Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е да се разкрият 8 нови работни места за безработни и/или неактивни лица от територията на област Пазарджик, община Пазарджик, във връзка с разширяване капацитета и повишаване качеството на предоставяните услуги във фирма "Проект сървиз" ЕООД. Компанията смята да наеме 8 лица от тази целева група, като 4 от тях ще са безработни или неактивни младежи до 29 години, 1 лице - продължително безработно и неактивно, а едно лице ще е безработно или неактивно лице с увреждания.

В рамките на първите два месеца и половина ще се проведе идентифициране на целевата група чрез: изготвяне и изпращане на информация за откриването на нови работни места до структурите на АЗ в област Пазарджик; поставяне на плакати на ключови места; провеждане на работни срещи с местни заинтересовани лица. След установяване на лицата ще бъде проведен подбор, в резултат на който ще бъдат избрани 8 безработни и/или неактивни лица, като минимум 4 от тях ще бъдат от специфичната целева група "Безработни младежи до 29 години" и едно лице ще е безработно или неактивно лице с увреждания.
 
Избраните лица ще бъдат назначени на трудови договори за минимум 12 месеца по професията "Бизнес консултант". Всички новоназначени от екипа задължително ще преминат обучение по професионална квалификация за придобиване на  втора степен на професионална квалификация в професия "Сътрудник в малък и среден бизнес", специалност "Малък и среден бизнес". Младият екип ще премине и обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици", тема "Английски език".

За осигуряване на изпълнението на задълженията в работата на новия екип ще бъде закупен стопански инвентар: един брой автомобил и 8 броя смартфони.

Информирането и популяризирането на проекта ще се реализира освен чрез разпространението на плакати в началото на проекта, така и чрез разработване и поддържане на интерактивен интернет сайт. Като допълнителна мярка ще бъде извършено брандиране на закупеният стопански инвентар.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
„ИДЕНТИФИЦИРАНЕ И ПОДБОР на целевата група”: Тази дейност е насочена към идентифициране и подбор на лица от целевата група за съответните работни места във фирмата. Ще бъде изпълнена по следния начин: ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ - ще се проведе през първите два месеца на проекта и ще включва: # Изготвяне и изпращане на информация за откриването на нови работни места до структурите на АЗ на територията на област Пазарджик; # Проведени работни срещи с партньорите и клиентите на фирмата; # Разлепване на плакати на ключови места в общността (продукт от Дейност 6); ИЗГОТВЯНЕ НА РАЗШИРЕН СПИСЪК С ИДЕНТИФИЦИРАНИТЕ ЛИЦА #През втория месец на проекта ще бъде изготвен разширен списък с идентифицираните от различни източници лица. Предвижда се списъка да съдържа поне 20 представители на целевата група. ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНТЕРВЮТА ЗА ПОДБОР НА ЛИЦАТА ОТ ЦЕЛЕВАТА ГРУПА # След приключване на списъка с идентифицираните лица, ще бъдат определени две дати за провеждане на интервюта. Управителя, екипът на проекта и сътрудници на фирмата ще осъществят контакт по телефон, Интернет или лични срещи с всички лица, включени в разширения списък и ще ги поканят да представят документи и да се явят на интервю във фирмата. # При интервютата и прегледа на документите, така съставената комисия ще има в предвид две важни предимства на лицата от целевата група. Едното от тях е те да притежават минимум основно образование, което се изисква за обучението по Дейност 3, съгласно Закона за професионално образование и обучение. На второ място, комисията ще съблюдава поне половината от избраните лица да притежават свидетелство за управление на МПС, категория В (изискването не важи за представителите на специфичната целева група "Безработни или неактивни лица с увреждания"). Това изискване се налага поради факта, че част от основните ангажименти на работното място ще включват управление на закупеният служебен автомобил (Дейност 5). ИЗБОР НА ЛИЦАТА ЗА НАЗНАЧАВАНЕ # След провеждане на интервютата ще бъдат определени 8 души безработни или неактивни лица, с които ще започне процедура по назначаване. Фирмата планира да обхване следните специфични целеви групи: + минимум 4 лица, които спадат към специфичната целева група "Безработни младежи до 29 години включително"; + минимум 1 лице, което спада към специфичната целева група "Безработни или неактивни лица с увреждания"; +минимум 1 лице, което спада към специфичната целева група "Продължително безработни и неактивни лица" + останалите 2 лица ще бъдат наети и ще отговарят на общата целева група - безработни или неактивни лица. * Осигуряването на млад екип ще бъде приоритет на компанията. Младите хора са по мобилни, растат в по-динамична пазарна среда. Те като цяло са по-енергични и амбициозни, по-гъвкави и инициативни и по-склонни към обучение и развитие. Включването на лице с увреждане ще допринесе за повишаване социалната отговорност на екипа; * През периода на субсидираната заетост на база опита си в предоставяне на различни по характер обучения, фирмата ще организира няколко допълнителни обучения по модела на "Тийм билдинг" с цел добра социална среда за работа на екипа. * На избраните лица ще се окаже техническа помощ при съставяне и събиране на необходимите документи за постъпване на работа. 0.00 0.00
„НАЕМАНЕ на безработни и/или неактивни лица”: От съществуването си до момента фирмата не е реализирала назначения на трудови договори. За изпълнение на своите поръчки основно е използвала капацитета на управителя си и външни лица. При направения анализ във връзка с подготовката на проекта ясно се очерта проблема, че използването на лица без трудови правоотношения оказва неблагоприятно влияние върху спазването на сроковете за изпълнение на поръчките и върху активното присъствия на фирмата на пазара на консултантските услуги. Решението на този проблем компанията вижда в създаване на екип от млади бизнес консултанти, на трудови правоотношения, на пълен работен ден, с ясно разписани отговорности и задължения. Резултата от анализа на ангажиментите и услугите, които компанията предстои да реализира, показа необходимостта от наемането на общо 8 лица от целевата група. НАЗНАЧАВАНЕ НА ТРУДОВИ ДОГОВОРИ # Всичките лица ще бъдат назначени на трудов договор за 12 месеца при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Те ще получават месечни възнаграждения в размер на минималния осигурителен доход съгласно изискванията на КТ и КСО за длъжност "БИЗНЕС КОНСУЛТАНТ", код: 24216007 от НКПД 2011 г., на която са наети и за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. # На всички служители има разработени длъжностни характеристики, които са изготвени след анализ на стъпките в досегашната работа на компанията. Основните задачи, които са заложени в тях, са описани в задълженията. # Кандидатът ще се погрижи за плавното навлизане на служителите в работния процес, като освен обученията по професионална квалификация в съответната професия, всички ще бъдат запознати със спецификата на работа, начините за комуникация със сътрудниците, партньорите и основните клиенти на фирмата. # За осигуряване на социално адекватна среда за работа на новия екип, през годината на субсидирана заетост фирмата ще осигури провеждането на три броя "Тийм билдинга". ОБЩИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА НОВИТЕ "БИЗНЕС КОНСУЛТАНТИ" # Координира информационния поток между клиенти, сътрудници и ръководството; # Събира данни и подготвя периодични, специални, текущи справки и отчети; # Проучва пазара и потребителското търсене. В частност проучване на възможности за финансиране идеите на клиентите на фирмата; # Осъществяване на рекламната политика на фирмата; # Следи за състоянието на техниката, с която се работи. Осъществява контакт със сервизни фирми за ремонт на техниката; # Поддържа списък с необходимите офис консумативи и отговаря за осигуряването им (копирна хартия, тонер касети, канцеларски материали и др.); # Организира работни срещи, посещения и обучения, на местно, национално и международно ниво (в това число: подготовка на зала, материали и техника); Съгласно политиката и дейността на фирмата, работните срещи са два вида: 1. Работни срещи за осъществяване на консултантски услуги, включващи: избистряне идеята на клиента; потвърждаване за допустимост по избраната схема за финансиране; уточняване детайли в процеса на разработване на проекта; уточняване на детайли при изпълнение на проекта. 2. Работни срещи при организиране и провеждане на обучения и други подобни мероприятия, включващи: анализ на нуждите; избор на тема; дизайн и организационни детайли на обучението; отчитане на обучението. # Осъществява бизнес комуникации на български и чужд език; # Участва в отчитането на приходите и разходите. В пряка връзка със счетоводителя на фирмата. В пряка връзка с консултирането във финансов план на клиентите на фирмата; * След приключване на субсидираната заетост фирмата ще запази в дългосрочен план така създаденият нов екип от бизнес консултанти. Същевременно тя поема ангажимент 85 % от лицата да имат работа - това ще бъде реализирано чрез съдействие в търсенето на работа, включително насочване в НПО сектора, издаване на препоръки и друга подходяща подкрепа. 71 156.56 71 696.38
"ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ за придобиване на втора степен на квалификация”: Непроходимостта от тази дейност е свързана с нуждата новонаетия екип да придобие базови знания в консултантския бизнес, за да бъде ефективен при изпълнението на поставените задачи и отговорности. Въпреки, че обучението ще се провежда от външна организация, фирмата има намерение активно да допълва и разнообразява темите от учебния план. От външния изпълнител ще се изисква да осигури обучители с богат опит и практика както по темите от програмата, така и в самия процес по разработване и управление на проекти. ОБУЧЕНИЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ВТОРА СТЕПЕН НА ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ # Професионално направление, по НАПОО: 345 "Стопанско управление и администрация"; # Наименование на професията, по НАПОО: 345050 "Сътрудник в малък и среден бизнес"; # Наименование на специалността, по НАПОО: 3451001 "Малък и среден бизнес". СТРУКТУРА НА ОБУЧЕНИЕТО # Общ хорариум на обучението 660 учебни часа: 1. Брой часове по теория - 272; 2. Брой часове по практика 388 # Дневна форма на обучение; # Организационна форма - квалификационен курс; # Брой на обучаваните лица - 8; # Документ доказващ завършено обучение: Свидетелство за професионална квалификация с придобиване на II-ра степен на професионална квалификация. ЦЕЛ НА ОБУЧЕНИЕТО Обучението цели да повиши знанията и уменията на участниците в следните направления: НЕОБХОДИМИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА ЗНАНИЯ: # Фирмена култура; # Човешки ресурси; # Психология и етика; # Българските държавни стандарти за делова кореспонденция и документооборота; # Йерархична структура на фирмата; # Трудово право; # Бизнес комуникации; # Системи за архивиране; # Текстообработващи програми; # Програми тип "електронна таблица"; # Електронна поща; # Възможностите на интернет; # Автоматизирани информационни системи (управленски, административни и др.) # Компютърни/Мобилни мрежи и вътрешни системи за комуникация; # Основни пазарни механизми; # Етапи и организация на маркетинговото проучване; # Конкурентите - предимства и недостатъци; # Принципи на екипното взаимодействие; # Рекламни канали и средства за рекламно въздействие. # И др. НЕОБХОДИМИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА УМЕНИЯ: # Работа в екип; # координиране на връзките между отделни звена; # Изработване на план графици; # Извършване на оперативна и административна дейност; # Работа с офис техника, включително изпълване на пълния капацитет на една от най-модерните технологии "смартфон"; # Осъществяване на различни видове проучвания по предварително зададени инструкции; # Обобщаване и анализиране на информация; # Дефиниране и установяване на проблеми; # Планиране и ранжиране на дейностите; # Формулиране на точни и ясни въпроси; # Определяне на рекламните цели; # Ползване на данни от социологически и статистически проучвания; # Създаване на рекламно послание; # Изготвяне на компютърна презентация; # Ефективно комуникиране; # Изготвяне на оферти и договори; # Извличане на информация от документация; # Поддържане на професионални контакти с клиенти на фирмата; # Работа с правните понятия и документи свързани с фирмената дейност; # И др. 9 600.00 9 600.00
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБУЧЕНИЕ по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": Всички 8 новонаети лица ще преминат обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици", на тема "Английски език". Дейността ще бъде реализирана от външна организация. СТРУКТУРА НА ОБУЧЕНИЕТО # Обучението ще покрие минимум три нива (според входящото ниво на всяко едно от лицата от целевата група, съгласно европейската езикова рамка); # Общ хорариум на обучението 300 учебни часа: 1. Брой часове по теория - 106; 2. Брой часове по практика 194; # Брой на обучаемите лица - 8; # Извършен входящ тест за определяне на нивото на обучаемите; # Документ доказващ завършено обучение: Сертификат за обучение по ключови компетентности - английски език. ЦЕЛ НА ОБУЧЕНИЕТО Обученията се налага поради факта, че всички новооткрити работни места изискват съответните базови три нива на познание в Английският език. Той е универсален и се използва в целия свят. Сериозна необходимост за владеене на езика за новите работни места, които разкрива компанията, се определя от естеството на редица задачи, които новите служители трябва да изпълняват. ОБВЪРЗАНОСТ НА ЕЗИКА В РАБОТНИЯ ПРОЦЕС # При организиране на посещения в чужбина на трети лица с цел обмяна на опит, придобиване, знания и умения и/или установяване на сътрудничества; # При използване на компютърна, мобилна и друга модерна техника за изпълнение на ангажиментите; # При извършване на проучвания и анализи с международен обхват; # При подготвяне на документация, делова кореспонденция, включително рекламни послания за международни цели; # При извършване на търсене за финансиране на идеите; # Извличане на информация от европейски нормативни и други документи, необходими за работата; 5 600.00 5 600.00
ЗАКУПУВАНЕ НА СТОПАНСКИ ИНВЕНТАР за новият екип: 1. ЗАКУПУВАНЕ НА АВТОМОБИЛ. Автомобилът е инвентар, от който фирмата се нуждае, за да осигури безпрепятственото изпълнение на задачите на своя нов екип. Опитът на фирмата показва, че около 70 % от работните ангажименти са в област Пазарджик, а останалите 30 % са от цялата страна. Освен това обученията/мероприятията, които фирмата организира и провежда по поръчка на своите клиенти, винаги са на различни места, включително извън страната. 1.1 НЕОБХОДИМОСТ НА АВТОМОБИЛА В КОНСУЛТАНТСКИТЕ УСЛУГИ. Опитът показва, че работните срещи с един клиент са най-малко 12. Те най-общо се разделят на три етапа: първи етап "избистряне идеята на клиента"; втори етап "fundraising, установяване на допустимост"; трети етап: "Разработване на проект, управление и изпълнение". Съгласно фирмената политика, повечето срещи се осъществяват на място при клиента. # Разстояние: Пазарджик - Панагюрище = 100 км. (в двете посоки). Приблизително време -45 минути в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Белово = 60 км. (в двете посоки). Приблизително време -30 минути в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Велинград = 100 км. (в двете посоки). Приблизително време -45 минути в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Пловдив = 80 км. (в двете посоки). Приблизително време -35 минути в едната посока. 1.2 НЕОБХОДИМОСТ НА АВТОМОБИЛА В ОРГАНИЗИРАНЕ/ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ/МЕРОПРИЯТИЕ. В организирането и провеждането на краткосрочни специализирани обучения и мероприятия от този характер, опитът показва, че са необходими минимум 10 работни срещи с клиента, разделени най-общо на три етапа: първи етап "установяване на нуждите на клиента, избор на тема"; втори етап "дизайн на мероприятието, организация и логистика"; трети етап "отчитане на обучението". В изпълнение на втория етап има още минимум две пътувания във връзка със реализацията на място на мероприятието, едното за проверка, второто за логистика и пряко участие. # Разстояние: Пазарджик - Панагюрище = 100 км. (в двете посоки). Приблизително време - 45 минути в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Велинград = 100 км. (в двете посоки). Приблизително време -45 минути в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Исперих = 800 км. (в двете посоки). Приблизително време - 5 часа в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Пампорово = 240 км. (в двете посоки). Приблизително -2 часа в едната посока; # Разстояние: Пазарджик - Троян = 320 км. (в двете посоки). Приблизително време - 2 часа и 15 минути в едната посока. *Всички разстояния са примерни и са на база на досегашния опит на фирмата и нейните основни клиенти. Целта е да покажем варианти за разстоянията, които екипът трябва да пропътува и времето, за което ще бъдат осъществени. В работния процес, ще бъде изготвен график за ползване на автомобила от новонаетите лица. 2. ЗАКУПУВАНЕ НА СМАРТФОНИ. Това е инвентар, без който оцеляването на младият екип на фирмата в настоящата динамична пазарна среда е почти невъзможно. Цялата консултантска дейност се основава на правилната, своевременна и изчерпателна комуникация. А за да бъде осъществена тя, бизнес консултантът трябва да има постоянно в себе си компютър и телефон. Същевременно физически невъзможно е да си на компютър през целия работен ден, поради пътувания, срещи и мероприятия, които професията изисква. НЕОБХОДИМОСТ НА СМАРТФОНА ЗА БИЗНЕС КОНСУЛТАНТА # Постоянен достъп до служебният e-mail; # Достъп до онлайн сървър с фирмени документи; # Възможност за преглед и редакция на документи; # Предоставяне на качествени изображения/снимки от проведени мероприятия, необходими за отчет пред възложителя, архив на фирмата, рекламни цели и др.; # Постоянен достъп до интернет, за следене на публикации и материали, пряко свързани с дейността, конкретна поръчка, процедура и/или проучване; 45 600.00 45 367.83
ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ за проектното предложение: Дейността е изцяло съобразена с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020”. Включва три етапа, обвързани по между си и предоставящи подкрепа за останалите дейности по проекта. ПЪРВИ ЕТАП # Създаване на интернет страница на проекта; # Създаване на фейсбук профил на проекта. * Двете дейности са взаимно свързани и целят да осигурят достъп до информация в най-широк обхват. ВТОРИ ЕТАП # Дизайн и печат на плакати; # Провеждане на три работни срещи, между екипа на проекта, управителя и заинтересовани страни от местността. * Вторият етап, ще подпомогне Дейност 1 "Идентифициране и подбор на целевата група". Ще бъдат отпечатани плакати по проекта, които ще бъдат поставени на ключови места в община Пазарджик, за да се достигне до по-голяма част от целевата група. ТРЕТИ ЕТАП # Дизайн и брандиране с фолио на закупеният автомобил. * Това е метод, който има за цел да промотира новият екип и в голяма степен показва ангажираността на фирмата в дългосрочен аспект. 2 525.00 2 525.00
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ на проекта: За цялостното изпълнението дейността ще бъде назначен Ръководител на проекта, счетоводител с вменена финансова отговорност и технически сътрудник. С осигуряването на тричленен екип по проекта, фирмата се надява цялостно да обезпечи изпълнението на дейностите и тяхното отчитане. *В началото на проекта ще бъде актуализиран плана за неговото изпълнение и плана за процедурите по ПМС № 118/20.05.2014 г.. ЗАДАЧИ НА РЪКОВОДИТЕЛЯ # Планиране, организиране и управление на дейностите, ресурсите и процесите, свързани с реализацията на проекта; # Организиране и ръководене на работни срещи по проекта с участието на счетоводителя и други важни за проекта лица; # Отговаря за изготвянето на процедура за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ПМС № 118/20.05.2014 г.; # Координира реализирането на дейностите по проекта съгласно графика и дава предложения за актуализирането му, при необходимост; # Пряко участва и следи за редовното и своевременно попълване на отчетните формуляри; # Одобрява публикуването на информациите, свързани с развитието и резултатите от дейностите по проекта, съгласно изискванията на управляващият орган и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.; # Съгласува и дава мнение за работата на изпълнителите по поставените задачи и постигнатите резултати (обучение на ново наетите лица, доставка на закупеният стопански инвентар за новите работни места, съгласно подробно описаният план за изпълнение); # Отговаря за цялостното реализиране на дейностите по проекта и постигане на заложените цели и очакваните резултати и изготвянето на отчетите по проекта. ЗАДАЧИ НА ТЕХНИЧЕСКИЯ СЪТРУДНИК # Отговоря за целия документооборот по проекта; # Отговаря за входящата и изходящата кореспонденция по проекта; # Извършва всички необходими процедури в процеса по идентификация и подбор на лицата от целевата група; # Пряко е подчинен на ръководителя на проекта. ЗАДАЧИ НА СЧЕТОВОДСТВОТО # Организира, планира и осъществява цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта; # Отговаря за правилното и своевременно регистриране на стопанските операции, за вярното и точното оформяне на счетоводните документи; # Изготвя всички финансови отчети, справки и информации във връзка с отчитането по проекта и искания за плащане; # Изготвя справки по проекта необходими на контролиращите и наблюдаващите органи и институции; # Координира дейността си с Ръководителя на проекта. 14 319.00 13 860.53

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.