Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник: Към Дейност 1 - Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник се има предвид: осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служителите в ОИЦ; поддръжка на офиса - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за печатни издания, куриерски и пощенски услуги и др.; осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; |
212 466.00
|
209 531.04
|
Извършване на текущ ремонт на ОИЦ;: Извършването на текущ ремонт на помещението на ОИЦ е наложително с оглед четиригодишната му експлоатация по проект„Израждане и функциониране на областен информационен център гр. Перник”, финансиран от ОПТП 2007-2013 .
Офисът на ОИЦ - Перник е предназначен за посещение на всички заинтересовани физически и юридически лица, поради което е съобразен със специалните потребности на хора в неравностойно положение. Разположен е на приземен етаж. Оборудван е с рампа за инвалиди. Входната и интериорните врати са съобразени със изисквания за инвалидни колички.
В продължение на четири години функционирането на офиса, експертите на ОИЦ - Перник са извършвали ежедневните си задължения, посрещали са посетители и са организирали десетки информационни срещи. Всичко това е довело до нарушаване на латексовото покритие на стените и амортизация на плоскости на окачен таван.
Това води до необходимост от осъществяване на текущ ремонт с цел освежаване на помещението, в което и занапред ще бъдат посрещани посетители.
Предвид спецификата на работа офисът на ОИЦ е на разположение на граждани, неправителствени организации, представители на бизнеса и общински и държавни администрации. Доброто състояние - интериорно и екстериорно, е предпоставка за комфорт не само на служителите, но и на посетителите.
Текущият ремонт няма да засегне конструктивни елементи на сградата и ще се ограничи до изкърпване и пребоядисване на стените и таваните на помещението. |
4 500.00
|
4 500.00
|
Осигуряване на обзавеждане и/или оборудване за нуждите на ОИЦ: През м. януари 2015 г. помещенията на ОИЦ - Перник са наводнени от неправилно стопанисване на помещение, частна собственост от горен етаж. В резултат, на което освен нарушение на целостта на помещенията има повреди на обзавеждането на офиса. Работните бюра, които се ползват от служителите на Центъра са наводнени, след което ПДЧ материала е деформиран. Работните столове и част от посетителските столове също са наводнени, поради което текстилната им част е повредена. Това налага подмяната им с новозакупени работни и посетителски столове.
Два от три броя работни лаптопи, които ползват служителите на Центъра и които са предоставени за нуждите на офиса от ЦИКО, ситуиран в АМС, също са компроментирани. Бяха изпратени към фирмата за гаранционна поддръжка, която е изпратила от своя страна становище към ЦИКО. Към момента служителите на ОИЦ - Перник работят на мултитъч устройства за изпълняване на ежедневните си служебни задължения. Предвид недостига на техника и спецификата на работа на служителите от ОИЦ, изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо е закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) и 1 бр. настолен компютър. За доказателство представяме: Писмо до ЦИКО относно повредена компютърна техника в следствие на настъпило наводнение в помещенията на ОИЦ Перник - 2 броя преносими компютри – марка Fujitsu LIFEBOOK E752, серийни номера DSC N003688 и DSC N003651 , собственост на Администрацията на Министерски съвет. Въпросната техника е в гаранционен срок; Копие на Сервизна поръчка №441от 21.2015 г.; Становище на фирмата за гаранционна поддръжка на закупената от МС техника.
Третият лаптоп също е компрометиран, който създава сериозни проблеми на служителите на центъра, но не е изпращан за ремонт. На негово място е необходимо да се закупи 1 бр. настолен компютър.
За нуждите на ОИЦ - Перник от ЦИКО е предоставено 1 бр. мултифункционално устройство. Належащо е закупуването на 1 бр. лазерен монохромен принтер с по-ниски консумативни разходи, който би обезпечил нормалното функциониране на дейността на офиса.
Предвижда се да бъдат подсигурени средства за извънгаранционна поддръжка на закупената по проекта техника и оборудване. |
5 706.00
|
0.00
|
Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Дейността "Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни)" включва:
(1) информационни материали:
- 3 вид брошура, по една за трите години - общо 3000 бр.
- 2 вида информационни листовки за трите години - общо 2000 бр. ;
- 1 бр. информационна табела;
- 1 бр. преносим банер;
(2) Рекламни материали:
- 2000 бр. хартиени папки;
- 2000 бр. химикалки;
- др. рекламни материали до изчерпване на предвидения финансов ресурс.
(3) Брандиране на помещението на ОИЦ - Перник:
- Брандиране на врати – около 13,00 кв.м. /5 бр. интериорни врати и 1 бр. входна врата на офиса на ОИЦ; |
14 800.00
|
2 000.00
|
Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии.: За периода на изпълнение на проекта (37 мецеса) се планува Областният информационен център - Перник да проведе следните събития:
- 36 регулярни информационни срещи за информиране на потенциални бенефициенти от всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник. Всяка година ОИЦ ще организира по 2 регулярни информационни срещи в шестте общини на областта (12 срещи годишно);
- 18 срещи (6 срещи годишно), във всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник, свързани с провеждането на Национални инциативи на мрежата;
- 6 срещи за проактивна работа с представители на регионални печатни и електронни медии.
Всички предвидени информационни срещи са свързани с ресурс за осигуряване на зала с мултимедия, екран, лектори, кетъринг и транспорт. На участниците в срещите се предвижда предоставяне на информационни материали (презентации, обект на конкретната информационна среща; информационни брошури и дипляни, издадени от управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ и/или информационни брошури и дипляни с актуална информация за отворени процедури и/или изпълнение на оперативни програми, разработени по проекта и/или др.) и рекламни материали (папки; химикалки и др. разработени по проекта)
На всички информационни събития извън областния град се предвижда командировdнето на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители.
С цел повишаване на компетентността на служителите на ОИЦ - Перник е предвидено участие в информационни дни на управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ, семинари и конференции, организирани от други областни информационни центрове и др., като всеки един от експертите ще може да вземе участие до 10 пъти годишно. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер на максимум 90 бр. за времетраенето на проекта (37 мецеса). |
42 894.00
|
36 975.00
|
Публичност и визуализация на проекта.: За дейност публичност и визуализация се предвижда:
Публикуване на 6 бр. прессъобщения в местен регионален ежедневник, от които 1 бр. за стартиране на проекта, 4 бр. за напредък на проекта и 1 бр. заключително прессъобщение.
В началото на изпълнение на проекта се предвижда 1 бр. пресконференция, на която да се оповести на представителите на регионалните медии за стартирането на проектните дейности.
В края на проекта е предвидена заключителна пресконференция, на която да се направи отчет пред представители на регионалните медиите за извършението дейности по проекта и постигнатите резултати.
Целта е да се популяризира изпълнението и резултатите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ и ще се изпълняват спазвайки Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. |
3 140.00
|
3 140.00
|