Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0050-C02
Наименование на проекта „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово”
Бенефициент 000875856 ОБЩИНА ПОПОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 19.09.2016
Дата на стартиране 19.09.2016
Дата на приключване 08.03.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към изпълнение на мерки за енергийна ефективност в 9  бр. сгради, собственост  на 8 бр. публични институции.  Обектите на интервенция попадат в строителните граници на гр. Попово, който е  определен като опорен център от ниво 4 на националната полицентрична система, съгласно Националната концепция за пространствено развитие 2013-2025 г.
Проектните дейности  ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в обществени сгради, с обща разгъната площ 10867,42 м2:
1.	„Административна сграда на община Попово” – 5400 м2
2.	“Общински стол – град Попово” – 521 м2
3.	„Общински исторически музей,  гр. Попово” –  729,40 м2
4.	НЧ “Съзнание – 1907год.”, кв.Сеячи”- 770,02 м2
5.	ОУ "Любен Каравелов" гр. Попово” -  450 м2
6.	ОУ “Кл. Охридски” – град Попово – две сгради с общо  РЗП 1035.20 м2, в т.ч. едноетажна сграда с РЗП 441 м2 и двуетажна с РЗП 594.20 м2
7.	РУ „Полиция” – гр. Попово – РЗП 1125 м2
8.	„Районен съд и Прокуратура - гр.Попово” – 836,80 м2   

На база предварително разработени доклади от обследване за енергийна ефективност и техническите характеристики на сградите, в проектното предложение са заложени задължителните и съпътстващи мероприятия, чрез които да се осигури повишаване на енергийните характеристики на сградите, намаляване на разходите за енергия, подобряване цялостния облик на институциите и създаване на по-добри условия за живот на гражданите на гр. Попово.
С реализиране на настоящият проект се очаква годишното намаление на потребената електроенергия да бъде около 1 401 800.00 KW/ч , а емисиите от парникови газове да се редуцират до  359.59 т. CO2/годишно
Дейности
  • Дейност: Дейност №1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени петима експерта: Ръководител на екип, координатор, финансов експерт, инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки”. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 119/ 20.05.2014 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи. - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; Времеви графици на задачите; Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи. - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово; , Договорена стойност: 31 480.00 , Отчетена стойност: 29 897.08
  • Дейност: Дейност №2 "Публичност и визуализация на проекта”: Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОХВАЩА: 1. Организиране на две пресконференции – при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 30 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 30 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 2. Изработване на 50 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност.Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обеките на интервенция; 4. Листовки с информация за проекта (100 бр.) 5. Изработване, доставка и инсталиране на два броя билбордове на видно място в града, съгласно изискванията на Наръчника. Билбордът ще бъде с размер 4х3 м. и ще съдържа задължителните реквизити, съгласно изискванията на програмата 6.Изработка и монтаж на 9 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на деветте сгради, обекти на интервенция. 7. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника. 8. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция –30. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Организирането на пресконференцията и публикацията на интернет страницата на общината ще се осъществи от екипа и по проекта. , Договорена стойност: 11 050.00 , Отчетена стойност: 8 592.00
  • Дейност: Дейност №3: Разработване на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на задължителните и препоръчителни мерки в докладите от техническото и енергийно обследване: I. ОБЕКТИ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ Дейността предвижда интервенции в следните публични сгради : 1. „Административна сграда на Община Попово” - с РЗП 5400 м2 2. „Общински стол” - с РЗП 521 м2 3. „Общински исторически музей, гр. Попово” - с РЗП 729.40 м2 4. Народно Читалище „Съзнание-1907г.” - с РЗП 770,02 м2 5. ОУ „Любен Каравелов" гр. Попово” - с РЗП 450 м2 6. ОУ „Св. Климент Охридски” – с РЗП 1035,2 м2, в т.ч. едноетажна сграда с РЗП 441 м2 и двуетажна с РЗП 594,2 м2 7. РУ”Полиция” - с РЗП 1125 м2 8. „Районен съд и Прокуратура” - с РЗП 836,80 м2 Обща РЗП на сградите е 10867,42 м2 II. ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И СЪПЪТСТВАЩИ СМР ЗА ПРИВЕЖДАНЕ НА СГРАДАТА, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ. За сградите на обекти: Административна сграда на Община Попово”, „Общински стол”, „Общински исторически музей" гр. Попово, Народно Читалище „Съзнание-1907г.”, ОУ „Любен Каравелов" гр. Попово”, Сграда 1 на ОУ „Св. Климент Охридски”, РУ”Полиция” и „Районен съд и Прокуратура” с безвъзмездна финансова помощ ще бъдат финансирани единствено задължителните енергоспестяващи мерки, мерки свързани с конструктивното укрепване и мерките за осигуряване на достъпна архитектурна среда, както следва: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите /съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"/ - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Забележка: Разходите за дейностите по изпълнение на останалите мерки, несвързани с конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания ще бъдат финансирани със собствени средства на бенефициента - Община Попово. Недопустимите разходи, за доставка на кухненско оборудване на обект "Общински стол" гр. Попово също са отразени като собствен принос на бенефициента. За обект сграда 2 на ОУ "Св. Климент Охридски" гр. Попово освен задължителните енергоспестяващи мерки, мерки свързани с конструктивното укрепване и мерките за осигуряване на достъпна архитектурна среда - описани по - горе в описанието, с безвъзмездна финансова помощ ще бъдат финансирани и останалите мерки, както задължителните, така и препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на обекта., Договорена стойност: 2 173 875.28 , Отчетена стойност: 2 658 626.09
  • Дейност: Дейност №4 "Строителен надзор и оценка за съответствие": Съгласно българското законодателство упражняването на строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория. За обектите в настоящето проектно предложение, които са трета, четвърта и пета категория се предвижда строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации - Спазване на условията за безопасност на труда - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове, Договорена стойност: 40 752.83 , Отчетена стойност: 30 241.54
  • Дейност: Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените многофамилни жилищни сгради представляват строежи трета, четвърта и пета категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл.177 ал.2 и ал.3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения договор/и,се пристъпва към издаването на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ. Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. , Договорена стойност: 29 528.94 , Отчетена стойност: 6 780.26
  • Дейност: Дейност №6 "Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности; , Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 2 688.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ВИСШ СЪДЕБЕН СЪВЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: Тодор, Договорена стойност по проекта*: 900.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 7 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ХОТАЛИЧ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 583 650.00 , Отчетена стойност**: 588 766.99
  • Изпълнител: "ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 1 320.00 , Отчетена стойност**: 2 688.00
  • Изпълнител: Нина, Договорена стойност по проекта*: 5 940.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Добрин, Договорена стойност по проекта*: 4 840.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 920.00 , Отчетена стойност**: 7 920.00
  • Изпълнител: НИПРО-КОНТРОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 725.38 , Отчетена стойност**: 17 725.38
  • Изпълнител: "СТРОЙ ИНВЕСТ ПОПОВО 2017" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 2 021 898.32 , Отчетена стойност**: 2 038 710.61
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 672.00 , Отчетена стойност**: 672.00
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 078.40 , Отчетена стойност**: 30 241.54
  • Изпълнител: ДИАМАНТ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 340.63 , Отчетена стойност**: 9 340.63
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 12 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: Захари, Договорена стойност по проекта*: 1 018.70
  • Подизпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 1 018.70
  • Подизпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 1 018.70
  • Подизпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 1 018.70
Членове на обединение
  • Член на обединение: СТРОЙКОМЕРС-ТТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 359.59 , Достигната стойност: 317.81
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 401 800.00 , Достигната стойност: 1 638 819.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 754 534.36 BGN
БФП 1 754 534.36 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 755 069.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 453.92 0.00 1 453.92 АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 12 974.94 0.00 12 974.94 "СТРОЙ ИНВЕСТ ПОПОВО 2017" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 599.10 0.00 18 599.10 "ХОТАЛИЧ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 56 151.12 0.00 56 151.12 "СТРОЙ ИНВЕСТ ПОПОВО 2017" ДЗЗД
Липса на добро финансово управление 0.00 47.24 0.00 47.24 Тодор Веселинов Тодоров
Липса на добро финансово управление 0.00 59.02 0.00 59.02 Нина Тодорова Антонова
Липса на добро финансово управление 0.00 19.98 0.00 19.98 Добрин Младенов Добрев
Липса на добро финансово управление 0.00 26.05 0.00 26.05 Пенка Димитрова Божилова

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекти в рамките на проект: BG16RFOP001-2.001-0050 „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово”, по три обособени позиции“: , Прогнозна стойност: 2 173 875.28
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на държавни сгради в т.ч.: Обект 1: Сграда на РУ „Полиция” гр. Попово, ул. „Р. Даскалов” №18; Обект 2: Сграда на „Районен съд и Прокуратура” гр. Попово, ул. „Ал. Стамболийски” №1“
    Изпълнител: "СТРОЙ ИНВЕСТ ПОПОВО 2017" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259 498.87
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на общинска образователна инфраструктура в т.ч.: Обект 1: Сграда на ОУ „Любен Каравелов” гр. Попово, ул. „Отец Паисий” №3; Обект 2: Сгради на ОУ „Кл. Охридски” гр. Попово, ул. „Славянска” № 8 в т.ч.: Подобект 2.1: Учебна сграда 1 на „Основно училище Климент Охридски”- гр. Попово; Подобект 2.2: Учебна сграда 2 на „Основно училище Климент Охридски”- гр. Попово;
    Изпълнител: "ХОТАЛИЧ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 583 650.00
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на общински сгради в т.ч.: Обект 1: Административна сграда на Община Попово, пл. „Ал.Стамболийски” № 1; Обект 2: Сграда на Общински стол гр. Попово, пл. „Ал. Стамболийски” №2; Обект 3: Сграда на Общински исторически музей, гр. Попово, бул. „България” № 97; Обект 4: Сграда на Народно Читалище „Съзнание-1907г.” кв. Сеячи, гр. Попово;
    Изпълнител: "СТРОЙ ИНВЕСТ ПОПОВО 2017" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 762 399.45
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 9 (девет) публични сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0050-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”, Прогнозна стойност: 40 752.83
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 9 (девет) публични сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0050-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”
    Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 078.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на мерки за публичност, визуализация и информиране на целевите групи по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0050-С01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони.“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.”по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 9 бр. информационни табели” и Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, дипляни, рекламни чанти и тефтери.", Прогнозна стойност: 11 050.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 9 бр. информационни табели”
    Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 920.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, дипляни, рекламни чанти и тефтери.”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 672.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Обследвания за енергийна ефективност на сгради с обществено предназначение по обекти: Обект 1: Сграда на Народно Читалище „Съзнание-1907г.” кв. Сеячи, гр. Попово с приета РЗП 450 м2; Обект 2: Сграда на Общински стол гр. Попово, пл. „Ал. Стамболийски” №2 с приета РЗП 528 м2; Обект 3: Административна сграда на Община Попово, пл. „Ал.Стамболийски” №1 с приета РЗП 5400 м2; Обект 4: Сграда на Помощно училище гр. Попово, ул. „Отец Паисий”№3 с приета РЗП 452 м2; Обект 5: Сграда на ОУ „Кл. Охридски” гр. Попово, ул. „Славянска”№ 8 с приета РЗП 692 м2; Обект 6: Сграда на Общински исторически музей, гр. Попово, бул. „България” №97 с приета РЗП 610м2; Обект 7: Сграда на РУ”Полиция” гр. Попово, ул. „Р.Даскалов” №18 с приета РЗП 1125 м2; Обект 8: Сграда на „Районен съд и Прокуратура” гр. Попово, ул.„Ал.Стамболийски” №1 с приета РЗП 930м2", Прогнозна стойност: 8 152.00
  • Обособена позиция 1: „Обследвания за енергийна ефективност на сгради с обществено предназначение по обекти: Обект 1: Сграда на Народно Читалище „Съзнание-1907г.” кв. Сеячи, гр. Попово с приета РЗП 450 м2; Обект 2: Сграда на Общински стол гр. Попово, пл. „Ал. Стамболийски” №2 с приета РЗП 528 м2; Обект 3: Административна сграда на Община Попово, пл. „Ал.Стамболийски” №1 с приета РЗП 5400 м2; Обект 4: Сграда на Помощно училище гр. Попово, ул. „Отец Паисий”№3 с приета РЗП 452 м2; Обект 5: Сграда на ОУ „Кл. Охридски” гр. Попово, ул. „Славянска”№ 8 с приета РЗП 692 м2; Обект 6: Сграда на Общински исторически музей, гр. Попово, бул. „България” №97 с приета РЗП 610м2; Обект 7: Сграда на РУ”Полиция” гр. Попово, ул. „Р.Даскалов” №18 с приета РЗП 1125 м2; Обект 8: Сграда на „Районен съд и Прокуратура” гр. Попово, ул.„Ал.Стамболийски” №1 с приета РЗП 930м2;
    Изпълнител: ДИАМАНТ БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 340.63
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществените сгради в гр. Попово; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Изпълнител: "ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 320.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност на сгради за обществено обслужване на територията на Община Попово по обособени позиции", Прогнозна стойност: 30 565.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: “Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 2 от ЗУТ и технически паспорти на сгради с обществено предназначение по обекти
    Изпълнител: НИПРО-КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 725.38
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Обследвания за енергийна ефективност на сгради с обществено предназначение по обекти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Управление на проекта, Прогнозна стойност: 31 480.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Милена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 100.00
  • Обособена позиция 2: Финансов експерт
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 700.00
  • Обособена позиция 3: Координатор по проекта
    Изпълнител: Добрин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 840.00
  • Обособена позиция 4: Инвеститорски контрол
    Изпълнител: Нина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 940.00
  • Обособена позиция 5: Сътрудник по обществените поръчки
    Изпълнител: Тодор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN