Реконструкция и ремонт на улици на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Горна Малина – Дължина 170м о.т. 72в-72а-78-73-72-60
габарит: 6.00м и прилежащи тротоари 2х2.00 м.
: Целта на проектното предложение е: Реконструкция и ремонт на улици и прилежащи тротоари на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Горна Малина – Дължина 170м о.т. 72в-72а-78-73-72-60, габарит: 6.00м и прилежащи тротоари 2х2.00 м. Разглежданата улица е в регулацията на с. Горна Малина, Община Горна Малина.
Проектът е насочен към подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, както на МПС, така и на хора, добро отводняване на улиците и достатъчен експлоатационен период след ремонта.
Според функционалното предназначение на улицата, същата принадлежи към второстепенната улична мрежа – обслужваща улица от шести клас (за малки населени места и вилни зони), и има следните параметри:
• Широчина на уличното платно:
o Между осови точки: 72в – 72а – 78 – 73: 4.50м
o Между осови точки: 72 – 60: 6.00м
• Съществуващи тротоари с плочки или затревени тротоари с променлива широчина от 0.50 до 2.80 м.
Габаритът на улицата се определя от съществуващото положение и прилежащите застройки. По одобрената регулация, габаритът на улицата също е с различен габарит в двата подучастъка. Съществуващият минимален надлъжен наклон е около 2.0%, а максималният надлъжен наклон 10%.
Улицата в с. Горна Малина преминава през следните осови точки:
• 72в-72а-78-73-72-60
Геометричното положение е решено с чупки.
По цялата дължина на улиците, съществуващата настилка е от един пласт асфалтобетон в лошо състояние, с множество дупки и кръпки и основа от трошен камък, която е изровена и замърсена, а на места асфалтовата настилка изцяло липсва. За да бъде осигурена носимоспособността на конструкцията е необходимо да бъде извършена пълна реконструкция на настилката. Съществуващите бордюри и частично изпълнени тротоари с тротоарни плочи са разбити и разместени.
Поради големите надлъжни наклони, отводняването се извършва гравитачно по повърхността на настилката. Няма съществуващи, както малки, така и големи съоръжения в участъка.
Необходимо е:
• Разваляне на настоящата настилка и почистване на терена.
• Доставка на асфалтова смес.
• Да се извърши пълна реконструкция на улиците, като се оразмери нова пътна конструкция за леко джижение.
• Да се предвидят мерки за надеждно отводняване на улиците.
• Прилежащите тротоари да се ремонтират с бетонови плочки, съществуващите бордюри да се подменят с нови.
• Ревизионните и дъждоприемни шахти да се ракордират съгласно новото проектно ниво на улиците. |
55 290.07
|
61 695.88
|
Реконструкция и ремонт на улици на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Априлово - Дължина 550м о.т. 66-65-64-63-107-106-119-118-140
габарит: 10.00м и прилежащи тротоари: 2 х 3.00м
: Целта на проектното предложение е: Ремонт и реконструкция на улици и прилежащите тротоари на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Априлово - Дължина 550м о.т. 66-65-64-63-107-106-119-118-140; габарит: 10.00м и прилежащи тротоари: 2 х 3.00м. Разглежданата улица е в регулацията на с. Априлово, Община Горна Малина.
Проектът е насочен към подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, както на МПС, така и на хора, добро отводняване на улиците и достатъчен експлоатационен период след ремонта.
Според функционалното предназначение на улицата, същата принадлежи към второстепенната улична мрежа – обслужваща улица от шести клас (за малки населени места и вилни зони), и има следните параметри:
• Широчина на уличното платно – 6.00м – 9.00м
• Съществуващи тротоари с плочки или затревени тротоари с променлива широчина от 1.50 до 3.00 м.
Габаритът на улицата се определя от съществуващото положение и прилежащите застройки. По одобрената регулация, габаритът на улицата също е с различен габарит в двата подучастъка. Съществуващият минимален надлъжен наклон е около 0.4%, а максималният надлъжен наклон 1.8%.
Улицата в с. Априлово преминава през следните осови точки:
• 66-65-64-63-107-106-119-118-140
Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 40 km/h за населени места.
По цялата дължина на улицата, съществуващата настилка е от един пласт асфалтобетон в лошо състояние, с множество дупки и кръпки и основа от трошен камък, която е изровена и замърсена. За да бъде осигурена носимоспособността на конструкцията е необходимо да бъде извършена пълна реконструкция на настилката.
Отводняването се извършва посредством съществуваща водоотводнителна система от линейни дъждоприемни отводнители. Няма съществуващи, както малки, така и големи съоръжения в участъка.
Необходимо е:
• Разваляне на настоящата настилка и почистване на терена.
• Доставка на асфалтова смес.
• Да се извърши пълна реконструкция на улиците, като се оразмери нова пътна конструкция за леко джижение.
• Да се предвидят мерки за надеждно отводняване на улиците.
• Прилежащите тротоари да се ремонтират с бетонови плочки, съществуващите бордюри да се подменят с нови.
• Ревизионните и дъждоприемни шахти да се ракордират съгласно новото проектно ниво на улиците.
|
369 836.19
|
429 457.52
|
Реконструкция и ремонт на улици на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Осоица – Дължина 800 м. о.т. 85-92-123-93-94-95-96-97-98-116-115-114-102-1030104-107-108-109-162-22-21, габарит: 9.00 м. и прилежащи тротоари: 2 х 1.50 м.
: Целта на проектното предложение е: Реконструкция и ремонт на улици и прилежащи тротоари на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Осоица – Дължина 800м о.т. 85-92-123-93-94-95-96-97-98-116-115-114-102-1030104-107-108-109-162-22-21, габарит: 9.00 м и прилежащи тротоари: 2 х 1.50 м. Разглежданата улица е в регулацията на с. Осоица, Община Горна Малина.
Проектът е насочен към подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, както на МПС, така и на хора, добро отводняване на улиците и достатъчен експлоатационен период след ремонта.
Според функционалното предназначение на улицата, същата принадлежи към второстепенната улична мрежа – обслужваща улица от шести клас (за малки населени места и вилни зони), и има следните параметри:
• Широчина на уличното платно – 6.00 м. – 8.00 м.
• Съществуващи тротоари с плочки или затревени тротоари с променлива широчина от 1.80 до 5.00 м.
Габаритът на улиците се определя от съществуващото положение и прилежащите застройки. Съществуващият минимален надлъжен наклон е около 1.3%, а максималният надлъжен наклон 8.5%.
Улицата в с. Осоица преминава през следните осови точки:
• 85-92-123-93-94-95-96-97-98-116-115-114-102-1030104-107-108-109-162-22-21.
Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 40 km/h за населени места.
По цялата дължина на улиците, съществуващата настилка е от един пласт асфалтобетон в лошо състояние, с множество дупки и кръпки и основа от трошен камък, която е изровена и замърсена. За да бъде осигурена носимоспособността на конструкцията е необходимо да бъде извършена пълна реконструкция на настилката. Съществуващите бордюри и частично изпълнени тротоари с тротоарни плочи са разбити и разместени.
Отводняването се извършва посредством съществуваща водоотводнителна сисема от линейни дъждоприемни отводнители. През улицата преминават 2 бр. напречни отводнители. Няма големи съоръжения и пътни кръстовища с общински пътища.
Необходимо е:
• Разваляне на настоящата настилка и почистване на терена.
• Доставка на асфалтова смес.
• Да се извърши пълна реконструкция на улиците, като се оразмери нова пътна конструкция за леко джижение.
• Да се предвидят мерки за надеждно отводняване на улиците.
• Прилежащите тротоари да се ремонтират с бетонови плочки, съществуващите бордюри да се подменят с нови.
• Ревизионните и дъждоприемни шахти да се ракордират съгласно новото проектно ниво на улиците. |
455 770.12
|
431 411.26
|
Реконструкция и ремонт на улици на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Долно Камарци – Дължина 250 м. о.т. 17-16-15-14-30-главен път (I-6),
габарит: 6.00 м. и прилежащи тротоари: 2 х 2.00 м.: Целта на проектното предложение е: Реконструкция и ремонт на улици и прилежащи тротоари на територията на общ. Горна Малина по съществуващо положение: с. Долно Камарци – Дължина 250м о.т. 17-16-15-14-30-главен път (I-6), габарит: 6.00 м и прилежащи тротоари: 2 х 2.00 м. Разглежданата улица е в регулацията на с. Долно Камарци, Община Горна Малина.
Проектът е насочен към подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, както на МПС, така и на хора, добро отводняване на улиците и достатъчен експлоатационен период след ремонта.
Според функционалното предназначение на улицата, същата принадлежи към второстепенната улична мрежа – обслужваща улица от шести клас (за малки населени места и вилни зони), и има следните параметри:
• Широчина на уличното платно – 6.00 м.
• Съществуващи тротоари с плочки или затревени тротоари с променлива широчина от 2.00 до 4.50 м.
Габаритът на улицата се определя от съществуващото положение и прилежащите застройки. Съществуващият минимален надлъжен наклон е около 0%, а максималният надлъжен наклон 8%.
Улицата в с. Камарци преминава през следните осови точки:
• 17-16-15-14-30-главен път (I-6)- 45-44-107-108-109-110-207-206132-131-130.
Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 40 km/h за населени места.
По цялата дължина на улиците, съществуващата настилка е от един пласт асфалтобетон в лошо състояние, с множество дупки и кръпки и основа от трошен камък, която е изровена и замърсена. За да бъде осигурена носимоспособността на конструкцията е необходимо да бъде извършена пълна реконструкция на настилката. Съществуващите бордюри и частично изпълнени тротоари с тротоарни плочи са разбити и разместени.
Отводняването се извършва посредством съществуваща водоотводнителна сисема от точкови дъждоприемни оттоци. Няма съществуващи големи съоръжения в участъка. В разглеждания участък попада едно пътно кръстовище: с републикански път I-6 в участъка София – Пирдоп. На републиканския път е извършвана рехабилитация през последните години, поради което не се предвижда засягането му.
Необходимо е:
• Разваляне на настоящата настилка и почистване на терена.
• Доставка на асфалтова смес.
• Да се извърши пълна реконструкция на улиците, като се оразмери нова пътна конструкция за леко джижение.
• Да се предвидят мерки за надеждно отводняване на улиците.
• Прилежащите тротоари да се ремонтират с бетонови плочки, съществуващите бордюри да се подменят с нови.
• Ревизионните и дъждоприемни шахти да се ракордират съгласно новото проектно ниво на улиците.
|
103 841.36
|
102 816.19
|