Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0018-C02
Наименование на проекта Развитие на Областен информационен център-Добрич
Бенефициент 000852932 ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 25.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът ще осигури ефективно функциониране на ОИЦ Добрич. Той ще действа на територията на цялата област Добрич. Центърът ще работи активно в сътрудничество с управляващите органи,  местната администрация, Бюро по труда, регионални инспекторати, университети, училища,  бизнес и общността за популяризиране на възможностите, които се предоставят чрез ЕСИФ. Финансирането на проектните дейности ще допринесе за нормалната работа на центъра при реализиране на дейностите по предоставяне на информация на потенциалните бенефициенти на територията на областта. Областен информационен център Добрич ще информира за възможностите за финансиране по програмите през програмен период 2014-2020 и ще популяризира политиките и ролята на ЕС. С реализиране на дейностите по проекта ще се осигури максимална прозрачност в процеса на управление на програмите и проектите. При изпълнение и отчитане на всички проектни дейности ще бъдат съблюдавани и спазвани хоризонталните политики на общността.  Проектното предложение изцяло следва концепцията за устойчиво развитие-предвижда се повишаване на съществуващите възможности и потенциал за развитие, чрез осигуряване на прозрачност и информираност при кандидатстване, изпълнение и управление на програмите финансирани чрез ЕСИФ. Проектът трайно ще допринесе за подобряване на нивото на информираност, като осигури равен достъп до финансиране за бенефициентите от региона. Ще се доразвие и административния и институционален капацитет от гледна точка на екипа на ОИЦ и екипа за реализиране на проектните дейности. Ще бъдат разрешени специфични проблеми чрез осигуряване на максимална прозрачност и елиминиране препятствията в процеса на информиране за възможностите за финансиране, изпълнение и управление на програмите през програмен период 2014-2020. Политика на равните възможности и недискриминацията ще бъде водеща в изпълнението на всички дейности по проекта – при избора на екип на ОИЦ, екип по проекта, при подготовката и провеждане на обществени поръчки.
Дейности
  • Дейност: Функциониране на ОИЦ-Добрич: В обхвата на дейността попадат разходи свързани с физическото и техническо функциониране на ОИЦ Добрич. Функционирането на центъра ще осигури равен достъп до информацията на гражданите от осемте общини в област Добрич. Това ще позволи да се намалят разликите в нивото на информираност в общността, като се осигури по-голяма публичност и прозрачност при реализиране на програмите, съфинансирани от ЕСИФ. В процеса на работа ще бъдат насърчени партньорства на различни нива - местните власти и заинтересовани страни. Функционирането на ОИЦ Добрич ще осигури правото на безплатен и пълен достъп до информация за възможностите за финансиране по ЕСИФ за всички социални, етнически и възрастови групи в областта. ОИЦ ще работи за подобряване на прозрачността и популяризиране на проектите, финансирани от ЕС сред настоящите и потенциални бенефициенти, медиите и широката общественост. Областният център ще предоставя услуга от вида „обслужване на едно гише”, където различни заинтересовани страни – местната общественост и структури, бенефициенти ще могат да получават информация и/или насоки за ползване на такава по Кохезионната политика на ЕС, НСРР/СП, обхвата на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, механизмите на функциониране, изпълнението и управлението на финансирането от ЕСИФ, специфично българско и законодателство на ЕС в тази сфера и др. Дейността ще допринесе за постигане на общата и специфични цели на проекта и директно ще повлияе за постигане на Специфичния за програмата индикатор - Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ и на Индивидуалния за процедурата индикатор - Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове. Дейността е насочена и пряко ще повлияе служителите на ОИЦ Добрич, като една от целевите групи по проекта. , Договорена стойност: 176 421.36 , Отчетена стойност: 147 190.88
  • Дейност: Организиране, провеждане и участие в събития: Законно избран изпълнител в координация и комуникация с Експертите от Областен информационен център Добрич и възложителя ще организира и проведе информационни събития за популяризиране на ЕСИФ в осемте общини от област Добрич. За периода на изпълнение на проекта до 31.12.2018 г. центърът ще организира общо 54 публични информационни събития - по две събития годишно с медии (6) и по две събития годишно във всяка от осемте общини от област Добрич (48) . Събитията ще се организират с цел информиране на целевите групи и потенциалните бенефициенти за възможностите, които предоставят ЕСИФ в България, както и предоставяне на конкретна актуална информация за съответния период. Събитията ще се организират според годишния план за работа на центъра или съгласно указания, подадени от ЦИКО. При планиране на срещите ОИЦ ще взема предвид периодите с най-голям интензитет на отворени процедури по програмите и оптимална комбинация от теми за дадена аудитория. ОИЦ ще участва в 3 общи кампании на Мрежата за периода на изпълнение на проекта до 31.12.2018 г., (по 1 годишно), съгласно годишния план на ЦИКО. Дейността ще допринесе за постигане на общата и специфични цели на проекта и директно ще повлияе за постигане на Специфичния за програмата индикатор - Брой публични информационни събития. Дейността е ориентирана и ще повлияе положително потенциалните кандидати и бенефициенти по програмите финансирани от ЕСИФ, широката общественост, управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ и служителите на ОИЦ, като целеви групи по проекта., Договорена стойност: 73 328.00 , Отчетена стойност: 46 452.33
  • Дейност: Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали : В рамките на дейността е предвидено в комуникация и координация между екипа на ОИЦ, екипа по проекта и външния изпълните да бъдат изработени минимум 6 вида/над 2000 броя информационни и рекламни материали, които ще допринесат за постигане на целите на приоритетна ос 4 ОП "Добро управление" за разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България и популяризиране на ролята на ЕС. Дейността ще допринесе за постигане на общата и специфични цели на проекта и директно ще повлияе за постигане на Специфичния за програмата индикатор - Издадени информационни материали по вид (брошури, листовки и др.). С цел осигуряване на актуална и навременна информация относно възможностите за финансова подкрепа със средства от ЕСИФ е предвидено регулярно в зависимост от отворените за кандидатстване процедури експертите в ОИЦ, също да изготвят и разпространяват печатни информационни материали за потенциалните бенефициенти при събитията, срещите и кампаниите, които реализират. Дейността е насочена към следните целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ и широката общественост., Договорена стойност: 18 000.00 , Отчетена стойност: 14 856.00
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.: Дейността ще бъде изпълнявана съвместно със законно избран външен изпълнител и екип на възложителя - община град Добрич. Всички мерки по информация и публичност са разработени в съответствие Единен наръчник на бенефициента 2014-2020. Тази дейност ще продължава по време целия период на изпълнение на проекта При изпълнението на мерките за информация и комуникация, предприети от община град Добрич изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочва, финансиращата го ОПДУ и че се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Дейностите по информация и публичност ще включват: Организиране и провеждане на 2 публични събития съответно за представяне и отчитане на проекта, които предварително ще бъдат аносирани по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до средствата за масово осведомяване и/или публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия. На тези събития ще бъдат поканени представителите на местната власт, гражданското общество, целевите групи, медиите и други. Предварителна информация за събитието ще бъде публикувана и на интернет-страницата на бенефициента. Информацията за публичното събитие ще бъде изпратена и на УО и на най-близкия офис от мрежата от 28 информационни центъра. За популяризиране на дейностите в хода на проекта ще бъдат направени публикации в медии и на Интернет страницата на община Добрич. За да се информират участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата, ще бъде изработени и разпространени на подходящи места 50 броя плакати и 1000 броя дипляни с информация за проекта, в които ще се популяризира финансовата подкрепа на Европейския съюз. На закупеното оборудване във връзка с изпълнението на проекта община Добрич ще постави стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Чрез дейността ще се постигане съгласуваност с общите цели на Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020, по отношение на популяризиране на ролята на ЕС и осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на дейностите по проекта, както постигане предвидените резултати и индикатори. Дейността ще въздейства положително на следните целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ, широката общественост, управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ ., Договорена стойност: 1 900.00 , Отчетена стойност: 22 289.21

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Хедон Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 440.00 , Отчетена стойност**: 12 240.00
  • Изпълнител: Димитрина, Договорена стойност по проекта*: 14 800.00 , Отчетена стойност**: 11 002.07
  • Изпълнител: НИКОЛИНКА, Договорена стойност по проекта*: 8 880.00 , Отчетена стойност**: 3 707.95
  • Изпълнител: ФОЛИАРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 693.68 , Отчетена стойност**: 10 693.68
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 45.37
  • Изпълнител: НИКОЛАЙ, Договорена стойност по проекта*: 1 920.00 , Отчетена стойност**: 1 965.05
  • Изпълнител: ОФИС В ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 570.00 , Отчетена стойност**: 19 507.07
  • Изпълнител: АВТОТРЕЙД СА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 428.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 996.00 , Отчетена стойност**: 9 996.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 583.87 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД- Клон Добрич, Договорена стойност по проекта*: 5 949.60 , Отчетена стойност**: 5 306.40
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 720.00 , Отчетена стойност**: 28.89
  • Изпълнител: МОНОЛИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 696.20 , Отчетена стойност**: 4 696.20
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 23 527.24 , Отчетена стойност**: 16 655.50
  • Изпълнител: МИЛЕНА, Договорена стойност по проекта*: 24 892.09 , Отчетена стойност**: 13 315.29
  • Изпълнител: Светла, Договорена стойност по проекта*: 49 673.98 , Отчетена стойност**: 2 985.88
  • Изпълнител: Виктория, Договорена стойност по проекта*: 5 414.16 , Отчетена стойност**: 2 936.00
  • Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 856.00 , Отчетена стойност**: 14 856.00
  • Изпълнител: АПОСТОЛ, Договорена стойност по проекта*: 1 776.00 , Отчетена стойност**: 576.33
  • Изпълнител: ДОБРУДЖА СПЕКТЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 960.00 , Отчетена стойност**: 9 960.00
  • Изпълнител: ОБЩИНА ДОБРИЧ, Договорена стойност по проекта*: 15 095.63 , Отчетена стойност**: 1 562.62
  • Изпълнител: МТТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 748.46 , Отчетена стойност**: 104.40
  • Изпълнител: Александрина, Договорена стойност по проекта*: 40 182.74 , Отчетена стойност**: 4 806.97
  • Изпълнител: Геновева, Договорена стойност по проекта*: 49 673.98 , Отчетена стойност**: 44 252.27
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 432.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФОТО СИНТЕЗИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 869.00 , Отчетена стойност**: 869.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "БИЗНЕС ЦЕНТЪР ДОБРИЧ", Договорена стойност по проекта*: 1 045.11 , Отчетена стойност**: 1 045.10
  • Изпълнител: ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 868.68 , Отчетена стойност**: 867.07
  • Изпълнител: МОТОТОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 1 457.04
  • Изпълнител: Михаела, Договорена стойност по проекта*: 15 290.65 , Отчетена стойност**: 14 871.26
  • Изпълнител: Искра, Договорена стойност по проекта*: 16 655.50 , Отчетена стойност**: 14 634.45
  • Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 572.00 , Отчетена стойност**: 1 572.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 62.00
Индикатор 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 720.00 , Достигната стойност: 940.00
Индикатор 4 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 54.00 , Достигната стойност: 79.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 229 579.97 BGN
БФП 229 579.97 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 229 579.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (за 2017 г. - 14.08.2018г.), Прогнозна стойност: 68 758.32
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (16.08.2018 г. - 16.08.2019 г.), Прогнозна стойност: 65 541.67
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 550.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“ ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия” Обособена позиция ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“ (2016 година), Прогнозна стойност: 65 250.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия”
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 800.00
  • Обособена позиция 3: ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ (10.09.2018 г. - 10.09.2019 г.)., Прогнозна стойност: 45 512.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г. - 08.09.2018, Прогнозна стойност: 54 625.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г.
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Организиране и провеждане на публични информационни събития, разработване и разпространение на информационни и рекламни материали, и осигуряване на публичност и визуализация по Проект „Развитие на ОИЦ – Добрич” Обособени позиции: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”; Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”; Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”., Прогнозна стойност: 39 083.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”
    Изпълнител: Хедон Консулт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 440.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”
    Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА ПЛЮС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 856.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”
    Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 572.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ 2017, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: кампания – обща инициатива „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“
    Изпълнител: АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 996.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Eкип за управление и изпълнение на проекта --- съгласно Чл. 10. (1) Разходи за екипи, отговорни за управление и/или изпълнение на проектите, са допустими, когато: 1. управлението и/или изпълнението се осъществява само от служители на бенефициента; на ПМС № 189 от 28 юли 2016 г., Прогнозна стойност: 27 376.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проекта
    Изпълнител: Димитрина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 800.00
  • Обособена позиция 2: Експерт обществени поръчки
    Изпълнител: НИКОЛАЙ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 3: IT експерт
    Изпълнител: АПОСТОЛ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 776.00
  • Обособена позиция 4: Избор на финансов мениджър
    Изпълнител: НИКОЛИНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 880.00
  • Обособена позиция 5: Избор на финансов мениджър
    Изпълнител: Виктория
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 414.16
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление и газ пропан - бутан за битови нужди по Обособена позиция на ОП 1 - Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление, Прогнозна стойност: 556 052.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление
    Изпълнител: АВТОТРЕЙД СА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 428.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич, Прогнозна стойност: 869.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич
    Изпълнител: ФОТО СИНТЕЗИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 869.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на течни горива за моторни превозни средства 2018-2019, Прогнозна стойност: 5 720.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: „Доставка на течни горива за моторни превозни средства на община град Добрич за зареждане в страната”
    Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 720.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка (за 2018 година), Прогнозна стойност: 1 332.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в град Добрич
    Изпълнител: МТТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 748.46
  • Обособена позиция 2: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в цялата страна
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 583.87
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини след заявка съобразно нуждите на Община град Добрич. (2016 година), Прогнозна стойност: 41 583.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Избор на екип от експерти в Областен информационен център - Добрич --- Конкурс по чл. 89 от Кодекса на труда , Прогнозна стойност: 139 347.46
  • Обособена позиция 1: Експерт ИОУ
    Изпълнител: Александрина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 182.74
  • Обособена позиция 2: Експерт КИЛ
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 527.24
  • Обособена позиция 3: Управител
    Изпълнител: Светла
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 673.98
  • Обособена позиция 4: Управител
    Изпълнител: Геновева
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 673.98
  • Обособена позиция 5: Експерт ИОУ
    Изпълнител: МИЛЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 892.09
  • Обособена позиция 6: Експерт КИЛ
    Изпълнител: Искра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 655.50
  • Обособена позиция 7: Експерт ИОУ
    Изпълнител: Михаела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 290.65
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни гласови услуги за 2016, Прогнозна стойност: 27 084.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич
    Изпълнител: ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 579.60
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич, Прогнозна стойност: 5 051.90
  • Обособена позиция 1: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич
    Изпълнител: МОНОЛИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 696.20
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич
    Изпълнител: ФОЛИАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 697.68
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Услуги по издръжката на ОИЦ - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, Интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др. п. услуги, пряко свързани с работата на ОИЦ, Прогнозна стойност: 40 730.00
  • Обособена позиция 1: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "БИЗНЕС ЦЕНТЪР ДОБРИЧ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 045.11
  • Обособена позиция 2: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Изпълнител: ОБЩИНА ДОБРИЧ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 095.63
  • Обособена позиция 3: разходи за издръжката на ОИЦ - стационарен телефон 058/ 602 758
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259.20
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Услуги по организиране на събития като част от общи инициативи/кампании на мрежата - Кампания 1 ("Предоставяне на Услуги на артистичната и творческата дейност тяхното представяне за провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „Успешни ЗАЕДНО“ ), Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: кампания – обща инициатива „Успешни ЗАЕДНО“
    Изпълнител: ДОБРУДЖА СПЕКТЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 960.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване
    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД- Клон Добрич
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 949.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN