Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Съгласно инвестиционния проект, проектното решение е на база постигане на енергоефективни мерки за покриване на клас на енергопотребление "А". Сградата ще се обнови, като в това число се включват подмяна на дограма на сградата и полагане на топлоизолация по фасадите, както и източника на отопление чрез монтиране на нови инсталации.
Проектът е разработен, за да покаже една нова и модерна визия на сградата и в същото време да ограничи енергопотреблението и отделянето на вредни емисии в околната среда, вкл. да предвиди за изпълнение предписаните мерки за енергийна ефективност, а именно:  Реализиране на енергоспестяващи мерки от Група В: Енергоспестяващи мерки за подобряване на енергийните характеристики на ограждащите конструкции и елементи (В1 - топлоизолиране на всички външни стени на сградата и В2 - подмяна на цялата дограма на сградата) и от Група С: Енергоспестяващи мерки по системите за генериране на топлина/студ и по системите за отопление, охлаждане, вентилация, БГВ и осветление (С1 - С цел повишаване на ефективността на отопление на сградата се предвижда поддържането на нормативната температура в помещенията да стане чрез изграждане на водна конвективна отоплителна инсталация с източник на топлина стенен кондензен водогреен котел на природен газ и С2 - подмяна на всички съществуващи осветителни тела тип ЛНЖ, ЛОТ и осветителни тела тип „луна“ с нови LED осветителни тела).
Проектът предвижда да се изпълнят и необходимите съпътстващи дейности с оглед реализиране на идентифицираните строително-монтажни работи, а именно: авторски надзор по време на строителството, строителен надзор по време на строителството и консултантски услуги за управление и отчитане на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение и за управление и отчитане на проекта: Предоставяне на консултантски услуги във връзка с подготовка и подаване на проекта, включва: 1.1. Попълване на апликационна форма (заявление за кандидатстване) за община Радомир с необходимата информация съобразно спецификата и обхвата на конкретния проект и спазване на правилата на финансиращата програма. 1.2. Подготовка на съпътстващи апликационна форма документи, като попълване на декларации и преглед и корекции на наличната в общинска администрация специфична документация, вкл. подготовка на заявления до компетентни органи за издаване на документи във връзка с проектното предложение. 1.3. Окомплектоване на апликационната форма и подготовка за подаването й. Предоставяне на консултантски услуги във връзка с изпълнението на проекта, включваща: 2.1.1 Подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на анекси към договора с ДФ „Земеделие" (при необходимост); 2.1.2. Подготовката на необходимите документи във връзка с възникнала кореспонденция с ДФ „Земеделие" и други органи, свързани с изпълнението на проекта: -Подготовка на необходимата коресподенция между Възложителя и ДФ „Земеделие" по повод изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие" договор за финансово подпомагане и други, свързани с цялостното изпълнение на проекта; -Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проектите. Консултиране на Възложителя относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на ДФ „Земеделие“, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта; 2.1.3. Контрол и извършване на проверки за съответствие на издаваните и получавани документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие" по време на изпълнението. Предоставяне на консултантски услуги във връзка с отчитането на проекта, включваща: 2.2.1 Подготовка на заявки за плащане, включително окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане -Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектоване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предарителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуемата документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекции, при необходимост, на приемо- предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и възложителя; предварителна проверка на проформа фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; -Окомплектоване на изискуемата документация към заявката за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта, предмет на Договора за безвъзмездна финансова помощ; 2.2.2. Извършване на проверка за съответствие на събраните документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие". 2.2.3. Контролиране, координиране и съдействие на общината при подготовката и събирането на всички необходими документи към заявките за плащане. 10 500.00 10 500.00
Изпълнение на строителство за обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“ : Изпълнението на строителството е ключово за постигане на целите на проекта, тъй като именно чрез него ще бъдат предвидените за постигане конкретните и общата цел на проекта дейности за пподобряване на среда за предоставяне на услуги с оглед оптимизиране на енергийната им ефективност. От своя страна целите на проекта са адресирани към подобряване на икономическия растеж и качеството на живот на населението, чрез изпълнение на дейности, свързани с обекта на интервенцията. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителство. Инвестиционният проект, които е предмет на настоящото проектно предложение, включва изпълнение на строителни и монтажни работи ( по части „Архитектурна“, „Електрическа“ и „Конструкции“), както и изпълнение на доставки, монтаж и съпътстващи СМР за оборудване по части по части „Газоснабдяване“ и „ОВК“ от инвестиционния проект за изпъление на обект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“. В инвестиционния проект са включени за изпълнение конкретни видове и количества СМР за изпълненеи на предписаните проектни дейности. Поради характера на предвидените работи, с оглед постигане на изискванията по предписания за постигане на енергийна ефективност (мярка С), в инвестиционния проект е заложена доставка на 2 бр. газови инсталации, които обаче са неразривно свързани с изпълняваините СМР в цялост и са определени в съответните частои на инвестиционния проект. Съответно - същите не могат да се изпълнят самостоятелно и отделно. Всички особености в изпълнението на предписаните СМР се съдържат в одобрените инвестиционни проектни части. Дейността включва изпълнение на строителни и монтажни работи за обектите, в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, техническите спецификации, инвестиционния проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга на строежа и количествените и стойностните сметки, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на лицата на строителната площадка. Също така дейността включва извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, изготвяне на цялата необходима строителна документация, изготвяне на екзекутивна документация за строежа и участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа. Дейността включва и отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация, както и гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове. 307 970.01 487 138.53
Строителен надзор по време на изпълнение на обект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“: С настоящата дейност се предвижда възлагане на упражняването на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Консултантът, изпълняващ строителен надзор, осъществява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с изискванията на нормативната уредба и договора за строителство. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителството, с включени в обхвата дейности/услуги: 1. Изпълнение на консултантски услуги по упражняване на строителен надзор по време на строителството, на обекта/строежа, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 и чл. 168 от ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, включително осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за обекта/строежа, за който изпълнителят е упражнил строителен надзор по време на строителството; 3. Съставяне на Технически паспорт по реда и при условията на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от МРРБ (обн., ДВ, бр. 7/2007 г.). Изпълнителят извършва надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на обекта, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строежа. 4 950.00 4 930.00
Изпълнение на авторски надзор по време на строителството на обект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“: Услугите, свързани с упражняването на авторски надзор на проектанта са необходими за изпълнение на проекта и за постигане на неговите цели, тъй като в резултат на тяхното изпълнение ще се осигури точното изпълнение на инвестиционния проект и въвеждане на строежа в експлоатация. Това е задължително условие за използване на реконструрираната/рехабилитираната инфраструктура по предназначение, както и за успешно изпълнение и приключване на проекта и получаване на безвъзмездната помощ. Проектантът има ключова роля за точното изпълнение на инвестиционния проект и участва в съставянето на всички актове и протоколи, с които се удостоверява изпълнението на строителните и монтажните работи, както и годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителството. Предвид разпоредбата на чл.162, ал.2 от ЗУТ авторският надзор по време на строителството се определя чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството, съгласно разпоредбата на чл.162, ал.3 от ЗУТ. Изпълнителят се задължава да упражнява авторски надзор в следните случаи: 1. Във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително; 2. За участие в приемателна комисия на извършените строително - монтажни работи. 3. В рамките на тази дейност Изпълнителят се задължава да извършва: 3.1. Авторски надзор по време на строителството съгласно Закона за устройството на територията; 3.2. При необходимост и в хода на строителството да извършват доработки или преработки на изготвените проектни части; 3.3. Технологичен контрол по време на строителството; 3.4. Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. 5 000.00 6 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.