Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване, вкл. 2 бр. машини за кроене и 14 бр. машини за шиене): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване:
- Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр.
- Робот за кроене – 1 бр.
- Машина за украсителен шев – 1 бр.
- Илична машина – 1 бр.
- Автомат за страничен и вътрешен шев – 3 бр.
- Автомат за обшиване на предни и задни части с хастар – 3 бр.
- Автомат за прикачване на насрещна мостра – 1 бр.
- Машина за скрит шев с пулер – 1 бр.
- Машина за точкова затяжка – 1 бр.
- Автомат за лицев тегел на шлиц – 1 бр.
- Автомат за свивки – 1 бр.
- Машина за подгъви – 1 бр.
Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления:
- Автоматизация на производството на основните етапи на технологичния процес – кроене и шиене;
- Повишаване на производствения капацитет и производителността;
- Повишаване на квалификацията на персонала и равнището на възнагражденията в компанията.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 12) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор.
При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Десислава” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Чрез ефективна система за управление и контрол, ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на Договарящия орган и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение.
2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване – при спазване на приложимото законодателство (ПМС).
Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г.
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 9) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (от месец 10 до месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор.
Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Десислава” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмата доставчик. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването.
4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 12) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления:
- поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията;
- посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. |
614 000.00
|
610 100.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване, вкл. 2 бр. машини за кроене и 14 бр. машини за шиене): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване:
- Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр.
- Робот за кроене – 1 бр.
- Машина за украсителен шев – 1 бр.
- Илична машина – 1 бр.
- Автомат за страничен и вътрешен шев – 3 бр.
- Автомат за обшиване на предни и задни части с хастар – 3 бр.
- Автомат за прикачване на насрещна мостра – 1 бр.
- Машина за скрит шев с пулер – 1 бр.
- Машина за точкова затяжка – 1 бр.
- Автомат за лицев тегел на шлиц – 1 бр.
- Автомат за свивки – 1 бр.
- Машина за подгъви – 1 бр.
Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления:
- Преструктуриране на продуктовата гама и осезаемо повишаване на дела на произвежданите официални дамски и мъжки панталони.
- Повишаване на качеството и едновременно с това постигане на по-ниска себестойност на единица продукция.
- Разширяване на пазарните позиции на националния и навлизане на фирмата на международния пазар.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 12) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор.
При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Десислава” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на ДО и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение.
2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване – при спазване на приложимото законодателство (ПМС).
Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г.
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 9) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (от месец 10 до месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор.
Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Десислава” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмата доставчик. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването.
4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 12) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления:
- поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията;
- посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. |
0.00
|
0.00
|
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване: Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр. и Робот за кроене – 1 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване:
- Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр.
- Робот за кроене – 1 бр.
Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления:
- Повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес чрез значително намаляване на обема отпадъци, предвидени за депониране – както за производството като цяло, така и на единица продукция.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 12) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор.
При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Десислава” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Чрез ефективна система за управление и контрол, ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на Договарящия орган и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение.
2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване – при спазване на приложимото законодателство (ПМС).
Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г.
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 9) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (от месец 10 до месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор.
Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Десислава” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмата доставчик. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването.
4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 12) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления:
- поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията;
- посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. |
0.00
|
0.00
|