Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"Баркод Бургас" ЕООД е създадено през 2008 г. в гр. Бургас. Дружеството е с основен код на икономическа дейност по КИД-2008 "56.10 Дейност на ресторанти и заведения за бързо обслужване". Основната дейност на компанията е предоставяне на ресторантьорски услуги. "Баркод Бургас" ЕООД има голям опит в организирането на външни мероприятия като презентации, фирмени събития, сватби, турнири и други поводи; също така осигурява кетъринг (храни, напитки и професионално обслужване) и музикално оформление. Фирмата е ориентирана към разширяване дейността си, като се предвижда стопанисването на още обекти - заведения в сферата на ресторантьорството. С оглед тези действия, "Баркод Бургас" ЕООД ще има нужда от допълнителен персонал - поради това с настоящото проектно предложение компанията кандидатства по процедура "Ново работно място" за разкриване на нови работни места. Целите, които си поставя настоящият проект са:
1. Разкриване на 29 нови работни места за максимално допустимия по процедурата период от 12 месеца
2. Осигуряване на последваща заетост - работодателят поема задължение да запази минимум 50% от новоразкритите нови работни места за поне 12 месеца, след приключване дейностите по проекта
3. Намаляване нивото на безработица в региона
4. Обезпечаване работата на новонаетите лица, чрез закупуване на работно облекло, оборудване и обзавеждане, необходими за изпълнението на професионалните им задължения
5. Осигуряване на публичност по проекта, с цел оповестяване положителните резултати от изпълнението му, както и устойчивостта им във времето
За да бъдат достигнати следните цели, е необходимо изпълнението на следните дейности по проека:
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца
2. Закупуване на работно облекло, оборудване и обзавеждане, свързани с новите работни места
3. Дейности по организация и управление
4. Дейности по информиране и публичност
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Осъществяването на тази дейност има за цел осигуряването на заетост на лица от допустимата по процедурата целева група - безработни и неактивни лица. Дейността ще бъде изпълнена в следната последователност: 1. Набор и подбор на персонал Набирането и подбора на нови работници и служители обхваща дейностите по привличане на подходящи кандидати за определена длъжност, преценяване на техните качества от гледна точка на изискванията за длъжността и организацията като цяло, вземане на решение на кого да се направи предложение за работа и неговото назначаване. Набирането и подборът са две съставни части на един и същ процес. Те са немислими една без друга и са взаимно свързани помежду си. Набирането е дейност от мениджмънта на човешките ресурси, която се изразява в установяване, търсене и привличане на потенциални квалифицирани кандидати, от които организацията може подбере хора за определени работни места. Чрез него се формира една “банка” от потенциално пригодни кандидати. Подборът на персонал трябва да бъде конструиран така, че да се даде възможност да бъдат отчетени знанията, уменията и нагласите на кандидатите, тяхната мотивация за работа в компанията и потенциалната им пригодност за дейността. 2. Наемане на персонал С настоящото проектно предложение "Баркод Бургас" ЕООД кандидатства за наемането на 29 лица, като съответните позиции и брой служители за всяка от тях са следните: 1. Код длъжност 51312003 Салонен управител - 3 позиции; 2. Код длъжност 51322001 Барман - 4 позиции; 3. Код длъжност 51312004 Сервитьор - 7 позиции; 4. Код длъжност 51202001 Готвач - 7 позиции; 5. Код длъжност 91100004 Хигиенист - 3 позиции; 6. Код длъжност 26533003 Дисководещ - 1 позиция; 7. Код длъжност 33413004 Офис мениджър - 2 позиции; 8. Код длъжност 43212915 Снабдител, доставчик - 2 позиции. Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение, според изискванията на българското законодателство, за период от 12 месеца. След приключването на проекта поне половината от новоразкритите работни места ще се запазят за минимум още 12 месеца. 3. Сключване на договор със служба по трудова медицина "Баркод Бургас" ЕООД осигурява на своите служители добри и безопасни условия на труд според изискванията на закона. С оглед на това, настоящото проектно предложение включва поддейност осигуряване на добри и безопасни условия на труд, чрез сключване на договор със служба по трудова медицина за новонаетите лица за период от 12 месеца. Предвид обема на предвидения за наемане персонал, сключването на трудовите договори с лицата от целевата група ще се извърши поетапно - няма да се чака събирането на целия контингент от одобрени лица за започване на работа. 190 716.48 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани с разкриването на новите работни места: Целта на дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар е създаване на условия за осъществяване на професионалните задължения на наетите по проекта служители. Чрез закупуването на нужните активи ще се обезпечи работата на целевата група по проекта. Дейността включва закупуване на следните артикули: 1. Автомобил за снабдяване със стоки на обектите на фирмата 2. Кафе машина 3. Чашомиялна 4. Конвекторна фурна 5. Фритюрник двоен 6. Котлони 7. Съдомиялна 8. Компютърни конфигурации, включващи компютър, монитор, клавиатура и мишка 9. Рутер 10. Принтер 11. Бюра 12. Столове 13. Каса 14. Работни униформи 15. Скара Закупуването на оборудването, обзавеждането и стопанския инвентар, свързани със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: 1. Подготвяне на план за външно възлагане за провеждане на тръжна процедура 2. Публикуване на обява за избор на изпълнител с обособени позиции, предвид разнообразните артикули, които поканата ще включва 3. Събиране на оферти от кандидат-изпълнителите и избор на най-добрите оферти за всяка от позициите в поканата 4. Отправяне на покана за сключване на договор с одобрените кандидати по процедурата за избор на изпълнител 5. Сключване на договор с изпълнителите 6. Доставка (монтаж, тестване, обучение на персонала за работа с актива, въвеждане в експлоатация - ако е приложимо) на артикулите 7. Пълноценно осъществяване работните задължения и отговорности на новоназначените лица по проекта 69 500.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта включва сформиране на екип, състоящ се от ръководител, координатор и счетоводител. Тази дейност има за цел безпроблемното и своевременно осъществяване на проектното предложение. Екипът ще има следните задължения: 1. Активно участва в набора и подбора на целевата група 2. Следи текущото изпълнение на проекта в съответствие с работния план и времевия график напланираните дейности 3. При нужда прави необходимите корекции, в съответствие с изискванията по процедурата 4. Събира, организира и съхранява цялостната документация по проекта в досие 5. Контролира разходването на бюджета 6. Изготвя отчетите по проекта - междинен (междинни) и финален Екипът по проекта ще извършва своите задължения за целия срок на проектното предложение - 28 месеца, с оглед на това, че работата на екипа обезпечава и гарантира доброто и целесъобразно изпълнение на всички проектни дейности. Етапите на изпълнение на дейността по организация и управление са следните: 1. Сключване на граждански договори с членовете на екипа по проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие с разработеното проектно предложение 3. Разпределяне задълженията и отговорностите на членовете на екипа по проекта 25 000.00 0.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е оповестяване за дългосрочния и положителен резултат от реализирането на проекта. Дейностите по информиране и публичност ще бъдат осъществени в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020. Дейността включва: 1. Поставяне на информационна табела - на информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелата ще бъде изготвена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на съфинансирането, представени в български лева. 2. Поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване - на всеки един артикул от оборудването, закупено по проекта ще бъде поставен стикер, на който ще бъде упоменато, че оборудването е закупено със средства на ЕС по съответния проект. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3. Прессъобщение - при сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, бенефициентът "Баркод Бургас" ЕООД ще публикува в национална медия съобщение за изпълнявания проект - съобщението ще съдържа име на оперативната програма, име на процедурата, име на изпълнявания проект, обща стойност и размер на безвъзмездната финансова помощ, източник на финансиране и основни дейности, включени в проекта. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Проучване на възможните изпълнители за изработка и доставка на информационните материали 2. Разглеждане на офертите им и преценяване предложението на коя фирма предлага най-добро съотношение качество-цена на исканите за закупуване артикули 3. Даване на заявка за изработка и доставка на табелата и стикерите 4. Доставка на материалите и поставянето им 5. Съхраняване на разходооправдателните документи в досието на проекта за последващата им верификация 800.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.