Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 226 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектът „Осигуряване на устойчива заетост и ефективни условия на труд на безработни лица в „КИОГ“  ЕООД“, има за цел: "Да се намали процента на безработни/неактивни лица и/или безработните младежи до 29 години, като се предостави възможност за професионална реализация и ефективни условия на труд в „КИОГ“  ЕООД“. 
Чрез специфичните цели заложени в проектното предложение:
1.Да се осигури устойчива заетост на безработни лица и/или безработни младежи до 29 години.
2.Да се осигурят добри и ефективни условия на труд в "КИОГ“  ЕООД. 
Тези цели ще се постигнат, чрез реализирането на следните дейности: 
Дейност 1: Организация, координация и управление на дейностите по проекта; 
Дейност 2: Реализиране на дейности по публичност и визуализация на проекта; 
Дейност 3: Оборудване на новите работни места в  "КИОГ“ ЕООД за подбраните безработни лица;
Дейност 4: Селекция и избор на 9 безработни/неактивни лица за осигуряване на заетост в "КИОГ“  ЕООД;
Дейност 5: Осигуряване на заетост на подбраните безработни/неактивни лица в  "КИОГ“  ЕООД. 
С реализирането на тези дейности ще се постигнат следните измерими резултати:
- На 9 безработни лица и/или младежи до 29 години от град Благоевград и/или региона ще бъде осигурена заетост за минимум 12 месеца с възможност да бъде увеличена с още 12 месеца. С възможност да бъде увеличена с още 12 месеца за поне 50% (6 човека) от включените в дейността лица.
- Ще бъдат осигурени оборудвани, обзаведени новите работни места и превозно средство за ефективното изпълнение на трудовите дейности за определените длъжности. 
Определената целева група по проекта са безработни/неактивни лица и младежи до 29 години, търсещи работа, самостоятелно и/или, чрез Бюрото по труда в града.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация, координация и управление на дейностите по проекта: Настоящата дейност е основна за изпълнението на настоящото проектното предложение, чрез която ще се извърши цялостното изпълнение на останалите проектни дейности, за да могат да се постигнат поставените цели. За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран тричленен екип, които ще бъде съставен от Ръководител на проекта, Координатор на проект и Счетоводител на проекта. Подбрани на база опит, квалификация и компетенции в сферата на управлението на човешките ресурси и разработването на нови пазари. Ръководителят на проекта има над 10 години опит в подобни дейности включени в настоящото проектно предложение, той ще отговаря за цялостната организация , контрол и изпълнение на всички дейности, както и за комуникацията и координацията с УО и всички заинтересовани страни. Ще следи за взаимодействието с целевата група и постигането на заложените индикатори. С него ще подпише граждански договор за целия период на проекта като ангажираността му ще бъде 420 часа (средно по 40 часа на месец). Координаторът на проекта (технически сътрудник) има опит в административната дейност, в координацията и управлението на хора и бюджети. Той ще бъде отговорен за администрирането, документирането и отчитането на дейностите по проекта, ще подпомага и взаимодействия ръководителя по проекта за ефективно управление на всички дейности.Общата заетост на координатора по проекта ще бъде 405 часа (средно по 27 часа на месец). Счетоводителят по проекта е с дългогодишен опит, познания и квалификация в счетоводната дейност. Той ще бъде ангажиран със счетоводната дейност и финансова отчетност на проекта с граждански договор за цялата продължителност на проекта. Заетостта на счетоводителя по проекта ще бъде 405 часа, като средно на месец ще е 27 часа. Целта на дейността е ефективното изпълнение и контрол на заложените дейности по проекта. Поради, което екипа на проекта ще организира, контролира и ще спомага за изпълнението на всяка една от останалите дейности заложени в план-графика на проектното предложение, за да може да се получат устойчиви резултати от реализацията на настоящото проектно предложение. Основните етапи на които ще се реализира ежемесечната дейност на екипа по управление на проекта ще бъдат следните: - изготвяне на месечни планове за изпълнение на дейностите - с конкретни срокове, параметри и отговорници. - организация на изпълнението на всяка дейност; - контрол и оценка по изпълнението на всяка дейност; - плащания и счетоводна отчетност на всяка изпълнена дейност; - изготвяне на месечни отчети за изпълнение на изготвените планове; Отделно от ежемесечния контрол и отчетност, ще се изготвят и междинни и финален технически и финансови отчети към УО за финансово обезпечаване на гладкото протичане на всички дейности. Като цяло тази дейност ще се изпълнява на база изискванията в ръководството за бенефициенти по схемата и приложените документи към него. За безпроблемното реализиране на тази съществена дейност и на целия проект ще се търси взаимодействието и препоръки от УО на база мониторинг и текуща оценка на изпълнението. 10 412.12 10 462.26
Реализиране на дейности по публичност и визуализация на проекта;: Настоящата дейност е цели да се постигне популяризиране и визуализиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, която е финансирана от ЕСФ и от ОП "Развитие на човешките ресурси" от една страна и от друга информирането на целевите групи и всички заинтересовани страни, както и широката общественост от друга страна за целите на проекта и програмата. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Тя ще бъде реализирана на територията на гр. Благоевград и региона и ще има две насоки за информиране. Едната насока е постигане на информираност, визуализация и популяризиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, а другата насока постигане на информираност, чрез това популяризиране да се стимулират представителите на целевите групи - безработните/неактивни лица и безработните младежи, всички заинтересовани страни да вземат участие в настоящия проект. Така обществеността ще се запознае с целите и дейностите по проекта, но и на самата програма, което ще доведе до мотивиране на повече неактивни безработни лица да кандидатстват за осигуряване на заетост, както по настоящия проект, така и в сходни на него. За осигуряване на публичността и визуализацията по проекта и за постигане на по - високи резултати в настоящата дейност ще премине през няколко етапа на изпълнение: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством встъпителна презентация, разпространение на рекламно - информационни материали, публикация в специализирана медия за транспорт и превози, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено техническо оборудване и транспортно средство; Чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, публикация в специализирана медия за транспорт и превози (може да бъде печатна или он-лайн публикация), описващи постигнатите резултати по проекта. Цялостното изпълнение на дейността ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия капацитет и опит в реализирането на подобни дейности. Но активно участие ще вземат, както екипа по управление, така и ръководството на фирма "КИОГ" ЕООД, ще съдействат за популяризирането както на проекта, така и на програмата сред своите партньори, клиенти, широката общественост и всички заинтересовани страни за качественото и ефективно изпълнение на дейността и постигането на по-голям резултат. 2 290.00 2 955.00
Оборудване на новите работни места в "КИОГ“ ЕООД за подбраните безработни лица: Целта на дейността е да се осигурят добри и ефективни работни места във фирмата. За реализирането на тази дейност ще бъдат използвани - офиса на фирмата и складовите бази. Поради увеличаващия се брой от клиенти на фирмата се определя нуждата от допълнителни работни места и осигуряване на заетост на ново наетите лица. Наличното техническо оборудване, с което разполага в момента фирмата не е достатъчно за осигуряване на ефективна работа на новонаетите лица. за длъжността счетоводител е достатъчно за настоящия персонал, но няма налично за ново наетия работник. Оборудването на новите работни места ще бъде разпределено както следва между отделните нови длъжности: - За длъжността "Продавач, разносна търговия" ще бъдат закупени технически средства и превозно средство за извършване на разносната търговия на фирмата. На всеки от търговците ще им бъде осигурен по един таблет с минимални параметри (Размер на екрана 10.1", бързина на процесора поне 1.4 GHZ, вградена памет 2GB и за удобна употреба при възможност да има писалка), с които да мога да правят графиците на пътуванията си, да определят списъците на клиентите и обектите за посещение, да вземат поръчки, при необходимост да имат връзка с интернет и др. Осигурено ще им бъде и превозно средство - тип Ван, тъй като стоката е обемна и тежка за 2-та търговци, с което да извършват разносната дейност до клиентите и обектите, с които работят и да търсят нови клиенти, както в Югозападна България, така и постепенно да разширяват обсега на клиенти и дейността на фирмата.Транспортното средство е необходимо, тъй като настоящите се използват от останалите търговци и за ново наетите ще необходимо да им се осигури транспорт, с които до достигат до клиентите в региона. Изискванията към превозното средство е да бъде - 1+1 места отделно товарно пространство; да има полезен товар: минимален 700 кг; Максимум 1600 см3; Максимална мощност - 95к.с.; Разход на гориво поне 5,0 л/100 км; Минимум EURO 5 или еквивалент - да отговаря на екологичните норми на ЕС. - За длъжностите - "Счетоводител, оперативен" и "Портиер - пазач" е предвидено да се закупят лаптопи с минимални изисквания, според определения за това бюджет (Процесор - поне 2.2GHz, Оперативна памет - DDR3 4GB, Твърд диск - 500GB, Размер на екрана - 15,6". За оперативния счетоводител ще е необходим, за да извършва част от оперативната финансова дейност на фирмата, на различни софтуерни програми, с които фирмата работи. Останалото офис оборудване в офиса е налично и ще бъде предоставено за ползване на ново наетото лице. За портиер-пазачите, лаптопите са предвидени да бъдат осигурени на 2-та обекта, където ще им бъде работното място. Необходимостта от това техническо оборудване на тези работни места произлиза от факта, че на работното им място ще има система за видео наблюдение на целия обект и ще се осъществява регулярен достъп до него, чрез въвеждане на информация на лицата, които го посещават. На всяко работно място оборудването ще се използва от общо 3-ма човека на всеки обект, свързано с изпълнението на трудовите им задължения. Извършването на навременната доставка от търговците до обектите и клиентите, връзката им с тях, обработката на данните и информацията с доставката от търговците, обработката на финансовите документи и плащанията след това е необходимо да се осигурят описаното по -горе оборудване за тези длъжности, за да мога бързо, гъвкаво и ефективно да изпълняват задълженията си, както и портиерите - пазачи. Затова закупуването на цялото това оборудване и превозна средство е от пряка необходимост за индивидуалната и колективна работа на служителите. При необходимост със собствени средства фирмата ще осигури и допълнително такова. Етапите на които ще се реализира тази дейност са следните: - Избор на изпълнители. - Сключване на договори с избраните изпълнители. - Доставка на техническото оборудване - Доставка на автомобил - Приемане на доставките с приемо-предавателен протокол - Застраховка на оборудването 35 079.67 35 087.00
Селекция и избор на 9 безработни/неактивни лица за осигуряване на заетост в "КИОГ“ ЕООД: Дейността цели качествен селекция и избор на безработни лица за назначаване на работа в "КИОГ" ЕООД, които могат да бъдат регистрирани в териториалното бюро по труда - гр. Благоевград или неактивни на пазара на труда лица, като ще се даде възможност на всички желаещи и от други населени места в региона да се включат в проекта. Чрез тази дейност ще се предостави възможност за наемане на работа на безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, отговарящи на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга отговарящи на идентифицираните нужди на целевите групи. Общо ще бъдат подбрани 9 на брой лица, за следните длъжности: „Продавач, разносна търговия” (с код по НКПД 5243- 0002 от 2011г.) - 2-ма човека, "Счетоводител, оперативен" (с код по НКПД 3313- 3001 от 2011г.) - 1 човек и 6 човека "Пазач - портиер" (с код по НКПД 5414 - 0015 от 2011г.). Разпределението е направено, според наличните възможности и фирмена стратегия на "КИОГ" ЕООД. Продиктувано от стремежа на фирмата да развие и разшири дейността си, а именно да достигне до по -широк кръг клиенти и предлагани продукти и услуги е необходимо да увеличи с още 1 работния екип за извършване на разносна търговия, за да може фирмата бързо и качествено да обслужва настоящите и нови потенциални клиенти и големи обекти, с които имат договори за доставка. Необходимостта от "оперативен счетоводител" е продиктувана от нарастващия обем на работа и свързаната с това финансова документация: финансово-счетоводни документи, заявки от клиенти, трудови досиета и документация свързана с ТРЗ. Обемът на финансово счетоводната и трудова документация ще нарасне и заради увеличаването на работните места. Разкриване на изцяло нова длъжност във фирмата: Портиер-пазач е необходимо за да се подобри наблюдението, охраната и достъпа на обектите на фирмата. Досега тази дейност се извършвала от външна фирма, но чрез проекта тази дейност ще се извършва от лица на фирмата. В това решение освен икономическа логика има и социална логика - като се даде възможност за нови работни места за лица без специализирано образование, вкл. и възрастни лица над 54 г. които са в неравностойно положение на пазара на труда . По време на подбора всеки един от кандидати заявили желание за участие в проекта ще бъде информиран за спецификата и характера за дейността на фирмата и работата, която ще трябва да изпълнява, ако бъде избран и нает. Изборът ще бъде направен от комисия по предварително определени критерии от ръководството на фирмата, съвместно с екипа по управление. Тези критерии ще бъдат представени по време на публичните презентации, ще бъдат предоставени на бюрото по труда в гр. Благоевград и обявени в сайтове за набиране на кандидати в Интернет мрежата. Това ще са средствата, чрез които ще се търси връзка с определените целеви групи - безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, за първоначален подбор. След което ще преминат през провеждане на интервю за избирането им и включването им за участие в проекта и наемане в "КИОГ" ЕООД. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни лица и/или неактивни лица като поне 5-ма от тях ще бъдат безработни младежи до 29 години и/или трайно безработни и/или неактивни и/или безработни лица над 54г. Така поне 50%от подбраните ще бъдат в една от приоритетните целеви групи на програмата. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати,отговарящи на формалните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори; След извършената селекция и избор на 9-те кандидати ще им се осигури заетост за срок от 12 месеца. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на подбраните безработни/неактивни лица в "КИОГ“ ЕООД: Целта на дейността е да се осигури заетост на девет безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години за срок от минимум 12 месеца в КИОГ ЕООД. С подбраните девет кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори на следните позиции: „Продавач, разносна търговия” - 2-ма човека, "Счетоводител, оперативен" - 1 човек и 6 човека "Пазач - портиер". Договорите и с деветте новoнаети лица ще бъдат за период от 12 месеца, с възможност за удължаването им за минимум още 12 месеца. Планира се минимум на 5 от новонаетите да се предложат нови договори. Заплатите, които ще бъдат заложени в договорите ще бъдат формирани на база МОД за съответната професия, с опция да бъдат увеличени в процеса на заетост и съобразно резултатите от трудовата дейност на новонаетите. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на подбраните безработни/неактивни лица в разносната търговия, счетоводната и при контролирането на достъпа и охраняването на обектите, за период от минимум 12 месеца. Всички тези нови позиции ще гарантират устойчива заетост на новонанетите и разширяване на дейността на "КИОГ" ЕООД. Работните места ще бъдат разположение в различните места във фирмата - офиса и двете складови бази, съобразно функциите на отделните длъжности. На новонаетите ще бъде предоставено за ползване и стопанисване новозакупеното по проекта техническо оборудване и превозно средство. За всяка от длъжностите ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията на новоназначените служители за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможността да прилагат своите знания в работния процес и да се учат допълнително чрез опита си. Екипът на фирма "КИОГ" ЕООД ще инвестира собствено време и усилия, за да получат назначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. В работата те ще бъдат въвеждани и подпомагани от по-опитните служители. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има екипа по управление на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Най-общо основните етапи за реализация на дейността са: - сключване на трудови договори и назначаване на работа на новонаетите във фирма "КИОГ" ЕООД в град Благоевград; - въвеждане и запознаване с работата на новонаетите лица за всяка отделна длъжност от управителя на фирмата и опитни служители; - ежемесечно заплащане на трудовото възнаграждения; - финална оценка на ефекта от създадените работни места и предлагане на нови договори на част (или всички) от новонаетите лица. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетите лица. Отговорност за това ще носи лично счетоводителя на проекта. Друг основен етап, които ще премине реализирането на дейността по заетостта е, осигуряването на Служба по трудова медицина. Тя е задължителна за всички работодатели без оглед на формата на собственост и предмета на дейност, което се регламентира в нормативната уредба и по-конкретно: -Наредба №3 от 25 януари 2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на Службите по трудова медицина; - Закон за здравословни и безопасни условия на труд – чл. 25, ал. 1; -Наредба № 5 от 11. 05. 1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска. 71 645.25 71 645.25

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.