Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP001-5.002-0003-C03
Наименование на проекта „Техническа помощ за обезпечаване извършването на административни и технически услуги и други разходи, съпътстващи изпълнението на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.”
Бенефициент 000695388 Министерство на транспорта и съобщенията, Дирекция "Координация на програми и проекти", УО на оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020
Източник на финансиране ЕФРР ==> Транспорт и транспортна инфраструктура
Дата на сключване на договора/заповедта 28.03.2017
Дата на стартиране 01.12.2014
Дата на приключване 10.05.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на финансов ресурс за обезпечаване изпълнението на следните дейности за нуждите на Управляващия орган на ОПТТИ, във връзка с управлението и изпълнението на ОПТТИ 2014-2020: 
- Изготвяне или актуализация на технически спецификации, задания, документации за кандидатстване, анализи, проучвания, доклади, наръчници, документи и др. Предоставяне на специализирана информация, свързана с работата на експертите по ОПТТИ. Услуги по извършване на устен и/ или писмен превод за нуждите на УО на ОПТТИ.
- Наемане/използване на специализирана експертиза и/или използване на лабораторни анализи и тестове;  
- Закупуване на транспортни средства и консумативи, документи и дейности, свързани с поддръжка, обслужване и експлоатацията им.
- Закупуване на канцеларски материали, необходими на УО на ОПТТИ. Закупуване на копирна хартия, необходима на УО на ОПТТИ. 
- Закупуване на специализирана литература за нуждите на УО на ОПТТИ.
- Изплащане на режийни/комунални услуги за офиса на УО на ОПТТИ на IV етаж в сградата на ул. "Ген. Гурко" № 6 
Периодът на изпълнение на бюджетната линия е 103 месеца, считано от стартирането на дейностите.  Дейностите стартират от декември 2014 г.
Дейности
  • Дейност: Консултантски услуги по изготвяне или актуализация на документи, извършване на преводи и предоставяне на специализирана информация: Поддейност 1. Консултантски услуги по изготвяне или актуализация на документи. В обхвата на дейността ще се финансират дейности, свързани с предоставяне на консултантски услуги, имащи отношение към ОПТТИ, като: изготвяне или актуализация на технически спецификации/ задания за специфични дейности/ доставки/ услуги/ строителство, документации за кандидатстване/ обществени поръчки, анализи, технически проучвания, доклади, наръчници, документи и др.УО на ОПТТИ ще бъде подпомогнат чрез предоставяне на техническа помощ, както и консултантски услуги, от национални и международни експерти, във връзка с различни аспекти на системата за управление и изпълнение на дейностите по ЕФРР и КФ. Предвижда се също предоставяне на друга външна специализирана инф., свързана с работата на екс-те по ОПТТИ, при изпълнението на дейности по мониторинг, управление и фин. контрол на програмата, както и възлагане на дейности на външни консултанти по препоръки на национални органи или ЕК, за привеждане/ изготвяне на документи в съответствие с новите тенденции в европейската и националната политики. Предвижда се бюджет от 70 000 лв. за проекта, за периода до 2023 г. вкл., Поддейност 2. Услуги по извършване на устен и/ или писмен превод. В съответствие с чл. 47 от Регламент 1303/2013 е създаден КН. чиито заседания за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината и в тях взимат участие представители на Европейската комисия. В тази връзка е необходимо УО на ОПТТИ да бъде подпомаган със симултанен превод по време на заседанието и с писмен превод на документи от български на английски език. Писмени и/или устни преводи от чужди езици на бълг. език и обратно са необходими при организиране на срещи с чужди експерти и/или делегации, имащи отношение към ОПТТИ, при провеждането на определени публични събития и при изготвяне на документи, свързани с отчитане, предложения, анализи и др., когато това се изисква. Преводи от и на английски език са необходими и при поддържането на интернет страницата на ОПТТИ. За преводачески услуги се предвижда бюджет от 35 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Поддейност 3. Предоставяне на специализирана информация. Предоставянето на специализирана информация включва предоставяне на специализирана експертиза за извършване на лабораторни анализи и/ или тестове и събиране на специфични данни, свързани с изпълнението на програмата или с подготовката на следващия програмен период. Д-тите могат да бъдат изпълнени чрез възлагане на изпълнител след общ-на поръчка или чрез наемане на експерти за следене на качеството на извършена работа, свързана с изпълнението на проекти или определени дейности и/или за съответствие на даден резултат с определени тех. изисквания. Предвижда се използване на консултанти при извършване на проверки по конкретни проекти по ОПТТИ, за които следва да се осигури участието на необходимите експерти, съгласно заявените нужди от УО. Консултантът определя и осигурява ресурсите, които са необходими за изпълнение на поставената му задача. За дейностите, свързани с лабораторни анализи и тестове, наемане/използване на експертизи за качеството на извършена работа, свързана с изпълнението на проекти или определени дейности и/или за съответствие на даден резултат с определени технически изисквания, се предвиждат 10 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Поддейност 4. Хамалски услуги. За дейностите, свързани с хамалски, услуги, свързани с дейността на УО, включително наемане на физически лица за осъществяването им, се предвижда бюджет от 10 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Има сключен договор № Д-8/27.04.2017 г. между МТИТС и „Хамалибг“ ООД за извършване на хамалски услуги, със срок на действие на договора 3 години или до изчерпване на финансовия ресурс. При необходимост УО на ОПТТИ възлага извършване на хамалски услуги по този договор, които се заплащат със средства от бюджетната линия. Договорът е изтекъл. Общият прогнозен бюджет за дейност 1 е в размер на 125 000 лв. , Договорена стойност: 125 000.00 , Отчетена стойност: 113 336.58
  • Дейност: Закупуване на транспортни средства и консумативи, документи и дейности, свързани с поддръжка, обслужване и експлоатацията им: Поддейност 1. Закупуване на транспортни средства. Извършването на проверки на място е един от основните инструменти за осъществяване на мониторинг на програмите и проектите, съфинансирани със средства от бюджета на ЕС. По време на проверката се отчита реалното физическо изпълнение на проекта, като се обхващат неговите административни и технически аспекти. Проверките на място могат да бъдат извършвани на всеки етап от изпълнението на даден проект, но за постигане на максимална ефективност и резултатност за тяхното провеждане се извършва предварително планиране. за осъществяването на планирани и извънредни проверки на място на инвестиционните обекти, разположени на територията на цялата страна, от сравнително голям брой лица, за извършване на работни посещения от служители на УО, за участие в различни срещи и форуми, за осъществяване на публични събития, както и за други дейности, свързани с изпълнението на ОПТТИ и приключването на ОПТ е необходимо УО да закупи 3 (три) бр. фабрично нови подходящи моторни превозни средства. Подробни технически характеристики и минимални технически изисквания към транспортните средства, включително изискванията към гаранционното обслужване ще бъдат заложени от възложителя – МТИТС в техническата спецификация към обществената поръчка. За тази се предвижда бюджет от 263 000,00 лв. за периода до 2023 г. вкл. Поддейност 3. Консумативи, документи и дейности, свързани с поддръжка, обслужване и експлоатация на транспортните средства, доставени по настоящата бюджетна линия. Включват се разходи за консумативи за поддръжка, обслужване и експлоатация на транспортни средства, доставени по настоящата бюджетна линия, за нуждите на УО на ОПТТИ. В разходите се включват всички текущи разходи, без разходи за гориво, свързани с експлоатацията, поддръжка и обслужването на транспортните средства, включително закупуване на резервни части, необходими при използването на транспортните средства и др., като общият бюджет, който се предвижда е 30 000,00лв. За дейностите, свързани със застрахователни, нотариални и данъчни услуги, по отношение на предвидените за закупуване моторни превозни средства по бюджетната линия, включително плащане на данъци и такси, се предвижда бюджет от 43 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. За новозакупените транспортни средства по настоящата бюджетна линия се предвижда сключване на застраховки „пълно Автокаско“, с оглед на това че тези транспортни средства ще бъдат нови и неупотребявани и е необходимо да бъдат защитени при възникване на събития като пожар, експлозия, природни бедствия, авария, пътно транспортно произшествие, вандализъм, кражба и грабеж. За дейностите, свързани с куриерски и транспортни услуги, по отношение на дейността на УО, включително наемане на физически лица за осъществяването им, се предвижда бюджет от 5 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. За поддейност 3 се предвижда бюджет от 78 000,00 лв. за периода до 2023 г. вкл., Договорена стойност: 341 000.00 , Отчетена стойност: 352 172.90
  • Дейност: Закупуване на канцеларски материали, копирна хартия и специализирана литература.: За доставки на канцеларски материали и копирна хартия се предвижда бюджет от 15 000 лв. до края на проекта. Бюджетът е индикативен, а към момента заявките по конкретни потребности на УО на ОПТТИ се получават от бюджета на МТИТС. За закупуване на специализирана литература за нуждите на УО на ОПТТИ, напр. актуални нормативни наръчници/книги/справочници; техническа литература; справочна литература; печатни материали, свързани със строителството, транспорта и технологиите се предвиждат 5 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Бюджетът е индикативен, тъй като към момента няма заявени конкретни потребности от УО на ОПТТИ. , Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 5 042.56
  • Дейност: Режийни услуги за УО на ОПТТИ: Изплащане на режийните разходи на УО, при използването на ет. IV в сградата на ул. "Ген. Гурко" № 6 за периода от 01.01.2018 г. до 31.12.2023 г. Последните включват: водоснабдяване със студена вода, доставка на електроенергия и отоплителна енергия, асансьорна поддръжка, поддръжка на климатична техника и осигуряване на охрана. Разходите възлизат на стойност 665 000.00 лв. , Договорена стойност: 665 000.00 , Отчетена стойност: 708 262.01

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТЕЗА ООД, Договорена стойност по проекта*: 36 000.00 , Отчетена стойност**: 3 278.40
  • Изпълнител: ХАМАЛИБГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 926.40
  • Изпълнител: САЛАМАНДЪР - АСО ООД, Договорена стойност по проекта*: 351 552.00 , Отчетена стойност**: 26 366.40
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСПОРТНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 28 100.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 453.88
  • Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 902.40
  • Изпълнител: АРТЕ.ДОК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 204.37
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 850.00
  • Изпълнител: ДАНГО ПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 34 800.00 , Отчетена стойност**: 34 800.00
  • Изпълнител: Държавна агенция "Електронно управление", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 171 055.21
  • Изпълнител: Стефка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 850.00
  • Изпълнител: ТАРА-КАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 854.94
  • Изпълнител: ТОП ДРАЙВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 990.00 , Отчетена стойност**: 3 318.55
  • Изпълнител: ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ "АРХИВИ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 215.00
  • Изпълнител: Венелин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 880.00
  • Изпълнител: ИНТЕЛИГЕНТНИ ТРАФИК СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 843.00
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 462.50
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 8 919.12 , Отчетена стойност**: 4 884.51
  • Изпълнител: МУЛТИФОРС А.С. ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 520 640.00 , Отчетена стойност**: 337 661.32
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 300.00
  • Изпълнител: КОРЕКТ - ПРЕМЕСТВАНЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 158.00 , Отчетена стойност**: 2 589.60
  • Изпълнител: АЙФЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 56 854.00 , Отчетена стойност**: 9 760.80
  • Изпълнител: Нова Глоуб, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 347.63
  • Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА-ЕВРОПА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 494.00
  • Изпълнител: Мирослав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 120.00
  • Изпълнител: КАРИО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 49.00
  • Изпълнител: УНИКЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 27 438.40 , Отчетена стойност**: 19 427.83
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 3 893.44 , Отчетена стойност**: 12 725.17
  • Изпълнител: Български пощи ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59 884.44
  • Изпълнител: МОТО-ПФОЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 307 200.00 , Отчетена стойност**: 310 477.26
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 643.72
  • Изпълнител: Министерство на електронното управление, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 81 516.41
  • Изпълнител: СТОЛИЧНА ОБЩИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 887.19
  • Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ " БИМ ЕВРОПРО 2022 " , Договорена стойност по проекта*: 102 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 63.00
Индикатор 2 Доставени машини/съоръжения/транспортни средства, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Доставени консумативи/материали, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 47.00
Индикатор 4 Предоставени режийнии/комунални услуги, Мерна единица: месеци, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 350.00 , Достигната стойност: 338.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 156 062.04 BGN
БФП 1 156 062.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 156 062.04 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на фабрично нови моторни превозни средства за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на два броя нови МПС 6+1 места с висока проходимост“; Обособена позиция 2: „Доставка на един брой ново МПС 8+1 места“., Прогнозна стойност: 256 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на фабрично нови моторни превозни средства за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ – Обособена позиция 1: „Доставка на два броя нови МПС 6+1 места с висока проходимост“
    Изпълнител: МОТО-ПФОЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 238 800.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка на фабрично нови моторни превозни средства за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ – Обособена позиция 2: „Доставка на един брой ново МПС 8+1 места“
    Изпълнител: МОТО-ПФОЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 400.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на канцеларски материали, копирна хартия и специализирана литература за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ , Прогнозна стойност: 259 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги по изготвяне или актуализация на документи. Хамалски услуги.Наемане/използване на специализирана експертиза и/или използване на лабораторни анализи и тестове., Прогнозна стойност: 543 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на хамалски услуги за нуждите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Изпълнител: ХАМАЛИБГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Предоставяне на консултантски услуги по подготовка на схема за подпомагане на интермодални оператори
    Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ " БИМ ЕВРОПРО 2022 "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Консумативи за поддръжка, обслужване и експлоатация на транспортните средства, доставени по настоящата бюджетна линия. Застрахователни, нотариални, данъчни, куриерски и транспортни услуги, с изключение на транспортните разходи, необходими за провеждане на заседанията на КН на ОПТТИ. Доставка на електрическо превозно средство., Прогнозна стойност: 268 000.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обслужване, ремонтни дейности, доставка и монтаж на резервни части и консумативи на моторни превозни средства ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Изпълнител: КАРИО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 884.51
  • Обособена позиция 3: Техническо обслужване, ремонтни дейности, доставка и монтаж на резервни части и консумативи на МПС, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Изпълнител: ТАРА-КАР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 034.61
  • Обособена позиция 5: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 893.44
  • Обособена позиция 6: Техническо обслужване на моторни превозни средства, ползвани от МТИТС
    Изпълнител: ТОП ДРАЙВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: Техническо обслужване на моторни превозни средства, ползвани от МТИТС
    Изпълнител: ТОП ДРАЙВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 990.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Режийни услуги свързани със: - студена вода; - електроенергия; - отоплителна енергия; - асансьорна поддръжка; - поддръжка на климатична техника; - осигуряване на охрана., Прогнозна стойност: 665 000.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно сервизно обслужване на асансьорните уредби включващо комплексна поддръжка (техническо обслужване) - авариен ремонт и профилактика на два броя асансьорни уредби, ползвани от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията на ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6.
    Изпълнител: УНИКЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 800.00
  • Обособена позиция 2: Извънгаранционно абонаментно обслужване и техническа поддръжка на климатичните и вентилационни системи, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти
    Изпълнител: АЙФЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 550.00
  • Обособена позиция 3: Абонаментно сервизно обслужване на асансьори, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти" при МТС на адрес ул."Ген. Йосиф В. Гурко" 6, гр.София
    Изпълнител: УНИКЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 998.40
  • Обособена позиция 4: Охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТИТС
    Изпълнител: МУЛТИФОРС А.С. ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 672 000.00
  • Обособена позиция 5: Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТС и намиращите се в тях движими вещи
    Изпълнител: САЛАМАНДЪР - АСО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 351 552.00
  • Обособена позиция 6: Охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТИТС
    Изпълнител: МУЛТИФОРС А.С. ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 848 640.00
  • Обособена позиция 7: Извънгаранционно обслужване и техническо поддържане на климатичните и вентилационни инсталации, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти
    Изпълнител: АЙФЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 304.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуги по извършване на устен и/ или писмен превод., Прогнозна стойност: 175 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на професионални преводачески услуги под формата на писмени и устни (симултанен и консекутивен) преводи за нуждите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА-ЕВРОПА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Осигуряване на устен превод /симултанен и консекутивен/ от български на чужд език и от чужд език на български за служителите на МТИТС
    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Осигуряване на писмен превод от български на чужд език и от чужд език на български за нуждите на МТИТС
    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Извършване на професионални преводачески услуги под формата на писмени и устни (симултанен и консекутивен) преводи за нуждите на МТИТС
    Изпълнител: АРТЕ.ДОК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Осигуряване на устен превод /симултанен и консекутивен/ от български на чужд език и от чужд език на български за служителите на МТИТС
    Изпълнител: Нова Глоуб
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: ТЕЗА ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN