Строителство, ремонт, реконструкция и обновяване на сграден фонд за социални услуги (съществуваща към момента социална услуга Дом за стари хора "Мария Луиза" гр. Свищов) и привеждане на сградата в съответствие с изискванията на Наредбата за качеството на социалните услуги, включително осъществяване на строителен и авторски надзор. : Дейността предвижда изпълнение на строително монтажни работи, насочени към ремонт и обновление с цел привеждане на сградата и помещенията в съответствие с изискванията на Наредбата за качеството на социалните услуги.
Дейност 1 е насочена към обновяване на сградата на ДСХ „Мария Луиза“ чрез преустройство и ремонт на помещенията и внедряване на мерки за ЕЕ с цел осигуряване на топлинен и енергиен комфорт. Предвижда се след изпълнение на енергоспестяващите мерки да бъде постигнат клас на енергопотребление „А“, като мерките за ЕЕ включват топлоизолиране на външни стени; подмяна на дограма; топлоизолиране на покриви; топлоизолиране на под; изграждане на нова отоплителната инсталация; изграждане на вентилационна инсталация; мерки по осветителна инсталация, както и изграждане на достъпна архитектурна среда за хора в неравностойно положение чрез изграждане на асансьор.
В обхвата на изготвения технически проект за обект "Реконструкция на сграда, ползвана от Дом за стари хора "Мария Луиза" гр. Свищов, м-т "Паметниците" са включени следните части: Архитектура; Конструктивна, ЕЕ, Електрическа, ОВК, ВиК, Технологична, Пожарна безопасност, Пожароизвестяване, Гласово оповестяване, Видеонаблюдение, Сестринска система, Геодезия, Геоложки доклад, ПУСО, ПБЗ и проекто-сметна документация, както и е изготвена Оценка на инвестиционния проект.
Основно целта на проекта е да бъде извършен цялостен ремонт, реконструкция и обновяване на сградния фонд на ДСХ "Мария Луиза" в гр. Свищов, като дейностите вкл. всички задължителни мерки в съответствие със стандартите за качество на резидентната грижа, определени в Наредбата за качеството на социалните услуги, изготвеното обследване за ЕЕ, техн. паспорт и изготвения проект, а именно: преустройство на съществуващи помещения, така, че да могат в дома да бъдат настанени най-малко 125 потребители, разпределени в двойни и единични стаи, също така да има и боксониери и гарсониери от семеен тип за настаняване на едно домакинство.
След направени анализи бе установено, че в така съществуващите сгради и помещения е невъзможно да бъдат постигнати тези бройки и това налага изграждане на нова триетажна сграда, в която да бъдат поместени нужните бройки за достигане на изискванията - Тяло Б.
Обекта представлява съвкупност от пет обособени сгради - тела, сключено строителство, като отделните блокове са разделени помежду си с деформационни фуги. Проекта предвижда общо следното разпределение:
ТЯЛО А - Медицински комплекс;
ТЯЛО Б - 3 броя единични стаи, 18 броя двойни стаи и 1 боксониера;
ТЯЛО В - 5 броя боксониери и 2 броя гарсониери;
ТЯЛО Г - 9 броя единични стаи и 19 броя двойни стаи;
ТЯЛО Д - 15 броя двойни стаи.
ОБЩО ЗА КОМПЛЕКСА:
- Единични стаи - 12 броя /17%/;
- Двойни стаи - 52 броя /72%/;
- Гарсониери, двойни - 2 броя /3%/;
- Боксониери - 1 брой /1%/.
ОБЩО БРОЙ МЕСТА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ - 131 , в т.ч 125 капацитет на услугата + 6 места за заместваща грижа и за изолация при епидемия; пандемия и др. инфекциозни заболявания.
Другите помещения в корпусите за потребителите са както следва: дневни - 6 бр.; склад за спално бельо - 4 бр.; разливочни - 6 бр.; стая за препарати - 6 бр.; стая за персонал - 6
бр.; склад за инвалидни колички - 3 бр. и др. Предвидено е също ремонт и преустройство и на вс. други помещения в сградата - кабинети, зали за срещи и тихи игри, кухненски сектор и мн. други, подробно описани в инв. проект.
Проектното предложение предвижда също така изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, предвидени в Обследването за ЕЕ, в т.ч.:
1. Поставяне на топлоизолация на външни стени, покрив и под на сградите
2. Подмяна на дървената дограма
3. Подмяна топло източник и инсталация
4. Внедряване на ФЕЦ за собствени нужди
5. Подмяна на осветителните тела с LED осветители
6. Подмяна на наличното кухненско оборудване.
В рамките на Дейност 1 е предвидено проектиране и оценка на съответствието на инв. проекти, упражняване на стр. надзор, както и упражняване на авт. надзор по време на СМР. |
11 888 194.32
|
232 200.00
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за съществуваща към момента социална услуга Дом за стари хора "Мария Луиза" гр. Свищов, като част от цялостното им обновяване и реформиране.: Съществуващото в сградата на ДСХ „Мария Луиза“ в гр. Свищов оборудване е морално и функционално остаряло и не отговаря на съвременните изисквания. Голяма част от съществуващото оборудване следва да бъде подменено, както и да бъде доставено изцяло ново оборудване, с оглед привеждането на съществуващата материална база на домовете за стари хора в пълно съответствие с Наредбата за качеството на социалните услуги и по-точно със стандарти и критерии за качество на специализирана социална услуга - резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст по отношение на специализираната среда, безопасност и сигурност, здраве и хранене, програми и дейности, семейни, лични и социални връзки, защита правата на потребителите и др..
Изпълнението на дейността включва най-общо доставка на следните видове оборудване и обзавеждане: болнични легла, матраци и кушетки; уреди за рехабилитация на домуващите; специализираща техника /система/ за телемедицина; кухненско оборудване и обзавеждане; обзавеждане за стаите /гардероби, маси, столове, шкафове, дивани, кухненски шкафове и уреди и др. мебели/; офис обзавеждане и оборудване и др.
Новото обзавеждане и оборудване ще бъде съобразено с основните композиционни и функционални изисквания по отношение на материално-техническата база на услугата, ще позволи независим живот на потребителите и ще насърчи, тяхната самостоятелност.
Оборудването и обзавеждането е предназначено за всички стаи, в които са настанени домуващите, общите помещения, кухненския блок, както и за помощни и офис помещения и кабинети.
Стойността на разходите за доставка на оборудване и обзавеждане възлиза на общо 724 657,20 лв. с вкл. ДДС и е формирана въз основа на събрани оферти и интернет проучване за всеки артикул.
Разпределението на разходите е както следва: 724 657,20 лв. БФП.
Подробна информация относно остойностяването на предвиденото оборудване е представена като приложение към точка 12 от формуляра за кандидатстване - Остойностен списък с оборудване/обзавеждане.
|
724 657.20
|
0.00
|
Организация и управление на проекта и дейности по информация и комуникация: Дейността включва мерки и дейности, свързани с организация и управление на проекта и Изпълнение на дейности по осигуряване на информация и публичност.
За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екипа за изпълнение на проекта, в който са включени следните позиции:
- Ръководител, Координатор и счетоводител.
За гарантиране спазването на заложените времеви и финансови параметри за изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени всички необходими документи и процедури, определящи правилата и стъпките за реализирането му. За тази цел след стартирането на проекта екипът:
- ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта;
- ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности;
- ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на плана за действие, към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето;
- ще обсъди и приеме в окончателен вариант предварително разработени от ръководителя на проекта описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта;
- ще бъде обсъден графика за провеждане на обществени поръчки, като всеки член на екипа ще получи копие от приетите документи.
- ще се запознае с изискванията за отчитане и работа в системата ИСУН, като администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от Ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ;
- ще бъде докладвано своевременно в случай, че възникнат нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности;
- ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности.
- ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на представители на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, други одитиращи органи и органи на Европейската Комисия.
Лицата няма да получават възнаграждение за изпълнение на посочените дейности.
При изпълнение на проектното предложение бенефициента ще изпълни следните дейности по осигуряване на информация и публичност:
1. Организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция. На Встъпителната пресконференция ще бъде представен проекта, неговите основни и специфични цели, заложените дейности и очакваните резултати, а на Заключителната пресконференция ще бъдат отчетени изпълнените мерки и дейности и постигнатите резултати. Ще бъде извършено и видеозаснемане на събитията.
2. Изработка, доставка и монтаж на 1 брой временен билборд;
3. Изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна информационна табела;
4. Изработка и доставка на 1 брой вътрешен банер със стойка и калъф;
5. Публикации за напредъка на проекта в регионални печатни медии - 4 броя.
6. Изработка на информационни брошури, популяризиращи проекта, неговите дейности и резултати – 100 броя;
7. Флаш памети – 50 броя;
8. Рекламни информационни материали /тефтери; химикали, чанти/, изработени от екологични материали и брандирани с логата на финансиращата организация и бенефициента – общо 300 броя;
В допълнение бенефициентът ще редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта.
По време на изпълнението на проекта Община Свищов ще информира обществеността за основната и специфичните цели на проекта, както и за очакваните резултати след изпълнението му. Ще бъде подчертана ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него, за постигане на прозрачност и публичност при реализирането му.
Разходите за изпълнение на дейността възлизат на 30 000,00 лв. БФП. |
30 000.00
|
0.00
|