Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.016-0002-C02
Наименование на проекта Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово
Бенефициент 000215630 ОБЩИНА ГАБРОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 23.12.2016
Дата на стартиране 23.12.2016
Дата на приключване 24.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Габрово, гр.Габрово

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект цели подобряване състоянието на образователната инфраструктура в Община Габрово посредством въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяването на материалната база в две общински образователни институции, което ще доведе до подобряване на учебния процес като цяло. Предвижда се въвеждане на всички необходими енергоспестяващи мерки в сградите на училищата „Св. Св. Кирил и Методий“ и „Васил Левски“ , изграждане на достъпна архитектурна среда, ремонт на помещенията, основен ремонт на съществуващите инсталации и изграждане на нови такива (пожароизвестителна, система за видео наблюдение и др.), както и благоустрояване на прилежащите дворни площи.  Посредством повишената привлекателност на училищната среда, освен място за придобиване на конкретни знания по включените в задължителната учебна програма дисциплини, училището ще може да се превърне в естествена среда на учениците, търсена и желана територия, място за социално общуване, личностно изграждане и изява.  От изключителна важност е приносът към превенция на отпадане от училище на учениците в задължителна училищна възраст, което има реални измерения в предприетите мерки. Предвид факта, че това са предимно ученици от етническите малцинства/ученици в социално неравностойно положение, подобрената среда ще бъде допълнителен мотивационен стимул за включване, приобщаване и успешна социализация.
Обновяването на материалната база на образователната инфраструктура ще доведе до цялостно подобряване на учебния процес, ще улесни въвеждането на нови методи на обучение, които да повишат и задържат интереса на учениците и ще се отрази благоприятно на мотивацията им за по-добра активност при усвояване на знанията и реализацията им на пазара на труда.
Дейности
  • Дейност: Управление на проекта: Дейността "Управление на проекта" има за цел да осигури своевременно и пълно осъществяване на предвидените проектни дейности, цялостно качествено изпълнение на проекта, ефективна работна организация при реализацията, необходимата отчетност и устойчивост на постигнатото. Дейността ще стартира със сформирането на Екип за управление /ЕУ/ и ще се изпълнява през целия период на реализация на интервенцията. ЕУ ще има ангажимента да управлява проекта в процеса на реализацията му и изпълни всички заложени дейности, като: спазва клаузите на Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) и всички изискванията, поставени от УО по отношение изпълнението, документирането и отчитането на проекта; спазва вътрешните правила и процедури за работа, разработени и приети от Община Габрово; организира провеждането и изпълнението на всички проектни дейности, съобразно планираното; оперативно ръководи изпълнението, като следи реализацията на планираните дейности да са изпълнени качествено и в срок; осъществява непрекъснат мониторинг и контрол на напредъка по изпълнението на проекта, в това число и на изпълнителите на договорените дейности. Екипът за управление на проекта включва ръководител, счетоводител, координатор, юрист и 3-ма технически специалисти (1 по част АС, 1 по част ЕЛ, и 1 по част ОВК ). Всеки един представител на ЕУ е подбран на база образование и професионален опит като е отчетена спецификата на проекта, предвидените за реализация проектни дейности, личните компетенции и опит в сходни инициативи. Дейността на екипа ще гарантира прозрачност на управлението, добрата отчетност, устойчивото и качествено изпълнение на проекта., Договорена стойност: 77 200.27 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Информация и комуникация: Дейността има за цел да осигури постигане на информиране и публичност, като ще бъде реализиран комплекс от мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект. Предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени съгласно предвиденото в Договора за безвъзмездна финансова помощ и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020, и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г. Планираните мерки за информация и комуникация включват: 1. Изработка и монтаж на билбордове - 2 броя билбордове ще бъдат поставени на подходящо място на или в близост до строителните площадки на всеки обект преди стартиране на СМР. Съоръженията ще съдържат всички задължителни реквизити, регламентирани в Единнния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Билбордовете ще бъдат заменени с постоянни обяснителни табели до три месеца след приключване на проекта. 2. Изработка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 2 бр. постоянни обяснителни табели ще заменят вече монтираните билбордове. Те ще бъдат поставени до три месеца от приключване изпълнението на проекта на територията на двата обекта, предмет на настоящата интервенция. 3. Изработване на банер с калъф и стойка - 1 брой банер, който ще се поставя в залите и помещенията, където ще се провеждат предвидените по проекта информационни събития. 4. Изработване на брошури – 300 бр. брошури с подходящо съдържание ще бъдат изработени и разпространени за популяризиране на помощта на ЕС сред обществеността на гр. Габрово. 5. Изработване на промоционални материали – изработване на пакет от промоционални материали (300 бр.), съдържащ бележник с твърда корица, химикал, USB памет, фризби и торба . Материалите ще бъдат подходящо визуализирани, в унисон с естеството на проектните дейности. 6. Организиране и провеждане на информационни събития и официални церемонии - 2 броя. В рамките на проекта ще бъдат организирани следните събития: начална пресконференция по проекта и церемония по започване на строителството – „Първа копка“; финална пресконференция по проекта и церемония по откриване на приключилите обекти. 7. Публикуване на прессъобщения – публикуване на общо 8 бр. съобщения с цел периодично информиране на обществеността за хода на изпълнение на проекта. 8. Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Община Габрово www.gabrovo.bg за целия период на изпълнение на проекта. , Договорена стойност: 15 700.00 , Отчетена стойност: 12 972.00
  • Дейност: Проектиране и строителство: Реализацията на настоящето проектно предложение предвижда възлагане на инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство) и за двата обекта на интервенция. Ще бъдат изготвени технически задания за проектиране, които ще съдържат информация за обектите, обхвата на инвестиционното проектиране, обем и съдържанието на проекта. В рамките на тази дейност ще бъде разработени 2 два/ инвестиционни проекта (фаза: работен проект) за ремонт, модернизация, внедряване на енергоспестяващи мерки и изграждане на достъпна среда в сградата на ОУ "Св.Св. Кирил и Методий" и в сградата на бивше ОУ „Цанко Дюстабанов“ /сегашно НУ "Васил Левски"/, включително благоустрояване на дворните площи. Те следва да предвиждат въвеждане на всички необходими енергоспестяващи мерки в сградата, както и изграждане на достъпна архитектурна среда. Проектите следва да включват ремонт на помещенията, основен ремонт на съществуващите инсталации и изграждане на нови такива (пожароизвестителна, система за видео наблюдение и др.), както и благоустрояване на прилежащите дворни площи на училищата. Целта е сградите да отговарят на изискванията на нормативната база за енергийна ефективност, да се подобрят условия за труд и учене и да се създаде възможност за провеждане на качествен образователен процес. В рамките на дейността следва: - разработените инвестиционни проекти да бъдат съгласувани с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; да се получат разрешения за строеж; - да се изпълнят строително-монтажните работи за ремонт, модернизация, внедряване на енергоспестяващи мерки и изграждане на достъпна среда в сградата на ОУ "Св.Св. Кирил и Методий" и НУ "Васил Левски"; - да бъде осъществяван авторски надзор по ЗУТ в рамките на изпълнение на строително-монтажни работи на предвидените за интервенция обекти. , Договорена стойност: 3 410 773.01 , Отчетена стойност: 4 111 041.08
  • Дейност: Строителен надзор: Консултантът - изпълнител на строителния надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. , Договорена стойност: 15 018.00 , Отчетена стойност: 3 950.00
  • Дейност: Доставка на оборудване и обзавеждане: Настоящето проектно предложение обхваща, освен въвеждане на мерки за енергийна ефективност, и обновяването на материалната база в две общински образователни институции, което ще доведе и подобряване на учебния процес като цяло. В рамките на възложения инженеринг и съгласно нуждите на конкретното учебно заведение, ще бъдат предвидено ново оборудване и обзавеждане. В рамките на дейността се предвижда доставка на оборудване и обзавеждане на класните стаи в двете училища. Не се предвижда доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Център за специална образователна подкрепа, който след реализацията на проекта ще се помещава в част от сградата на НУ "Васил Левски“. По този начин ще бъде подобрено материално-техническото осигуряване на дейността на училищата, което ще доведе до подобрена работна среда, съответстваща на съвременните изисквания. Подобрената работна среда за педагогическия и непедагогически персонал в учебните заведения, обекти на интервенция, ще има активираща роля за кадрите и процеса, като внесе допълнителна мотивация, инициативност и креативност;, Договорена стойност: 411 352.62 , Отчетена стойност: 483 852.77
  • Дейност: Одит на проекта : Одитът на проекта ще бъде извършен от правоспособни лица, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане., Договорена стойност: 1 100.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 9 450.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Нов стандарт 2012 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 486 377.62 , Отчетена стойност**: 2 492 042.39
  • Изпълнител: АЛФА М - 98 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 541.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТИЛИЯНА, Договорена стойност по проекта*: 6 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Кейсием ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 170 652.77 , Отчетена стойност**: 170 652.77
  • Изпълнител: РетемА ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 7 900.00 , Отчетена стойност**: 3 950.00
  • Изпълнител: Финанс одит консулт 2002 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 320.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 8 966.68 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Рачо, Договорена стойност по проекта*: 16 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Гипсотехника ООД , Договорена стойност по проекта*: 1 606 549.99 , Отчетена стойност**: 1 618 998.69
  • Изпълнител: Амо ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 313 200.00 , Отчетена стойност**: 313 200.00
  • Изпълнител: Тодор, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ламбаджиев Стандарт ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 760.00 , Отчетена стойност**: 2 412.00
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 21 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Веселина, Договорена стойност по проекта*: 12 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Про Систем ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 080.00 , Отчетена стойност**: 10 560.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: Узунов проект ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 73.00 , Достигната стойност: 111.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 404.00 , Достигната стойност: 1 632.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 4 238 910.85 BGN
БФП 3 788 188.31 BGN
Собствено финансиране 450 722.54 BGN
Общо реално изплатени суми 3 788 188.31 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 75 107.50 0.00 75 107.50 Гипсотехника ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 109 878.33 13 264.28 123 142.61 Нов стандарт 2012 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 964.02 792.80 4 756.82 Кейсием ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 974.88 2 585.12 7 560.00 Амо ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 146.52 629.30 3 775.82 Кейсием ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 750.00 1 350.00 8 100.00 Амо ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на строителни дейности за модернизация, внедряване на енергоспестяващи мерки и изграждане на достъпна среда в сградата на ОУ "Св.Св. Кирил и Методий", вкл. благоустрояване на дворни площи и осъществяване на авторски надзор в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР, Прогнозна стойност: 2 115 008.33
  • Обособена позиция 1: Нов стандарт 2012 ЕООД
    Изпълнител: Нов стандарт 2012 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 486 377.62
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на строителни дейности за модернизация, внедряване на енергоспестяващи мерки и изграждане на достъпна среда в сградата на ОУ "Цанко Дюстабанов", вкл. благоустрояване на дворни площи и осъществяване на авторски надзор в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР, Прогнозна стойност: 1 338 791.67
  • Обособена позиция 1: Гипсотехника ООД
    Изпълнител: Гипсотехника ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 606 549.99
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ГАБРОВО, ФИНАНСИРАНИ ПО ОП „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014 – 2020, ПО ЧЕТИРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Обособена позиция № 1: „Организиране и провеждане на публични събития и публикации в медии по проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“ Обособена позиция № 2: „Изработване на печатни информационни материали” по проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“ Обособена позиция № 3: „Организиране и провеждане на публични събития и публикации в медии по проект „Развитие на устойчив градски транспорт на град Габрово“ Обособена позиция № 4: „Изработване на печатни информационни материали” по проект „Развитие на устойчив градски транспорт на град Габрово“ , Прогнозна стойност: 59 270.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Организиране и провеждане на публични събития и публикации в медии по проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“
    Изпълнител: Ламбаджиев Стандарт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 760.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Изработване на печатни информационни материали” по проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“
    Изпълнител: Про Систем ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 080.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи в ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" и Обособена позиция №2 Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи ОУ "Цанко Дюстабанов" в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР , Прогнозна стойност: 41 500.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи в ОУ "Св.Св. Кирил и Методий"
    Изпълнител: РетемА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 900.00
  • Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи ОУ "Цанко Дюстабанов"
    Изпълнител: АЛФА М - 98 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 541.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по две обособена позиции: Обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово и Обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на оборудване за училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово, в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по две обособени позиции на класни стаи и помещения в училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово / ОУ "Цанко Дюстабанов"./, Прогнозна стойност: 103 136.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово
    Изпълнител: Амо ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 151 200.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на оборудване за училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово
    Изпълнител: Кейсием ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 95 136.36
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за ОУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. Габрово и Обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на оборудване за училище ОУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. Габрово, в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР, Прогнозна стойност: 194 864.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на оборудване за училище ОУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. Габрово, в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР
    Изпълнител: Кейсием ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 75 516.41
  • Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за ОУ „Св. св. Кирил и Методий“, в рамките на проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР, гр. Габрово
    Изпълнител: Амо ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 162 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Извършване на одит по проекти на Община Габрово по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: Извършване на одит по проект „Габрово – инвестиции за изграждане на съвременна градска среда” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Обособена позиция № 2: Извършване на одит по проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Обособена позиция № 3: Извършване на одит по проект „Развитие на устойчив градски транспорт на град Габрово“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Обособена позиция № 4: Извършване на одит по проект „Цветен град“ по Българо-швейцарска програма за сътрудничество. , Прогнозна стойност: 22 311.67
  • Обособена позиция 1: Извършване на одит по проект „Габрово – инвестиции за изграждане на съвременна градска среда” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Извършване на одит по проект „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: Финанс одит консулт 2002 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 320.00
  • Обособена позиция 3: Извършване на одит по проект „Развитие на устойчив градски транспорт на град Габрово“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Извършване на одит по проект „Цветен град“ по Българо-швейцарска програма за сътрудничество.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Управление на проекта, Прогнозна стойност: 77 550.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Виолета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 000.00
  • Обособена позиция 2: Технически специалист по част АС
    Изпълнител: Рачо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 800.00
  • Обособена позиция 3: Технически специалист по част ЕЛ
    Изпълнител: СТИЛИЯНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 300.00
  • Обособена позиция 4: Технически специалист по част ОВК
    Изпълнител: Веселина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 600.00
  • Обособена позиция 5: юрист
    Изпълнител: Тодор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 6: счетоводител
    Изпълнител: Татяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 966.68
  • Обособена позиция 7: координатор
    Изпълнител: Теодора
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 450.00
  • Обособена позиция 8: счетоводител
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN