Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 614 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектното предложение е насочено към покриване на  нуждите и решаване проблемите на една от най-уязвимите групи в нашата община - възрастните хора в надтрудоспособна възраст, живеещи в Дом за стари хора с. Караисен. Проектът е в пълно съответствие със стандартите за качество на резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст по отношение на специализираната среда за предоставянето на услугата и включва  следните дейности:
1. Изпълнение на строително-монтажни работи, осъществяване на строителен и авторски надзор, въвеждане на обекта в експлоатация:
1.1. Изпълнение на строително-монтажни работи:
-      Реконструкция, вкл. изпълнение на мерки за енергийна ефективност в съществуващата сграда;
-      Пристрояване (ново строителство) на Дом за стари хора с. Караисен;
-      Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане;
-	Монтаж на ФЕЦ 30 kW;
-	Изграждане на малка пречиствателна станция за битови отпадни води;
-	Изграждане на достъпна среда;
-       Изграждане на зона за отдих, вкл. площадка за фитнес и подобряване на съществуващата инфраструктура.
1.2. Упражняване на независим строителен надзор.
1.3. Авторски надзор по време на строителство.
1.4. Въвеждане на обекта в експлоатация.
2. Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане;
3. Организация и управление, вкл. информация и комуникация. 
В проектното предложение няма дейности, които надвишават необосновано минималните изисквания на стандартите за качество на услугата, както и дейности, които не са пряко свързани с реформирането на услугата дом за стари хора.
В резултат от изпълнението на проектa ще бъде реформиран Дом за стари хора с. Караисен. Ще бъдат осигурени условия за подобряване качеството на предоставяне на социалната услуга "Дом за стари хора". На потребителите ще бъде създаден комплекс от адекватни  услуги и условия за живот, отговарящи на съвременните изисквания и нормативната уредба.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на строително-монтажни работи, осъществяване на строителен и авторски надзор, въвеждане на обекта в експлоатация. : Дейността се разделя на следните етапи: I. Етап - Подготовка на проектното предложение, вкл.: 1. Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради, технически паспорт на съществуващата сграда. Предпроектно проучване на условията и възможностите за изграждане на фотоволтаична инсталация; 2. Изготвяне и съгласуване на технически инвестиционен проект; 3. Оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите; 4. Одобряване на инвестиционния проект и издаване на разрешение за строеж. ІІ. Етап - Изпълнение на проектното предложение, вкл.: 1. Извършване на строително-монтажни работи (СМР). СМР ще започне с откриването на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво, съставяне на Акт образец 2, като ще бъдат изпълнени следните СМР: 1.1. Реконструкция на съществуваща сграда, вкл. мерки за енергийна ефективност. Предвижда се извършване на функционални промени на помещенията в съществуващата сграда на ДСХ - двойни стаи за домуващи, сервизни, административни, медицински и др., съгласно изискванията на нормативната уредба. 1.2. Пристрояване (ново строителство) на ДСХ с. Караисен. Изграждане на нова присторена част, в която ще се обособят единични, двойни стаи и гарсониери за домуващите, санитарни възли, дневни и помощни помещения. Съществуващата сграда и новата част са свързани. Обосновката за проектното решение е описана в Приложение 1 към настоящото проектно предложение. 1.2. Монтаж на ФЕЦ 30 kW - произведената електроенергия ще се използва за собствени нужди, а излишъкът ще се съхранява в батерии. 1.3. Изграждане на малка пречиствателна станция за битови отпадни води - пречиствателното съоръжение ще представлява готов модул и ще се монтира вкопано и полувкопано в земята. Пречистената вода ще се съхранява в резервоар и ще се използва за поливане на затревените площи - спестяване на вода. 1.4. Достъпна среда - проектното предложение е съобразено с нормативните изисквания, вкл. изграждане на асансьор, отвори на врати, санитарни и жилищни помещения. 2. Строителен надзор - подготовка за откриване на строителната площадка.; Упражняване на непрекъснат строителен надзор относно спазването на изискванията към строежите, съгласно Чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; Изготвяне и подписване на всички актове по Наредба №3 /31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, вкл. протоколи за проби и изпитвания на новото строителство до завършване и въвеждане в експлоатация на обекта; Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за въвеждане на обекта в експлоатация, включително технически паспорт и приложенията към него, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. 3. Авторски надзор - съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на проекта, се гарантира точното изпълнение , спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта. 4. Заснемане по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; 5. Въвеждане на обекта в експлоатация, съгл. Наредба 2 от 31.06.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България, минимални гаранционни срокове а изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, вкл. набавяне на необходимите съгласувателни и разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство. Съгласно категорията на обекта - IV кат., обектът ще бъде въведен в експлоатация с издаване на удостоверение от главния архитект на Община Павликени. 2 683 441.76 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: С изпълнението на настоящата дейност се цели осигуряване на съвременно, отговарящо на потребностите на потребителите в Дом за стари хора с. Караисен обзавеждане и оборудване. След приключване на строително-монтажните дейности същото ще бъде доставено, монтирано и позиционирано на предвидените места в съществуващата реконструирана сграда на ДСХ и изградената нова част. Осигуреното обзавеждане за стая за един потребител ще включва легло, маса, стол, гардероб и шкаф за лични вещи. Предвижда се кухненско обзавеждане и оборудване за гарсониерите и дневните. Предвижда се оборудване и обзавеждане за санитарните възли, дневните, трапезарията, помещенията за срещи, административните и помощни помещения, залата за рехабилитация, медицинския кабинет и манипулационна, кухня, сервизни помещения и др. Предвидено е специализирано медицинско обзавеждане и оборудване за залата за рехабилитация, медицинския кабинет,манипулационната и стаите за лежащо болни. 153 342.00 0.00
Организация и управление: Дейността включва услуги за организация и управление на проекта , свързани с цялостно качествено управление, изпълнение и отчитане и ще бъде разделена на 3 етапа: І. Етап - Организация на изпълнението - избор на консултант за организация, управление и инвеститорски контрол на проекта. ІІ. Етап - Организация, управление и инвеститорски контрол на проекта: Цялостно администриране на дейностите по проекта, вкл. но не само: - Изготвяне на документации и участие в процедури за избор на изпълнители по дейности 1 и 2 от Плана за изпълнение на проекта; - Изготвяне на досие на проекта, включващо всички документи по дейности, изпълнители, кореспонденция и т.н.; - Организация и провеждане на регулярни срещи с изпълнителите на дейностите по проекта, възложителя и др. заинтересовани страни; - Административен и технически контрол на изпълнението на дейностите, вкл. проверки на място; - Финансово управление на проекта - заявки за плащания, протоколи, доклади, справки, както и всякаква друга документация, необходима за доказване изпълнението на дейностите по проекта пред СНД; - Изготвяне на искания за плащания в системата ИСУН, вкл. технически и финансов отчет; - Отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи по проекта; - Изготвяне на доклади за техническото и финансово изпълнение на проекта до възложителя; - Съставяне на свързаната с проекта кореспонденция до СНД, включително относно изменения на договора, съгласуване на обществени поръчки и възражения по финансови корекции; - Съблюдаване спазването на нормативните актове и указания на СНД за изпълнение на проекти, финансирани Механизма за възстановяване и устойчивост и общите нормативни документи; - Идентифициране и своевременно докладване на Възложителя за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице измами/нередности. - В качеството си на инвеститорски контрол носи отговорност за подписването на протоколи за извършени СМР в хода на строителството и установяване на изработените количества по видове дейности, протоколи и други документи съгласно нормативната уредба; - Организация и изпълнение на дейностите по информация и комуникация. ІІІ. Етап- Отчитане на проекта: - Отчитане на отделните договори с външните изпълнители по дейностите по проекта, включително спазване графици за изпълнение, срокове, приемане на свършените работи/услуги/доставки; - Проверка размера на разходите, спазване на бюджетните лимити на проекта; - Идентифициране необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението и приключването на проекта и съставяне на документи за тяхното получаване; - изготвяне на отчет и заявки за окончателно плащане, събиране на отчетни документи и окомплектоване на Искане за окончателно плащане; - Изготвяне на искане за окончателно плащане по проекта, вкл. технически и финансов отчет. През целия период на изпълнение на проекта ще бъдат спазвани и изпълнявани мерките за информация и комуникация. Ще бъдат спазвани изискванията по чл. 11 от Договора за ПВУ, част от документите за изпълнение на проекта. 68 820.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.