Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0053-C02
Наименование на проекта Подкрепа за деинституционализацията в oбщина Перник чрез изграждане на наблюдавано жилище
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 28.06.2018
Дата на стартиране 28.06.2018
Дата на приключване 16.12.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник, гр.Перник

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда осигуряване на подходяща социална инфраструктура чрез изграждане на наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст в община Перник. Предвидените мерки по ремонт на сграда на две нива с РЗП 174 кв.м., находяща се в гр.Перник ; ул. "Младен Стоянов" и доставка на оборудване и обзавеждане ще създадат условия за оказване на подкрепа и консултиране на лица, навършили 18 години, които напускат специализирана институция, преходно жилище или защитено жилище и им предстои да водят независим начин на живот, бидейки стимулирани като съавтори и собственици на личните си стратегии за развитие. Сградата е ситуирана в район, който позволява пълноценна социална интеграция а предвидените интервенции по обекта позволяват настаняването на до 6 човека.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период.Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, Методическите указания за изпълнение на договори за предоставяне на БФП по ОПРР 2014-2020г., като счетоводната система и документацията са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. ЕУП ще организира и контролира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Екипа ще осъществява ефективна комуникация както с изпълнителите по дейности, така и с ръководството и служителите от отдели и дирекции на община Перник при физическото изпълнение на обектите. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта; Счетоводител; Координатор;, Договорена стойност: 2 051.89 , Отчетена стойност: 1 990.97
  • Дейност: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП : Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Настоящата дейност е избрана с цел: Подбор на предложения за извършване на Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР), Упражняване на строителен надзор, доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, информация и публичност. Сключване на договори с избраните изпълнители за извършване на инженеринг и услуги; Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт, доставка на обзавеждане, оборудване и услуги., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР): Проектното предложение включва доизграждане и ремонт на съществуваща сграда на два етажа. Тази дейност предвижда възлагане на външен изпълнител, дейността по проектиране и СМР, съобразявайки се с всички задължителни енергоспестяващи мерки , мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащото законодателство и др. мерки, които да доведат до изпълнение на заложените изисквания от УО на ОПРР. Авторският надзор ще гарантира спазването на изготвения и одобрен технически/работен проект. Ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ . Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект., Договорена стойност: 73 000.00 , Отчетена стойност: 87 580.57
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор: Строителният надзор е дейност, гарантираща надежден контрол върху качественото изпълнение на планираните строително-монтажни работи, отговарящи на предварително зададените качествени, количествени и технически параметри и показатели. Надзорните дейности са изключително важни за постигане на дълготраен ефект на проектните цели и резултати., Договорена стойност: 2 190.00 , Отчетена стойност: 817.37
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Тази дейност включва доставка и монтаж на оборудване и обзавеждене в сградата обект на интервенция. дейността ще бъде възложена на външен изпълнител съгласно ЗОП. Предвижда оборудване и обзавеждане на всекидневна, трапезария, кухня, спални, санитарни възли и тн. с цел завършване цялостния облик на обекта и създаването на възможно най-добрата среда за целевата група, като се има предвид, че оборудването и обзавеждането ще гарантират безопасна среда за младежите., Договорена стойност: 25 394.60 , Отчетена стойност: 29 848.21
  • Дейност: Информация и комуникация: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за целите и дейностите предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта, целевите групи, към които е насочен; Заключителна пресконференция, която ще се проведе в последния месец от изпълнение на проекта след приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати. Ще бъде изработен интернет банер, както и публикации в местните медии. Визуализацията ще бъде осъществена чрез изработване и разпространение на печатни информационни и промоционални материали., Договорена стойност: 1 010.00 , Отчетена стойност: 1 212.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ДЖУЛИ ЕКСПРЕС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 212.00 , Отчетена стойност**: 1 212.00
  • Изпълнител: Венцислава, Договорена стойност по проекта*: 619.88 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "РКЕМ ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 83 404.58 , Отчетена стойност**: 87 580.57
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 29 848.21 , Отчетена стойност**: 29 848.21
  • Изпълнител: "БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ / БСК ИНЖЕНЕРИНГ" АД, Договорена стойност по проекта*: 817.37 , Отчетена стойност**: 817.37
  • Изпълнител: София, Договорена стойност по проекта*: 477.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Агница, Договорена стойност по проекта*: 761.32 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Михаела, Договорена стойност по проекта*: 192.61 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 95 639.24 BGN
БФП 95 639.24 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 95 639.24 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 984.82 0.00 2 984.82 Кооперация ПАНДА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 240.00 0.00 240.00 "ДЖУЛИ ЕКСПРЕС" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 21 895.15 0.00 21 895.15 "РКЕМ ГРУП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 204.34 0.00 204.34 "БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ / БСК ИНЖЕНЕРИНГ" АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 25 394.60
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 848.21
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейности по публичност и визуализация - изработване на печатни информационни и рекламни материали., Прогнозна стойност: 210.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на дейности по публичност и визуализация - изработване на печатни информационни и рекламни материали.
    Изпълнител: "ДЖУЛИ ЕКСПРЕС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 252.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейности по публичност и визуализация - организиране и провеждане на пресконференции, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подготовка и публикуване на публикации, в местна/регионална преса, временна и постоянна обяснителна табела. , Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на пресконференции, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подготовка и публикуване на публикации, в местна/регионална преса, временна и постоянна обяснителна табела.
    Изпълнител: "ДЖУЛИ ЕКСПРЕС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на Инженеринг – проектиране, авторски надзор и СМР, Прогнозна стойност: 73 000.00
  • Обособена позиция 1: "Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и СМР
    Изпълнител: "РКЕМ ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 404.58
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР), Прогнозна стойност: 73 000.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг - проектиране, авторски надзор и СМР
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Информация и комуникация, Прогнозна стойност: 1 010.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 1 Организиране и провеждане на пресконференции, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подготовка и публикуване на публикации в местната преса, временна и постоянна обяснителна табели
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП № 2 изработване на печатни и промоционални материали, съгласно Единен наручник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проект, Прогнозна стойност: 2 051.89
  • Обособена позиция 1: Агница Цветкова Костова
    Изпълнител: Агница
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 761.32
  • Обособена позиция 2: Михаела Михайлова Спасова
    Изпълнител: Михаела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 192.61
  • Обособена позиция 3: Венцислава Георгиева Тодорова
    Изпълнител: Венцислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 619.88
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор, Прогнозна стойност: 2 190.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор
    Изпълнител: "БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ / БСК ИНЖЕНЕРИНГ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 817.37

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN