до модния дизайнер-ОТГ: МК 6.2.Тестване и окачествяване(м5-м18) +Извършване на проучване на стандартите за качество за дизайн на функционални дамски облекла-ОТГ: ЕОКК +Анализиране на виртуалните скици на изготвените дизайнерски модели на функционални дамски облекла и задаване на показатели за осигуряване на качеството-ОТГ: ЕОКК +Разработване на спецификация и план за проверка и тестване на прошитите мостри по 3D дизайнерските модели на функционални дамски облекла съгласно анализа и взимайки предвид особеностите на платовете от естествени материи и мерките за дизайн на кройки, определени от модния дизайнер-ОТГ: ЕОКК +Имплементиране на план за проверка и тестване-ОТГ: ЕОКК +Записване на резултатите от изпълнението на плана по зададени показатели-ОТГ: ЕОКК +Анализиране на данните от резултатите и идентифициране на отклоненията от зададената спецификация на дизайна на дрехата-ОТГ: ЕОКК +Оценка и докладване на цялостното тестване и изготвяне на предложения към дизайнера за отстраняване на откритите дефекти, ако има такива, както и докладване за платовете от естествени материи с най-добри свойства с оглед на функционалност и моден дизайн според тестването-ОТГ: ЕОКК +Повторно прототипиране чрез прошиване на реални мостри на коригирани 3D дизайнерските модели на модерно функционално дамско спрямо открити дефекти от ЕОКК и след решение на дизайнера за отстраняване на отклоненията-ОТГ:МК +Преглед на резултатите от прототипирането на прошитите мостри и идентифицираните дефекти от тестването и вземане на решение за коригиране на несъответствията в 3D моделите-ОТГ:МО +Мониторинг и потворен контрол на качеството на прошитите мостри съгласно коригираните 3D дизайнерски модели при необходимост-ОТГ: ЕОКК 7.Участие на 3 бр. лица квалифициран персонал в 1 бр. изложение с две събития в чужбина(м5-м18) 0.00 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на плакат – 2 бр.; информационни стикери – 14 бр.; брошури – 300 бр.; постоянна обяснителна табела – 1 бр.; платена публикация в местна печатна информационна медия-1 бр. (б.п.11.1): Всички предвидени мерки за визуализация по настоящия проект ще бъдат изпълнени в съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, както и с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17 декември 2013 г. Изработката на визуализационните материали с оглед оповестяване на финансирането от страна на Европейския съюз ще се осъществи чрез външни изпълнители. Предвиждат се мерки за информация и публичност, както на проектните цели и резултати, така и на приноса на Европейския съюз. Планираните дейности включват: 1)Отпечатване и поставяне на плакати (мин. размер А3) на обществено-достъпно и видно място в помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Ще бъдат отпечатани 2 плаката, съдържащи следната информация: емблема на ЕС и упоменаване на ЕС; общо лого за програмен период 2014-2020г. със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност на проекта и размер на европейското и националното съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2)Отпечатване и поставяне на информационни стикери върху оборудването, закупено и инсталирано по проекта. Стикерите ще бъдат цветни като размерите им ще бъдат съобразени с размерите на съответното оборудване, върху което ще бъдат поставени. Предвижда се отпечатването на 14 бр. стикера. 3)Изработка и поставяне на постоянна табела на входа на помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Табелата ще бъде поставена не по-късно от 3 месеца след приключване на проекта. Размерите на информационната табела ще бъдат значителни, така че да бъде лесно забележима за широката общественост. 4)Изготвяне и отпечатване на 300 бр. информационни брошури,представящи подробна информация за проекта–цели, дейности, очаквани резултати, както и всички задължителни реквизити съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013. 100 бр. от брошурите ще са на български език, а 200 бр. на английски език с цел разпространение на информация за предприемаческата идея на изложението с две събития в чужбина, в което ще участва квалифицирания персонал на Би Концепт. 5)Подготовка и реализация на платена публикация в местна печатна информационна медия-1 бр.- Платената публикация ще бъде реализирана в последните месеци от изпълнението на настоящия проект с цел информиране на обществеността за резултатите от проекта. В допълнение на това финансирането по ОПИК ще бъде оповестявано във всеки документ свързан с изпълнението на проекта в това число документация за избор на изпълнител и други. При публични изказвания или интервюта за медиите представителите на бенефициента ще подчертават ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПИК, като ще се упоменава и размера на БФП. Всички мерки за информация и комуникация, които ще бъдат предприети от „Би Концепт“ ЕООД по настоящата процедура, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на: -емблемата на ЕС в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; -упоменаване на ЕФРР; -общото лого за програмен период 2014-2020 г. Етапи на изпълнение на дейността 1. Сформиране на екип по проекта, разпределяне на отговорностите между членовете на екипа(1-4м.) 2. Избор на изпълнител без провеждане на процедура за доставка на услуга за изработка на визуализационни материали без провеждане на процедура на база на поне 2 (две) съпоставими оферти, каталози, разпечатки от официални интернет страници или комбинация от посочените (3 м.) 3. Подписване на договор с избан изпълнител(4 м.) 4. Изготвяне и отпечатване на информационните визуализационни материали(5-18 м.) 5. Осигуряване на публичност и информираност (1-18 м.) 1 840.00 1 731.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.