Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0032-C05
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в Община Главиница.
Бенефициент 000565380 ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 25.07.2016
Дата на стартиране 25.07.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Главиница

Описание

Кратко описание на проекта
Топлият обяд ще се предостави на 200 на брой потребители в 23- те населени места на Община Главиница, чрез транспортиране с транспортно средство  регистрирано по  Закона за храните. Всеки желаещ да ползва услугата ще подаде заявление кьм Община Главиница и ако отговаря на изискванията на проекта ще получава безплатен топьл обяд. Храната ще се готви в Домашен социален патронаж гр. Главиница. Община Главиница предоставя услугата "социален патронаж" на цялата си територия и всички населени места в Общината, като храната се разнася по селата с 2 бр. автомобили. Домашен социален патронаж гр. Главиница разполага с нужния капацитет за да предоставя топьл обяд на нуждаещите се, отговарчщи на целевата група по проекта. Сьщо така и разполага с нужнищ административен капацитет за реализирането на проекта.
Дейности
  • Дейност: "Осигуряване на топъл обяд": Топлият обяд ще се предостави на 200 потребители, живеещи в 23- те населени места на Община Главиница – с. Калугерене, с. Ножарево, с. Падина, с. Подлес, с. Листец, с. Вълкан, с. Зебил, с. Звенимир, с. Зарица, с. Осен, с. Стефан Караджа, с. Черногор, с. Сокол, с. Суходол, с. Дичево, с. Зафирово, с. Богданци, с. Косара, с. Долно Ряхово, с. Малък Преславец, с. Коларово, с. Бащино, гр. Главиница. След приготвянето на храната, същата ще се разнесе по насалените места в Община Главиница с 2 бр. автомобили, собственост на Община Главиница и предоставени на Домашен социален патронаж /ДСП/ гр.Главиница. Потребителите от гр. Главиница могат да се хранят в столовата на Домашен сациален патронаж или да им се разнесе храната до адрес. Ако се окаже, че част от храната не е получена и отговаря на сроковете ще се предостави на лица от допълнителната целева група. Сумата, необходима за изпълнението на дейността е в размер на 5 % от преките разходи, а именно 20 158.17 лв. Тук са включени разходи за разнасяне на храната, за съхранение на продуктите и др., Договорена стойност: 20 080.05 , Отчетена стойност: 94 508.75
  • Дейност: „Предоставяне на съпътстващи мерки“: Ще се предостави психологическа подкрепа от нает психолог на работа в Община Главиница. От месец декември 2015г. Община Главиница предоставя психологическа подкрепа по проект "Предоставяне на комплексни социални услуги на територията на Община Главиница" на одобрени потребители и нуждаещи се от този вид дейност. Тук са включени и разходи за администриране на дейностите по проекта. Ще се осигури и публичност и информативност на проекта. За целта ще се изготви и разлепи във всяко населено място на територията на Община Главиница Обява с информация за целевата група, дейностите на проекта и целта на процедурата. В ръководството е описано, че финансирането на съпътстващите мерки е в размер на 5 % от Преките разходи 403163.41 лв.*5% = 20 158.17 лв. Тези финансови средства са необходими за предоставяне на съпътстващи проекта дейности - предоставяне на психологическа подкрепа на потребителите. Тук се включват разходи за предоставянето на тази услуга както и за администрирането на проекта., Договорена стойност: 20 080.04 , Отчетена стойност: 20 333.75
  • Дейност: "Закупуване на хранителни продукти": Община Главиница ще обяви в периода 27-30.06.2016 обществена поръчка за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр.Главиница. След одобряване на настоящият проект и подписване на Договор с АСП гр. София, със заповед на кмета на Община Главиница ще се ползват цените на хранителните продукти като ще се спази изискването за 2,30 лв. на храноден. Безплатен обяд ще се готви ежедневно за за 150 представители на целевите групи за периода от 01.07.2016 г. в рамките на общо 121 работни дни и 200 представители на целевата група за периода от 21.12.2016 г. в рамките на общо 760 работни дни. Разпределинето на дните за целия проект е както следва: за 2016 г. - 121 дни - 150 представители на целевата група до 20.12.2016г. за 2016 г .- 7 дни - 200 представители на целевата група до 31.12.2016г. за 2017 г. - 249 дни - 200 представители на целевата група; за 2018 г. - 252 дни - 200 представители на целевата група; за 2019 г. - 252 дни - 200 представители на целевата група; Общо дни – 881 работни дни. Наличната материална база на Домашен социален патронаж гр. Главиница представлява кухня, зала за хранене с капацитет 400 бр. места и складови помещения - 3 стаи. Кухнята разполага с голяма фурна на три нива, голяма печка на твърдо гориво, електрически котлон - 4 бр., електрически обръщателен тиган, зеленчукорезачка, картофобелачка, фритюрник, съдомиялна и съдове за хранене - сифертаси. Склада е от три стаи за съхранение на хранителните продукти. Оборудван е с големи хладилници и фризари двукрилни с по 1500 л. вместимост. Домашен социален патронаж гр. Главиница разполага със следният персонал: - Управител; медицинска сестра, домакин, калкулант снабдител, събирач на такси, главен готвач, готвач, помощник готвач, шофьор - 2 бр.; домашен санитар - 5 бр. Описаните служители ще бъдат ангажирани с изготвяне на седмично меню, приготвянето, разпределянето и раздаването на храната. Сумата необходима за извършване на дейността е изчислена по следният начин - 2,30 лв. на храноден, 150 човека потребители, общо 121 дни и 200 лица, 2,30 лв. храноден за 89 дни. 2,30лв. * 150 човека * 121 дни = 41 745 лв. 2,30 лв. * 200 човека * 89 дни = 40 940 лв. общо 82 685 лв. до 30.04.2017г. За периода от 01.05.2017г. - 2,5 лв. х 200 човека х 668 дни = 334 000 лв. Приспадат се разходи в размер на 62,50 лв. поради реализирани икономии и стойността е 333 937,50 лв. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00368-2017-0004, и № на договори с избрани изпълнители - № 418, №419, №420, №421, №422 И №423 от 08.03.2018г. , Договорена стойност: 401 600.91 , Отчетена стойност: 332 500.00
  • Дейност: „Определяне на целевите групи": Подбора на потребители на услугата ще бъде съобразено със списъка, предоставен от Дирекция "Социално подпомагане" гр. Тутракан, филиал Главиница. Целевата група ще бъдат лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 15 лица; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "СП"; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии и пенсии несвързани с трудовата дейност; скитащи и бездомни деца - информация за тях ще се потърси от "Социално подпомагане" и У "Полиция" гр. Главиница. Също така Община Главиница ще изготви и списък с лицата, които отговарят на изискванията за допълнителната целева група от Ръководството. Т.е. Община Главиница ще разполага със списък на лицата от Основната целева група и друг списък на лицата от допълнителната целева група. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Тангра и Зефир - 2009" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 450.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ТАНГРА И ЗЕФИР-2009" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 144 900.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Лъки Сис" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 450.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ДЗЗД ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ", Договорена стойност по проекта*: 217 350.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Арго"ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 450.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 414.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 441 761.00 BGN
БФП 441 761.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 441 753.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 724.97 0.00 4 724.97 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, Защитено жилище за лица с психични разтройства, ЦВН, ЦНСТ - Малък Преславец., Прогнозна стойност: 199 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, ЦСТНД - с. Малък Преславец, СУПЦ гр. Главиница. , Прогнозна стойност: 204 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция № 2 "Мляко, млечни продукти, яйца и яйчни продукти"
    Изпълнител: "ДЗЗД ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 2: Позиция №3 "Пресни и сухи плодове и зеленчуци"
    Изпълнител: "ДЗЗД ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 3: Позиция №5 "Шоколадови,захарни изделия, подправки и други"
    Изпълнител: "ДЗЗД ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 4: Позиция №1 "Месо, месни продукти и риба"
    Изпълнител: "ТАНГРА И ЗЕФИР-2009" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 5: Позиция №6 "Хляб и хлебни изделия"
    Изпълнител: "ТАНГРА И ЗЕФИР-2009" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, ЦСТНД - с. Малък Преславец, СУПЦ гр. Главиница. , Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1 - Месо, месни продуктии риба.
    Изпълнител: "Арго"ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 2: Позиция № 2 - Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти.
    Изпълнител: "Лъки Сис" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 3: Позиция № 3 - Пресни и сухи плодове и зеленчуци.
    Изпълнител: "Тангра и Зефир - 2009" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 4: Позиция № 4 - Консервирани хранителни продукти и напитки.
    Изпълнител: "Тангра и Зефир - 2009" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 5: Позиция № 5 - Шоколадови, захарни изделия, подправки и други.
    Изпълнител: "Лъки Сис" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00
  • Обособена позиция 6: Позиция № 6 - Хляб и хлебни изделия.
    Изпълнител: "Тангра и Зефир - 2009" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 450.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN