Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 557 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Динамиката в развитието на съвременните технологии и навлизането на интегрираните облачни решения в сферата на телекомуникациите водят до все по-големи изисквания към компаниите доставчици на информационни услуги в този сектор. 
Ето защо стратегическа цел на ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД - а и на настоящия проект - е да се постигне капацитет и добавяне на нови характеристики на съществуващите услуги в портфолиото на компанията чрез изграждането на високотехнологична платформа за предоставяне на облачни корпоративни телефонни централи.
В тази връзка проектът предвижда реализацията на следните две основни дейности:
1. Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги
2. Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес 
Дейностите ще се реализират чрез закупуване на 6 вида активи специализирано оборудване и софтуер, като очакваните резултати за компанията са увеличаване на износа,  постигане на по-висока производителност, повишаване ефективността на разходите и на вложените ресурси.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на 6 вида актива специализирано оборудване и софтуер): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за първата специфична цел на проекта "СТЪПКА НАПРЕД", а именно да се внедрят съвременно оборудване и специализиран софтуер, които до подобрят услугите на предприятието най-вече в технически аспект чрез предоставяне на нова функционалност за клиентите от телекомуникационния бранш. Към момента ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД разполага с изградена облачна телекомуникационна платформа под марката "CALLFLOW HUB" с основни функционалности облачно решение за контактен център и облачна IVR система (Interactive Voice Response или интерактивна телефонна система за приемане на ежедневни телефонни обаждания, които обичайно се обслужват чрез записано гласово съобщение в определен алгоритъм), както и други свързани характеристики - CTI (компютър-телефон интеграция), ACD (автоматично разпределяне на разговори), автоматични методи за набиране. Единствената функционалност, която към момента липсва към облачната телекомуникационна платформа под марката "CALLFLOW HUB" е т.нар. Cloud PBX, която представлява функционалност за предоставяне на облачна корпоративна телефонна централа. По същество това е възможност за ползване на отдалечена офис телефонна система, предоставяща всички компоненти на най-съвременните бизнес-клас телефонни централи чрез изградена подходяща информационна облачна инфраструктура. Без капиталови разходи и разходи за поддръжка, фирмите ползватели - обичайно клиенти на големите телеком компании - получават само телефонни апарати които се свързват към интернет, а цялата конфигурация се осъществява изцяло автоматично. Интересът на телеком операторите към пакетни облачни решения с всички изброени по-горе функционалности е изключителен и за да отговори на пазарното търсене възможно най-бързо, дружеството трябва да въведе новата функционалност в съществуващата облачна телекомуникационна платформа на ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ, известно под марката "CALLFLOW HUB". С изпълнението на проекта компанията ще може и да разшири позициите си, като ще може да предложи най-важните за телеком операторите облачни и гъвкави решения, при това в пакет, включително и като услуга под собствената им търговска марка. За да се постигне това е необходимо осигуряване на нужния технологичен капацитет чрез инвестиции в: 1) Хардуерни компоненти - Сървър за бази от данни 1 бр., Комутатор (SAN) 1 бр., Масив за данни 1 бр., Устройство за сигурност 1 бр., Комутатор (LAN) 1 бр. Внедряването на изброените хардуерни компоненти с отлични високотехнологични характеристики ще повлияе пряко върху увеличаване на производителността на труда в предприятието. 2) Специализиран софтуер за облачни корпоративни телефонни централи (SaaS) 1 бр. Ефектът от реализацията на тази дейност е, че ще бъде постигнато необходимото техническо обезпечаване, което ще даде възможност на ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД да предостави нова характеристика на съществуващата услуга - а именно облачна корпоративна телефонна централа. Така дружеството ще извлече множество ползи - както по отношение на подобряване на пазарните си позиции и експортен капацитет, така и като ефективност и ефикасност на всички влагани ресурси: - ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ще бъде първата българска компания, която ще може да предложи цялостен набор от няколко облачни услуги в своето портфолио в обхвата на нуждите на компаниите от телекомуникационния бранш; - ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ще може да предложи богат набор от функционалности с високо качество; - ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ще разполага със собствена завършена информационна инфраструктура, като надеждна за специфичните данни (включително и лични данни), ползвани от телекомуникационните компании, а също и с оптимална техническа производителност. Поради това, изпълнението на дейността и проекта "СТЪПКА НАПРЕД" има голямо значение за дружеството, като ще бъдат вложени всички усилия и необходими ресурси за да се осъществи по най-добрия начин и съгласно всички изисквания на ОП Иновации и конкурентоспособност. 760 000.00 759 000.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез закупуване на 6 вида актива специализирано оборудване и софтуер): Едно от основните ограничения в процеса по предоставяне на специализираните услуги, свързани с компютърно програмиране е управлението на времето и постигането на максимална ефективност на ползвания човешки и технологичен ресурс. Именно поради това, подновяването на наличното оборудване с по-висок клас и инвестициите в нови и съвременни технологични решения, включително и софтуер, създават реална възможност за ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД да преодолее това ограничение и да постигне подобряване на практическите аспекти на работа. Резултати ще бъдат постигнати в следните насоки по отношение на двата ключови за компанията ресурса - време и налични технологии: - с реализацията на проекта ще бъде постигнато спестяване на близо 36 месеца работа и човекочасове труд на софтуерните инженери на ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД, както и на други високоплатени програмисти, които дружеството ще трябва да привлече с цел да изпълни заданието за създаване на облачна корпоративна телефонна централа; - със закупуването на описаното по проекта специализирано хардуерно оборудване и софтуер, ще бъдат допълнени наличните технически ресурси на компанията, така че да се осигури оптимална техническа производителност; - ще бъде налична завършена информационна инфраструктура, надеждна за специфичните данни (включително и за съхранение на лични данни), ползвани от телекомуникационните компании и техните бизнес клиенти, а също и с оптимална техническа производителност; - по-доброто разпределяне и управление на наличния технологичен ресурс и материали (напр. процесорно време) също ще доведе до по-добра производителност на труда и подобрение в организацията на времето и крайните срокове, поставени за изпълнение на съответната поръчка или договор, а също и ще увеличи приходите на дружеството при по-добри нива на печалба; - ще бъде постигнато пряко положително влияние върху околната среда най-вече по отношение по ефективното оползотворяване на електроенергията, защото чрез закупените по проекта дълготрайни материални активи ще бъде изградена "облачна" функционалност, която ще позволява стартиране на множество виртуални сървъри, използвайки близо десет пъти по-малък брой реални сървъри.Това редуцира и използваните за охлаждане и климатизация на сървърното оборудване природни ресурси, което дава пряк екологичен ефект от настоящия проект чрез имплементиране на избраното от ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД технологично решение. Именно поради това, изпълнението на настоящата дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес пряко ще доведе до успех изпълнението на проекта "СТЪПКА НАПРЕД". Внедрените нови технологии ще дадат значително предимство на ПРАЙС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ в управлението на наличните ресурси, както и за постигането на подобрена ефективност и ефикасност във всички съществуващи в предприятието процеси с най по-малко вреда за околната среда. По този начин компанията ще реализира съществен напредък и по отношение на международните пазари, като в посочения три годишен период след изпълнението на проекта ще увеличи експортния си потенциал. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.