Организация и управление на проекта : Целта на тази дейност е да създаде условия за успешна реализация на проекта. Дейността цели създаване на предпоставки и методика за изпълнение на проекта, които да спомогнат за постигане на заложените проектни цели и очаквани резултати.
Дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване следните етапи:
1) Фаза 1 - Управлението на проекта ще се извършва от Ръководителя на проекта.
2) Фаза 2 - Провеждане на процедури за избор на изпълнители по дейностите за провеждане на обучение за професионална квалификация (ключови компетентности) на представителите на целевата група, както и за избор на изпълнител за доставка на оборудване за създадените нови работни места. При осъществяване на избор на изпълнител Смуглер ООД ще съблюдава предвидените в Постановление на Министерски Съвет № 118/2014 г. условия, както и изискванията на Управляващия орган. На база прогнозната стойност на предвидените услуги и доставки, както и въз основа на указанията от Управляващия орган, Смуглер ЕООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители, описани в чл. 7 на Постановление на Министерски Съвет № 118/2014 г. – избор с публична покана или избор без провеждане на процедура. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнител, фирмата ще пристъпи към сключване договор с избраните доставчици.
3) Фаза 3 – Управление на проекта. Третата фаза от дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване дейностите по провеждане на срещи на екипа за следене напредъка на дейностите по проекта, финансово управление, координация с Управляващия по програмата орган, както и координация на дейностите и целите на проекта с представителите на целевата група и отчитане (финансово и техническо) на проектните дейности и резултати.
Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. |
8 000.00
|
8 000.00
|
Доставка на оборудване: В момента наличното оборудване в Смуглер ЕООД работи на пълен капацитет. Без разширяване на машинния си парк, препдриятието не може да осигури заетост на новонаетите лица. Поради тази причина в бюджета на проектното предложение са включени разходи за ДМА, свързани със създаването на новите работни места.
В рамките на дейността ще бъде доставено и инсталирано следното ново технологично оборудване, което ще допринесе за заетостта на новонаетите лица по следния начин:
- CNC пробивна машина - 1 бр.
Закупуването на гореописаното ново оборудване създава необходимите материално-технически условия за разкриване на 6 от новите работни места в производството. Машината е с много висок капацитет и дава възможност на нея да работят едновременно и 3-мата машинни оператори, които са предвидени за назначаване при изпълнението на проектното предложение. Произведените от машината мебели ще осигурят заетост на 2-ма монтажници, които ще ги монтират на обектите. Новонаетото лице на позиция Техник ще управлява машината, ще задава стойности за бройки и размер, както и ще контролира целият производствен процес.
Новозакупеното оборудване индиректно ще подпомогне осигуряването на заетост на 2-те новооткрити работни места в търгоски отдел Продавач-консултант 5223 2001 (НКПД 2011), които ще са заети с продаването на готовата продукция.
Общата стойност на планираната за доставка техника ще бъде 27 500лв. , което няма да надвишава допустимите 30%.
Дейността допринася пряко за постигане на проектните цели, като подпомага предприятието в откриването на нови работни места за представителите на целевата група. Без закупуването на новите машини, разкриването на нови работни места в Смуглер ЕООД на този етап няма да бъде възможно. |
27 500.00
|
27 500.00
|
Подбор и наемане на безработни и неактивни представители на целевата група: Дейността ще обхване следните етапи:
1) Подбор на представителите на целевата група - безработни и неактивни лица. Целевата група по проекта ще се състои от 8 на брой безработни или неактивни лица, от които поне 50% ще бъдат:
• Продължително безработни и неактивни лица;
и/или
• Безработни лица на възраст над 54 г.;
В рамките на етапа ще бъде извършен подбор на представителите на целевата група, с които ще бъдат сключени договори за трудово правоотношение. Смуглер ЕООД ще разработи критерии за подбор и селекция на безработните лица, въз основа на които ще бъдат избрани 8 безработни, които да вземат участие в проекта. Етап 1 от дейността ще продължи 4 месеца, с цел осигуряване на достатъчен времеви ресурс, в който фирмата да извърши подбор на представителите на целевата група.
2) Осигуряване на заетост – в рамките на втория етап, селектираните 8 безработни и неактивни лица ще бъдат наети на трудови договори и ще стартират своята професионална реализация в производството на Смуглер ЕООД. Новонаетите лица ще бъдат назначени в предприятието за период от 12 месеца и ще осъществяват дейности съгласно полученото назначение и длъжност.
Ще бъдат открити следните нови работни места:
- 3 Машинен оператор, производство на мебели 7523 2018 (НКПД 2011) - МОД 390 лв.
- 2 Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали 8219 2008 (НКПД 2011) - МОД 390 лв.
- 1 Техник, мебелно производство 3119 3005 (НКПД 2011) - МОД 400 лв.
- 2 Продавач-консултант 5223 2001 (НКПД 2011) - МОД 360 лв.
Общият брой на новонаетите лица ще бъде 8. Повечето от тях (7 на брой) ще преминат допълнително обучение по професионална квалификация, които ще бъдат описани подробно в следващата дейност.
Дейността допринася пряко за постигане на заложените цели, като създава условия за устойчива заетост за представителите на целевата група. Чрез придобитата професионална квалификация и натрупания практически опит, участниците в проекта ще повишат своите знания, умения и конкурентни предимства на пазара на труда. |
48 225.00
|
47 788.26
|
Обучение за придобиване на професионална квалификация : I. Oбучение по професия 543020 „Оператор в дървообработването”, специалност 5430201 „Производство на мебели” за 5-те новонаети служители в производството.
Необходимост от обучението:
Общата продължителност на обучителния курс ще бъде 660 учебни часа, с времетраене от 5 месеца. Обучението ще включва теория и практика за основните дейности, които ще са необходими за успешното изпълнение на задълженията на един служител в „Производство на мебели”:
• видовете суровини за дървообработващата промишленост и съхранението им;
• видовете инструменти, съоръжения и машини в дървообработването;
• основните технологии и техники при операциите за рязане на дървесина, формиране на детайли от дървесина, формиране и допълнителна механична обработка на сборни единици;
• екологичната и икономическата необходимост от оползотворяването на отпадъците от дървообработването и прилагането на съвременните ефективни технологични решения;
• основните видове съединения на детайли и агрегати на изделията от дървесина и дървесни материали;
• определяне на подходящите инструменти, съоръжения и машини за обработване на дървесина, дървесни материали, детайли от дървесина и сборни единици;
• обясняване и сравняване на основните технологии и техники при операциите за рязане на дървесина, формиране на детайли от дървесина, формиране и допълнителна механична обработка на сборни единици;
• изчертаване на видовете съединения на детайлите и агрегатите на изделията от дървесина и дървесни материали;
Обучението ще бъде разпределено в 3 модула:
Обща задължителна професионална подготовка - общо 102 учебни часа, от които 102 учебни часа теория
Отраслова задължителна професионална подготовка - общо 114 учебни часа, от които 114 учебни часа теория
Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка - 444 учебни часа, от които 114 учебни часа теория и 330 учебни часа практика
Общият хорариум на обучението ще бъде разпределен в 330 учебни часа теория и 330 учебни часа практика.
Успешно обучените избрани представителя на целевата група след завършване на курса по специалност „Производство на мебели” ще придобият Свидетелство за професионална квалификация, доказващ новопридобитите им знания и умения.
II. Oбучение по професия 341020 „Продавач консултант”, специалност 3410201 „Продавач консултант” за 2-мата новонаети служители в търговски отдел.
Необходимост от обучението:
Общата продължителност на обучителния курс ще бъде 672 учебни часа, с времетраене от 5 месеца. Обучението ще включва теория и практика за основните дейности, които ще са необходими за успешното изпълнение на задълженията на един служител в „Продавач консултант”:
• работа с правни понятия и документи, свързани с фирмената дейност;
• съхранение и опазване на паричните средства в поверената му каса;
• разчитане на маркетингова информация;
• проучване и анализиране на потребителското търсене и поведение;
• прилагане на нормите за етично поведение и бизнес етикет;
• поддържане на търговския интериор и екстериор в търговския обект;
• провеждане на търговски демонстрации;
• подбиране на средства и методи за насърчаване на продажбите;
Обучението ще бъде разпределено в 3 модула:
Обща задължителна професионална подготовка - общо 126 учебни часа, от които 102 учебни часа теория, 24 учебни часа практика
Отраслова задължителна професионална подготовка - общо 138 учебни часа, от които 114 учебни часа теория, 24 учебни часа практика
Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка - 408 учебни часа, от които 120 учебни часа теория и 288 учебни часа практика
Общият хорариум на обучението ще бъде разпределен в 336 учебни часа теория и 336 учебни часа практика.
Успешно обучените избрани представителя на целевата група след завършване на курса по специалност „Продавач консултант” ще придобият Свидетелство за професионална квалификация, доказващ новопридобитите им знания и умения. |
8 400.00
|
8 295.00
|
Информиране и публичност: В рамките на дейността, с цел популяризиране на инвестиционната подкрепа и това, че проектът се финансира от ЕСФ, "Смуглер ЕООД" ще предприеме следните дейности:
- Поставяне на разяснителна табела с информация за проекта и финансовата подкрепа на Европейския Съюз и Република България чрез ЕСФ в местата за изпълнение на проекта;
- Поставяне на стикери на закупеното в рамките на проекта оборудване с информация за проекта и получената финансова подкрепа;
- Поставяне на информация за полученото финансиране от Европейския Съюз и Република България чрез Европейски Социален Фонд на всички разработени по проекта материали и документи.
Всички гореописани мерки ще бъдат в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., както и чл. 6 от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ. |
0.00
|
0.00
|