Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 557 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектното предложение включва разкриване на 9 нови работни места в „Крисмар” ЕООД , свързани с конкретни нужди на фирмата за продължаване развитието на дейността, в страната, закупуване на съответното оборудване, необходимо за осъществяване на работния процес и назначаване на безработни и/или неактивни лица от целевите групи на новосъздадени във фирмата позиции:
- Домакин склад - 1лице;
- Инженер, производство - 1лице;
- Монтьор, електрооборудване - 1лице;
- Дистрибутор - 1лице;
- Експерт маркетинг - 1лице;
- Машинен оператор - 4 лица;
Проектът ще се реализира посредством изпълнение на описаните дейности:
Дейност 1 - Организация и управление на проекта; 
Дейност 2 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца; 
Дейност 3 - Закупуване на работно облекло, оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места; 
Дейност 4 - Изпълнение на мерки за визуализация и комуникация; 
Настоящият проект допринася за създаване на условия за трайна заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Проектът е насочен към интеграцията на едни от най уязвимите групи на пазара на труда. Изпълнението на проекта ще спомогне за реализирането на основните заложени предизвикателства в ОПРЧР, а именно по - висока и качествена заетост, намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, модернизиране на публичните политики, чрез изграждане на мрежи и партньорства с бизнеса, придобиване на умения и възможност за обучение през целия живот, както и подобряване адаптивността на заетите и качеството на работните места.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта.: Дейността цели осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Тя ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта и по - конкретно включва: • цялостно управление на дейностите по проекта; • наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта; • финансова и техническа отчетност; • координация между членовете на екипа; В рамките на дейността ще бъде формиран екип за управление, които ще се състои от Ръководител на екипа, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Екипът ще носи отговорност за цялостното провеждане на дейностите по проекта, ще следи за начина на изпълнение, ще прави оценка на резултатите и ще изготвя необходимите технически и финансови отчети, както и ще изготви финалният отчет по проекта. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на последователността на утвърдения предварително график. Ще се конкретизират отделни задачи, ще се утвърждават и ще се назначават отговорници за тяхното изпълнение. Ръководителят на екипа има дългогодишен опит с управлението на проекти в сферата на човешките ресурси и ще допринесе със своя професионализъм за правилното и навременно реализиране на проекта. В бюджета на дейността е предвидено заплащането на екипа за управление след сключване на граждански договори и планиран предварително работен график. Той е изготвен спрямо методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014 - 2020. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. 11 000.00 10 944.10
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани и назначени 9 безработни/неактивни лица на новосъздадени позиции с трудови договори.Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя,ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство.Осигурителният праг за позициите е начислен на 18,30%.На 5 от новоразкритите места се планира подбор и назначаване на лица от целевите групи съставени от приоритетните за финансиране специфични категории.Възнагражденията за всяко наето лице ще бъде в размер на минималният осигурителен доход с изплащане на всички дължими вноски от страна на работодателя,съгласно изискванията на КТ и КСО,за съответната длъжност и период.Поради факта,че изпълнението на проекта ще протече през 2016г/2017г.,заложените МОД и осигуровки за сметка на работодателите са изчислени на база Средносрочна бюджетна прогноза за периода 2016-2018 г.,на Министерство на финансите. На позицията "Началник смяна",с код 31226001 по НКПД 2011 и "Експерт маркетинг",с код 24316002 е планирано по проекта да бъдат сключени договори с безработни лица до 29 години.МОД за длъжностите е 672.00 лв., а годишното възнаграждение за сметка на работодател възлиза на 9539.71лв. на работно място.С изпълнението на дейностите ще бъде назначен и „Търговски представител” с код 33223003,за който МОД е 627.20лв,а годишното възнаграждение ще бъде 8,903.73лв.Фирмата ще разкрие и една нова позиция на длъжност „Домакин” с код 43213022,като лицето ще бъде на възраст над 54 г. МОД за длъжността е 425.60 лв. като заедно с осигуровките годишното възнаграждение възлиза на 6041.82лв.На позицията "Монтьор, електрооборудване",с код 74122012 ще бъде назначено, също така безработно лице на възраст над 54 г.,за който МОД е 604.80лв,а годишното възнаграждение ще бъде 8585.74лв.Ще бъдат разкрити и 4 нови позиции "Машинен оператор"с код 81892022,за които е предвидено да бъдат назначени безработни и/или неактивни лица, един от които в целевата група безработни младежи до 29 г.МОД на длъжността е 604.80лв.,което заедно с осигуровки за сметка на работодателя за 12 месеца възлиза на 8585.7408лв. на работно място.С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време.Изброените групи попадат в обсега на заложената в Националната програма за реформи на Република България в изпълнение на Стратегия „Европа 2020“ Национална цел за намаляване на броя на живеещите в бедност с 260 хил. души до 2020г. и дефинираните към нея четири специфични подцели.Изпълнението на тази цел е тясно свързано с политиката в областта на заетостта,която е ключов инструмент за намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.Пътят към постигане на по-високи равнища на заетост зависи до колко хората в трудоспособна възраст ще бъдат по-адаптивни към променящите се условия в икономиката и как по-успешно да се реализират в заетостта. Постигането на по-висока производителност и конкурентоспособност на българската икономика-висококвалифицираната работна сила е една от нужните предпоставки за въвеждане и използването на новите технологии в производствения процес.При планиране на инвестициите ще е от особено важност постигането не само на краткосрочните, но и дългосрочните предизвикателства пред бизнеса,свързани с кариерното развитие,придобития опит и знания.Ето защо,инвестициите в човешките ресурси трябва в максимална степен да бъдат ориентирани към потребностите на работодателите. Изпълнението на Дейност 2 допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост,чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни и неактивни лица.Разкритите позиции,ще рефлектират положително върху финансовата стабилност на предприятието като по този начин фирмата ще има възможност да реинвестира средства в развитие на човешките ресурси. 76 953.68 85 199.10
Закупуване на работно облекло, оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места.: Дейността по закупуване на оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места включва избор на изпълнител за доставката на оборудване и ДМА напълно необходими за нормалното изпълнение на задълженията на съответната позиция. В съответната дейност е предвидено да бъдат закупени следните активи за съответните длъжности: 1)Машина свързана с длъжност "Машинен оператор"(4 заети) - Машина за лазерно гравиране – 1 бр. 2)Техника свързана с длъжност "Монтьор, електрооборудване": Мултицет-1бр.;Ампер клещи-1бр.;Преса за кабелни обувки-1бр.;Поялник малък-1бр.;Поялник голям-1бр.;Флекс голям-2бр.;Флекс малък-2бр.;Бормашина голяма-1бр.;Бормашина малка-1бр.;Гидория професионална-1бр.;Гидория с разширени функции-1бр.;Звездогаечни ключове -1бр.;Прави отверки-1бр.;Звезди отверки-1бр.;Еврейски звезди-1бр.;Шестограми-2бр. 3)Техника свързана с длъжностите"Експерт маркетинг" , "Инженер, производство" и "Дистрибутор": Калкулатор-2бр.;Дигитален фотоапарат – 1 бр.;Лаптоп - 2бр.;Мишка за лаптоп-2бр.;Работно облекло. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи работата на работниците.Целта на дейността е да бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретните позиции. За позицията "Машинен оператор" фирмата предвижда да разкрие общо 4 работни места и да назначи лица от съотвените целеви групи, като е предвидено за тях да бъде закупена машина за гравиране и рязане, чрез която новоназначените на съответната длъжност ще имат възможност да гравират, режат и профилират естествени скални материали, в което се изразява и основнара дейност на фирмата. Горе - посочената техника за позицията "Монтьор, електрооборудване" е абсолютно необходима за изпълнение на съответното длъжностно лице, а именно монтиране, регулиране, изпитване, поддръжка и ремонт в съответствие с техническите условия на всички видове механични съоръжения, машини и оборудване във фирмата.Новооткритите общо 3 работно место за длъжностите "Експерт маркетинг","Инженер, производство" и "Дистрибутор" ще бъдат оборудвани с работно облекло зимно и лятно , съгласно списък изготвен от Службата по трудова медицина.Длъжността "Експерт маркетинг" ще бъде оборудвана с калкулатор, смарт телефон и лаптоп, необходими за поддържане на комуникация с клиентите и осъществяване на маркетинговата дейност на фирмата,извършва маркетингови проучвания, планиране и анализ на пазарните възможности, определяне на маркетинговите възможности, цели и стратегии на фирмата, изготвяне на маркетингова програма и извършва постоянен маркетингов контрол. Дистрибутора ще бъде оборудван със смарт телефон, чрез които ще бъде осъществявана постоянна връзка с клиентите и потенциалните клиенти на фирмата, както и ще може да реагира адекватно на ситуациите на пазара, да не препокриват дейности и доставки.Продажбите ще могат да се приемат и онлайн от мястото на клиента.За новооткритата позиция "Инженер, производство" е необходимо да бъдат закупени по проекта 1бр. лаптоп и 1бр. калкулатор за нуждите на позицията.А именно: да изготвя анализи за качеството на продукцията, внедряване на нови технологии, да контролира спазването на технологията на производството и работата на оборудването, инструментите, екипировката и приспособленията, да организира осигуряването на материали, заготовки и детайли, да анализира разхода на суровини и материали и т.н.Необходимостта от мобилност на посочената длъжности е основополагащ фактор за качествен изпълнение на служебните задължения. Това е основата за бъдещото изпълнение на целите заложени в проекта, а именно създаване на качествена и трайна заетост, устойчиви работни места, възможност за професионална реализация и създаване на подходящи условия на труд в „Крисмар” ЕООД.Разходите са пряко свързани с финансираните дейности и са абсолютно необходими за постигането на целите поставени при изготвянето на проектното предложение. 36 147.00 42 642.22
Изпълнение на мерки за визуализация и комуникация.: Целта на дейността е да информира местната общност по отношение на целите, дейностите и постигнатите резултати по проекта. Дейността е съобразно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Реализирането й ще допринесе за популяризиране на проекта и приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд за неговото осъществяване. Ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация в сайта на кандидата. Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (брошури, информационна табела, стикери за закупеното оборудване, публикации и съобщения), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Чрез реализирането на тази дейност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие. 2 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.