Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.032-0003-C02
Наименование на проекта Преустройство на бивше общежитие на химически техникум "Проф. д-р Асен Златаров" в Център за временно настаняване, находящ се в УПИ I, кв. 129 по плана на гр. Димитровград Община Димитровград
Бенефициент 000903533 Община Димитровград
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 26.11.2019
Дата на стартиране 26.11.2019
Дата на приключване 19.09.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Димитровград, гр.Димитровград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда преустройство на бивше общежитие на химически техникум "Проф. д-р Асен Златаров" в Център за временно настаняване, Община Димитровград, за 20 бр. потребители, като цели предоставянето на нова за общината услуга, която да предоставя близка до семейната грижа за лица, които са временно или трайно лишени от дом. Обектът на интервенция се намира в УПИ I, кв. 129 по плана на гр. Димитровград. Центърът ще предоставя Комплекс от социални услуги, предоставяни на бездомни лица, насочени към задоволяване на ежедневните им потребности. Проектното предложение е с готов инвестиционен проект, който е съобразен с всички изисквания на МТСП и МЗ. Ще бъде изградена и рампа за достъп на хора в неравностойно положение. Преустройството на съществуващата сграда няма да се премахват носещи тухлени стени, а само някои неносещи такива при тоалетните на първото и второто ниво. Новите преградни стени ще бъдат изпълнени от подходящи съвременни материали. Върху обекта на интервенция ще бъдат изпълнени мерки за топлоизолация, подмяна на дограмата и нова покривна конструкция. Центърът ще разполага с пет складови помещения, помещение за пране и гладене и склад за чисто и мръсно бельо. На първия етаж ще има обособени две отделения за по двама потребителя, приемен офис, офис за персонала, приемно за инвалиди, медицински сектор, трапезария и разливна кухня. На следващото ниво ще има още осем отделения за по двама потребителя, общи санитарни възли и кабинет.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 "Организация и управление на проекта (в т.ч. възнаграждения и командировъчни пари)": Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, в рамките на общината, ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта, който да може изцяло да се фокусира върху ефективната организация, координация и управление на проекта. Екипът за изпълнение на проекта ще бъде сформиран със Заповед на Кмета на общината след одобрение на проектното предложение, с цел осъществяване управлението на проекта в съответствие с изискванията на процедурата и на всички относими нормативни актове и ръководства на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020 г.". Екипът ще бъде нает на трудови договори, като при определяне на възнагражденията на членовете на екипа ще се спазват 49 ал. 2 и 3 от ЗУСЕСИФ и ПМС № 189 от юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014-2020 г., изискванията от Насоките за кандидатстване в частта за допустимост на разходите и отчитане на възнагражденията на лицата, наети във връзка с изпълнението на проектите, финансирани по ОПРР. Екипът за управление на проекта ще включва: -ръководител на проекта - 3 500.00 лв.; -счетоводител (финансист) на проекта - 3 360,00 лв.;; -Технически и финансов персонал-експерт Инвеститорски контрол - 3 360 лв.;; Във връзка с изпълнение на дейността екипът за организация и управление ще провежда ежемесечни работни срещи, по предварително изготвен график. На тези срещи ще се обсъждат текущи задачи и изпълнението на дейностите по проекта. За всяка среща ще се съставя протокол, в който ще се описват обсъжданите въпроси и взетите решения. При необходимост ще се провеждат и извънредни екипни срещи. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови доклади, искания за плащане, докладване на нередности и др. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Преди плащане Бенефициентът ще извършва документална проверка за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на техническото задание и/или тръжното досие на проекта и/или други приложими документи. Ще се води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Ще се осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставяне на финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството. Дейностите по архивиране и съхранение на счетоводните документи ще се извършват в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и чл. 90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Счетоводната и друг тип отчетност по проекта ще позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка., Договорена стойност: 10 220.00 , Отчетена стойност: 9 475.93
  • Дейност: Дейност 2 "СМР": Проектът предвижда Преустройство на бивше общ. на хим. техникум "Проф. д-р Асен Златаров" в Център за временно настаняване, Община Димитровград за 20 бр. потребителя. Входът на сградата се запазва. Вляво от него е ще се изгради рампа за достъп на хора в неравностойно положение. С преустройството няма да се премахват носещи тухлени стени. Премахват се само неносещи тухлени стени при тоалетните на коти+/-0.00 и +3.25. Новите преградни стени ще бъдат изпълнени от гипсокартон с дебелина 12 см. По фасадите на сградата ще се изпълнят топлоизолация, подмяна на дограмата и нова покривна конструкция. В сутерена на сградата ще се изградят пет складови помещения, помещение за пране и гладене и склад за чисто и мръсно бельо. На кота +/-0.00 ще има две отделения за по двама души, приемен офис, офис за персонала, приемно за инвалиди, медицински сектор, трапезария и разливна кухня. На кота +3.25 ще има осем отделения за по двама души, общи санитарни възли и кабинет., Договорена стойност: 420 000.00 , Отчетена стойност: 515 422.20
  • Дейност: Дейност 3 "Упражняване на Авторски надзор": Авторският надзор ще се изпълнява от автора на работния проект, избран в рамките на подготвителните дейности. Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на работните проекти. Тъй като дейността ще се упражнява от автора на работния проект няма да се провежда процедура по избор на изпълнител, а ще бъде сключен договор с него. Основни дейности и отговорности: 1. Упражнява авторския надзор своевременно и ефективно, като се отзовава на повикванията на Възложителя; 2. Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка. Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; 3. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; 4. При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми. В случай, че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, поема задължението във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да направи съответното решение. Всички констатации и решения се записват в заповедната книга на обекта; 5. Взема участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 6. Взема участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; 7. Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; 8. Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; 9. Изработване на допълнителни чертежи на детайли; 10. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството., Договорена стойност: 8 300.00 , Отчетена стойност: 8 200.00
  • Дейност: Дейност 4 "Упражняване на строителен надзор": Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности, се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключването на СМР Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. Основни дейности и отговорности: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Осигурява присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обекта по време на изпълнение на строително-монтажните дейности; 9. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 10. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството ; 11. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 12. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 13. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на Строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с Изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания; 14. Съдейства за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл.175 ал.5 от ЗУТ;15. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка;16. При необходимост, предприема необходимите мерки за навременно получаване на Разрешение за ползване;, Договорена стойност: 12 500.00 , Отчетена стойност: 5 784.00
  • Дейност: Дейност 5 "Разходи за извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване на сграда": Обследването за енергийна ефективност предписва необходимите енергоспестяващи мерки за постигане на съответствие с изискванията за енергийна ефективност съгласно разпоредбите на раздел II „Обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради” от ЗЕЕ и при условията и по реда, определен от Наредба 16-1594 от 2013 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. В съответствие с изискванията на тази наредба докладът за енергийното обследване трябва да представи формирани алтернативни пакети от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка. Съставяне на технически паспорти и извършване на конструктивно обследване в съответствие с Наредба №5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите и чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ за всички обекти по отделните обособени позиции. За съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж / сграда ще се извърши обследване за установяване на техническите му характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 – 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/., Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6 "Разходи за публичност и визуализация": Тази дейност е свързана с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и публичност на всеки проект, финансиран със средства от европейските структурни фондове, намерили отражение в съответните български и европейски нормативни актове. Дейността е изцяло съобразена и с изискванията на УО на ОПРР. Тя гарантира популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица, заинтересовани страни, органи на държавната власт, обществеността и медиите. Реализацията на тази дейност ще повиши информираността на всички заинтересовани страни относно значението на настоящия проект, както и относно възможността за финансиране на полезни проекти в рамките на ОПРР., Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 5 760.00
  • Дейност: Дейност 7 "Разходи за одит": Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. За изпълнение на тази дейност след сключване на договора за безвъзмездна помощ, Община Димитровград, в качеството си на бенефициент, ще сключи договор за извършване на одит на проекта с лицензиран одитор, който ще бъде подробно запознат с договора за безвъзмездна помощ, приложенията към него и всички изисквания на Договарящия орган. Общината ще съгласува с Одитора счетоводната система, която ще се прилага при изпълнението на проекта, ще уточни всички изисквания относно попълването на първичните счетоводни документи и ще му предостави достъп до счетоводната документация. На етапа на подготовка на искане за окончателно плащане одиторът ще провери дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора за безвъзмездна помощ и ще изготви доклад за одит по проекта, който ще бъде приложен към искането за окончателно плащане. Предвижда се дейността да се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготви финалния доклад за фактически констатации.Основната задача на Одитора включва осигуряване на качествена услуга за своевременна и независима оценка на разходването на бюджетните средства по проекта. Одиторът ще следи за законосъобразността на съответните обществени поръчки; ще проверява дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление и по-конкретно дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно. Икономичността се изразява в използването на ресурсите, необходими за осъществяване на проекта навременно, в подходящи количества и с подходящо качество и на най-добрата възможна цена. Ефикасността се изразява в най-доброто съотношение между използваните ресурси и постигнатия резултат. Принципът на ефективността се изразява в постигането на поставените цели и резултати. С оглед постигане на увереност, че операциите се изпълняват съгласно изискванията, одиторът следва да оцени системата за вътрешен контрол на бенефициента в контекста на изпълняваните одиторски процедури. Одиторът следва да прецени доколко всички извършени към момента на одита разходи, свързани с изпълнението на проекта, са допустими съгласно изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007, ПМС № 245/2007, както и на други актове, определящи допустимост на разходите. За допустимите разходи одиторът следва да провери дали те действително са извършени. Извършва се и проверка за установяване на съответствието между отчитането от страна на Бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение, и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващият орган. Извършва се и проверка относно съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект. Одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават (съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване, и тези, посочени в счетоводните записи и разходооправдателни документи). Одиторът следва да направи проверка дали бенефициентът разполага с необходимите системи и организация, за да поддържа адекватна одитна пътека. За адекватна следва да се счита одитна пътека, която дава възможност за проследяване на всеки разход през детайлния счетоводен запис до първичния документ, пораждащ основание за съответния счетоводен запис, както и до съпътстващите го документи, в контекста на които са извършени разходите (одобрение на помощта и финансирането; документация, свързана с обществените поръчки; доклади за напредъка; доклади от верификации; доклади от проведени одити и пр.)., Договорена стойност: 5 991.00 , Отчетена стойност: 5 900.00
  • Дейност: Дейност 8 "Закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане": Дейността предвижда да бъдат доставени и монтирани оборудване, съоръжения и обзавеждане според нуждите на центъра, което ще спомогне за повишаване на качеството на живот на хората чрез подобряване на състоянието и степента на изграденост на общинската образователна, културна и спортна инфраструктура съгласно Специфична цел 1.2.1. на ИПГВР и ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи за обучение, ще подобри качеството на образованието като фактор за подготовката на конкурентноспособна и адаптивна работна сила. , Договорена стойност: 56 000.00 , Отчетена стойност: 54 747.88

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Пилева Пи Ар ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 760.00 , Отчетена стойност**: 5 760.00
  • Изпълнител: АКВА -3 ООД, Договорена стойност по проекта*: 503 365.31 , Отчетена стойност**: 515 422.20
  • Изпълнител: АВАНГАРД ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 960.00 , Отчетена стойност**: 8 200.00
  • Изпълнител: Инвеститорски, Договорена стойност по проекта*: 3 360.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: „ФАКТ” ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 088.00 , Отчетена стойност**: 5 900.00
  • Изпълнител: Ръководител, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Счетоводител, Договорена стойност по проекта*: 3 360.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 54 747.88 , Отчетена стойност**: 54 747.88
  • Изпълнител: Мултиплекс инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 784.00 , Отчетена стойност**: 5 784.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните обекти за социални услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Представители на маргинализирани групи, включително роми с подобрени жилищни условия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Представители от маргинализирани групи, включително роми, които се ползват от модернизирана социална инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Население, ползващо подобрени социални услуги, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 357.00 , Достигната стойност: 1 581.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 500 178.51 BGN
БФП 500 178.51 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 500 178.51 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50 336.53 0.00 50 336.53 АКВА -3 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 737.39 0.00 2 737.39 ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 289.20 0.00 289.20 Мултиплекс инженеринг ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 576.00 0.00 576.00 Пилева Пи Ар ЕООД
Липса на добро финансово управление 424.56 0.00 424.56 Ръководител проект
Липса на добро финансово управление 375.56 0.00 375.56 Счетоводител
Липса на добро финансово управление 410.34 0.00 410.34 Инвеститорски контрол

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Атанаска Данева Монева, Прогнозна стойност: 3 360.00
  • Обособена позиция 1: Атанаска Данева Монева
    Изпълнител: Инвеститорски
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 360.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Генчо Динков Генов Счетоводител, Прогнозна стойност: 3 360.00
  • Обособена позиция 1: Генчо Динков Генов Счетоводител
    Изпълнител: Счетоводител
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 360.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане, Прогнозна стойност: 67 200.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 747.88
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на СМР на обект: "Преустройство на бивше общежитие на химически техникум "Проф. д-р Асен Златаров" в Център за временно настаняване находящ се в УПИ I, кв. 129 по плана на гр. Димитровград Община Димитровград", Прогнозна стойност: 420 000.00
  • Обособена позиция 1: строителство
    Изпълнител: АКВА -3 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 503 365.31
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: КРАСИМИРА ГЕОРГИЕВА БОНЕВА РЪКОВОДИТЕЛ ПРОЕКТ, Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: КРАСИМИРА ГЕОРГИЕВА БОНЕВА РЪКОВОДИТЕЛ ПРОЕКТ
    Изпълнител: Ръководител
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекта, Прогнозна стойност: 5 991.00
  • Обособена позиция 1: одит по проект
    Изпълнител: „ФАКТ” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 088.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разходи за публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: публичност и визуализация
    Изпълнител: Пилева Пи Ар ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 760.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на Авторски надзор, Прогнозна стойност: 8 300.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на Авторски надзор
    Изпълнител: АВАНГАРД ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 960.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на Строителен надзор, Прогнозна стойност: 12 500.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на стротилен надзор
    Изпълнител: Мултиплекс инженеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 784.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN