Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектното предложение е иновативно по своята същност.С неговото реализиране ще разширим възможностите за подобряване качеството на живот на хората с увреждания и техните семейства и ще повишим мотивацията им за независим и самостоятелен начин на живот, чрез насърчаване на равните възможности на тези лица за заетост и интеграция на пазара на труда.Ще реализираме комплексни действия в посока улесняване достъпа до заетост на уязвими групи, включително и чрез предоставяне на иновативни социално-здравни услуги.Ще предоставим възможности за връщането на пазара на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания.Потребителите на услугата ще имат гарантирана възможност за избор на услуги и ще бъдат подпомагани при взимане на решения, коя е услугата, която в максимална степен ще отговаря на техните потребности.Ще предоставим иновативни социално-здравни услуги - домашен помощник и медицински работник в домашната им среда, като потребителят ще избира ония дейности за подкрепа, от които има значима потребност в настоящия момент.Фокусът, продължителността и периодичността на дейностите ще се определят в резултат на оценка на потребностите от услуги, желанието на потребителя и капацитета на екипа.Ще повишим професионалните умения и мотивация на работещите по проекта, чрез провеждане на обучение за предоставяне на качествени, интегрирани, социално-здравни услуги.В проектното предложение предвиждаме мобилност на услугите, които ще бъдат предлагани по иновативен начин: интегрирани почасови услуги - социално-здравни услуги в подкрепа на лицата включени в проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ИНФОРМИРАНЕ,КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДБОР НА КООРДИНАТОР В ЕКИПА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА УСЛУГАТА, КАНДИДАТИ ЗА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ, МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ И КАНДИДАТ-ПОТРЕБИТЕЛИ. УПРАВЛЕНИЕ НА УСЛУГАТА.: Информиране чрез местният радио възел на кандидатите за потребители в проекта за условията за кандидатстване, за дейностите които ще се предоставят и интеграните здравно-социални услуги, домашен помощник и медицински специалист . Информиране и на кандидати за длъжността координатор в екипа за управление на услугата. Същите ще бъдат информирани за мястото на подаване на документите и чрез обяви поставени на видно място в общинската администрация и сайта на общината. Ще бъдат подготвени комплекти документи за кандидатстване. Тази дейност ще продължи през целият период /12 месеца/. Екипа ще изготви формуляр- Заявление за кандидатстване в който ще бъдат описани необходимите документи за кандидатстване- телк/нелк, актуални медицински документи, декларация, че лицето не ползва сходна услуга, пълномощно на лице упълномощено да подаде документите на кандидат-потребителя и др. В заявлението ще се даде възможност на кандидат-потребителите да посочат и предпочитания към домашният помощник. Заявленията ще се входят в Регистър на кандидат-потребители в Единен информационен център на общината. На всеки потребител ще се изготви лично досие. Срока на приемане на заявления ще бъде при стартирането на проекта и при освобождаване на часова квота. Комисията за подбор ще заседава при възникнала необходимост за подбор на кандидат-потребители. Ще води протокол и ще се произнася с решение за оценка на потребностите от почасови социално-здравни услуги. Водещ източник на информация за комисията за подбор ще бъде индивидуалната оценка на всеки кандидат за потребител на интегрираната услуга. Всички безработни лица регистрирани в Дирекция Бюро по труда-Брегово проявяващи интерес и желание да се ползват от възможността да участват в предоставяне на интегрираната услуга като домашни помощници и медицинските лица ще подават заявления за работа придружено с автобиография, копие от документ за завършено образование, решение телк/нелк с право на работа в ЕОЦ на общината. С кандидатите ще бъде проведено интервю за установяване нагласите им за работа с хора в неравностойно положение. В тридневен срок от обявяване на резултатите одобрените кандидати ще представят медицинско свидетелство и такова за съдимост за оформяне и подписване на трудов договор. С предимство ще се ползват кандидати регистрирани в Дирекция Бюро по труда като безработни, както и лица в неравностойно положение. 0.00 0.00
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНОВАТИВНИ И ИНТЕГРИРАНИ СОЦИАЛНО-ЗДРАВНИ ПОЧАСОВИ УСЛУГИ ЗА ЛИЧНА ПОМОЩ НА НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА. : В хода на изпълнението на проекта ще се разработят детайлни Правила и изисквания за интегрирани социални и здравни услуги, които ще се предоставят на потребителите, с което ще се гарантира тяхното качество. В дейностите ще бъдат включени специалисти, които ще имат различна компетентност и професионална квалификация. Така сформираният екип ще гарантира интегриран подход при предоставянето на услугите. Предоставянето на услуги в домашна среда ще се основава на индентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка на всеки един от тях. Ще създадем условия за социална подкрепа на целевите групи ,които не могат да се справят в ежедневието си и имат нужда от подкрепа за независим живот. Предоставянето на интегрираната услуга става факт със сключването на договори за ползване на услугата.Предвиждаме тя да се предоставя за период 12 месеца за 50 броя потребители. Домашните помощници и здравният специалист ще предоставят почасови услуги на потребителите в домашна среда, оказване на подкрепа и съдействие за социално включване, помощ при извършване на комунално-битови дейности, лична помощ и здравни услуги. За обслужване на нуждаещите се лица с увреждания, както и техните семейства ще бъдат наето медицинско лице.Медицинското лице ще предоставя услуги по домовете на потребителите. Опита от участието ни по други проекти по ОП "Развитие на човешките ресурси" ни показа, че старите хора и хората в неравностойно положение се нуждаят от периодично мерене на кръвно, както и от консултации с медицинско лице при приемането на лекарства и други медицински процедури. Важно е да отбележим, че общината е с застаряващо население, старите хора и хората с увреждания срещат затруднения с медицинското обслужване/личен лекар/, както поради отдалечеността на малките населени места от общинският център, така и поради липсата на транспортна връзка. В тази връзка предвиждаме медицинското лице да обслужват потребителите по график . С всички лица включени в проектното предложение по длъжности ще бъдат сключени трудови договори, както и тристранни договори за предоставената услуга. 0.00 42 844.02
ОБУЧЕНИЕ И СУПЕРВИЗИЯ НА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ И МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ. АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПРОЕКТА.: Избраният персонал ще премине обучение /въвеждащо и надграждащо/. Обученията ще се изготвят по предварително изготвена и предоставена на Общината програма за обучение на специалистите в областта на соц.дейности, предоставящи патронажна грижа. Въвеждащото обучение е теоритично с продължителност не повече от 2 дни. Само лица преминали задължителното въвеждащо обучение ще могат да извършват патронажна грижа. надграждащото обучение ще е с продължителност 1 ден. След обученията на включените в проекта домашни помощници, медицинско лице и координатора ще им бъде направена супервизия. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.