Подготовка и изпълнение на СМР: За целите на проектното предложение по реформиране на Дом за стари хора, гр. Казанлък, "Петьо Ганин" № 52 е възложено и изпълнено изготвянето на архитектурно заснемане, изготвяне на обследване за енергийна ефективност, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики, изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики и Технически паспорт на обекта, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба.
Възложено е изготвянето на технически проект, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Преди издаване на разрешение за строеж на изготвения технически проект е направена оценка за съответствие от независим консултант относно съществените изисквания към строежите и изискването по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ.
Планираните промени съгласно техническия проект включват:
- Предвижда се стаите с трима обитатели да се премахнат, като се трансформира в жилищна част само в двойни и единични стаи, както следва: 3 стаи с по 1 легло, 60 стаи с по 2 легла всяка със санитарен възел и душ.
- На партера в четириетажната сграда са предвидени 11 двойни стаи, всяка със санитарен възел и душ, изолатор с баня за един човек, приспособен за инвалидна количка. Обособява се също стая за посещения, офис домакин, стая за почивка администрация, стая за психолог, санитарен възел, оразмерен за лица с увреждания, санитарен възел персонал, стая за медицински сестри, кабинет на директора, офис счетоводство, офис социални работници, лекарски кабинет с обособено място за събличане, склад и архив. В северния край на коридорите ще има по 1 евакуационен изход, водещ към аварийното стълбище, със самозатваряща се алуминиева врата.
- На първи, втори и трети етаж са предвидени по 16 двойни стаи и 1 единична, всяка със санитарен възел и душ. На всеки етаж има склад инвентар. Също така дневна зона във фоайетата, стая за физиотерапия и рехабилитация, малка трапезария за трудноподвижни домуващи и склад санитарни материали.
- Обектът ще бъде газифициран от газоразпределителната мрежа на града, като ще се монтират в съществуващо котелно помещение 3 броя кондензни газови водоподгреватели със затворена горивна камера за стенен монтаж, обща мощност 300 kW. Предвижда се двата съществуващи водогрейни котли, оборудвани с нафтови горелки да се демонтират.
- Ще се обособи кухненски блок за приготвянето на храна на потребителите. На етаж „- 1“ в двуетажната сграда са разположени трапезарията с 58 места и кухненския блок, който разполага със собствен сутерен със складове.
- Сградата ще разполага с общо 4 входа/изхода за потребители и служители. До главния вход се предвижда нова рампа с подходящ наклон, а от югоизток до столовата се предвижда изграждане на нов асансьор, с което асансьорите в сградата ще станат два. Достъпът до него ще бъде с автомобили и инвалидни колички. Още един евакуационен изход се предвижда от север в края на коридора на всеки етаж, водещ към новопредвидено аварийно стълбище.
- Отвън се предвижда топлоизолация с необходимата дебелина, предписана в проекта за ЕЕ. Фасадната мазилка ще бъде декоративна, в цвят и текстура максимално близки до тези на съществуващата сграда. Цокълът също ще бъде покрит с формен камък като този на същ. сграда. Дограмата ще бъде петкамерна PVC с троен стъклопакет, в бял цвят. Външните входно-изходни врати и интериорните врати ще бъдат алуминиеви с огнеустойчивост, цвят бял. На покрива на сградата ще бъде изградена фотоволтаична инсталация за производство и ползване на електрическа енергия.
- Дворното пространство ще се облагороди, като са предвидени нови алеи, пейки, беседки и фитнес. Също така ще се увеличи алеята за достъп за автомобили до новия асансьор. Настилката в дворното пространство ще се подмени и ще бъде съобразена с потребностите на хора със затруднено придвижване.
|
3 146 944.62
|
1 156 228.56
|
Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта се изпълнява през целия период на проекта.
В рамките на дейността ще бъде осигурен необходимия човешки ресурс за управлението и изпълнението на проекта. Екипът за управление на проекта се състои от шест души - Ръководител, Административен координатор, Технически координатор, Експерт "Инвеститорски контрол", Счетоводител и Юрист.
Екипът ще бъде подбран съгласно спецификата и обема на планираните дейности и с необходимата квалификация и опит за заеманата позиция. Екипът за управление на проекта ще администрира проекта, спазвайки изискванията на заложените дейности, одобрения бюджет на проекта и графика на дейности. Екипът за управлението на проекта има следните задължения:
- Администриране на проекта, спазвайки изискванията на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;
- Създаване, водене и съхраняване на досието на проекта;
- Осъществяване на мониторинг и контрол;
- Организация в подготовката на тръжната документация и провеждането на процедури съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки;
- Изготвяне на технически и финансови отчети във връзка с исканията за плащане по проекта;
- Осъществяване на мерки за информация и комуникация
- други дейности, свързани с изпълнението на проекта.
В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности/мерки за информация и комуникация:
- Публикации към местни и регионални медии, публикуване на информация на официалната интернет страница на Община Казанлък вкл. кратко описание, цели и резултати на изпълняваната инвестиция, информация за сключения договор, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз;
- Начална пресконференция, организирана от Община Казанлък - след провеждането на обществените поръчки и избора на основните изпълнители, ще бъде организирана и проведена начална пресконференция, чрез която ще се даде гласност относно изпълнението на проекта и информация за заложените дейности. Началната пресконференция ще бъде отразена от Община Казанлък, както и от местните/регионални медии;
- Заключителна пресконференция и официално откриване на обекта - след приключване на всички строителни дейности и дейностите по доставка на обзавеждане и оборудване на сградата ще бъдат проведени заключителна пресконференция и официално откриване на обекта, на които ще се отчетат изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта;
- Плакат с информация с минимален размер А3 с информация относно инвестицията и финансовата подкрепа от Европейския съюз - 2 бр. Плакатите ще се поставят на входа на социалната услуга и в сградата на Община Казанлък - Център за информация и услуги на гражданите;
- Банер със стойка - 1 бр.;
- Информационни стикери - мярката е предназначена във връзка със закупуването на обзавеждане и оборудване в рамките на проекта;
- Поставяне на временен билборд на видимо място с информация за проекта;
- Поставяне на постоянна обяснителна табела с информация за проекта. Обяснителната табела ще се постави до една седмица след отстраняването на билборда;
- Официална бланка на проекта, върху която ще се създава цялата кореспонденция, свързана с дейностите по проекта. |
119 707.98
|
0.00
|