Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-0257-C01
Наименование на проекта Безопасен труд, мобилност и устойчиво развитие
Бенефициент 105546399 ВИОЛИНА ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 17.05.2017
Дата на стартиране 01.07.2017
Дата на приключване 01.09.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин, гр.Видин

Описание

Кратко описание на проекта
Представеният проект акцентира върху основен проблем за работодателите в т.ч. и ръководството на "Виолина" ООД, свързан с въвеждането на нови организационни модели и системи за управление на човешките ресурси и инвестиции в безопасни и здравословни условия на труд, както и осигуряване мобилността на персонала, живущ в други населени места. 
Проектът е насочен към целия персонал на дружеството - 49 души, от които 10 са над 54г. и 10 пътуват от други населени места и ще се реализира на територията на Северозападна България, която е сред най-бедните региони в ЕС. Основни дейности на проекта с цел постигане на резултати са:
1. подобряване качеството на работните места в предприятието чрез въвеждане на гъвкави форми на организация на труда и управление на човешките ресурси с оглед повишаване производителността на труда и опазване на околната среда
2. насърчаване мобилността на работната сила в дружеството посредством осигуряване на транспорт за 10 заети в дружеството лица, което от своя страна ще осигури предпоставки за запазване на заетостта им
3. осигуряване на съвременни, удобни и надеждни лични предпазни средства и специално работно облекло, определени на база оценка и анализ на рисковете за работните места за които съществуват рискове за безопасността и здравето на работещите, както и подобряване управлението и контрола на здравето и безопасността по време на работа чрез внедряване и сертифициране на стандарт за здраве и безопасност при работа, съгласно BS OHSAS 18001:2007 
4. осигуряване на социални придобивки: закупуване на оборудване за спорт - велоергометър; кростренажор; бягаща пътека; гребен тренажор и масажно кресло.
Със средства на дружеството след изтичане срока за изпълнение на проекта ще се осигури последваща заетост за всички включени в проектните дейности лица. Периодът за изпълнение е 14месеца, като през целия срок ще се спазват правилата за публичност и визуализация с изтъкване приноса на Европейския съюз за изпълнение на проектните дейности.
Дейности
  • Дейност: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси: Целта на дейността е да се подобри качеството на работните места в дружеството чрез ефективни и гъвкави форми на организация на труда и управление на човешките ресурси. Дейността включва: оптимизация на работните процеси, с която да се насърчи съвместяване на професионалния и личния живот на персонала, вкл. тези над 54г., въвеждане на добри практики за удължаване професионалния живот на по-възрастните, обезпечаване на човешките ресурси, учене през целия живот; оптимизация на вътрешната комуникация и координацията в работата. Дейността ще допринесе за повишаване производителността на труда и опазване на околната среда в синхрон със стратегията за развитие на дружеството, насочена към инвестиция в политика по управление на околната среда, водеща до икономия на ресурси. Дружеството извършва дейността си в област Видин, при висока безработица, поради ниските характеристики на работната сила. Целта е създаването на качествени работни места, които да привличат и задържат квалифицирани работници. Анализите на предприятието доказват необходимост от системен подход и изграждане на последователна и прозрачна фирмена политика по управление на човешките ресурси /УЧР/. В дружеството са заети по трудов договор на 8 часов работен ден 49 лица, в т.ч.10 над 54г. на длъжности: шофьор, машинист, технически ръководител, общи работници в строителството, организатор автотранспорт, механик, оператор и машинист на пътно-строителна техника, отчетник, счетоводител и касиер. Най-голям процент отсъствия поради заболяване е при по-възрастните работници. Това налага оптимизиране на работните процеси и въвеждане на гъвкави форми за заетост. Управлението и комуникацията се извършват с превес на метода „вертикално-надолу“, чрез работни срещи. Налице е субективност при подбора на персонала, поради липса на утвърдени процедури и системи за УЧР. Идентифицираните проблеми рефлектират негативно върху мотивацията на заетите, което води до текучество, нарушаване на трудовата дисциплина, намаляване производителността на труда. Не е въведена информационна система за управление на човешки ресурси. Необходима е подобрена фирмена политика по УЧР, насочена към развитие на корпоративна социална отговорност, увеличаване мотивацията и производителността на работниците. Дейността включва реализация на следните елементи: 1.Разработване и въвеждане на Стратегия за управление на човешките ресурси с процедури за подбор на персонал, оценяване на трудовото представяне, обучение и професионално развитие, управление на възнагражденията, създаване и поддържане на здравословни и безопасни условия на труд. Разработване на вътрешни правила и инструкции. 2.Разработване и внедряване на софтуер за УЧР. Осигурява обективна основа за решения от работодателя по планиране на обученията и управление на кариерата, въвеждане на нови системи за заплащане, актуализиране на стратегията. 3. Въвеждане на гъвкави форми на заетост в предприятието, в т.ч. за хората над 54г.: работно време с променливи граници и намалено работно време. 4.Разработване на Програма за управление на възрастта с добри практики за удължаване на професионалния живот: мерки за обучение и развитие на уменията на работната сила, в т.ч. над 54г.; методи за предоставяне обучение на работниците, вкл. с наставничество от опитните; мерки за развитие в кариерата на по-възрастните; програми за управление и предаване на знанията. 5. Разработване на Процедури за вътрешна комуникация, с мерки за подобряването й, като: ежемесечно прилагане на въпросник за обратна връзка относно условията на труд и управлението; участие на представители на работниците при вземане решения за развитие на фирмата. 6. Въвеждане иновативен модел за организация на труда, насочен към опазване на околната среда, обединяващ в система досегашните мерки и въвеждащ нови, чрез: Разработване на Ръководство за околна среда и правила за неговото актуализиране; План за действие по околна среда; Въпросник за самооценка и Чек-лист за проверка. , Договорена стойност: 49 900.00 , Отчетена стойност: 49 900.00
  • Дейност: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя: Целта на настоящата дейност е в пълно съответствие с целите за насърчаване мобилността на заетите лица на ос 2 на ОПРЧР, както и със Стратегията за заетост на Република България и с политиките на ЕС за насърчаване мобилността на населението, залегнали и в Стратегия Европа 2020. С реализацията на предложената дейност се цели насърчаване на географската мобилност на работната сила в област Видин посредством осигуряване на организиран транспорт за заети лица от местоживеенето до местоработата им в дружеството и обратно. Това от своя страна ще осигури предпоставки за запазване на заетостта на лицата. Ежедневно във фирмата полагат труд 49 работника, от които 10 души са с настоящ адрес, различен от дейността на фирмата и пътуват от 2 населени места. Транспортът до работодателя и обратно до местоживеенето на лицата се извършва с автомобили на работещите, като направените разходи за транспорт се покриват частично от работодателя. Всеки работен ден пътуващите 10 лица преминават следните маршрути: 1. гр. Кула - гр. Видин, база на работодателя. Пътуващи - 4 лица от гр. Кула 2. гр. Лом - гр. Видин, база на работодателя. Пътуващи - 6 лица от гр. Лом Общественият транспорт се извършва еднократно през деня и не съответства на графика на трудовата дейност на пътуващите, поради което същият не е подходящ и не може да бъде използван от заетите. Дейността по насърчаване мобилността на работната сила в дружеството се реализира с необходимия човешки ресурс, отчетност и контрол, които напълно съответстват на българското законодателство. Този опит на кандидата ще допринесе пряко за реализация на предложената дейности по проекта. Реализацията на предложената дейност има регионално покритие и допълва множество съществуващи инициативи на европейско, национално и регионално ниво. Въздействието на световната финансова и икономическа криза влоши стопанската конюнктура в страната, преобърна трайната тенденцията на икономическия растеж и промени съществено ситуацията и тенденциите на пазара на труда и бизнеса в страната. Това се отрази и на предприятието кандидат по отношение приходите от продажби и финансовата стабилност. Увеличаването цените на горивата, доведе до затруднения за работодателя да поддържа своята политика, насочена към най-благоприятни условия на труд и насърчаване мобилността на заетите чрез инвестиция със собствен финансов ресурс. Дейностите по мобилност са иновативни за региона на Видин, който се отличава със слаба мобилност. Това се определя от нередовният обществен транспорт между населените места и наличие на собствени жилища на работещите в места, различни от местоработата. Същевременно в малките населени места нивото на безработица е високо, поради липса на предприятия и работни места. Поддържане заетостта на работници от по-малките населени места и привличането на квалифицирани специалисти в предприятието чрез насърчаване мобилността е иновативно за региона и ще бъде добър пример за други работодатели и лица от целевата група. Предприятието осигурява заетост и на високо квалифицирани специалисти от град Видин, където равнището на безработица е над средното за страната. За постигане на заложеното в общинския план за развитие на община Видин и по-конкретно Приоритет 2 „Стимулиране развитието на местната икономика”, "Виолина" ООД, като част от местния бизнес, с цел осигуряване устойчивост на заетостта за наети от други населени места работници, предприема мерки за изпълнение на индикативния план за действие на общината чрез участието си в Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Дейността съответства на нуждите и приоритетите на предприятието кандидат чрез създаване на условия за мобилност на работната сила, като по този начин осигурява дълготрайна заетост и гаранция за доходи и достоен живот на работниците си., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 8 621.18
  • Дейност: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите 3.2.Закупуване на ЛПС и специално работно облекло. 3.3.Придобиване на стандарти за безопасни условия на труд. 3.4.Обучение на работниците относно специфичните рискове за здравето, свързани с работното място, методи и средства за тяхното ограничаване и предотвратяване: Цел: Подобряване условията на труд в дружеството чрез въвеждане на лични предпазни средства, стандарт за безопасни условия на труд и обучения за преодоляване риска при шофиране. В Оценката на риска са идентифицирани следните рискове: опасност от: преохлаждащ микроклимат, премазване пръстите на краката, пръски разтопен метал, блъскане от МПС. За намаляване степента на риск работодателят е утвърдил Програма за минимизиране на риска и списък с ЛПС над минималните по ЗБУТ. Включените поддейности усъвършенстват системата по управление на здравословен и безопасен трудов процес в предприятието и съответстват на Директива 89/686 ЕЕС, ЗЗБУТ, както следва: Поддейност 3.2. Цел: Осигуряване качествени и съвременни лични предпазни средства и специално работно облекло, съответстващи на динамиката на трудовия процес. В Програмата за минимизиране на риска към комплексната оценка за риска е направена идентификация на опасностите и възможната вреда върху здравето на заетите. Необходима е превенция на трудовите злополуки и професионални заболявания и подобряване условията на труд, съгласно изискванията на националното и европейско законодателство по безопасност и здраве при работа. Изборът на ЛПС и специално облекло се основава на спазени принципи на ергономия. Материалите трябва да са такива, че потребителят да може нормално да изпълнява свързаната с риск дейност при подходяща защита на възможно най-високо ниво. До момента предприятието е постигнало съответствие с минималните изисквания по ЗЗБУТ. Работата, под влияние на външните климатични условия и строителни материали води до бързо износване на специалното облекло и ЛПС. Необходимо е често пране и почистване, което уврежда тъканите и намалява полезния им живот. От предприетите до момента оценки е установено, че най-трудно се ограничава негативното влияние на температурните промени, особено през зимата. Предвижда се закупуване на ново, модерно и по-качествено специално облекло и лични предпазни средства, над минимално изискуемите по ЗЗБУТ и обезпечаващи безопасната работа. Това ще допринесе за трайно решаване на установените проблеми и ще има пряко влияние върху намаляване на опасностите и подобряване на условията на труд на заетите. Поддейност 3.3. Цел: Да се подобри управлението и контрола на здравето и безопасността при работа чрез изграждането на съвременна система от трудови стандарти, съгласно BS OHSAS 18001:2007. Основната дейност на дружеството е "Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти", която е с висок коефициент на трудов травматизъм 1,95, съгл. Заповед №РД-01-898/2015 на Министъра на труда и социалната политика, при среден за страната 0,66. В процеса на работа хората често се нараняват от остри и грапави повърхности. Работодателят провежда всички необходими инструктажи и обучения, но е налице нужда от системен подход по управлението на безопасните условия на труд. Елементите на стандарта включват политика и ангажираност; оценка и контрол на риска; оценка на съответствието; законови изисквания; цели и програми; документи и записи; оперативен контрол, готовност за извънредни ситуации, наблюдение и измерване, разследване на инциденти и злополуки, коригиращи и превантивни действия, одит и преглед от ръководството. Ще се извърши подготовка за внедряване на стандарта и сертифицирането му от независим изпълнител. Поддейност 3.4. Цел: Повишаване компетентностите за безопасна работа с МПС и социалната отговорност на дружеството. В дружеството са заети шофьори,машинисти и оператори ПСМ, които ежедневно доставят на строителите обекти материали и извозват строителните отпадъци. Те се придвижват по опасни строителни терени, с неравности, шахти и липса на пътища. Анализът на риска показва, че за тези работни места рискът от произшествия е висок. Предвиждаме 210ч. обучение по безопасно и екологично шофиране, което повишава компетентностите за безопасна работа, намалява риска от трудов травматизъм и оказва положително въздействие върху околната среда. , Договорена стойност: 37 925.00 , Отчетена стойност: 37 925.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работещите: С цел осигуряване на здравословна жизнена среда, превенция на стреса и грижа за здравето на своите работници и служители, дружеството планира оборудване за помещение за спорт. За работодателите в света, а вече и в България все по-важна става превенцията на заболяванията, предизвикани от професионалните рискове, повишаване на здравната култура и възстановяване на работната сила чрез физически упражнения и спорт. Това удължава професионалния живот и създава чувство за принадлежност към фирмата, което се отразява положително върху мотивацията и работоспособността. С настоящата дейност се планира създаване на условия за спорт и възстановяване в собствено помещение от 30 кв.м., в производствената база. По този начин работниците ще могат безплатно да ползват уреди, които ще окажат благотворно влияние върху здравословното им състояние и ще подобрят жизнения им тонус. Новата социална придобивка надгражда създадените от работодателя условия за отдих и хранене и ще се използва от целия персонал. Тя е избрана след проведена анкета от КУТ, която сочи, че 80% от заетите в дружеството биха спортували, ако имат условия в близост да местоработата и не заплащат за това. Основните видове работа в дружеството са свързани или с тежко натоварване на определени части от тялото или със седяща поза и обездвижване. За повечето работни места в дружеството Анализът на риска отчита риск за опорно-двигателната и сърдечно-съдовата система, а именно: машинист пътно-строителна техника /ПСТ/, оператор ПСТ, шофьор, отчетник, касиер, счетоводител, общи работници, заварчик и механик. Според анализа на заболяваемостта голяма част от работещите имат сърдечни проблеми и хипертония, като се наблюдават и признаци на стрес и тревожност, породени от проблеми от различно естество - семейно-битови, социални и т.н. В резултат от оборудване на помещението с подходящи уреди, които фирмата планира да закупи с настоящата дейност предимно за извършване на кардио тренировки се планира запознаване на персонала с всеки един от уредите и ползите от неговото използване. А те са безспорни: увеличава се по естествен път нивото на добрия холестерол, намалява се кръвното налягане и се способства излизането от зоната на хипертонията, подобрява се цялостно имунната система, сърдечносъдовата система, осъществява се превенция срещу остеопороза, намалява се риска от диабет. Чрез стимулиране на имунната система се подобрява общото състояние на организма, който става по-малко податлив на микроби и болести. Физическият и психически стрес влошават имунната система, а упражненията намаляват този стрес. Подобрява се действието на паметта - упражненията стимулират предния кортекс на мозъка, което повишава концентрацията и вниманието към детайлите. След тренировка тялото реагира с освобождаване на хормони, които подобряват настроението. Упражненията освобождават от стреса, като се елиминират хормоните на стреса, които причиняват депресия и лошо настроение. Посоченото положително въздействие върху здравето и тонуса е необходимо за всеки човек и ще даде принос за намаляване отсъствията от работа, поради заболяване и повишаване работоспособността на заетите в дружеството. Това ще допринесе и за по-добър имидж на работодателя. Предоставянето на възможност за физическа култура и спорт с оглед характера на извършваната работа е социална придобивка за всеки един от работещите. Предвиденото за закупуване оборудване е основно за извършване на умерени кардио тренировки - велоергометър, който е подходящ за пълни хора и не натоварва ставите; кростренажор; бягаща пътека, гребен тренажор и масажно кресло за релакс и отмора, с масаж за отпускане на тялото. Посочените уреди са подходящи за всички работници и служители без оглед на възраст и пол., Договорена стойност: 28 300.00 , Отчетена стойност: 28 300.00
  • Дейност: Публичност и визуализация: Целта на дейността е организация и осъществяване на дейностите по информиране и публичност за популяризиране на проекта, Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и Европейския социален фонд. Необходимостта от информираност и публичност на проектното предложение се налага като естествен проводник на обратната връзка между всички заинтересовни страни в процеса на реализация на проекти по структурните фондове на ЕС, а именно: предприятия, институции, неправителствен сектор, обединения на работодателите, местната и държавна власт, гражданите. Тя гарантира прозрачност и законност в действията на всички заинтересовани страни; наблюдение и контрол от обществото върху дейностите; познаване на поставените цели и очаквани резултати от проекта, а от тук и осъзнато и ефективно включване на всички участници от които зависи успеха му. Дейностите и резултатите от изпълнението на проекта ще бъдат отразени в 3 публикации в местен вестник, с цел популяризиране на проекта, ОПРЧР 2014-2020 и ЕСФ. Публикациите ще включват информация за дейностите и резултатите по проекта. Ще се изработи 1 информационна табела, която ще бъде поставена на мястото за реализиране на проекта в дружеството-бенефициент. Ще се изработят и разпространят 500 бр. брошури с информация за изпълняваните дейности по проекта. По този начин ще се осигури възможност за популяризиране на проекта, повишаване авторитета на дружеството, включване на други предприятия в следващи процедури за кандидатстване пред структурните фондове на ЕС, ангажираност на цялото общество в провеждане политиката на сближаване на ЕС. Закупеното по проекта спортно оборудване ще се маркира със стикери с логото на програмата. Методите за директна връзка с медиите, а чрез тях и с обществеността са гаранция за публичност, законност и прозрачност на действията, популяризация на проекта, а от тук и на Оперативната програма и приноса на ЕСФ. Продължителността за изпълнение на дейността е 14 месеца, т.е за целия период на изпълнение на проектните дейности. В процеса на изпълнение на проекта всички документи и кореспонденция ще са в съответствие с правилата за публичност и информация на Оперативната програма., Договорена стойност: 2 271.00 , Отчетена стойност: 2 271.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността е необходима за вътрешното наблюдение, оценка на напредъка и планиране на дейностите, както и за гарантиране резултатите от другите дейности по проекта. Целта на изпълнението на дейността е осъществяване на организация и управление на дейностите по проекта с оглед постигане на заложените цели и резултати и успешното отчитане пред Управляващия орган вследствие на непрекъснатия мониторинг и добро управление на проекта. Дейността се изпълнява през целия период на проекта и включва следните под дейности: - сформиране на екип за управление и осъществяване на цялостна координация и организация за изпълнение на предвидените дейности по проекта - планиране, възлагане на задачи, вътрешно наблюдение и отчитане на работа на екипа и отговорните лица на ежемесечни работни срещи - обратна връзка с целевата група чрез анкети - изготвяне на текуща документация по проекта - осъществяване на непрекъснат контрол върху проектните дейности от екипа по проекта и текущ контрол от Управляващия орган - изготвяне на междинни и окончателни технически и финансови отчети и отчитането им пред Управляващия орган Продължителността за изпълнение на дейността е през всички 14 месеца от изпълнението на проекта., Договорена стойност: 13 173.38 , Отчетена стойност: 13 173.38

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНТЕРНЕШЪНАЛ СЕРТИФИКЕЙШЪНС БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: СЕВЕР-ИЗТОК КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 9 000.00
  • Изпълнител: "ТИП" ООД, Договорена стойност по проекта*: 23 760.00 , Отчетена стойност**: 8 621.18
  • Изпълнител: "ЕЛ ЗЕТ СПОРТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 28 000.00 , Отчетена стойност**: 28 000.00
  • Изпълнител: ЗАД "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Илка, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 10 000.00
  • Изпълнител: ЕТ "ЛОРА 77 - МАНУЕЛ ЛОЗАНОВ", Договорена стойност по проекта*: 2 271.00 , Отчетена стойност**: 2 271.00
  • Изпълнител: "КОРЕКТ КОНСУЛТ 2004" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: "ВИДА СЕЙФТИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 925.00 , Отчетена стойност**: 19 925.00
  • Изпълнител: "ПЕРФЕКТ ПЛЮС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 33 900.00 , Отчетена стойност**: 33 900.00
  • Изпълнител: СТИЛИЯН СТОЯНОВ ВД80 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 8 000.00
  • Изпълнител: СЕВЕР-ЗАПАД КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 7 000.00
  • Изпълнител: Мая, Договорена стойност по проекта*: 3 013.38 , Отчетена стойност**: 3 173.38
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 49.00 , Достигната стойност: 54.00
Индикатор 4 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 141 569.38 BGN
БФП 141 569.38 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 131 129.74 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 28 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване
    Изпълнител: "ЕЛ ЗЕТ СПОРТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специално работно облекло и лични предпазни средства, Прогнозна стойност: 19 925.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специално работно облекло и лични предпазни средства
    Изпълнител: "ВИДА СЕЙФТИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 925.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на оборудване, Прогнозна стойност: 300.00
  • Обособена позиция 1: Застраховане на оборудване
    Изпълнител: ЗАД "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител чрез публична покана с предмет: “Разработване и внедряване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси” по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 34 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител чрез публична покана с предмет: “Разработване и внедряване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси” по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г.
    Изпълнител: "ПЕРФЕКТ ПЛЮС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 900.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на обучение по безопасно и екологично шофиране, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на обучение по безопасно и екологично шофиране
    Изпълнител: СТИЛИЯН СТОЯНОВ ВД80 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на сертификационен одит за степента на съответствие на внедрената система по ЗБУТ с изискванията на BS OHSAS 18001:2007, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на сертификационен одит за степента на съответствие на внедрената система по ЗБУТ с изискванията на BS OHSAS 18001:2007
    Изпълнител: ИНТЕРНЕШЪНАЛ СЕРТИФИКЕЙШЪНС БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на Стратегия за управление на човешките ресурси, вътрешни правила и инструкции, Програма за управление на възрастта, Процедури и харта за вътрешна комуникация, Прогнозна стойност: 9 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на Стратегия за управление на човешките ресурси, вътрешни правила и инструкции, Програма за управление на възрастта, ПРоцедури и харта за вътрешна комуникация
    Изпълнител: СЕВЕР-ИЗТОК КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Разработване на ръководство за околна среда и правила за неговото актуализиране, Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на ръководство за околна среда и правила за неговото актуализиране
    Изпълнител: СЕВЕР-ЗАПАД КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за внедряване на стандарт за здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001:2007 по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за внедряване на стандарт за здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001:2007 по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: "КОРЕКТ КОНСУЛТ 2004" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на гориво за осигуряване на транспорт по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Прогнозна стойност: 23 760.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на гориво за осигуряване на транспорт по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: "ТИП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 760.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на публичност и визуализация по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Прогнозна стойност: 2 271.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на публичност и визуализация по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: ЕТ "ЛОРА 77 - МАНУЕЛ ЛОЗАНОВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 271.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на ръководител проект по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на ръководител проект по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: Илка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на счетоводител проект по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г., Прогнозна стойност: 3 013.38
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на счетоводител проект по договор за предоставяне на БФП BG05M9OP001-1.008-0257-C01, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: Мая
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 013.38

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN