Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

ДГ „Снежанка“, с.Минерални бани: Реконструкция на електро, ОВК и ВиК инсталации на сграда, Основен ремонт на под стени и тавани, смяна на интериорни врати; Монтаж на отоплителна инсталация; Монтаж на слънчеви колектори на покрива на сградата за осигуряване на топла вода, изграждане на достъпна среда, вертикална планировка, озеленяване и монтиране на детски площадки, Реконструкция на ограда.
ДГ „Снежанка“, филиал с.Сърница: Реконструкция на електро, ОВК и ВиК инсталации на сграда, Основен ремонт на под стени и тавани, смяна на дограма; Монтаж на отоплителна инсталация; Мерки за енергийна ефективност на сграда; Монтаж на слънчеви колектори на покрива на сградата за осигуряване на топла вода, изграждане на достъпна среда, вертикална планировка, озеленяване и монтиране на детски площадки, Реконструкция на ограда.
ДГ „Снежанка“, филиал с.Караманци: Реконструкция на електро, ОВК и ВиК инсталации на сграда, Основен ремонт на под стени и тавани, смяна на дограма; Монтаж на отоплителна инсталация; Монтаж на слънчеви колектори на покрива на сградата за осигуряване на топла вода, изграждане на достъпна среда, вертикална планировка, озеленяване и монтиране на детски площадки, Реконструкция на ограда.
ДГ „Снежанка“, филиал с.Боян Ботево: Реконструкция на електро, ОВК и ВиК инсталации на сграда, Основен ремонт на под стени и тавани, смяна на дограма; Монтаж на отоплителна инсталация; Мерки за енергийна ефективност на сграда; Монтаж на слънчеви колектори на покрива на сградата за осигуряване на топла вода, изграждане на достъпна среда, вертикална планировка, озеленяване и монтиране на детски площадки, Реконструкция на ограда.
ДГ „Снежанка“,  филиал с.Ангел войвода: Оборудване и обзавеждане на детски помещения и кухня, монтаж на детски площадки, монтаж на метална ограда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Консултантски услуги по управление и отчитане дейностите по проекта: Разработване на правила и процедури за ефективно и качествено управление и изпълнение на проекта, във връзка с мониторинг и докладване, верификация на разходите при бенефициента, администриране и докладване за нередности Съставяне на документи за изпълнението на проекта – съставя и подготвя всички документи, съгласно Насоките за кандидатстване и общите условия и указания на програмата – Изготвяне на документите във връзка с подготовка на заявка за ДДС по авансово плащане, окончателно плащане и ДДС по него и окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане. Съдействие в подкрепа на Възложителя при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта. Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта. Съдействие в подкрепа на екипа на Възложителя при подготовка на документите. Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на РА – ДФЗ във връзка с проекта. Идентифициране на потенциалните проблеми по време на изпълнението на проекта и предлагане на решения за преодоляването им. Съобразяване на финансовото обезпечаване и своевременно разплащане в съответствие с условията за плащане по договорите за обществени поръчки, възложени за изпълнение на дейностите попадащи в обхвата на проекта. Наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по проектите. Участие в процеса на верификация на представените документи от изпълнителите/консултанти, както и при проверка на действителността на строителните дейности/извършените услуги, преди извършване на плащанията. Ръководене на изпълнението на дейностите по проекта. Наблюдаване и контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях. Извършва всички други действия и дейности, които нормативните актове и условията на Управляващия орган определят за изпълнението на дейностите по проекта или писмено поискани от Възложителя. 8 880.00 9 380.00
СМР, вертикална планировка и оборудване : Цялостно реконструиране на вертикалната планировка около сградите и оформяне на подходящ наклон за отвеждане на повърхностните дъждовни води от сградата. Осигуряване на обособени зони за игра за всяка една детска градина отговарящи на съвременните нормативни изисквания. Реконструират се съществуващата ограда и се изграждат нови такава. Предвижда се озеленяване и благоустрояване на околосградните пространства. Полагат се настилки за алеите с бетонови плочи на циментова фуга. Подобряване достъпността към сградата: оформяне на рампа при входа от изток. Оборудват се котелни помещения за котел на твърдо гориво – дърва и пелети. Изграждат се метални комини по фасадата изведени над покрива. В котелното се разполага бойлер с двойна серпентина за топла вода, който се захранва от слънчеви панели монтиране на покрива. Подменят се всички вътрешни врати, като се спазват изискванията за отваряне на евакуационните врати, както и брави тип „антипаник“. Изграждат се нови електро и ВиК инсталации. Боядисват се всички вътрешни стени. Подмяна на подовата настилка с PVC настилка в спалните и дневните помещения, а всички обслужващи и складови се полага гранитогрес. Подменя се водопроводната инсталацията в цялата сграда. Монтират се нови водосточни тръби до нивото на тротоара. Подменят се вертикалните канализационни клонове. Изгражда се пожаро-известителна система и се рехабилитира електрическата инсталация. Подменят се осветителни тела с енергоспестяващи LED крушки. Монтира се аварийно и евакуационно осветление. Топлата вода се осигурява от комбиниран бойлер захранен от слънчеви колектори и електричество. Монтират се слънчеви колектори на покрива на сградата. Предвижда се подмяна на цялото оборудване на детската градина в Ангел войвода. За спалните - легла и матраци. За занималните - маси, чинове, шкафове за. За административната част – шкафове, маси, столове, дивани, бюра. Подменя се кухненското оборудване. 891 356.52 756 597.99
Строителен надзор: КОНСУЛТАНТА се задължава да упражнява непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР по време на строителството, съгласно утвърдените техническите проекти и изискванията на нормативните актове и вписва в заповедната книга на обекта всички констатации, предписания и инструкции. *Строежите предмет на проекта са от ІV-та и V-та категория. Консултанта упражнява строителен надзор относно: *законосъобразно започване на строежа; *пълнотата и правилното съставяне на актове и протоколи по време на ремонтните строително-монтажните работи в съответствие с изискванията на Наредба № 3 (ДВ, бр. 72/2003) включително и количествено-стойностни сметки; *по спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него(ДВ, бр. 37 от 2004 г.), както и Правилата и нормите за „Пожарна и аварийна безопасност” за обектите в експлоатация (Наредба І-209 от 22.11.2004г.). *по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; *върху съответствието на влаганите материали и продукти съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти (ДВ, бр.93/2000 г., изм. ДВ, бр.75/2002 г., 109/2003 г.); *качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; *недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; *правилно изпълнение на строително-монтажни работи; *годност на строежа за въвеждане в експлоатация; 15 000.00 14 890.00
Авторски надзор : Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР на строежите в в обхват, съгласно чл. 162, ал. 2, ал. 3, ал. 4, ал. 5 и ал. 6 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на Възложителя и останалите нормативните правила, регламентиращи този вид услуги. 8 880.00 8 206.35

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.