Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1376-C01
Наименование на проекта Заетост за безработни и неактивни лица в АСЕРА ЕООД
Бенефициент 202975800 АСЕРА ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.08.2016
Дата на стартиране 24.08.2016
Дата на приключване 23.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Фирма АСЕРА ЕООД е създадена през февруари 2014г. и до момента се развива успешно, добивайки все по-стабилни позиции в областта на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки. Бързото развитие на фирмата доведе до основната й потребност към момента - разкриването на нови работни места и назначаване на служители, които да спомогнат за разрастването на дейността.
Удовлетворяването на тази потребност е и една от основните цели на проекта.
Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца
2. Закупуване на оборудване свързано със създаването на новите работни места
3. Дейности за организация и управление на проекта
4. Дейности по информиране и публичност
ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.
Като резултати от изпълнението на дейностите се очаква разкриването на 12 нови работни места и сключване на трудови договори;
запазване на минимум 6 от новоразкритите работни места за срок от минимум 12 месеца след приключване на проекта; закупуване на оборудване пряко необходимо и свързано със създаването на новите работни места и предвидено за използване от новоназначените служители; създаване на екип за управление на проекта; доставени визуализационни материали. 
Целевата група, която ще бъде включена в проекта е Безработни и неактивни лица (12 човека), като 50% от тях (6 човека) ще бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29г. включително. По време на изпълнение на проекта и включените в него дейности АСЕРА ЕООД ще използва натрупания до момента опит в изпълнението на подобни дейности и проекти и ще следи за стриктното спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР - равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие.
Дейности
  • Дейност: "Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца": Целта на дейността е разкриване на 12 нови работни места и назначаване на служители за тях от целева група безработни и неактивни лица, като от тях 6 лица ще бъдат от специфичната категория Безработни младежи до 29г. включително По проекта се предвижда разкриването на следните нови работни места по длъжности: 1. Геодезист - 1бр. (код съгласно НКПД 2165 6001) 2. Технически ръководител, строителство - 2бр. (код съгласно НКПД 3123 3001) 3. Работник, полагане на пътни настилки - 9бр.( код съгласно НКПД 7119 2013) Дейността ще включва подбор и наемане на кадри на новоразкритите работни места. Основните етапи за осъществяването й са: изготвяне на списък с изисквания към длъжността, събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор на кадри, наемане на работа на избраните лица, сключване на трудови договори на пълен работен ден и съблюдаване за изпълнението на работните задължения. Етапите за изпълнението на дейността ще са съобразени с изискванията на УО описани в Ръководството на бенефициента, законодателството на Република България и ще съблюдават спазването на принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. В случаи, че някое от наетите лица по проекта напусне или бъде правомерно освободено преди да са изтекли месеците, предвидени за субсидирана заетост, то ще бъде заменено от друго лице от целевата група следвайки установените критерии за подбор. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 20 месеца, през които поетапно (предвид голямата бройка на разкритите нови работни места) ще бъде правен подбор на кадри (събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор, сключване на трудови договори). Първите новоназначени служители се очаква да започнат работа до 4ти проектен месец и да им бъде осигурена субсидирана заетост в рамките на 12 месеца (до 16ти проектен месец). Втората група новоназначени ще започне работа до 8ми проектен месец и ще им бъде осигурена субсидирана заетост (за 12 месеца) до края на проекта. Фирмата предвижда да създаде устойчивост на резултатите след приключване на проекта, като осигури запазване на шест от новоразкритите работни места за минимум 12 месеца след приключване на дейностите по проекта. Изпълнението на дейността ще допринесе за намаляване на безработицата в района на изпълнение на проекта. , Договорена стойност: 100 108.80 , Отчетена стойност: 95 476.05
  • Дейност: "Закупуване на оборудване свързано със създаването на новите работни места": Целта на дейността е закупуване на оборудване което е пряко необходимо за създаването на новите работни места. По проект е предвидено разкриването на нови работни места, за което е необходимо следното оборудване: 1. Геодезист (1бр.) - основните му задължения са свързани с измерване, трасиране и заснемане. Необходимото оборудване е: Тотална станция (1бр.) и Мобилна работна станция (1бр.) 2. Технически ръководител, строителство (2бр.) - отговарят за организацията на обекта, изготвят актове и протоколи, подготвят оферти и искания за доставката на материали, дават строителни нива. Необходимото оборудване е: Мобилна работна станция (2бр.) и Оптичен нивелир (2бр.) 3. За Работник, полагане на пътни настилки (9бр. разделени в 3 бригади по 3 човека) - основните задължения на служителите са полагане на насип, трамбоване, оформяне и монтиране на бордюри и павета. Необходимото оборудване е: Гилотина (3бр.), Трамбовка (1бр.), Виброплоча (1бр.) и Фугираща машина (1бр.). Предвидени са три броя Гилотина - по една за всяка от новосъздадените бригади и по един брой Трамбовка, Виброплоча и Фугираща машина, които ще бъдат предоставени на една от новосъздадените бригади, а за останалите две фирмата ще закупи оборудването самостоятелно. Дейността ще включва провеждане на процедура по външно възлагане съгласно ПМС 118/20.05.2014г, изменено с ПМС 159/26.06.2015 (или разпоредбите на действащото на етап изпълнение законодателство) и насоките на УО описани в Ръководството на бенефициента. Предвиденото за закупуване оборудване попада в случаите на чл. 8 (2), където се изисква провеждането на процедура избор с публична покана. При провеждане на процедурата, фирмата ще съблюдава спазването на принципите за равнопоставеност и недопускане на дискриминация, пропорционалност, публичност и прозрачност. Екипа по проекта ще разработи тръжните документи и техническата спецификация на необходимото оборудване, като включи минимални изисквания към него, а избора на изпълнител ще се осъществи на база „икономически най-изгодна оферта“. След предоставяне на необходимите документи съгласно чл.22 ал.2 ще се подпише договор с избрания кандидат. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 3 месеца. През първия проектен месец ще се проведе тръжна процедура за избор на изпълнител за доставка на оборудването. След провеждането на процедурата, на база „икономически най-изгодна оферта“ ще бъдат избрани изпълнители. След доставката на оборудването (което ще следва да се осъществи преди започване на работа на новоназначените служители) новоназначените служители ще могат да изпълняват пълноценно служебните си задължения през 12 месеца на субсидирана заетост., Договорена стойност: 45 200.00 , Отчетена стойност: 45 010.00
  • Дейност: "Дейности за организация и управление на проекта": Целта на тази дейност е да бъде сформирано екипно ядро от специалисти, които да отговарят за цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от следните позиции: Ръководител на проекта и Счетоводител. Изпълнението на дейността ще премине през няколко основни етапа - сформиране на екипа, изпълнение на ангажиментите му, осигуряване на предпоставки за успешно приключване на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез сформирането на екип състоящ се от следните лица имащи определени задължения: 1. Ръководител на проекта Ръководителят на проекта е пряко отговорен за цялостно му управление, ръководене на екипа, планиране, ресурсно обезпечаване, изпълнение на проектните дейности и осигуряване изпълнението на целите на проекта. Подробно описание на задълженията на ръководителя на проекта е описано в т.9 Екип. В допълнение ръководителят на проекта ще осъществява пряка връзка с отговорните служители по процедурата на УО и изготвя официална кореспонденция с УО и договарящия орган, координира работата със служители и подизпълнители. В допълнение към задълженията описани в т.9 Екип, Ръководителят ще: Осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта за изпълняването на дейностите Следи за съответствие на проектните дейности с изискванията на документите по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, нормативните документи и стандарти в актуално издание Отговаря за визуализацията на проекта: следи за правилното визуализиране на проектната документация и организира изработване и монтиране на информационна табела и стикери Разработва документи и организира провеждането на процедурите за избор на служители и доставчици. Поддържа оперативните връзки с подизпълнителите и с други контрагенти по всички въпроси, свързани с проекта Отговаря за техническото отчитане по проекта Осъществява техническото обслужване на дейностите по проекта Организира и документира планираните срещи и въвежда периодично информацията в база данни Отговаря за съхраняването на документацията по проекта Координира връзките между всички участници в проекта Подпомага текущото отчитане на активите, свързани с реализацията на проекта 2. Счетоводител на проекта Счетоводителя на проекта ще отговаря за систематичното, законосъобразно и навременно отразяване в счетоводната документация на предприятието на всички имащи финансово изражение дейности по проекта и ще изготвя финансовите отчети във връзка с междинни и окончателно искане по проекта. Основни задължения: - Създаване и поддържане контакти с банкови институции във връзка с банковата сметка на проекта - Планиране и контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта - Поддържане и отчитане на счетоводната документация по изпълнение на проекта - Проследява за ясното идентифициране на счетоводните отчети и правилното разходване на средствата, свързани с проекта - Изготвяне на счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта в съответствие с националното законодателство - Изготвя финансовите отчети по проекта - Следи за управлението на бюджета на проекта - Отговаря за изпълнението на всички финансови операции на проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби Ангажиментите по проекта на включените в него лица ще бъдат определени след сключване на граждански договор за целите на проекта., Договорена стойност: 7 938.80 , Отчетена стойност: 6 310.18
  • Дейност: "Дейности по информиране и публичност": Основната цел на дейността е информиране на ползвателите и обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Дейността включва закупуването на 1 бр. информационна табела и 12 бр. стикери за новозакупеното оборудване. Изпълнението на доставката попада в случаите на чл. 9 (1) и чл. 9 (3) от ПМС 118/20.05.2014г., изменено с ПМС 159/26.06.2015 където се допуска доказване на разхода само с първични платежни документи, без да е необходимо сключването на писмен договор. Фирмата ще съблюдава спазването на принципите за публичност и прозрачност, пропорционалност, равнопоставеност и недопускане на дискриминация и ще възложи изпълнението на изпълнител след направено предварително проучване на пазара. След доставката на визуализационните материали ще се подпише приемо-предавателен протокол. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 20 месеца. През първия проектен месец ще бъде избран изпълнител, след което ще бъдат доставени визуализационните материали. Дейността ще продължи до приключване на проекта, а закупените визуализационни материали ще бъдат поддържани при бенефициента съгласно разпоредбите на общите условия на договора за БФП., Договорена стойност: 560.00 , Отчетена стойност: 125.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Лилия, Договорена стойност по проекта*: 6 200.00 , Отчетена стойност**: 4 574.18
  • Изпълнител: ИКО КОНСУЛТ-2002 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 736.00 , Отчетена стойност**: 1 736.00
  • Изпълнител: КОЗИРОГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 125.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 480.00 , Отчетена стойност**: 13 480.00
  • Изпълнител: КОМЕЛ СОФТ МУЛТИМЕДИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: ВАСИЛЕВ ВМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 980.00 , Отчетена стойност**: 17 980.00
  • Изпълнител: ИНЖКОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 550.00 , Отчетена стойност**: 7 550.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 22.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 153 807.60 BGN
БФП 153 807.60 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 145 457.76 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: 1) Информационна табела – 1 бр.; 2)Стикери – 12 бр. , Прогнозна стойност: 560.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: 1) Информационна табела – 1 бр.; 2) Стикери – 12 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни работни станции - 3 бр., Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на мобилни работни станции - 3 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1. Гилотина – 3бр. Обособена позиция 2. Трамбовка – 1бр. Обособена позиция 3. Виброплоча – 1бр. Обособена позиция 4. Фугираща машина – 1бр., Прогнозна стойност: 25 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гилотина (3 бр.)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на трамбовка (1 бр.)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на виброплоча (1 бр.)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Доставка на фугираща машина (1 бр.)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1. Тотална станция – 1бр. Обособена позиция 2. Оптичен нивелир – 2бр. , Прогнозна стойност: 13 600.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1. Тотална станция – 1бр.
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 900.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2. Оптичен нивелир – 2бр.
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 580.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител, заемащ длъжност „Счетоводител на проекта”, Прогнозна стойност: 1 738.80
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител, заемащ длъжност „Счетоводител на проекта”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN