Доставка на подвижен състав (Компонент 1 от ППП).
: Въз основа на извършено подробно предпроектно проучване (ППП) е взето решение първият компонент в обхвата на проекта да включва подмяната на използвани все още стари и амортизирани тролейбуси - марка ЗИУ-682 УП (със средна възраст 29 г., среден пробег - 865 хил. км.) чрез реализиране на доставка на 14 бр. нови тролейбуси.
Новите тролейбуси ще бъдат модерно оборудвани, удобни, полезни за околната среда и привлекателни за употреба в градски условия, като по този начин ще допринесат за съществено повишаване на качеството на предлаганите транспортни услуги и за увеличаване популярността на градския транспорт сред жителите и гостите на гр. Плевен.
Новите тролейбуси ще допринесат за намаляване на вредните емисии, ще се гарантират и осигурят по-малък разход на електроенергия, тъй като се предвижда да бъдат променливотокови, актуални в технологично отношение, с модерна технология на управление, отговарящи на най-съвременните стандарти и изисквания за този вид транспорт. Въвеждането им в експлоатация ще осигури икономичност от гледна точка на поддръжката и ще допринесе за повишаване на енергийната ефективност в гр. Плевен – един от основните приоритети на политиката за опазване на околната среда на национално и на местно ниво. Освен, че ще доведе до реализирането на икономии, въвеждането в експлоатация на новите тролейбуси ще доведе и до чувствително повишаване на качеството на атмосферния въздух, до намаляване на нивата на вредните емисии и газове.
По-ниската консумация на електроенергия от новите тролейбуси ще гарантира допълнителна редукция на вредни газове и емисии, които се отделят при производството на електрическа енергия.
В сравнение с МПС, новите тролейбуси са много по-безшумни при експлоатацията, което ги прави важен фактор за редуциране на нивата на шумовото замърсяване в града.
Подобрената система на градския транспорт се очаква да доведе до намаляване на ползването на лични автомобили, което ще спомогне за намаляване на задръстванията и негативните последствия от тях, респ. ще спомогне за подобряване качеството на въздуха и намаляване нивото на замърсителите.
Организацията и провеждането на обществена поръчка за доставка на подвижен състав – тролейбуси, ще се извърши от партньора по проекта - “Тролейбусен транспорт” ЕООД, който впоследствие ще придобие и собствеността върху доставения подвижен състав.
С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 1 са:
- Разработване на документация, провеждане на процедура по проекта и възлагане изпълнението по договор за доставка на подвижен състав за нуждите на МГОТ на Плевен - тролейбуси, с писмо от Възложителя (от 3 месец);
- Изпълнение на договора за доставка на подвижен състав за нуждите на МГОТ на Плевен - тролейбуси (след месец 3 до 26 месец). |
10 378 749.00
|
10 699 930.48
|
Доставка на специализирани сервизни машини (Компонент 2 от ППП).
: Доставка на специализирани сервизни машини за “Тролейбусен транспорт” ЕООД (Компонент 2 от ППП) е предвидена вследствие извършеното подробно предпроектно проучване (ППП) и взетото решение за определяне обхвата на проекта.
Към настоящия момент напълно са амортизирани наличните специализирани сервизни машини на транспортното дружество..
Подмяната на амортизирани сервизни машини на “Тролейбусен транспорт” ЕООД е предвидена като втори компонент на проекта и ще бъде извършена чрез доставката на две нови специализирани машини, в т.ч: 1 брой машина за ремонтни дейности по контактната мрежа и 1 брой машина влекач къса база.
Новите специализирани сервизни машини ще подсигурят справяне с възникнали проблеми, свързани с повреда на тролейбуси и/или с отпадане на напрежението във въздушната контактна мрежа, вследствие на което става блокиране на кръстовища и/или възпрепятстване движението на следващи по линията други тролейбуси.
Чрез новите специализирани сервизни машини ще може да се реализира бързо и адекватно обслужване на възникнали аварийни ситуации, отпушване на трафика, респ. намаляване на загубите на превозвачите и пътниците и предотвратяване на ПТП.
Гореизложените обстоятелства, както и техническите характеристики на машините ще допринесат за намаляване на вредните емисии. Въвеждането в експлоатация на новите машини допълнително ще допринесе за повишаване на енергийната ефективност – един от основните приоритети на политиката за опазване на околната среда на национално и на местно ниво. Това ще доведе, както до реализирането на икономии, така и до чувствително повишаване на качеството на атмосферния въздух.
Очакваните екологични ползи от реализацията на проекта са предимно свързани с намаляване на нивата на вредните емисии и газове, както и с подобряване на състоянието на въздуха на територията на гр. Плевен.
Новите специализирани сервизни машини ще допринесат за повишаване качеството на тролейбусните транспортни услуги, което ще доведе до повишаване популярността на градския транспорт сред жителите и гостите на града.
Подобрената система за градски транспорт се очаква да доведе до намаляване на ползването на лични автомобили, което ще спомогне за намаляване на задръстванията и неприятните последствия от тях, а оттам и за подобряване качеството на въздуха и намаляване нивото на замърсителите.
Обществената поръчка за доставка на специализираните сервизни машини да бъде с две обособени позиции, и ще се възложи от “Тролейбусен транспорт” ЕООД, който ще придобие и собствеността върху доставените машини.
С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 2 са:
- Разработване на документация, провеждане на процедура и възлагане изпълнението по договор за доставка на специализирани сервизни машини по проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец);
- Изпълнение на договора за доставка на специализирани сервизни машини по проекта (след месец 3 до месец 38 ). |
736 214.65
|
784 557.58
|
Внедряване на Електронна система за таксуване в МГОТ на град Плевен (Компонент 4 от ППП): Внедряване Електронна система за таксуване в МГОТ, в т.ч. СМР за ремонт и обособяване на Контролен център на Системата и Билетен център.
Извършеното ППП е установило, че в действащата билетна система в транспорта се използват единични хартиени билети и абонаментни карти. Транспортните оператори продават собствени билети, контролът се извършва от присъстващ в превозното средство контрольор. Изводът е, че билетна система от този вид страда от недостатъци и не отговаря на европейските стандарти. В резултат на ППП е взето решение за постигане на ефективно и устойчиво подобрение на услугата-планиране, таксуване и пътуване с градския обществен транспорт в гр. Плевен, чрез изпълнение на Компонент 4 от ППП-внедряване на нова Електронна билетна система, базирана на електронната карта стандарт ISO 14 443.
Системата представлява Централизирана структура с основни подсистеми и елементи, които взаимодействат помежду си в реално време и в максимална степен отговарят на европейските стандарти за ИТС по отношение на системите за автоматизирано таксуване (AFC-Automated Fare Collection systems).
Информационните процеси в предвидената Система систематизират целия процес-от момента на закупуване на билет/абонаментна карта до разпределение на приходите. В ППП е представена визията за комуникацията на бордовото оборудване на ИТС за електронно таксуване на пътници с Централната система на Системата и с въведената в експлоатация Система за позициониране на превозните средства на МГОТ в Плевен.
Системата ще се създаде възможност за:
- реорганизация на маршрутната мрежа–линии/спирки, защото позволява на пътниците да се прехвърлят/прекачват на различни ППС без допълнително заплащане (безплатно прекачване);
- въвеждане на електронна сити карта, с възможност и за др. плащания (паркинг и др.);
- генериране и поддръжка на подробна информация за управлението на градския транспорт, вкл. брой пътници на линия, за всяко ПС, за всяка спирка;
- генериране и поддръжка на автоматична регистрация и администриране на приходите.
Въвеждането на нова, гъвкава тарифна система би генерирала допълнителни пътнически пътувания. Въвеждането на билети с баркод води до опростена поддръжка, сигурност, бързина на обслужването, прави пътуването привлекателно за пътниците, разплащането-по-лесено.
Системата ще позволи голямо разнообразие при издаваните абонаментни електронни карти, вкл. намалени тарифи по време на натоварени периодите (вечер, уикенда и т.н.).
Въвеждането на системата ще доведе до намаляване на разходите поради намаляване на разходите за обработка на транзакции в брой, както и намаляване разходите за труд чрез намаляване използването на контрольори в ППС.
Системата ще пести време; ще има положителен ефект за обслужването; интермодалността, приходите, експлотац. разходи; ще намали билетните измами.
Изводът в ППП е, че въвеждането на Система е в голяма степен неутрално по отношение на разходите и няма да увеличи или намали себестойността на предлаганата транспортна услуга.
За въвеждане на Системата ще бъде доставено оборудване:
- бордово-валидатори-за тролейбуси и автобуси;
- за пренос на данни, в т.ч хардуер, лицензи за софтуер;
- за издаване, зареждане/презареждане на електронни документи-билетен офис, 3 раб.места, в т.ч хардуер, лицензи за софтуер;
- за изнесени работни места, в т.ч хардуер, лицензи за софтуер;
- автомати за зареждане на стойност в електронни карти;
- за Контролния център, в т.ч оборудване за контрол; централна система; бек офис;
- софтуер;
- електронни карти.
Ще бъдат извършени СМР за ремонт и обособяване на Контролен център на системата и на Билетен център, който ще се позиционира в съществуващия Център за комплексно транспортно обслужване на населението (ЦКТОН) на ул. Дойран №43. Поръчката за внедряване на Системата ще се възложи от Тролейбусен транспорт ЕООД, който ще придобие собствеността върху оборудването и софтуера. Изготвянето на документация, провеждането на процедура и доставката се очаква да отнеме до 2 г. |
2 110 500.00
|
2 159 130.00
|
Внедряване на Система за видеонаблюдение на ключови кръстовища в град Плевен (Компонент 6 от ППП): В резултат на извършеното ППП и взетото решение е предвидено да бъде внедрена нова Системата за видеонаблюдение (Компонент 6 от ППП), като бъдат включени още ключови кръстовища -16, за да се обхванат основните входно-изходни артерии на града и 3-4 големи кръстовища, което да осигури 24 ч. наблюдение на уличното движение; ефективен контрол и управление на трафика; да гарантира сигурността на физическата среда, безопасността на движението, идентифициране и проследяване на МПС в случай на ПТП, престъпление и пр. Преди проектиране на Системата за видеонаблюдение ще се извърши обстойно проучване, като при необходимост ще бъдат извършени промени и/или допълнения в предложените с ППП кръстовища.
Съвременните технически средства за осъществяване на тази дейност като интегриран комплекс от съоръжения, устройства и програмно осигуряване ще бъдат дефинирани в процеса на инженеринг. Те следва да позволят набавяне и съхранението на детайлна информация за участниците в движението.
Изпълнението на дейността ще бъде чрез поръчка за инженеринга, като при строителството и въвеждането в експлоатация на Системата за видеонаблюдение ще бъде извършена реконструкция на ЦУТ, доставка и монтаж на оборудването на Централната система за управление на видеонаблюдението, проектиране, доставка на оборудване и СМР за изграждане на видеонаблюдение на 16 ключови кръстовища в града. Съществуващото към момента видеонаблюдение на 8 кръстовища в града ще бъде модернизирано и пренасочено за мониторинг и управление в новата Система за видеонаблюдение на ключови кръстовища, предмет на настоящото проектно предложение, чрез която ще се осигури възможност за наблюдение на кръстовищата на няколко работни места, които няма да са разположени на едно и също място, но които ще имат изградена високоскоростна, напр. оптична, свързаност помежду си. Токова е настоящото положение, изграденото за нуждите на общината видеонаблюдение се наблюдава в контролния център на ОДП–Плевен.
Предвижда се Контролният център за видеонаблюдение да се позиционира и интегрира в съществуващия, изграден по проект “Интегриран градски транспорт на Плевен” по ОПРР 2007-2013 г., ЦУТ в сградата на Автогара Плевен, като се предприемат СМР дейности по реконструкция на центъра за осигуряване на необходимата площ и пространство за монтаж и инсталиране на Централната система за управление на видеонаблюдението.
Техническите средства за нуждите на системата ще притежават нужната функционалност за промяна на състоянието на светофарния контролер (хардуерно или софтуерно) в реално време, вкл. за организиране на Зелена вълна по кръстовищата с подменени/съвременни светофарни контролери и свързани едно с друго. За светофарите, които не са с подменени контролери, но позволяват отдалечено управление, видеонаблюдението ще осигури възможност за ръчна промяна на текущите сигнали за отпушване на движението, организиране на бързо трасе при необходимост.
Въвеждането на Система за видеонаблюдение ще подобри безопасността и условията за движение по пътищата, контрола на трафика на централни/ключови кръстовища в града, ще пести време осигури спазване на разписанията, намаляване на закъсненията в пиковите за МГОТ часове, бързина и добро планиране на пътуванията, като всички тези фактори ще допринесат за намаляване на експлоатационните разходи.
Видеонаблюдението ще спомогне за регистриране нарушенията, ще превентира опасното поведение на участници в движението.
Системата ще:
- повиши контрола по ползване на обезопасителните средства в МПС при заснемане на МПС отпред;
- подобри аналитичната дейност и информираността на обществото за резултатите от контролната дейност;
- изследва пътната обстановка, поведението на участниците в движението, ще спомогне за превантивни кампании вкл. с използването на записи от видеокамерите.
Организацията и провеждането на обществената поръчка за внедряване на Системата за видеонаблюдение ще бъде възложено от Община Плевен, която ще придобие собствеността върху оборудването и софтуера.
|
2 316 000.00
|
2 261 067.18
|
Извършване на строителен надзор при предвидени СМР (за внедряване на Система за видеонаблюдение; за внедряване на Електронна система за таксуване в МГОТ - Контролен център и Билетен център): Дейността е свързана с извършване на оценка на съотвествието и надзор по време на строителството върху всички видове СМР, предвидени за изграждане и внедряване на Системата за видеонаблюдение, в т.ч за контролен център за видеонаблюдение, чието изпълнение ще бъде възложено от общината чрез инженеринг.
Строителен надзор ще бъде осъществен и за предвидени СМР дейности за Контролен център и Билетен център за внедряване на Електронната система за таксуване в МГОТ, възложен от “Тролейбусен транспорт” ЕООД.
Надзорът по време на строителството ще се изпълнява в съответствие със законовите правомощия и задължения на избрани за изпълнители лица - упражняващи строителен надзор на строежите.
Избраният консултант/и, след проведена процедура (директно възлагане, когато е приложимо) и въз основа на договор с възложителя:
- упражнява строителен надзор;
- извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите;
- може да изпълнява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора.
Други отговорности на консултанта са свързани с:
- Подписване съвместно със строителя на изготвената екзекутивна документация и представянето й на съответните органи съгласно чл.175 и сл. от ЗУТ;
- Участие при съставянето на констативните актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ, с които се удостоверява, че строежите са изпълнени съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал.1,2 и условията по сключените договори;
- Изготвяне на техническите паспорти на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за технич. паспорти на строежите.
- Отчитане изпълнението на плана за управление на строителните отпадъци.
Упражняващият строителен надзор, носи отговорност за:
- законосъобразно започване на строежа;
- осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл.224,ал.1 и чл.225,ал.2 и в нарушение на изискванията на чл.169, ал.1, 3 от ЗУТ;
- осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
Упражняващият строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалн. развитие и благоустройств. за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството.
Предписанията и заповедите на упражняващия строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа.
След приключване на СМР лицето по строителния надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя.
Дейността включва и всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР.
Стъпките за изпълнение на дейност 5 са:
- Провеждане на процедура/директно възлагане изпълнението на строителен надзор (индикативно-от месец 3);
- Изпълнение на договор/и за строителен надзор (индикативно-след месец 24 до месец 44);
- Подписване на констативен (окончателен констативен) протокол (Акт Образец 19) за извършените СМР (индикативно-до месец 44). |
49 015.00
|
49 015.00
|
Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Дейностите за публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на пресконференции; изготвяне и публикуване/поставяне/ разпространение на информационни материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта.
Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР.
Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията.
Редовно ще бъде публикувана информация за проекта на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/, както и на сайта на проекта.
Предвидените материали и събития, свързани с осигуряването на информация и публичност по проекта включват:
- Билбордове (3х4 м)
- Постоянни обяснителни табели (50х70 см)
- Постоянни обяснителни табели Стикери (50х70 см)
- Пресконференции
- Банер
- Прессъобщения и/или реkламно-uнформацuонни kapeта в регuонална медия
- Официални церемонии
- Печатни информационни материали (листовки)
- Информационни стикери (9/5 см.)
Всяка публикация, направена от бенефициента в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.”
С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 5 са:
- Провеждане на процедура и възлагане изпълнението по договор за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец);
- Изпълнение на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта (след месец 3 до 47 месец). |
14 136.00
|
14 136.00
|
Извършване на независим одит на проекта: Независимият одит на проект "Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен" е задължителна дейност.
Предвид обхвата на проекта и неговата продължителност, одитът ще бъде извършван текущо и ще приключи след приключване на дейностите по проекта, т.е ще бъде извършен текущ и окончателен одит по проекта.
Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП.
В изпълнение на дейността ще бъдат изготвени и представени междинни доклади за фактически констатации, които ще бъдат приложени към исканията за плащане на бенефициента; ще бъде изготвен и представен окончателен доклад за фактически констатации за изпълнението, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта.
Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство.
При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите.
Докладите за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъдат изготвени и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР.
Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Плевен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими.
Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да се удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Плевен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта.
Като част от обхвата на проверката, одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо).
Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др.
Преди изготвяне и подаване на всяко искане за плащане по проекта, одиторът ще проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП, и ще изготвя доклад (междинен) за фактически констатации.
Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще извърши необходимите проверки и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта.
Стъпките за изпълнението на дейност 6 са:
- Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим финансов одит на проекта, с писмо от Възложителя (индикативно - от 3 месец);
- Изпълнение на договора за извършване на независим финансов одит на проекта (след месец 3 до 48 месец). |
5 964.00
|
5 964.00
|
Дейности за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейността след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Плевен ще се легитимира екипът за организация и управление на проект "Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен".
Съставът на екипа ще бъде определен съгласно посочения в Раздел 9 на формуляра за кандидатстване.
Екипът ще включва както представители на общината, така и представители на партньора по проекта.
Екипът за организация и управление на проекта ще бъде в състав: ръководител, финансов мениджър, координатор, юрист, специалисти обществени поръчки - двама; специалист по организация на движението и транспорта; специалист инвеститорски контрол; административен сътрудник; технически сътрудник/архивар.
Екипът ще изготви: система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване и работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници.
Системата за вътрешен мониторинг, контрол и докладване ще бъде в съответствие с механизма за организацията и управление на Инвестиционната програма на общината.
Екипът за управление на проекта ще се провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни.
Екипът за управление на проекта ще поддържа редовна комуникация със Звеното за оперативно управление на ИП и с Експертни групи за наблюдение, на които ще бъде докладвана информация, свързана с изпълнението на проекта - минимум два пъти годишно.
Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта.
Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението.
Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му.
Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР.
Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители. |
197 283.24
|
175 942.52
|