Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 657 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

„Сарон“ ЕООД е микропредприятие, създадено в рамките на проект № BG05M9OP001-2.010-0535-C02 „Втори шанс“, финансиран по ОПРЧР 2014-2020, процедура BG05M9OP001-2.010 Развитие на социалното предприемачеството.
Предприятието развива дейност в сферата на търговията на дребно с дамски дрехи, макси мода, бельо и аксесоари. Към настоящия момент предприятието е в начална фаза на развитие и има нужда от професионална и целенасочена подкрепа за развитие на устойчив бизнес. Адресирайки пряко нуждите на „Сарон“ ЕООД, настоящият проект си поставя за цел да подпомогне първоначалното укрепване на предприятието, да осигури по-добро управление и да създаде предпоставки за успешно и устойчиво развитие в бъдеще. Целите на проекта ще бъдат постигнати чрез предоставяне на достъп до индивидуални маркетинг услуги за конкретните продукти, с които предприятието търгува. Планираните дейности по проекта ще гарантират създаването на по-благоприятна среда за успешно и устойчиво бизнес развитие на новостартиралото предприятие, което към настоящия момент се намира в силно уязвима ситуация на пазара и е сравнително слабоконкурентно поради ранния етап на своето развитие.
Проектните дейности са пряко насочени към решаване на един от основните проблеми на „Сарон“ ЕООД - недостатъчната разпознаваемост на компанията и недоразвити канали за продажба и промотиране на бизнеса, както и необходимостта от завоюване на нови пазари. Изпълнението на проекта ще повиши значително шансовете за конкурентно оцеляване на предприятието и ще създаде предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие в бъдеще.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти на предприятието: Целта на настоящата дейност е да подпомогне конкурентното оцеляване и устойчивото развитие на "Сарон" ЕООД чрез осигуряване на достъп до маркетинг услуги във връзка с продуктите, с които предприятието търгува - дамскa мода, макси мода и бельо. Липсата на собствена стратегия за осъществяване на ефективен маркетинг на продуктите поставя предприятието в силно уязвима ситуация на пазара и му създава трудности при предлагането на продуктите, привличането на клиенти и навлизането на нови пазарни сегменти. Изпълнението на дейността адресира пряко нуждите на новостартиралото предприятие от справяне с конкуренцията и постигане на ръст в продажбите чрез прилагането на ефективни маркетинг инструменти във връзка с предлаганите продукти - дамска мода и бельо. Предприято не притежава предходен опит в интернет търговията, затова маркетинговата стратегия, която ще бъде разработена в рамките на дейността, е пряко насочена към локализиране на преките конкуренти в пазарен сегмент, определяне на целевата аудитория потенциални потребители в интернет за конкретните продукти, с които предприятието търгува, идентифициране на ефективни маркетинг инструменти и канали. Дейността предвижда да бъдат предоставени маркетинг услуги, адресиращи пряко нуждите на "Сарон" ЕООД, свързани с разработване на маркетингова стратегия за осъществяване на интернет търговия на дребно с дамска мода, макси мода и бельо (по-точно чорапогащници). Разработването на маркетинговата стратегия включва комплекс от услуги, както следва: 1. Проучване и анализ на основните конкуренти, развиващи дейност на същия пазарен сегмент - онлайн търговия на дребно с аналогични продукти (дамска мода и бельо); 2. Оценка на предимствата и недостатъците при представяне на аналогични продукти в онлайн магазините на идентифицираните преки конкуренти; 3. Извършване на маркетинов анализ на целевата аудитория потребители, вкл. изготвяне на профили на основните групи потребители - въз основа на географски и демографски принцип, както и по интереси; 4. Разработване на план за осъществяване на ефективен маркетинг чрез съдържание (контент маркетинг) на цялото продуктово портфолио – дамска мода, макси мода и бельо; 5. Разработване на стратегия за прилагане на ефективни маркетингови подходи и тактики за популяризиране на предлаганите продукти, както и ефективни канали за осъществяване на B2C маркетинг. Дейността адресира пряко индивидуалните нужди и нерешени проблеми на "Сарон" ЕООД,а именно: - уязвимост на пазара и слаба конкурентоспособност поради недостатъчен брой клиенти, ниска разпознаваемост на компанията и използване на ограничен брой канали за продажби; - затруднен достъп до специализирани маркетинг услуги - липса на собствена маркетингова стратегия, разработена за конкретните продукти, с които предприятието търгува - дамска мода, макси мода и бельо; - силна необходимост от популяризиране на предприятието и привличане на нови клиенти. 4 988.00 4 988.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.