Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 226 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектът има за цел създаване на устойчиви работни места за  безработни младежи до 29 годишна възраст. Предоставяне на обучение по ключови компетентности на наетите във връзка със заеманите от тях длъжности.

Специфични цели
•      Разкриване на нови работни места и закупуване на оборудване за тях, което да е енергоефективно водещо до намаляване на въглеродните емисии и също така да спомага за екологично ефективното използване на ресурсите.
•      Осигуряване на заетост на безработни младежи до 29-годишна възраст.
•      Предоставяне на обучение по ключови компетентности Общуване на чужд език и Дигитална компетентност на наетите по проекта.

Проектът има за цел да подпомогне хора с ограничени възможности за трудова реализация, поради особености на личното или социалното им положение, а именно безработни младежи. Подборът ще бъде извършен при спазване на принципите на: равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете.

Ще се проведе обучение по Английски език съгласно Европейската езикова рамка на наетите лица. Младежите ще опреснят и допълнят знанията си по езика, като: 
-ще  научат как да общуват ефективно в най-различни реални ситуации; 
-ще участват в уроци на бизнес тематика, в които ще могат да практикуват чрез разиграване на конкретни ситуации; 
-ще се обучават в професионална среда и с помощта на съвременни учебни технологии. 

Ще се проведе обучение по Дигитална компетентност. Младежите ще опреснят и най-вече допълнят знанията си по Операционни системи, Word, Excel и бази данни, като се наблегне на възможностите за дигитализация, намаляването на разхода на хартия и повишаване на екологичната ефективност.

Ще се закупят енергоспестяващи компютри водещо до намаляване на разходите за ток и съответно на въглеродните емисии. Ще се закупи и втори монитор за всеки компютър с което ще се увеличи ефективността и ще се намали разхода на хартия (разпечатване и сравнение с данни на монитор).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 11 безработни лица до 29 годишна възраст за период до 12 месеца: Основната цел на дейността е осигуряването на заетост на безработни младежи до 29-годишна възраст. В тази дейност В и М Компания ООД ще подпомогне хора с ограничени възможности за трудова реализация, поради особености на личното или социалното им положение, а именно безработни младежи. Дейността ще бъде извършен при спазване на принципите на: равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. В резултат ще интегрираме уязвимите групи на пазара на труда (безработните младежи до 29-годишна възраст), чрез предоставянето на възможност за заетост, както и подпомагане на тяхната реализация. На безработните младежи ще им бъдат предложена заетост минимум за 12 месеца, като всички ще бъдат поощрени и ще бъдат създадени условия да останат и да продължат да работят във В и М Компания ООД след приключване на проекта. През цялото време преди, по време и след проекта В и М Компания ООД насърчава дистанционното обучение по време работа, икономическата независимост на жените, равенството между половете на работното място, премахването на джендер стереотипите и съчетаването на професионалния и личния живот. Част от тези принципи постигаме, чрез прилагане на гъвкаво работно време към нашите работници и служители, стимулиращи обучения и правила и процедури. Етапи: 1. Изработване на методология за оценка на кандидатите. Методологията ще бъдат съобразени със следните принципи: - равни възможности и недопускане на дискриминация - предотвратяване на дискриминация на основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация; - равенство между половете - равенството между мъжете и жените и интегрирането на принципа за равенство на възможностите; - без опит - ще се даде приоритет на кандидати, които нямат опит до момента или техния опит е до 3 г. за да може да се избегне порочната практика младежите да не могат да започнат работа, поради липса на стаж и да не могат да натрупат стаж поради липса на работа. 2. Ще бъде направен подбор на лицата - след проведено интервю с безработни младежи до 29 годишна възраст, ще бъде направен анализ на лицата и ще се изберат тези, които ще започнат работа във В и М Компания ООД. 3. Ще бъдат назначени: -Младши Счетоводител НКПД:24114006 - 7 броя -Експерт труд и работна заплата НКПД:24235011 - 3 броя -Правен съветник НКПД:26197007 - 1 броя“ По време на своята нова работа, безработните лица ще имат възможност не само да придобият нови знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади специалисти. Същите ще преминат обучение по ключова компетентност 4 – Дигитална компетентност и ключова компетентност 2 Общуване на чужд език, което ще им помогне да участват активно в дейността на дружеството и по големи възможности за последваща реализация. 100 017.72 96 637.64
Предоставяне на обучение на наетите по проекта лица по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" и Ключова компетентност 4"Дигитална компетентност".: Цел на дейността е всички 11 наети безработни младежи до 29 годишна възраст да получат обучение по Английски език, както и обучение по Дигитална компетентност. Често образованието, получено от различни учебни заведения не удовлетворява очакванията на бизнеса, което принуждава работодателите да предпочитат хора със стаж, обезценявайки до голяма степен постиженията в учебната система. Опита ни като дългогодишен работодател (повече от 10 г.) и изпълнили успешно проект по "Ново работно място" показва, че най-често проблем при младежите е освен липсата на опит са и не достатъчните професионални познания по чужди езици и задълбочена работа с Операционни системи, Word, Excel и бази данни. По време на обучението по Английски език младежите ще придобият и допълнят знанията си по езика, като: - ще научат как да общуват ефективно в най-различни ситуации от реалния живот - ще използват съвременни и актуализирани учебни помагала - ще участват в уроци на бизнес тематика, в които ще могат да практикуват чрез разиграване на конкретни ситуации - ще се обучават в професионална среда, наподобяваща реални ситуации. По време на обучението по Дигитална компетентност. Младежите ще придобият и допълнят знанията си по Операционни системи, Word, Excel и бази данни, като се наблегне на възможностите за дигитализация, намаляване на разхода на хартия и повишаване на екологичната и ресурсната ефективност. Етапи: 1. Избор на външна организация/организации за изпълнение на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" и Ключова компетентност 4"Дигитална компетентност": - изготвяне на методология за избор на изпълнител за провеждане на обучение по Английски език и обучение по дигитална компетентност (Операционни системи, Word, Excel и бази данни) с насоченост към дигитализацията и екологичната ефективност. - провеждане на процедура за избор на изпълнител съгласно действащата нормативна уредби (ПМС 118/20.05.2014). 2. Проверка на нивото чрез входящи тестове на участниците в обучението по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". Организиране на групи по обучения в зависимост от нивото на участниците, но така че всеки участник да премине не по-малко от 45 учебни часа. Провеждане на обучението на вече наетите по трудово правоотношение по проекта лица преди ефективното им включване в работния процес. Проверка на придобитите знания и умения (изпити) в края на обучението. Връчване на сертификати на успешно приключилите обучението. 3. Проверка на нивото чрез входящи тестове на участниците в обучението по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици". Организиране на групи по обучения в зависимост от нивото на участниците, но така че всеки участник да премине 3 нива на обучение и не по-малко от 300 учебни часа. Провеждане на обучението на вече наетите по трудово правоотношение по проекта лица в два или три дни през седмицата след работно време. Проверка на придобитите знания и умения в края на всеки етап от обучението (изпити). Връчване на сертификати на успешно приключилите в края на всеки етап на обучението. Провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": 1. Хорариум на обучението: 300 учебни часа и три нива на обучение 1.1. Теория: 150 учебни часа. 1.2. Практика: 150 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица: 11 бр. 3. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за всяко успешно завършено ниво на обучение. Провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност": 1. Хорариум на обучението: 45 учебни часа 1.1. Теория: 20 учебни часа. 1.2. Практика: 25 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица: 11 бр. 3. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за успешно завършилите обучението. 10 450.00 10 098.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места.: Цел на дейността е техническа и материална обезпеченост на ново-разкритите работни места. Във връзка с трайното разкриване на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване и обзавеждане за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се новите работни места да са оборудвани и обзаведени така, че да водят до ефективно използване на ресурсите и понижение на въглеродна емисии, както и до възможно най-благоприятни екологични ефекти. И по конкретно: - намаляване на разхода на електрическа енергия и от там до понижаване на въглеродните емисии; - намаляване на разхода на хартия и тонер - водещо до ефективно използване на природните ресурси и положителни екологични ефекти; - по възможност закупуване на оборудване направено от естествени материали, което при последващото бракуване/изхвърляне няма да доведе до негативни екологични последствия; - ефективно използване на човешките ресурси. Всичко това в съответствие с хоризонталния принцип за Устойчиво развитие. Етапи: 1. Избор на външна организация/организации за изпълнение на доставката на обзавеждане и оборудване на новите работни места: - изготвяне на критерии за избор на изпълнител, както и точни минимални параметри на обзавеждането и оборудването. - провеждане на процедура за избор на изпълнител съгласно действащата нормативна уредби (ПМС 118/20.05.2014). 2. Възлагане на доставката и закупуване, монтаж и инсталиране на обзавеждането и оборудването 57 138.40 45 078.00
Организация и управление: Цел на дейността е ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение. Дейността ще бъде изпълнена съобразно сключения договор за безвъзмездна финансова помощ по ОП РЧР, Ръководството на Бенефициента, приложимите нормативните актова на Република България, целите и принципите на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015". В дейността ще бъдат заети: -ръководител-1 брой; -координатор-1 брой; -счетоводител-1 брой. Предвидили сме следните дейности и прогнозни часове за тях: Ръководител на проекта: - Изготвяне на методология за оценка на кандидатите за работа - 24 часа - Провеждане на интервюта и подбор (очакваме 11 кандидата за едно работно място и средно по два часа за преглед на документи интервю и класиране на кандидата) - 240 часа - Преглед на документи и назначаване на лицата - 12 часа - Съблюдаване на навлизането в работния процес, интеграция и обучение на лицата (по един час на всяко лице на месец) - 144 часа - Изготвяне на критерии и избор на обучителна организация - 16 часа - Изготвяне на критерии и избор на доставчик на обзавеждане и оборудване - 20 часа - Изготвяне на критерии и избор на доставчик на публичност - 16 часа - Организация на изпълнение на обучението - 16 часа - Организация на изпълнение на оборудването - 8 часа - Организация на изпълнение на публичността - 20 часа - Работни срещи за координация - 90 часа - Отчитане на проекта - 120 часа Общо: 726 часа Координатор - Изготвяне на методология за оценка на кандидатите за работа - 25 часа - Организация за провеждане на интервюта - 8 часа - Провеждане на интервюта и подбор (очакваме 11 кандидата за едно работно място и средно по два часа за преглед на документи интервю и класиране на кандидата) - 240 часа - Преглед на документи и назначаване на лицата - 12 часа - Изготвяне на критерии и избор на обучителна организация - 20 часа - Изготвяне на критерии и избор на доставчик на обзавеждане и оборудване - 24 часа - Изготвяне на критерии и избор на доставчик на публичност - 20 часа - Организация на изпълнение на обучението - 24 часа - Организация на изпълнение на оборудването - 16 часа - Организация на изпълнение на публичността - 24 часа. - Работни срещи за координация - 105 часа - Отчитане на проекта - 120 часа Общо: 638 часа Счетоводител: - Преглед на документи и назначаване на лицата - 27 часа - Изготвяне на ведомости за заплати, рекапитулации и съпътстваща документация и осчетоводяване - 288 часа - Осчетоводяване на разходите по обучение, оборудване и визуализация - 24 часа - Изготвяне на отчетна документация и осчетоводяване на организацията и управлението - 48 часа - Извършване на разплащания по банков път и в брой - 43 часа - Работни срещи за координация - 90 часа - Отчитане на проекта - 120 часа Общо: 640 часа Етапи: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител съгласно действащата нормативна уредби (без ръководителя на проекта) и при спазване на принципа на на ефективност и ефикасност на разходите в рамките на плануваните средства. 2. Изпълнение дейностите по сключения договор за безвъзмездна финансова помощ. 3. Отчитане на проекта. 19 046.14 25 428.27
Дейности, свързани с осигуряване на публичност: Цел на дейността е да се даде информация за целите, резултатите и дейностите, заложени в проектното предложение. Дейността ще бъде изпълнена съобразно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При всички мерки за информация и комуникация ще указваме съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта. Ще проведем 2 конференции във връзка със стартирането и финализиране на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, социални партньори и др. До три дни от подписването на договора за финансиране ще качим на официалния ни уеб сайт информация за проекта: цели, резултати и финансова подкрепа от фондовете на ЕС, както и логото на програмния период, емблемата на ЕС и логото на оперативната програма "Развитие на човешките ресурси". Ще бъдат отпечатани и залепени на видно място (в залите за прием на клиентите, коридори, вход към сградата, антрета и т.н.) 20 бр. плакати с информация за проекта: цели, резултати и финансова подкрепа от фондовете на ЕС, както и логото на програмния период, емблемата на ЕС и логото на оперативната програма "Развитие на човешките ресурси" Във всеки документ изготвен във връзка с изпълнение на проекта ще се посочва: финансиращата оперативна програма и фондовете на Европейския съюз. Изготвяне на 1 информационно - обяснителна табела, която ще се поставят на видно място в офиса на „В и М Компания“ ООД. Предвижда се залепване на 72 бр. стикери за закупеното обзавеждане и оборудване по Дейност 3. Подготовка, отпечатване и разпространение на 100 бр. брошури, 100 бр. тефтери с твърди корици, и 100 бр. блок листи, които ще бъдат раздадени на партньори и клиенти. Етапи: 1. Качване на информация за сключения договор за безвъзмездна финансова помощ на официалния ни уеб-сайт. 2. Избор на външна организация/организации за изпълнение на доставката на осигуряване на публичност - провеждане на процедура за избор на изпълнител съгласно действащата нормативна уредби (ПМС 118/20.05.2014) и при спазване на принципа на на ефективност и ефикасност на разходите в рамките на плануваните средства. 3. Изработка на необходимите материали 4. Провеждане на първоначална конференция 5. Раздаване на информационни материали 6. Провеждане на финална конференция 3 809.20 1 669.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.