Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0004-C03
Наименование на проекта Функциониране на Областен информационен център - Силистра
Бенефициент 000565537 ОБЩИНА СИЛИСТРА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 02.03.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект Община Силистра ще продължи функционирането на ОИЦ-Силистра като част от създадената мрежа от 27 ОИЦ. Мрежата подпомага изпълнението на ангажимента на България като държава-членка на ЕС да информира своите граждани за предоставяната от ЕСИФ помощ, процесите по изпълнение и управление на СП и ОП и възможностите за финансиране с европейски средства. Постигането на целите ще бъде осигурено чрез изпълнението на четири взаимосвързани дейности: обезпечаване функционирането на ОИЦ; разработване и разпространение на информационни и промоционални материали; организиране, провеждане и участие в публични информационни събития и работа с медии; публичност и визуализация на проекта. Лесният достъп до експертна и актуална информация кореспондира нуждите на кандидати и бенефициенти. Осигуряване на публичност и прозрачност изгражда увереност в непосредствените резултати за хората и формира положителни нагласи и доверие към процесите на взаимодействие на всички заинтересовани страни за постигане целите за програмния период 2014-2020 г. В резултат  изпълнението на проекта ще осигури равен достъп на целевите групи до безплатна и компетентна информация и ще увеличи ангажираността им към възможностите за кандидатстване по конкретни схеми, процедури и мерки по програмите. Разпространението на информационни и промоционални материали, споделянето на добри практики и работата с медиите ще повиши познаваемостта и ще популяризира ЕСИФ и ОП, чрез които тези средства стигат до всеки гражданин. Предоставянето на експертна помощ на място в офиса и чрез използването на съвременните комуникационни канали, организирането и провеждането на публични информационни събития, включително в сътрудничество с УО и партньорство с местните администрациите, гражданския сектор и други мрежи, съобразно конкретните нужди на областта и целевите групи, ще допринесе за повишаване капацитета на кандидатите и бенефициентите и ще повиши броя на проектите за успешно привличане на европейски средства.
Дейности
  • Дейност: Обезпечаване функционирането на ОИЦ – Силистра : Реализирането на тази дейност допринася за постигането на основната цел на проекта за ефективно функциониране на ОИЦ и предоставяните от центъра услуги. В рамките на дейността ще бъде осигурен необходимия човешки и материален ресурс, за да се гарантира нормалното функциониране на офиса и предоставяните в него услуги – разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, СП, управлението и изпълнението на ЕСИФ; представянето на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за кандидатстване по програмите; разпространението на информационни и промоционални материали. Услугите ще се предоставят от екип от 3-ма души – Управител, експерт „Информационно обслужване и услуги“ и експерт „Комуникация, информация и логистика“, като в рамките на дейността ще се финансират техните възнаграждения до определения в Насоките за кандидатстване месечен размер. Потребители на услуги ще продължат да бъдат общински администрации, фирми, неправителствени организации, училища, граждани, медии, всички заинтересовани лица и широката общественост, които са и целевите групи по проекта. Услугите ще се предоставят на принципа на "едно гише" на място в офиса, по телефона и по интернет. Освен консултации, посетителите ще могат да ползват наличната в офиса литература и да получат информационни материали, изготвени в рамките на проекта, както и такива, от изпълнени проекти от бенефициенти или предоставени от УО на ОП. За осигуряване предоставянето на тези услуги, както и подготовката и изпълнението на останалите дейности по проекта, ще се подсигури нормалното функциониране на офиса, като се финансират разходи за издръжката на офиса - електроенергия, почистване и СОТ; ще се подсигурят комуникациите чрез осигуряване на непрекъснат интернет достъп, включително мобилен, телефон, пощенски и куриерски услуги, вода и топли напитки. Офисът на ОИЦ е в сграда - общинска собственост и отговаря на изискванията съгласно Концепцията за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра. За гарантиране на бъдещото безпроблемното функциониране на центъра и осигуряване постигнатия висок стандарт на достъп до услуги в офиса, към момента е необходимо извършването на текущ ремонт – освежаване на таван, стени и врата на офиса и залата, шпакловане на стени и подмяна на счупено стъкло. В рамките на предходния проект е осигурено предвиденото обзавеждане и оборудване. В процеса на работа възникна необходимост от закупуване на допълнително обзавеждане – нови офис столове за експертите, шкаф за копирната машина, масичка за мултимедия и допълнителен шкаф с възможност за заключване на затваряемата част и ламинатор. Столовете на служителите са амортизирини вследствие ежедневната употреба и е необходимо да бъдат подменени с нови. В шкафа ще се съхраняват информационни и промоционални материали, изработени по проекта или предоставени от УО на ОП, които към момента няма къде да бъдат съхранявани, а масичката за мултимедията - за да не бъде ангажирана работна маса по време на информационни събития. Шкаф за копирната машина не е бил предвиден първоначално и към момента тя заема работно пространство. Ще бъде ремонтиран един от наличните преносими компютри и ще се осигури поддръжка на наличната техника. Във връзка със съхранение на набраната информация е предвидено и закупуването на външна памет. Ламинаторът е необходим при изготвяне на грамоти за конкурси и др. Предвидени са разходи за поддръжка и ремонт на използваното за нуждите на проекта обзавеждане и оборудване (климатици, офис техника и др.). За обезпечаване работата на служителите на ОИЦ в рамките на тази дейност ще бъдат осигурени канцеларски материали и консумативи – папки, класьори, хартия, кламери, тонер, лампи и др. Входната врата на офиса ще бъде брандирана по подходящ начин, като това ще подпомогне насочването на посетителите и ще идентифицира центъра сред другите помещения от вътрешността на сградата, където се помещава., Договорена стойност: 181 111.00 , Отчетена стойност: 200 000.84
  • Дейност: Разработване и разпространение на информационни и промоционални материали: Дейността включва изработването на информационни и промоционални материали, които ще бъдат разпространявани в офиса на посетителите, по време на планираните информационни събития и срещи с бенефициенти, кандидати, медии и широката общественост при провеждане на изнесен приемни на открито. Предвижда се издаването на 3 вида печатни информационни материали от ОИЦ – кратки информационни брошури в тираж 3 500 броя; издание за популяризиране на добрите практики от изпълнени проекти на територията на областта в тираж 1000 броя и флаер във формата на разделител за книга в тираж 3 500 броя. Изборът на така описаните видове информационни материали е продиктуван от досегашния опит на ОИЦ. Кратката информация по различни теми е по-лесна за възприемане в малък обем. Брошурите ще бъдат във формат А4, пълноцветен печат и ще съдържат актуална информация в помощ на кандидатите и широката общественост. Според необходимостта и наличната актуална информация, експертите от ОИЦ ще подготвят материали за възможностите за кандидатстване с проекти, начина на подаване на проектни предложения и др. Издаването на справочник с Добри практики от изпълнени проекти ще надгради дейността на ОИЦ-Силистра от предходния проект, когато бяха издадени и разпространени поредица от 3 книжки „Успешните проекти в област Силистра“ – 1, 2 и 3 и един Алманах „Европейски проекти в област Силистра 2007-2013“ с най-характерните проекти по 7-те оперативни програми във всички общини от областта. Новият сборник ще бъде издаден през последната година от изпълнението на проекта, тъй като до тогава се очаква да приключат част от новосключените договори. Тиражът е съобразен с краткото време за разпространение на изданието. Каталогът ще бъде в пълноцветен печат, с ориентировъчни размери до В5 и обем до 60 страници. Флаерите ще бъдат във формата на разделител за книга с ориентировъчни размери до 5/20 см, пълноцветен печат. Предвижда се да бъдат разпространявани по време на провежданите информационни събития и ще съдържат кратка информация за услугите на центъра и контакти. Проектът предвижда изработването на различни категории промоционални материали – папки, химикали, календари, еко продукти, компютърни и офис аксесоари, рекламни чаши и чанти, флаш памет и други, които ще бъдат раздавани на участниците в информационни събития и работни срещи, изнесените приемни и при посещения при бенефициенти. Важни критерии при избора на видове промоционални материали са: атрактивност, приложение (при възможност с двойна употреба), качество, иновативност и др. Визията на единното лого, което ще присъства върху всички продукти, ще спомогне за по-високата разпознаваемост на ЕСИФ и на мрежата от ОИЦ като основен източник на информация. За провеждането на информационните събития, работни срещи и общата инициатива до края на 2018 г. ще бъдат раздавани на участниците промоционални материали-химикали, флаш памет,слушалки, бележник, тениски и шапки с козирки. За всички материали ще бъдат спазени изискванията на Концепцията за брандиг и визи на Мрежата от 28 информационни центъра. Освен изготвените в рамките на проекта информационни и промоционални материали, експертите ще разпространяват при провеждането на различни информационни събития и такива, предоставени от управляващите органи на програмите и от бенефициенти, изпълнявали или изпълняващи проекти с европейско финансиране., Договорена стойност: 24 954.00 , Отчетена стойност: 10 563.60
  • Дейност: Организиране, провеждане на и участие в публични информационни събития и работа с медии: Дейността обхваща активното предоставяне на услуги от страна на ОИЦ и включва организиране и провеждане на няколко типа публични инф. събития съобразно нуждите на различните целеви групи - общински и местни администрации, фирми, неправителствени организации, училища, граждани, медии, всички заинтересовани лица и широката общественост. Основен тип инф. събития са тези, които ще бъдат организирани и провеждани от ОИЦ във всички общини на областта, включително в широко партньорство с настоящи и бъдещи партньори. Планира се провеждането на два цикъла събития във всяка община годишно, съгласно ПН. Освен задълж. събития, при установяване на необходимост, отправяне на покана от партньори, за инициирани от кандидати или бенефициенти срещи, за проучване на добри практики или в отговор на други поводи, е предвидена възможност за провеждане на допълнителни такива. В зависимост от това, към кого е насочено конкретното събитие и застъпената тематика, ще бъде подбран и форматът на събитието – работни и инф. срещи, дискусии, изнесени приемни, семинари и други. Избраната тематика ще адресира също нуждите на целевите групи участници в събитията – предстоящи и отворени процедури, представяне на индик. работни програми на ОП, обща инф. за политиката на сближаване на ЕС, възможностите за кандидатстване, предоставени от ЕСИФ, споделяне на добрите практики, електронно кандидатстване и отчитане и други. Информацията ще се предоставя на достъпен език, по време на събитията ще бъдат разпространявани инф. и промоц. материали, изготвени в рамките на проекта, предоставени от УО на ОП или подготвени от експертите на ОИЦ. Друг тип събития са тези, организирани и проведени в рамките на общи инициативи на мрежата на територията на общините от областта. Предвижда се общите инициативи да бъдат по една годишно или общо три в рамките на проекта. За проактивна работа с медиите са планирани по две събития годишно съгласно ПН. Освен тези срещи представителите на местните, регионални и национално представени медии ще бъдат канени и при всяко друго публично инф. събитие. Дейността предвижда и участието на служителите на ОИЦ в инфодни, кампании и други мероприятия, организирани и провеждани от УО на ОП извън територията на областта, както и обмяна на опит в други ОИЦ, или до 10 участия на експерт годишно. И не на последно място дейността включва оказване на съдействие и подкрепа на Управляващите органи при организиране и провеждане на информационни събития в рамките на област Силистра. За изпълнение на дейността са предвидени разходи за наем на зали, кетъринг, командировъчни за експертите, разходи за вода и топли напитки, както и за поддръжка и експлоатация на автомобила на ОИЦ за събитията извън гр. Силистра. За визуализация в залите ще бъде поставен банер, а по време на изнесените приемни ще се използва мобилния щанд и шатрата, доставени в рамките на предходния проект. Дейността е насочена към всички целеви групи - служителите на ОИЦ, кандидати и бенефициенти по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, управляващите органи и междинните звена по програмите и широката общественост. Предвидените публични инф. събития ще осигурят равнен достъп на различните целеви групи и широката общественост в областта до предоставяните от ОИЦ услуги, ще повишат тяхната информираност относно политиката на сближаване на ЕС и нейното възд. в страната и региона чрез популяризиране на добрите практики и възможностите за финансиране по оперативните програми посредством ЕСИФ в България през прогр. период 2014-2020 г. По време на събитията се осигурява публичност и прозрачност при изпълнение на СР и ОП, осъществява се непосредствена комуникация с всички социални, етнически и възрастови групи, което гарантира равен, пълен и лесен достъп до информация, спомага за повишаване на капацитета на потенциалните бенефициенти. Всичко това допринася за постигане целите на проектното предложение. Организиране на инф. събитие-във връзка с първото българско председателство на съвета на ЕС., Договорена стойност: 75 550.00 , Отчетена стойност: 69 986.53
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта : В рамките на тази дейност са предвидени мерки за осигуряване на публичност и визуализация на проекта, съобразно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат изработени и доставени банери, които ще бъдат използвани при провеждането на публични информационни събития; ще бъдат изработени и монтирани две вътрешни табели – пред офиса и във фоайето на сградата, в която се помещава офиса на ОИЦ; ще бъде монтирана и външна табела пред сградата. Дейността предвижда изработването и монтирането в близост до офиса на центъра на насочваща табела, тъй като част от посетителите споделят, че трудно се ориентират за местоположението на ОИЦ. Ще бъдат изготвени стикери, които ще бъдат залепяни на всички материални активи, закупени по проекта. Ще бъдат организирани и проведени две пресконференции – на старта и в края на проекта, предвидени са и публикации в медиите. Дейността е насочена към всички целеви групи на проекта, като нейното изпълнение ще идентифицира ОИЦ като част от мрежата и предоставящ информация за Кохезионната политика на ЕС в България и кореспондира с изпълнението на целите на проекта и НКС. , Договорена стойност: 1 961.00 , Отчетена стойност: 5 489.43

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СУПЕР ЛУКС-84 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 650.00 , Отчетена стойност**: 650.00
  • Изпълнител: ОФИС В ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 009.99 , Отчетена стойност**: 9 977.63
  • Изпълнител: АДМ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 740.00 , Отчетена стойност**: 19 733.09
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 2 200.00 , Отчетена стойност**: 1 793.33
  • Изпълнител: ЕРБАУЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 399.72 , Отчетена стойност**: 1 233.30
  • Изпълнител: ЕРБАУЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12.00 , Отчетена стойност**: 5 960.95
  • Изпълнител: "РЕМИ - 2015" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 3 218.52
  • Изпълнител: ЕООД "ОФИС СЕРВИЗ"-договор № 2, Договорена стойност по проекта*: 1 854.00 , Отчетена стойност**: 1 854.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 48 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 941.62 , Отчетена стойност**: 9 879.60
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 37 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Издадетлска къща Свети Георги Победоносец ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 362.40 , Отчетена стойност**: 3 362.40
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 5 550.00 , Отчетена стойност**: 5 297.52
  • Изпълнител: ГРАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 48 000.00 , Отчетена стойност**: 48 000.00
  • Изпълнител: Мирослав, Договорена стойност по проекта*: 15 980.00 , Отчетена стойност**: 9 516.08
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРА - СОД ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 184.00 , Отчетена стойност**: 5 184.00
  • Изпълнител: ТИБО ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 812.00 , Отчетена стойност**: 22 812.00
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 12 704.00 , Отчетена стойност**: 7 736.71
  • Изпълнител: Ана, Договорена стойност по проекта*: 54 150.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 110.00 , Достигната стойност: 1 440.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48.00 , Достигната стойност: 95.00
Индикатор 4 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 305 986.35 BGN
БФП 305 986.35 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 305 986.35 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 875.00 0.00 875.00 "РЕМИ - 2015" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на интернет и телекомуникационни услуги за ОИЦ - Силистра, Прогнозна стойност: 5 550.00
  • Обособена позиция 1: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕООД
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 550.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски и офис материали , Прогнозна стойност: 10 010.00
  • Обособена позиция 1: ОФИС В ООД
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 009.99
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип на проекта - в работно време, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мирослав Ангелов Калинов
    Изпълнител: Мирослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 070.00
  • Обособена позиция 2: Румяна Георгиева Петрушева
    Изпълнител: Румяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 976.00
  • Обособена позиция 3: Николай Михайлов Николов
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 080.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Екип ОИЦ-Силистра, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Елена Любенова Стоянова
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 100.00
  • Обособена позиция 2: Ана Светославова Караджова
    Изпълнител: Ана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00
  • Обособена позиция 3: Ана Светославова Караджова
    Изпълнител: Ана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 750.00
  • Обособена позиция 4: Мария Иванова Недялкова
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 700.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мирослав Ангелов Калинов
    Изпълнител: Мирослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 910.00
  • Обособена позиция 2: Румяна Георгиева Петрушева
    Изпълнител: Румяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 728.00
  • Обособена позиция 3: Николай Михайлов Николов
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 120.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на лазерно многофункционално устройство за ОИЦ-Силистра, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Изпълнител: ЕООД "ОФИС СЕРВИЗ"-договор № 2
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 854.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на строително-ремонти дейности за ОИЦ-Силистра, Прогнозна стойност: 3 500.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за организиране и материално осигуряване на Общи инициативи за ОИЦ-Силистра, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: ГРАЦИЯ ЕООД
    Изпълнител: ГРАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Извършване на текущ ремонт на помещенията на ОИЦ , Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: РЕМИ 2015 ЕООД
    Изпълнител: "РЕМИ - 2015" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне и доставка на информационни и промоционални материали , Прогнозна стойност: 22 816.00
  • Обособена позиция 1: ТИБО ООД
    Изпълнител: ТИБО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 812.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Изработване и доставка на обзавеждане, Прогнозна стойност: 700.00
  • Обособена позиция 1: СУПЕР ЛУКС 84 ЕООД
    Изпълнител: СУПЕР ЛУКС-84 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 650.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Изработване и доставка на обзавеждане за ОИЦ-Силистра, Прогнозна стойност: 583.33
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на рекламни и промоционални материали по проект "Функциониране на ОИЦ-Силистра" по обособени позиции: Обособена позиция 1-Израбтка и доставка на промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 т.1 от ЗОП Обособена позиция 2- Изработка и доставка на промоционални материали, Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1-Израбтка и доставка на промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 т.1 от ЗОП
    Изпълнител: Издадетлска къща Свети Георги Победоносец ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 128.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2- Изработка и доставка на промоционални материали
    Изпълнител: Издадетлска къща Свети Георги Победоносец ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 234.40
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Куриерски и пощенски услуги , Прогнозна стойност: 720.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Организиране, материално осигуряване и провеждане на събития по повод първото българско председателство на Съвета на ЕС, Прогнозна стойност: 18 950.00
  • Обособена позиция 1: "ГРАЦИЯ" ЕООД
    Изпълнител: ГРАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на кетъринг за обезпечаване дейностите на ОИЦ , Прогнозна стойност: 19 740.00
  • Обособена позиция 1: АДМ ГРУП ЕООД
    Изпълнител: АДМ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 740.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Охрана на помещенията на ОИЦ – Силистра , Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: ЕЛЕКТРА СОД ООД
    Изпълнител: ЕЛЕКТРА - СОД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 184.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Поддръжка на офис техника и доставка на компютърни аксесоари и консумативи , Прогнозна стойност: 9 950.00
  • Обособена позиция 1: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Изпълнител: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 941.62
  • Обособена позиция 2: ОФИС СЕРВИЗ ЕООД
    Изпълнител: ЕООД "ОФИС СЕРВИЗ"-договор № 2
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 854.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Почистване на помещенията на ОИЦ – Силистра, Прогнозна стойност: 7 400.00
  • Обособена позиция 1: ЕРБАУЕР ЕООД
    Изпълнител: ЕРБАУЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 399.72

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN