Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 106 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проект „Нови работни места и устойчива заетост в ДИВА ТД - 2013 ЕООД“ има за цел:
"Да се създадат условия за устойчива заетост, обучение и професионална реализация на безработни и/или неактивни лица в областта на търговията със земеделски продукти".
Специфични цели на проекта:
1.Да се създадат нови работни места за безработни и/или неактивни лица и младежи до 29 години за работа по перспективни професии и длъжности във фирма ДИВА ТД - 2013 ЕООД“ 
2.Формиране на знания и компетенции на новонаети безработни и/или неактивни лица и младежи до 29 години,
за ефективна професионална реализация. Проектът цели да допринесе за създаване на 10 броя устойчиви работни места . Насочен е в инвестиции в хората и ще създаде предпоставки за повишаване на конкурентноспособността на целевата група,  както и осигуряване и запазване на заетостта им. 
За да отговорят на специфичните потребности на работодателя за новоразкритите работни места  3 лица от целевата група ще се включат в обучения за придобиване на знания и умения по : Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”.
Целевата група, включена в проектното предложение ще бъде съставена от безработни и неактивни лица, безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г. Част от лицата от целевата група нямат професионален опит.  Имат нужда да бъдат мотивирани, насочени към работа, която да им носи удовлетворение за да се реализират пълноценно. 
Проектът ще се реализира, чрез следните дейности:
Дейност 1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 2. Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”;
Дейност 3. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места;
Дейност 4. Дейности по информиране и публичност;
Дейност 5. Дейности за организация и управление на проекта;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: ДИВА ТД – 2013 ЕООД ще осигури заетост за период до 12 месеца на лицата от допустимата целева група. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Целевата група, включена в проектното предложение ще бъде съставена от безработни и неактивни лица, безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г. Част от лицата от целевата група нямат професионален опит и самочувствие. Поради ниското си образование или по друга причина не са намерили необходимата за тях реализация на трудовия пазар. Имат нужда да бъдат мотивирани, насочени към работа, която да им носи удовлетворение за да се реализират пълноценно. Проектът ще даде възможност новонаетите лица да се реализират , да придобият професионален опит ще бъдат конкурентноспособни професионалисти на пазара на труда. Фирмата ще разкрие 10 нови работни места и ще наеме 10 безработни или неактивни лица, които ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и по-голямата част от целевата група ще бъде от специфичните категории. Дейността на фирмата е свързана с покупко-продажба на селско – стопански продукти: пшеница, ечемик, слънчоглед, царевица и др. За осъществяването на сделките по покупко-продажба е необходимо да се създават контакти с производители и клиенти в цялата страна, да се следи качеството на продуктите и да се извършват сделки. Тази дейност е свързана с пътуване в страната за договаряне и сключване на сделки с производители и клиенти. 1. Организатор, дейности - 51693008– 2, - Посреща клиентите на Дружеството; Обработва договорите за покупко-продажба; Извършва проверка на договорите за покупко-продажба; Обслужва на място клиентите дошли в офиса на фирмата, договаря сделки в офисите на клиенти и доставчици; 2. Търговски посредник - 33242004 – 2 - Поддържа контакт по с търговските обекти, като ги посещава на място; Следи дистрибуцията на фирмените продукти; Поддържа постоянен контакт с клиента, уточнява информация и детайли по дейността. 3. Търговски представител - 33222003 – 3 - Поддържа постоянен контакт с клиента, уточнява информация и детайли по дейността; Обслужва клиентите на фирмата, договаря сделки с клиенти и доставчици; Представя продуктите на фирмата; Осъществява директни продажби на стоки; Следи за рекламации на стоките и решава възникналите проблеми. 4. Експерт, търговия - 24216006 -1 - Контролира информационното обслужване на клиенти на фирмата, включително за дейността, асортимента, условията и процедурите за предоставяне на стоките; Контролира и подпомага привличането на нови клиенти; Контролира и ръководи осъществяването на директни продажби на стоки на ключови клиенти; Съдейства при решаване на рекламации на стоките; Инициира началото на търговски преговори, договоря условия на сътрудничество, сключва и подписва търговски договори от името на фирмата.. 5. Търговски сътрудник - 33222007 – 1- Поддържа контакт с търговските фирми, като ги посещава на място ; Отговаря за продажбите на дребно и едро; Води и съхранява всички необходими формуляри. При необходимост обосновава предложения за сключване на договори за отсрочено плащане и осъществява тяхното сключване след одобрението на Управителя; 6. Експерт логистика - 24216005 -1- Планира и организира доставката на продуктите от производителите; Координира товаренето и превоза на стоки; Координира и контролира работата на превозвачите; Разрешава казуси, възникнали в процеса на транспортиране на стоките; Проявява максимална съобразителност и находчивост при организацията на транспорта и други логистични активности; 124 141.88 121 666.23
Дейност 2. Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”;: Целта на дейността е придобиване на знания по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”; на 3 - ма от новонаети лица. Тази дейност е необходима, тъй като при подбора и избора на безработни/неактивни лица за назначаване на тези длъжности няма да се изисква те да имат професионална квалификация и опит. Така ще се даде възможност на лица да получат шанс за професионално развитие. Дейността ще бъде възложена за изпълнение от външна обучаваща организация. С приоритет ще се търси опитна обучителна организация, която да докаже наличието на необходимия капацитет за ефективно и ефикасно провеждане на обученията на заетите лица, включително да разполага с платформа и методика за дистанционно обучение. При избора на обучаващата организация ще се има предвид и възможността да се организират обученията по начин, който удовлетворява самите обучавани лица, но същевременно не пречи на трудовия процес и изпълнението на професионалните им задължения. Безработните и неактивни 3 лица, ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” с продължителност от 300 учебни часа и три нива на обучение. Същинската част на обучението ще стартира един месец след встъпването в длъжност на новоназначените служители. Избраната обучаваща организация ще трябва да предложи подробна програма на обучението, която да бъде съгласувана и при необходимост адаптирана съобразно спецификата на обучаваните лица, работните места и изискванията за длъжностите. 2 100.00 2 680.00
Дейност 3. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места;: Дейността има за цел да осигури оборудване на новосъздадените работни места, спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на ново наетите лица. Дейността на фирмата е свързана с покупко-продажба на селско – стопански продукти: пшеница, ечемик, слънчоглед, царевица и други. За осъществяването на сделките по покупко-продажба е необходимо да се създават контакти с производители и клиенти в цялата страна, да се проверява качеството на продуктите и да се извършват сделки с продукти с необходимото качество. Тази дейност е свързана с пътуване в страната за договаряне и сключване на сделки с производители и клиенти. До сега тази дейност се извършва с помощта на личните автомобили или с обществен транспорт. Използването на личните автомобили е свързано с много разходи за фирмата, а обществения транспорт създава неудобството на служителите при предвижването в големите населени места за осъществяването на срещи , сделки и сключване на договори. Закупуването на 1 брой моторно превозно средство ще подобри условията на работа на новоназначените лица, на които работата е свързана с пътуване в страната, а именно - търговските представители, търговските посредници, търговския сътрудник и организаторите, дейности . Закупуването на 1 брой моторно превозно средство ще даде възможност на новоназначените служители да организират транспорта си с новозакупеното транспортно средство по групи и по определени маршрути в дадени области от страната за осъществяването на своите дейности.. За оборудване на другите нови работни места е необходимо закупуването на 2 броя преносими компютри и 1 брой мултифункционално принтерно устройство, с които новоназначените лица - мениджър, логистика, експерт, търговия, търговските представители, търговските посредници, търговския сътрудник и организаторите, дейности ще подготвят всички необходими документи, свързани с дейността/ договори, справки, отчети и т.н./ Предлагането на стоки от страна на търговските представители, търговските посредници, търговския сътрудник и организаторите, дейности в съвременните условия изискват добри условия на труд и мобилност за бързо, гъвкаво и ефективно обслужване на клиентите, договаряне и сключване на сделки с производители и клиенти. За това инвестициите в 1 моторно превозно средство, 2 броя преносими компютри и 1 брой мултифункционално принтерно устройство е изключително важно. Поради тази причина дейността е необходима, тъй като фирмата не разполага с необходимите за целта автомобил и достатъчно компютри и принтери за тези изцяло нови работни места. След доставката, 1 моторно превозно средство, 2 броя преносими компютри и 1 брой мултифункционално принтерно устройство ще бъдат застраховани за периода на проекта за да се предотврати риска от повреда и техническа неизправност. При необходимост със собствени средства фирмата ще осигури и допълнително оборудване и обзавеждане, които няма да са включени в бюджета по настоящата програма. Дейността ще бъде възложена на външни изпълнители, избрани съобразно изискванията на ПМС 118/2014 г. На новоназначените лица ще бъдат осигурени здравословни и безопасни условия на труд, съответстващи на добрите европейски практики. Създаване на работна среда, отговаряща на европейските критерии и стандарти, чрез избрана фирма за трудова медицина. 35 100.00 30 811.48
Дейност 4. Дейности по информиране и публичност;: Дейността е свързана с популяризирането и визуализирането на програмата и безвъзмездната помощ, чрез което да се информира целевата група, всички заинтересовани страни и обществеността за приноса на ОП" Развитие на човешките ресурси" и ЕСФ. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Тази дейност ще се реализира в две насоки. От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевите групи безработни и/или неактивни лица и безработни младежи до 29г. , да участват в проекта. По този начин, освен , че обществеността ще се запознае с проекта, повече безработни и неактивни лица, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за осигуряване на заетост по настоящия проект. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани, чрез следните методи за визуализация и публичност: 1) визуализация на приноса на ЕСФ и ОП " РЧР", чрез изготвяне и поставяне на информационна табела на видно място на сградата, в която се намира дружеството ; 2) публично информиране на обществеността, чрез разпространение на рекламно-информационни материали – брошури, рекламни химикали сред представители на целевата група, клиенти, партньори и други заинтересовани страни; 3) стикери на ново закупеното оборудване - 1 брой моторни превозни средства, 2 броя преносими компютри и 1 брой мултифункционално принтерно устройство . Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на Ръководителя на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на ДИВА ТД - 2013 ЕООД поема ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността. 3 000.00 2 554.00
Дейност 5. Дейности за организация и управление на проекта;: Тази дейност е основополагаща за цялостното изпълнение на проектните дейности и ефективно постигане на поставените цели. За реализацията тази дейност ще бъде реализирана от външен изпълнител. Като ръководител на настоящия проект Пепа Танева Аврамова ще изпълнява следните отговорности: Координира и организира изпълнението на задачите, контролира качеството на изпълнение на дейностите, резултатите, сроковете, изразходването на средствата. Отговаря за общото управление на проекта и на бюджета, за спазването на правилата и процедурите на Оперативната програма. Координира и контролира законосъобразното провеждането на избора на изпълнители съобразно действащото законодателство. Извършва текуща и окончателна оценка на изпълнение на обучителните дейности. Координира и контролира подаването на междинните и заключителните отчети пред Договарящия орган. Координира и контролира изготвения от изпълнителя план за работа и програмите за реализация на дейностите. Има представителна функция пред институциите. Води кореспонденция с Агенцията по заетостта във връзка с проекта, води комуникация със заинтересованите страни по проекта, както и с изпълнителя на дейността. Ръководителят на проекта лично ще контролира и подпомага включването и адаптацията на новонаетите по проекта представители на целевата група. 17 500.00 15 970.01

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.