Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

"Икономикс-М" ЕООД работи от 2001г. като служба по трудова медицина и осигурява компетентни и професионални съвети на работодателите в областта на здравето и безопасността при работа. Експертите на "Икономикс-М" ЕООД участват в изготвянето на оценки на риска на работните места и в разработването на мерки за превенция на рисковете, които да бъдат прилагани от работодателите. Чрез проектното предложение "Икономикс-М" ЕООД иска да осигури: 
- специфично обучение в областта на основния си работен процес за 20 свои ключови служители, които са пряко ангажирани в него; 
- обучение за придобиване на ключова компетентност - владеене на английски език за същите служители. 
Двете обучения ще съдействат за преодоляване на установените нужди на персонала от задълбочаване и актуализиране на професионалната им компетентност. Проектът предвижда дейности за информиране и публичност в съответствие с Единния наръчник на бенефициента и за организация и управление на проекта. Във всички проектни дейности са предвидени конкретни мерки за прилагането на хоризонталните политики за равни възможности и липса на дискриминация, равенство на половете и устойчиво развитие.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Включване на лица от целевите групи в специфични обучения за конкретното работно място/работен процес : Целта на дейността е 20 служители на "Икономикс-М"ЕООД да подобрят своята компетентност за изпълнението на основния работен процес- предоставяне на консултации на работодалите в областта на ЗБР и оценяване на рисковете за ЗБР чрез осигуряване на специфично обучение. - Експерт "Здравословни и безопасни условия на работа" (6 лица) -Инженер Качество (1 лице) -Инженер Строителен (1 лице) -Инженер Топлоенергетика (1 лице) -Инспектор "Здраве и безопасност при работа" (3 лица) -Инспектор "Технически надзор" (1 лице) -Инспектор "Технически надзор съоръжения с повишена опасност" (2 лица) -Инспектор "Трудова медицина" (2 лица) -Медицинска сестра (1 лице) -Ръководител направление "Трудова медицина" (1 лице) -Ръководител технически надзор (1 лице) СТМ обслужва работодатели от различни сектори на икономиката на територията на цялата страна. Към всеки работодател се подхожда индивидуално, зашото няма две еднакви предприятия, дори и да са в една и съща икономическа дейност-различни са условията на работа, корпоративната култура, хората, които изпълняват задачите, начинът, по който е организирана работата. Това налага създаването на мултидисциплинарни екипи от експерти, които да работят върху консултирането на всеки един отделен клиент. СТМ се регистрират от МЗ, работодателите имат нормативно задължение да ползват услугите на СТМ и е голяма (вкл. нормативно установена) отговорността на СТМ за качеството на оценките на риска и последващите от тях действия. Затова е от изключителна важност екпертите да са много добре подготвени, да се използва холистичен подход, при който членовете на екипа от експерти имат широки познания и могат да си сътрудничат ефективно, както в рамките на екипа, така и с представителите на работодателя.Все още този холистичен подход не е изцяло застъпен в практиката, и това понякога е предпоставка за пропуски или недостатъчно ефективно оценяване на рисковете, тъй като всеки от експертите разглежда процеса през рамката и на своята собствена сфера на компетентност. Именно този проблем ще бъде преодолян чрез осигуряването на специфично обучение за основния екип на дружеството, който участва в предоставянето на услугата-знанията на служителите ще бъдат уеднаквени и ще се постигне общ професионален стандарт и разбиране на проблемите. Това ще повиши компетентността на персонала, ще ги насърчи за бъдещо професионално развитие и ще им съдейства за заемането на качествени работни места. Тема на обучението:"Повишаване на знанията и уменията на специалистите по трудова медицина" Основни модули-посочени в "Начин на изпълнение" Продължителност:700 часа. Методи на обучение: лекции, презентации, практически задачи и казуси, дискусии, предоставяне на учебни материали на хартиен носител за всеки от участниците. Начин на провеждане: присъствено, на работното място, в работно време и извънработно време, по предварително съгласуван график по часове, за период до 12 месеца. Разпределение на участниците:2 две групи по десет човека. На всички участници, които завършат успешно, ще бъдат издадени удостоверения. Ще бъде избран изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ, който да разработи учебната програма и материали и да осигури компетентни преподаватели за провеждането на обучението. "Икономикс-М"ЕООД ще разработи техническо задание като ще формулира и конкретни учебни цели за всеки от модулите (след приключване на съответния модул какво ще трябва да могат и да знаят участниците в обучението). Изпълнителят ще трябва да предложи подробно разработена учебна програма по часове с обосновка как се постигат заложените от Възложителя учебни цели, както и да предложи преподаватели с подходяща компетеност в съотвествие с изискванията на Възложителя. Изпълнителят ще разработи учебната програма и учебните материали, ще съгласува с Възложителя графика за провеждането на обучението,ще осигури комплект учебни материали на хартиен носител за всеки от участниците,ще осигури преподаватели както и издаването на удостоверенията. 50 000.00 47 500.00
Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетентности на лица от целевите групи, съгл. индивидуалните характеристики на лицето и спецификата на работното място : Целта на обучението е да се осигури придобиване на ключова компетентност на 20 лица от целевата група (същите, за които е предвидено и специфичното обучение в Дейност 1). Все по-често се създават предприятия (особено на територията на област Габрово и съседните), които са собственост на чужди инвеститори и голяма част от мениджърските екипи са съставени от чужди граждани. В тази ситуация на екипа на СТМ се налага да комуникира ежедневно с тях - чрез писмена или устна комуникация, за да представя направени констатации и изводи, да предлага решения, свързани със здравето и безопасността и да ги обосновава. Затова е от изключителна важност екипите да могат да обменят пряко информация с представителите на работодателите, без тя е е опосредствана (не рядко изкривявана) или забавяна от използването на преводачи. Другата значима причина - теорията и практиката на управлението на здравето и безопасността непрекъснато се развиват и в Европейски и световен мащаб, за съжаление професионалната информация, достъпна на български език е изключително оскъдна (ограничава се до публикации на нормативни актове, някои резултати от проекти на ИА ГИТ, които са предоставени за свободен достъп и някои информационни материали на български на интернет страницата на Европейската агенция по здраве и безопасност). Владеенето на английски език ще даде възможност на експертите непрекъснато да актуализират своите знания и да "сверяват часовника си" с актуалните европейски и световни достижения и тенденции. Ще бъде избран външен изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ, който да проведе обучението. Лицата ще бъдат разпределени в две групи по 10 човека. Обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на учжди езици" - английски език Продължителност - 300 учебни часа в три нива на обучение. Изборът на лицата за включване в обучението ще бъде окончателно потвърден след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото им на владеене на езика. На всички успешно завършили обучението ще бъдат издадени сертификати. 14 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.