Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Основната цел на настоящето проектно предложение е да се създадат устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Тази цел е разделена на две специфични: 1) сформиране и функциониране на екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и 2) създаване на подходящи и безопасни условия на труд на наетите лица. За постигането на тези цели ще бъдат изпълнени и съответните дейности. Със съдействието на Бюрото по труда-Плевен и чрез обяви в jobs.bg ще бъде направен подбор на безработни и неактивни лица за включване в проекта, като с приоритет са младежи до 29-годишна възраст, лица над 54-годишна възраст, трайно безработни на възраст между 30 и 54 години и лица с ниска степен на образование. С 20 от кандидатите ще бъдат сключени срочни трудови договори за период от 12 месеца. Тези 20 наети лица съставляват персонала за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти. За някои от позициите в проектното предложение ще се приложи т.нар. „споделено работно място“, при което заетост има както за млад и неопитен работник, така и за възрастен с опит.  За създаване на подходящи условия на труд всяко работно място ще бъде обзаведено и оборудвано. За осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще се сключи договор и ще се съблюдават предписанията на служба по трудова медицина. Всички договори с външни изпълнители ще бъдат сключени без провеждане на процедура, съгласно условията и реда, регламентирани в ПМС 118/20.05.2014 г. 
Чрез правилното управление на проекта ще се достигне до постигане на планираните резултати, а именно: осигуряване на 12-месечна заетост на 20 безработни и неактивни лица при подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. След приключване на проекта на 11 от тях ще бъде осигурена постянна заетост.
Чрез дейностите по информация и публичност обществеността ще бъде информирана за финансовия принос на ЕСФ чрез ОП РЧР към изпълнението на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Осигуряване на трудова заетост на 20 безработни и неактивни лица за срок от 12 месеца: Дейността цели да се сформира екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и той да функционира в продължение на поне 12 месеца. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 1 на проектното предложение). Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Обявяване на 20 свободни работни места в Бюрото по труда – Плевен и в портала jobs.bg. Обявите ще са със срок на активност 20 дни. С тези две действия проектът цели да обхване както безработните, така и неактивните лица на пазара на труда. Втори етап: След изтичането на 20-дневния период на първия етап ще се направи подбор на най-подходящите кандидати и ще се проведе среща и интервю с тях. Срок – 10 дни Трети етап: Сключване на срочни трудови договори за 12 месеца с 20 от подбраните кандидати. Срок – до края на втория месец от проекта. Четвърти етап: Работа на сформирания екип за обслужване на общежитие за чуждестранни струденти. Продължителност – 12 месеца По време на изпълнение на дейността кандидатите ще бъдат информирани, че участват в проект, финансиран от ЕСФ чрез ОП РЧР. 134 154.37 114 558.11
Обзавеждане и оборудване на работните места на новонаетите лица: Целта на дейността е да се създадат подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 2 на проектното предложение) Всяко новоразкрито работно място (като физическо понятие) ще бъде обзаведено с необходимите мебели, ще бъде оборудвано с необходимата техника, инструменти и софтуер. Някои работни места ще бъдат използвани от повече от едно новонаето лице. С изключение на управителя на общежитието и домакина, на другите новонаети лица ще бъде предоставено подходящо работно облекло. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Подготовка и сключване на договори с външни изпълнители за доставка на стоки. Възлагането ще бъде без провеждане на процедура, съгласно реда и условията, регламентирани в ПМС №118/20.05.2014 година. Ще бъдат сключени договори за доставка със следните предмети: 1. Договор №1 - Доставка на мебели за обзавеждане на новоразкити работни места; 2. Договор №2- Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства; 3. Договор №3- Доставка на касови апарати и софтуерни продукти 4. Договор №4- Доставка на технически инструменти и уреди 5. Договор №5- Доставка на почистващи уреди и инструменти 6. Договор №6 - Доставка на работно облекло Срок: Първи месец Втори етап: Изпълнение на сключените договори за доставка Срок: Втори месец Трети етап: С цел осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще бъде сключен договор със служба по Трудова медицина за период от 12 месеца за обслужване на новонаетите лица Срок: Трети месец 15 084.00 3 919.13
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигурят условия за успешно, правилно и прозрачно изпълнение на дейностите, предвидени в проекта. Екипът на проекта включва две позиции: ръководител проект на 4 часов работен ден и счетоводител по проекта с 1 час работа на ден. Етапите на изпълнение на дейността следват етапите на изпълнение на останалите дейности. През първия месец ръководителят на проекта ще подготви необходимите обяви и заявки към jobs.bg и Бюрото по труда- Плевен. Ще участва активно в набирането и подбора на лицата, обхванати от проекта. Счетоводителят ще сключи с избраните лица трудови договори. Ще съхранява и води трудовите досиета на персонала. Ръководителят на проекта ще подготви и сключи договори за доставка на обзавеждане, оборудване, софтуер, работно облекло и изработка на информационни материали. Ще следи за тяхното изпълнение, отчитане и плащане. Счетоводителят на проекта ще извърши тяхното разплащане и осчетоводяване. Ежемесечно счетоводителят по проекта ще изготвя ведомост за заплати и всичките други платежни документи към НАП, свързани с осигуровките на наетите по проекта лица и ще изплаща трудовите възнаграждения. Екипът по проекта ще извършва и подава междинни и окончателен отчети и искания за възстановяване на средства по проекта. По време на изпълнение на проекта Ръководител проект е отговорен за поддържане на комуникацията с Договарящия орган и всички други комуникационни нива на програмата. 15 931.30 13 881.34
Информация и публичност: Дейността цели да информира целевите групи и обществеността за финансовата подкрепа на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР. При публикациите в интернет и в печатните медии, както и при изработката на всички информационни материали ще бъдат спазени изискванията, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Всички бланки по проекта – трудови договори, длъжностни характеристики, заповеди, отчети и т.н. ще бъдат визуализирани според Наръчника. За постигане на максимална информираност за проекта и финансовия принос на ЕСФ към неговото изпълнение ще бъдат изработени следните материали: - Информационна табела 50/70 см, която ще бъде поставена във фоайето на общежитието; - информационни стикери, с които ще бъде обозначено закупеното обзавеждане и оборудване със средства по проекта; - Картонени папки, в които ще се съхранява документацията по проекта; - Тефтери; - Химикалки от биоразградим материал; - Стъклени матирани чаши. Ще бъдат подготвени две публикации: една, която ще информира за наемането на 20 лица (в края на втория месец от стартирането на проекта) и една, която ще информира за приключването на проекта и резултати от него (в края на 14-я месец). Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Бланките по проекта ще бъдат разработени със стартирането на проекта. Всички информационни материали ще бъдат изработени до края на третия месец от стартирането на проекта. През втория и четиринадесетия месец ще бъдат направени публикации в местна печатна медия. 1 010.00 1 010.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.