Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 64 523 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектното предложение на Община Казанлък е свързано с привеждането на домовете за стари хора в пълно съответствие с изискванията на стандартите за качество на резидедентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст по отношение на специализираната среда за предоставянето на услуга. 
Реформирането на Дом за стари хора, град Казанлък, ул. "Петьо Ганин" № 52 ще се извърши съгласно Закона за социалните услуги и Наредбата за качеството на социалните услуги. Дейностите, които ще се реализират в рамките на проекта са свързани с извършване на строителни дейности и доставка на оборудване и обзавеждане. Домът за стари хора ще бъде приведен в пълно съответствие с изискванията за достъпна среда и енергийна ефективност. 

Домът за стари хора е социална услуга за резидентна грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст без увреждания и функционира като държавно делегирана дейност. Капацитетът  на услугата са 122 потребители. Теренът и сградата са публична общинска собственост, с издаден Акт за публична общинска собственост № 639/06.02.2019 година.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка и изпълнение на СМР: За целите на проектното предложение по реформиране на Дом за стари хора, гр. Казанлък, "Петьо Ганин" № 52 е възложено и изпълнено изготвянето на архитектурно заснемане, изготвяне на обследване за енергийна ефективност, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики, изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики и Технически паспорт на обекта, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба. Възложено е изготвянето на технически проект, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Преди издаване на разрешение за строеж на изготвения технически проект е направена оценка за съответствие от независим консултант относно съществените изисквания към строежите и изискването по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ. Планираните промени съгласно техническия проект включват: - Предвижда се стаите с трима обитатели да се премахнат, като се трансформира в жилищна част само в двойни и единични стаи, както следва: 3 стаи с по 1 легло, 60 стаи с по 2 легла всяка със санитарен възел и душ. - На партера в четириетажната сграда са предвидени 11 двойни стаи, всяка със санитарен възел и душ, изолатор с баня за един човек, приспособен за инвалидна количка. Обособява се също стая за посещения, офис домакин, стая за почивка администрация, стая за психолог, санитарен възел, оразмерен за лица с увреждания, санитарен възел персонал, стая за медицински сестри, кабинет на директора, офис счетоводство, офис социални работници, лекарски кабинет с обособено място за събличане, склад и архив. В северния край на коридорите ще има по 1 евакуационен изход, водещ към аварийното стълбище, със самозатваряща се алуминиева врата. - На първи, втори и трети етаж са предвидени по 16 двойни стаи и 1 единична, всяка със санитарен възел и душ. На всеки етаж има склад инвентар. Също така дневна зона във фоайетата, стая за физиотерапия и рехабилитация, малка трапезария за трудноподвижни домуващи и склад санитарни материали. - Обектът ще бъде газифициран от газоразпределителната мрежа на града, като ще се монтират в съществуващо котелно помещение 3 броя кондензни газови водоподгреватели със затворена горивна камера за стенен монтаж, обща мощност 300 kW. Предвижда се двата съществуващи водогрейни котли, оборудвани с нафтови горелки да се демонтират. - Ще се обособи кухненски блок за приготвянето на храна на потребителите. На етаж „- 1“ в двуетажната сграда са разположени трапезарията с 58 места и кухненския блок, който разполага със собствен сутерен със складове. - Сградата ще разполага с общо 4 входа/изхода за потребители и служители. До главния вход се предвижда нова рампа с подходящ наклон, а от югоизток до столовата се предвижда изграждане на нов асансьор, с което асансьорите в сградата ще станат два. Достъпът до него ще бъде с автомобили и инвалидни колички. Още един евакуационен изход се предвижда от север в края на коридора на всеки етаж, водещ към новопредвидено аварийно стълбище. - Отвън се предвижда топлоизолация с необходимата дебелина, предписана в проекта за ЕЕ. Фасадната мазилка ще бъде декоративна, в цвят и текстура максимално близки до тези на съществуващата сграда. Цокълът също ще бъде покрит с формен камък като този на същ. сграда. Дограмата ще бъде петкамерна PVC с троен стъклопакет, в бял цвят. Външните входно-изходни врати и интериорните врати ще бъдат алуминиеви с огнеустойчивост, цвят бял. На покрива на сградата ще бъде изградена фотоволтаична инсталация за производство и ползване на електрическа енергия. - Дворното пространство ще се облагороди, като са предвидени нови алеи, пейки, беседки и фитнес. Също така ще се увеличи алеята за достъп за автомобили до новия асансьор. Настилката в дворното пространство ще се подмени и ще бъде съобразена с потребностите на хора със затруднено придвижване. 3 146 944.62 1 156 228.56
Доставка на обзавеждане и оборудване: След приключване изпълнението на СМР, избрания изпълнител съгласно изискванията по ЗОП ще достави и монтира заложеното оборудване и обзавеждане за функционирането на всички помещения в "Дом за стари хора, гр. Казанлък, ул. Петьо Ганин № 52" съгласно Приложение "Остойностен списък - оборудване и обзавеждане". Оборудването и обзавеждането е съобразено с функционалните изисквания по отношение на материално-техническата база на услугата резидентна грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст (РГВХ) с оглед реформирането на домовете за стари хора (ДСХ). С изпълнението на тази дейност ще се обнови оборудването и обзавеждането, необходимо за функционирането на услугата, и ще се осигури домашен комфорт и уют на потребителите. Всички доставени артикули ще бъдат нови (неупотребявани). Стойността на доставката е на база пазарно проучване на различни производители/доставчици. 916 635.77 0.00
Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта се изпълнява през целия период на проекта. В рамките на дейността ще бъде осигурен необходимия човешки ресурс за управлението и изпълнението на проекта. Екипът за управление на проекта се състои от шест души - Ръководител, Административен координатор, Технически координатор, Експерт "Инвеститорски контрол", Счетоводител и Юрист. Екипът ще бъде подбран съгласно спецификата и обема на планираните дейности и с необходимата квалификация и опит за заеманата позиция. Екипът за управление на проекта ще администрира проекта, спазвайки изискванията на заложените дейности, одобрения бюджет на проекта и графика на дейности. Екипът за управлението на проекта има следните задължения: - Администриране на проекта, спазвайки изискванията на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; - Създаване, водене и съхраняване на досието на проекта; - Осъществяване на мониторинг и контрол; - Организация в подготовката на тръжната документация и провеждането на процедури съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки; - Изготвяне на технически и финансови отчети във връзка с исканията за плащане по проекта; - Осъществяване на мерки за информация и комуникация - други дейности, свързани с изпълнението на проекта. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности/мерки за информация и комуникация: - Публикации към местни и регионални медии, публикуване на информация на официалната интернет страница на Община Казанлък вкл. кратко описание, цели и резултати на изпълняваната инвестиция, информация за сключения договор, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; - Начална пресконференция, организирана от Община Казанлък - след провеждането на обществените поръчки и избора на основните изпълнители, ще бъде организирана и проведена начална пресконференция, чрез която ще се даде гласност относно изпълнението на проекта и информация за заложените дейности. Началната пресконференция ще бъде отразена от Община Казанлък, както и от местните/регионални медии; - Заключителна пресконференция и официално откриване на обекта - след приключване на всички строителни дейности и дейностите по доставка на обзавеждане и оборудване на сградата ще бъдат проведени заключителна пресконференция и официално откриване на обекта, на които ще се отчетат изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта; - Плакат с информация с минимален размер А3 с информация относно инвестицията и финансовата подкрепа от Европейския съюз - 2 бр. Плакатите ще се поставят на входа на социалната услуга и в сградата на Община Казанлък - Център за информация и услуги на гражданите; - Банер със стойка - 1 бр.; - Информационни стикери - мярката е предназначена във връзка със закупуването на обзавеждане и оборудване в рамките на проекта; - Поставяне на временен билборд на видимо място с информация за проекта; - Поставяне на постоянна обяснителна табела с информация за проекта. Обяснителната табела ще се постави до една седмица след отстраняването на билборда; - Официална бланка на проекта, върху която ще се създава цялата кореспонденция, свързана с дейностите по проекта. 119 707.98 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.