Организация и управление на проекта: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип, които включва Ръководител проект, Координатор - строителство, Финансов експерт - счетовдител, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово, както следва:
- Ръководителят на проекта ще изпълнява задълженията си 30 часа/месечно, като организира и координира цялостното изпълнение на дейностите по проекта;
- Координатор - строителство ще изпълнява задълженията си по 25 часа/месечно, наблюдава, чрез ежедневни посещения на място на обекта, работата на изпълнителя по проекта по отношение на СМР и в техническото изпълнение на проекта, ще участва и подготвя информация за физическото изпълнение на проекта, ще подава необходимата информация за подаване в ИСУН и ще отговаря за поддържане и съхранение на досието на проекта;
- Финансовия експерт - счетоводител по проекта ще изпълнява задълженията си 20 часа/месечно , като контролира правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет и създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документи.
Ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа. |
18 723.05
|
14 009.80
|
Изпълнение на дейности свързани с обследване, проектиране и строително-монтажни работи на aдминистративна сграда и сграда с помещения за настаняване на задържани лица (ПНЗЛ) и складове: Дейността включва обследване, проектиране и строително-монтажни работи по време на строителството. Дейността се предхожда от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата и обследване за установяване на техническите ѝ характеристики. След проведена процедура за избор на изпълнител на обществената поръчка е избран изпълнител, които е извършил дейностите по изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност. Строително-монтажните работи, които са включени в настоящото проектно предложение се основават на задължителните мерки от докладите за извършеното обследване. В обхвата на проектиране е изработен инвестиционен проект във фаза "технически проект", които включва проектиране по част "Архитектура" и проектиране по всички останали части – изготвяне на проекти съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Съгласуван и одобрен е работният инвестиционен проект и е издадено разрешение за строеж № 31 и № 32 от 23.08.2018г. Изпълнението на строителството ще включва изпълнение на СМР и законосъобразно предаване на строежа и въвеждане в експлоатация при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка. Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове и ще бъде избран изпълнител, който ще извърши изпълнението на строително-монтажни работоти. Изпълнението на дейности по строително-монтажни работи са предвидени мерки за енергийна ефективност и достъпна среда.
Предвидени са мерките за повишаване на енергийната ефективност на административната сграда са свързани основно с оптимизиране на подмяна, на нова дограма, топлинно изолиране на външните стени, топлинно изолиране на покрива и на пода, мерки по осветителната инсталация, отоплителната инсталация и подмяна на котелната инсталация и конструктивни мерки. Мерките за повишаване на енергийната ефективност на сграда с ПНЗЛ и складове са свързани основно с оптимизиране на подмяна, на нова дограма, топлинно изолиране на външните стени, топлинно изолиране на покрива и на пода, мерки по осветителната инсталация, монтаж на допълнителни сплит-системии конструктивни мерки. С проекта ще се постигне заложените индикативни национални цели за пестене на енергия за 2020 г., заложени в Националния план за действие за енергийна ефективност 2014- 2020 г., като Административната сграда ще достигне клас на енергопотребление „A“ и сградата с ПНЗЛ и складове ГПУ ще достигне клас на енергопотребление „B“, което ще доведе до намаляване на разходите за енергия на двата обекта и до по-високо ниво на енергийна ефективност, което пряко ще допринесе за намаляване на крайното енергийно потребление и косвено за намаляване на емисиите на парникови газове. В проектното предложение са предвидени мерки, свързани с изграждане на достъпна среда, включително и за хора с увреждания до сградата в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 01.07.2009 г. Изпълнението на строителството на двата обекта ще включва задължителните мерки, които са предписани в техническото обследване. Изпълнението на дейностите по строително-монтажни работи ще стартира с откриване на строителна площадка и ще приключи с въвеждане на обектите в експлоатация след издаване на съответните актове и Разрешение за ползване. |
924 845.00
|
846 357.11
|
Осъществяване на авторски надзор на aдминистративна сграда и сграда с помещения за настаняване на задържани лица (ПНЗЛ) и складове: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил техническите проекти, съгласно сключен договор № 114-01/15.08.2018 г. и № 115-01/15.08.2018 г.за проектиране и осъществяване на авторски надзор на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството на основание чл. 162 от Закона за устройство на територията и действащите подзаконови нормативни актове. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи:
- При подписване на протоколи и актове;
- При обсъждане и промяна на конструктивните решения;
- При одобряване на конструктивни решения;
- При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти;
- При изменение на проектни части по време на работа;
- Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта;
- Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
- Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност;
- Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и временна организация на движението;
- Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ;
- Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС;
- При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа. |
2 780.00
|
3 336.00
|
Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството: Дейността е свързана с осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на обекта, включващи aдминистративна сграда и сграда с помещения за настаняване на задържани лица (ПНЗЛ) и складове :
Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
1.законосъобразно започване на строежа;
2.осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
3.спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3;
4.осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
5. недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството.
Услугите, свързани с упражняване на независим строителен надзор също така включат следните дейности:
• Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г.;
• Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Главна инспекция по труда;
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели и с одобрените подробни количествени и стойностни сметки;
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
• Изготвяне и внасяне в общинската администрация на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация. |
6 527.40
|
7 832.88
|
Осигуряване на информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, проектът предвижда мерки за "Информация и комуникация" за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, в съответствие Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии:
1. Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на Община Елхово;
2. Постоянна обяснителна табела - 1 бр. * 136,00 ед. цена лв. = 136,00 лв. без ДДС;
3. Временен билборд - 1 бр. * 800,00 ед. цена лв. = 800,00 лв. без ДДС;
4. Пресконференция за стартиране на проекта - 1 бр. * 80,00 ед. цена лв. = 80,00 лв. без ДДС;
5. Пресконференция при приключване на проекта - 1 бр. * 80,00 ед. цена лв. = 80,00 лв. без ДДС;
6. Организиране и провеждане на официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" - 1 бр. * 200,00 ед. цена лв. = 200,00 лв. без ДДС;
7. Публикации в местни медии - 3 бр. * 70,00 ед. цена лв. = 210,00 лв. без ДДС;
8. Публикуване на информационно-рекламно каре в местни медии - 3 бр. * 45,00 ед. цена лв. = 135,00 лв. без ДДС;
9. Банер - 1 бр. * 45,00 ед. цена лв. = 45,00 лв. без ДДС;
10. Информационни материали за популяризиране на проекта:
- Тефтери - 40 бр. * 6,50 ед.цена лв. = 260,00 лв., без ДДС;
- Химикалки - 40 бр. * 1,35 ед.цена лв. = 54,00 лв., без ДДС. |
2 000.00
|
1 750.00
|