Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще включва: ръководител на проекта, счетоводител и координатор. На първото заседание на екипа ще се определят персонално отговорностите, функциите и задълженията ще се разпишат в длъжностни характеристики на членовете. Ще се актуализира графика на дейностите, като се определи началото и края на конкретните дейности.
Предвижда се провеждане на месечни срещи на експертите от екипа на проекта вкл. с експертите за управление на проекта, които ще бъдат отговорни за неговото управление и изпълнение; провеждане на дискусии във връзка с общите и конкретни отговорности, плана за действие, процедурите и всички необходими дейности за успешното изпълнение на проекта. Тези работни срещи ще включват също:
• Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите;
• Разпределяне на задълженията между експертите, включени в екипа;
• Определяне на правила за работа и докладване;
• Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
• Контрол върху изпълнението на договорите с изпълнители.
Ръководителят на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. Той ще бъде подпомаган в работата си от целия екип на проекта. |
68 000.00
|
33 979.58
|
Подготовка на тръжна документация и провеждане на процедури за обществени поръчки и избор на изпълнител за инженеринг, одит, оценка на съответствието и строителен надзор, дейности, свързани с публичност и визуализация на проекта.: Изготвяне на документация за тръжни процедури. |
10 000.00
|
10 000.00
|
Публичност и визуализация: Ще бъдат извършени дейности за осигуряване на публичност по проекта.На сайта на община Самоков се предвижда редовно да бъде качвана информация относно изпълнението на проекта-неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз.Ще бъде изработени постоянна обяснителна табела и билборд с големи размети и по време на изпълнение на проекта, както и постоянна обяснителна табела с големи размери след приключването му.Предвижда се и официална церемония "Първа копка". |
33 333.33
|
37 932.00
|
Дейности по инженеринг /проектиране, СМР и авторски надзор/: 1. Изработване на инвестиционни проекти във фаза технически проект на административните сгради.
2. Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на административни сгради /подмяна на дограма, полагане на топлоизолация по фасади, ремонт покрив с полагане на топлоизолационна система и съпътстващи дейности/.
За сградите на ОУ "Митрополит Авксентий Велешки", Административна сграда на Община Самоков и РПУ - Самоков:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки")
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания;
- изпълнение на всички останали мерки, предписани в техническите обследвания на сградите.
За сградата на Физкултурен салон към ОУ "Митрополит Авксентий Велешки":
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на всички мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата /съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки");
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
3.Авторски надзор по време на строителните дейности.
ЗАБЕЛЕЖКА:
Сумата 3 179 646,90 лв., предвидена за дейностите по инженеринг е без ДДС и включва, както следва:
- 3 166 072,23 лв. без ДДС - БФП;
- 13 574,67 лв. без ДДС - СФ за "ведомствено кафе" и "кухненски бокс". |
3 179 646.90
|
3 977 397.49
|
Изготвяне на Доклади за оценка на съответствие на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 5 от ЗУТ от лицензирана фирма: Оценката за съответствие на инвестиционните проекти по чл.142, ал.5 от ЗУТ обхваща:
І. Проверка за съответствие с:
1. Предвижданията на подробния устройствен план;
2. Правилата и нормативите за устройство на територията;
3. Изискванията на нормативните актове и техническите спецификации за:
- носимоспособност, устойчивост и дълготрйност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;
- пожарна безопасност на строежа;
- опазване на здравето и живота на хората и на тяхното имущество;
- безопасно ползване на строежа;
- опазване на околната среда по време на строителството и на ползването на строежа, включително защита от шум, опазване на защитените територии и обекти и опазване на недвижимите паметници на културата;
- икономия на топлинна енергия и топлосъхранение на обекта;
- достъпна среда.
4. Взаимната съгласуваност между частите на Инвестиционните Проекти;
5. Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления;
6. Специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива.
II. Изготвяне на:
1. Мотивирано заключение (доклад);
2. Подписване с оценка за съответствието на всички части на Инвестиционните Проекти. |
22 166.67
|
33 700.00
|
Строителен надзор и въвеждане в експлоатация: Дейност, свързана с качественото и законосъобразно изпълнение на обекта и въвеждането на обектите в експлоатация. Ще се извърши от лицензиран консултант, съгласно чл. 166 от ЗУТ.
Дейностите по строителен надзор и въвеждане в експлоатация включват:
1. Законосъобразно започване на строежа – откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво – Протокол, обр.2;
2. Заверка на Заповедна книга за Строежа;
3. Проверка и заверка на коти: изкоп, цокъл, корниз и било /респективно заверка на ниво фундаменти/;
4. Съставяне и проверка на всички актове и протоколи по време на строителството;
5. Изпълнение на Строежа съобразно одобрения проект;
6. Контролиране качеството на строителните материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
7. Недопускане увреждане на трети лица и имоти, вследствие на строителството;
8. Правилно изпълнение на строително- монтажните работи;
9. Годност на Строежа за въвеждане в експлоатация;
10. Подготвяне на окончателен доклад до Възложителя за установяване годността за ползване на строежа.
Забележка:
Сумата 92 333,33 лв. включва:
- 80 333,33 лв. без ДДС - за дейности по строителен надзор;
- 12 000,00 лв. - сума, предвидена за държавни такси за въвеждане в експлоатация на сградите, на които не се начислява ДДС. |
92 333.33
|
78 500.00
|
Независим финансов одит: Основната цел на одита е одитора да изрази мнение дали финансовите отчети на дружеството са представени вярно и честно във всички съществени аспекти. Одитът е насочен към съществените аспекти на отчетите, а не към всичките им детайли. Одитът не е проверка на всички документи, операции и записи, а само на част от тях.
След приключване на всички одиторски процедури и анализ на събраните одиторски доказателства, ако е необходимо може да се направят някой препоръки за корекции и допълнителни оповестявания във финансовия отчет. След като всичко е съгласувано се преминава към изготвяне на одиторския доклад.. |
33 333.33
|
9 144.00
|